Het zal vast nog wel vaak herhaald worden op Eredivisie Live en hij zal vast en zeker nog wel even zijn verontwaardiging mogen uiten bij Studio Sport.quote:Op zondag 5 april 2009 17:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
Gelukkig niet gezien. Is het nog na te kijken?
Zal dan wel oost zijn wat er alleen nog zitquote:Op zondag 5 april 2009 17:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nu de fusie een feit is...
[ afbeelding ]
Stemmen: 343
hmmm.. valt me nog mee
ga huilenquote:Op zondag 5 april 2009 15:35 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik schaam me diep voor die idioten die het ook daadwerkelijk nodig vonden om de tribune van stoeltjes te strippen.. Stelletje losers!!
Met het verlies, ondanks een mooie partij weerstand, kan ik nog leven. Maar met het asociaal gedrag van die `fans` .... Nee jongens, de spelers kunnen er wat aan doen zeker. Echt waar hey
Men zegt in of bij de businessclub, maar wat er waar van is weet ik ook niet.quote:Op zondag 5 april 2009 17:46 schreef LeonH het volgende:
Ik hoorde en lees nu terug dat er ook op noord gevochten werd?
Zit er zelf maar heb niks gezien![]()
Of was het bij de Skyboxen?
laat ze toch lekker die frustratie tonen, niet zo zeurenquote:Op zondag 5 april 2009 18:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou ie zich nu ook stoer voelen?Wat een kneus zeg
.
Nou ga ik ff de varkens beledigen hè...quote:Op zondag 5 april 2009 17:47 schreef TheVotary het volgende:
[..]
ga huilen![]()
![]()
![]()
![]()
Goed gedaan gasten, in ieder geval nog een poging gedaan om toch te laten zien dat het voetbal van de supporters hoort te zijn.
Wel grappig dat je anderen voor tokkies e.d. uitmaakt terwijl je zelf niks anders kunt dat op de man spelen en scheldenquote:Op zondag 5 april 2009 18:31 schreef TheYoung1 het volgende:
Nou ga ik ff de varkens beledigen hè...
Jij bent nog stommer dan het achterend van een varken.
Ga lekker in je voortuin zitten en je standaard tokki-gedrag vertonen. Veel meer anders kun je toch niet.
1 ieder die het gedrag van vanmiddag goedkeurt, vraagt om zo'n betiteling. Zeker als je dan hier ook nog met zulke reacties komt.quote:Op zondag 5 april 2009 18:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wel grappig dat je anderen voor tokkies e.d. uitmaakt terwijl je zelf niks anders kunt dat op de man spelen en scheldenOver tokki-gedrag gesproken
Nogmaals, dat kan niet, want Roda bestaat niet meer.quote:Op zondag 5 april 2009 18:51 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik stond ook op west vanmiddag. De wedstrijd was super van Roda.
Tokkie-gedrag? Moet je eens vragen aan Olaf, Servé of Leon...quote:Op zondag 5 april 2009 18:31 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nou ga ik ff de varkens beledigen hè...
Jij bent nog stommer dan het achterend van een varken.
Ga lekker in je voortuin zitten en je standaard tokki-gedrag vertonen. Veel meer anders kun je toch niet.
Dat klopt, zitten kan er niet meer.quote:
Tegen wie heeft ajax dan gespeelt vanmiddag?quote:Op zondag 5 april 2009 18:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nogmaals, dat kan niet, want Roda bestaat niet meer.
Scherp DS, kon een glimlach niet onderdrukkenquote:
Sporting Limburg Future Tempore.quote:Op zondag 5 april 2009 18:55 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Tegen wie heeft ajax dan gespeelt vanmiddag?
Sporting Bananenrepubliek.quote:Op zondag 5 april 2009 18:55 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Tegen wie heeft ajax dan gespeelt vanmiddag?
Steek je kop maar in het zand en veel plezier volgend jaar. Je club is gewoon echt nutteloos vernietigd.quote:Op zondag 5 april 2009 18:51 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
1 ieder die het gedrag van vanmiddag goedkeurt, vraagt om zo'n betiteling. Zeker als je dan hier ook nog met zulke reacties komt.
Ik stond ook op west vanmiddag. De wedstrijd was super van Roda.
Ja, dat tekent hem . Wat een sukke.quote:Op zondag 5 april 2009 19:13 schreef Plato1980 het volgende:
Aissati is de enige die het begrijpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |