SCH. Leuk dat je er bentquote:Op zondag 5 april 2009 19:15 schreef SCH het volgende:
Er komt een nieuwe club, ga er achter staan en houd je bek.
Wat laat jij je kennen zeg.quote:Op zondag 5 april 2009 18:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Tokkie-gedrag? Moet je eens vragen aan Olaf, Servé of Leon...
De Rodafans hebben zich te lang rustig gehouden! Enkel vreedzames acties, waarbij zuid je verdomme nog durft uit te fluiten (15 minuten omloop, spandoek degradeer voor ons)...
Vandaag is de bom gebarsten, niks meer dan terecht. Hulde voor iedereen!
Ik een relnicht? Ik sloop geen stoeltjes.quote:Op zondag 5 april 2009 19:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar hebben we onze relnicht ook weer. Leuk dat je er bent.
Nee, maar je komt hier puur om te trollen.quote:
Nee, ik erger me dood aan dat gedrag van die zogenaamde supporters. Dat kom ik hier zeggen. Daar is een forum voor.quote:Op zondag 5 april 2009 19:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar je komt hier puur om te trollen.
Ik heb mn kop echt niet int zand gestoken en gruwel erover hoe mijn club vermoord is.quote:Op zondag 5 april 2009 18:59 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Steek je kop maar in het zand en veel plezier volgend jaar. Je club is gewoon echt nutteloos vernietigd.
Prima. Dan weten we dat. Dagquote:Op zondag 5 april 2009 19:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik erger me dood aan dat gedrag van die zogenaamde supporters. Dat kom ik hier zeggen. Daar is een forum voor.
Ach ja, die club heeft al sinds mensenheugenis het publiek waar Sporting op hoopt.quote:Op zondag 5 april 2009 19:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat een bullshit inderdaad. Achja, Heerenveen, clubgevoel, moeilijke combinatie.
quote:Op zondag 5 april 2009 19:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat een bullshit inderdaad. Achja, Heerenveen, clubgevoel, moeilijke combinatie.
Dan ga je toch lekker naar korfbal. Dat soort mietjes zoals jij zit over een jaar braaf te juichen voor Sportingquote:Op zondag 5 april 2009 19:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach ja, die club heeft al sinds mensenheugenis het publiek waar Sporting op hoopt.
Nogmaals, het was leuk dat je er was, maar het is nu echt tijd om te gaanquote:Op zondag 5 april 2009 19:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker naar korfbal. Dat soort mietjes zoals jij zit over een jaar braaf te juichen voor Sporting
Waarom flikker jij niet ff op?quote:Op zondag 5 april 2009 19:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker naar korfbal. Dat soort mietjes zoals jij zit over een jaar braaf te juichen voor Sporting
OK, nog 1 afscheidskus dan, maar dan moet je nu echt braaf gaan slapenquote:
Is dat een reden om maar iets af te breken dan.quote:Op zondag 5 april 2009 19:25 schreef kevin6188 het volgende:
Jezus, wat een dom gedoe. Als je eigen club zo vermoord zou worden, dan was de wereld te klein geweest. Nu gebeurt het elders en sporen die mensen ineens niet. Voetbal valt of staat met supporters en het is nogal logisch dat deze supporters zo hun frustratie uiten. Prachtig, zo hoort het. Je laat je je club niet afnemen.
Maar blijkbaar is het nogal moeilijk voor sommigen hier om zich in andersmans emoties te verplaatsen.
De club vermoord?quote:Op zondag 5 april 2009 19:25 schreef kevin6188 het volgende:
Jezus, wat een dom gedoe. Als je eigen club zo vermoord zou worden, dan was de wereld te klein geweest. Nu gebeurt het elders en sporen die mensen ineens niet. Voetbal valt of staat met supporters en het is nogal logisch dat deze supporters zo hun frustratie uiten. Prachtig, zo hoort het. Je laat je je club niet afnemen.
Maar blijkbaar is het nogal moeilijk voor sommigen hier om zich in andersmans emoties te verplaatsen.
Dat niet zozeer en dat praat ik ook niet goed, maar in het licht van de emoties van deze week kan ik het maar al te goed begrijpen.quote:Op zondag 5 april 2009 19:29 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Is dat een reden om maar iets af te breken dan.
Homoquote:Op zondag 5 april 2009 19:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OK, nog 1 afscheidskus dan, maar dan moet je nu echt braaf gaan slapen.
Haha, accepteren dat je club wordt gedood? Sure. Verder hebben die supporters weinig te vertellen, dus gaan ze inderdaad, volkomen logisch, dingen slopen. Ik vind dat ze zelfs nog veel te mild zijn geweest.quote:Op zondag 5 april 2009 19:21 schreef SCH het volgende:
[..]Wat een kul.
Maar soms gaan de dingen niet zoals je graag wilt. Dat moet je dan maar accepteren en je stadion vernielen is zo dom, zo kortzichtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |