Mooi heb ik de club nooit gevonden, maar dit is wel triest.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:42 schreef Silenus het volgende:
Gecondoleerd jongens.
Een triest einde van een, hoewel ik er veel op gezeikt heb, mooie eredivisieclub.
quote:Bericht van het Fanproject bestuur
donderdag, 02 april 2009 13:04
De afgelopen maanden heeft het Fanproject '98 samen met de West Side Ultras een strijd gevoerd voor een zelfstandig
Roda JC, een strijd die uiteindelijk op geen enkele manier te winnen bleek te zijn, immers tegen voortdurende leugens, manipulatie en bedrog van personen die puur uit eigen belang handelen en niet in het belang van Roda JC valt niet te vechten. Ons mooie Roda JC is niet meer. Daarmee breekt ook het einde aan van 10 (bijna 11) mooie jaren Fanproject Kerkrade 1998. Het Fanproject bestuur beraadt zich nog op een evt voortzetting van de vereniging in een andere vorm, bijv om het gedachtengoed van Roda JC te bewaren. Bij geval van definitieve ontbinding zal er een speciale algemene ledenvergadering volgen. Steun aan het fusiegedrocht is uiteraard geen enkele optie.
Bestuur Fanproject 1998
Wel niet vergeten te douchen na afloop hèquote:Op donderdag 2 april 2009 16:58 schreef Jasza het volgende:
Leuk een thuiswedstrijd in duitsland zondag.
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:02 schreef Timmie1983 het volgende:
[..]
Wel niet vergeten te douchen na afloop hè
Wel of niet? Wat is het nou?quote:Op donderdag 2 april 2009 17:02 schreef Timmie1983 het volgende:
[..]
Wel niet vergeten te douchen na afloop hè
Wel natuurlijk, nu kan het nogquote:
Nee in die veredelde sporthal van jullie is het leuk ballen.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:58 schreef Jasza het volgende:
Leuk een thuiswedstrijd in duitsland zondag.
Wel vergeten te douchen, omdat het nog kan?quote:
Ik zeg toch niet dat er iets mis is met jullie stadion of waar ze moeten voetballenquote:Op donderdag 2 april 2009 17:32 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nee in die veredelde sporthal van jullie is het leuk ballen.
Pleur toch op met je domme opmerkingen
We waren geen middenmotor, we waren een subtopper.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:18 schreef TheYoung1 het volgende:
Een leuke vaste middenmoter die het goed deed tegen de "grotere clubs", maar meestal moeite had met de "kleinere clubs".
Een ploeg die een ere-divisie nodig heeft. Zonder zulke clubs wordt het een heel saaie bedoening.
We waren jojo's in de subtop. Soms wat hoger en europees, soms wat lager en verder niets, afgezien van de knvb-beker waar we regelmatig genoeg wat langer mee konden doen en zelfs op onze ere-lijst hebben staan.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We waren geen middenmotor, we waren een subtopper.
ik ook niet, de tranen schieten me af en toe in de ogen bij sommige berichten. wat een KUTZOOI! Niet te geloven, de club waar ik al vanaf mijn 6de heen ga is er straks gewoon nooit meer. Ik hoop niet dat ik 1 van de heren ooit eens toevallig tegenkom want dan weet ik niet of ik me kan beheersen...quote:Op donderdag 2 april 2009 18:28 schreef LeonH het volgende:
Ik kan het nog steeds niet geloven eigenlijk. Al die berichten...
Als ik nu weer lees dat Van Geel weer van alles zegt over spelerscontracten etc....
Nee, we waren een subtopper. Op de eeuwige eredivisieranglijst staan we 6e en op de ranglijst over de afgelopen 25 jaar staan we zelfs 5e. Dan ben je een subtopper.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:19 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
We waren jojo's in de subtop. Soms wat hoger en europees, soms wat lager en verder niets, afgezien van de knvb-beker waar we regelmatig genoeg wat langer mee konden doen en zelfs op onze ere-lijst hebben staan.
Beter zo?
Idd een einde van een club zoals je geen enkele fan gunt.quote:Op donderdag 2 april 2009 12:42 schreef Silenus het volgende:
Gecondoleerd jongens.
Een triest einde van een, hoewel ik er veel op gezeikt heb, mooie eredivisieclub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |