quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:00 schreef KermitKikker het volgende:
Ik wil weer eens een TT met hoofdletters
die staat mij bij gewoon stil. Ja, tenzij je kop gaat bewegenquote:
Doei.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:01 schreef prodygee het volgende:
Kut topic. Hier post ik geen bericht meer.
welke grap eigenlijk ik mis vast ietsquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:03 schreef Bravebart het volgende:
De grap/lolligheid is er nu wel af RoBro en s0k
welke grap? ben bloedserieus hier. Immer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:03 schreef Bravebart het volgende:
De grap/lolligheid is er nu wel af RoBro en s0k
haha rolfpwnbbq gGTGTTMAMAAA A JAAAAquote:
quote:
Ja maar die was dan ook keihard gejat!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:03 schreef RoBro het volgende:
[..]
de vorige was gewoon met hoofdletters faler jij ziet alleen wat je wil zien
beter goed gejat dan slecht bedacht luidt het devies.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:06 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Ja maar die was dan ook keihard gejat!
pas gewoon de wiki aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zou je de OP weer goed willen maken?
daardoor verandert er nog niets aan die bewering hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:06 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Ja maar die was dan ook keihard gejat!
heeft fok een wiki?quote:
Dat is waar, mar dan nog!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
daardoor verandert er nog niets aan die bewering hoor
ook dat nog eens.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
daardoor verandert er nog niets aan die bewering hoor
quote:
Met die koppijn veroorzakende shit in de OP, duhquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:04 schreef s0k het volgende:
[..]
welke grap? ben bloedserieus hier. Immer.
straks maar eens doen.quote:
Ja.quote:
QFTquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zou je de OP weer goed willen maken?
ik krijg nergens koppijn van?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Met die koppijn veroorzakende shit in de OP, duh
doe gewoon normaal.quote:
of loop niet te huilen om een OPquote:
Je snapt me heus wel.quote:
Klopt. Het feit dat er wel de woorden 'puber' en 'tiener' in staat maar geen 'twintiger' of 'adolescent' is inderdaad frustrerend, maar om nou te zeggen dat je er koppijn van krijgt gaat me wat ver.quote:
ik vind dit totaal niet kinderachtig in tegenstelling tot jullie zeurderige reactiesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
RoBro en jij kunnen ook eens stoppen met zo kinderachtig doen he.
Dat dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:12 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik vind dit totaal niet kinderachtig in tegenstelling tot jullie zeurderige reacties
Huilen ? Het is gewoon geen leuk grapje meerquote:
Fail.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:00 schreef RoBro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Als je in of uit dit gedeelte wilt kan je zit zelf aanpassen bij de OP.
Bij de laatste post wordt verwacht dat je een nieuw topic opent.
Doe hier niet te lang over, anders nemen andere SC'ters deze taak maar al te graag van je over.
De OP vind je hier.
Stel jezelf even voor als je hier nieuw bent, wel zo leuk voor de rest!
EN GEEFT ALLEN EEN KUSJE AAN RENREN-!
[ afbeelding ]
komt omdat je nog een kindje bent of het verstand er van hebt, misschien moet je eens leren je geestelijk te ontwikkelenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:12 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik vind dit totaal niet kinderachtig in tegenstelling tot jullie zeurderige reacties
als je mensen hierdoor serieus een held vindt vraag ik me serieus af of jij wel enige vorm van bestaansrecht hebtquote:
Huh, nee dat boeit me niksquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:11 schreef s0k het volgende:
[..]
Klopt. Het feit dat er wel de woorden 'puber' en 'tiener' in staat maar geen 'twintiger' of 'adolescent' is inderdaad frustrerend, maar om nou te zeggen dat je er koppijn van krijgt gaat me wat ver.
Jij faalt hard.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:14 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je mensen hierdoor serieus een held vindt vraag ik me serieus af of jij wel enige vorm van bestaansrecht hebt
Ja, nou klopt die niet meer. Krijg spontaan migraine. Waar staan robro en ik daar tussen? Nergens, terwijl we hier verdomd bekend zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh, nee dat boeit me niksHet gaat mij om de woorden 'Bekende gezichten'
als kinderen van 10 ja.....quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:16 schreef s0k het volgende:
[..]
Ja, nou klopt die niet meer. Krijg spontaan migraine. Waar staan robro en ik daar tussen? Nergens, terwijl we hier verdomd bekend zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat bedoel ik! daar krijg ik dus koppijn vanquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:16 schreef s0k het volgende:
[..]
Ja, nou klopt die niet meer. Krijg spontaan migraine. Waar staan robro en ik daar tussen? Nergens, terwijl we hier verdomd bekend zijn.
Jij snapt er niks van ofwelquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:16 schreef RoBro het volgende:
[..]
en jij nog harder door met zon replie op de proppen te komen
Berucht ja..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:16 schreef s0k het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:16 schreef Clif het volgende:
[..]
als kinderen van 10 ja.....Iemand van 10 is ook een tiener. FailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..................................................................................................................................................
wat zijn dit voor noord-koreaanse ideeën?quote:
Het is niet hierdoor heur. Het is gewoon om de existentie van mijn pure hart, mevrouw Theresa in het kwadraat, een verschijning an sich, die shine, oogverblindende shine. Tevens een laatste waarschuwing want je gaat voor de lange ban.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:14 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je mensen hierdoor serieus een held vindt vraag ik me serieus af of jij wel enige vorm van bestaansrecht hebt
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:18 schreef Clif het volgende:
[..]
maar geen puber FAILdus donder een end op joh
nee ik niet maar ik weet wel dat jij zon typische user bent die door zen zielige huilgedrag de steun van medefokkers nodig heeft om een mening door te drukken en dan leip dan doen dat andere mensen falers zijnquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Het is niet hierdoor heur. Het is gewoon om de existentie van mijn pure hart, mevrouw Theresa in het kwadraat, een verschijning an sich, die shine, oogverblindende shine.
Je slaat de plank volledig mis..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:19 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee ik niet maar ik weet wel dat jij zon typische user bent die door zen zielige huilgedrag de steun van medefokkers nodig heeft om een mening door te drukken en dan leip dan doen dat andere mensen falers zijn
Gastquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Het is niet hierdoor heur. Het is gewoon om de existentie van mijn pure hart, mevrouw Theresa in het kwadraat, een verschijning an sich, die shine, oogverblindende shine. Tevens een laatste waarschuwing want je gaat voor de lange ban.
nicequote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:19 schreef Probinski het volgende:
Bitchfight
En faack, k heb via m'n telefoon m'n msn lijst leeggedonderd
qftquote:
Daar heb je het toch echt samen met robro naar gemaakt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:18 schreef s0k het volgende:
[..]
wat zijn dit voor noord-koreaanse ideeën?
toegeven ... ik sterf nog lieverquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:19 schreef s0k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gast, je eigen diss failde gewoon, geef maar toe.
Ga je gang.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:21 schreef Clif het volgende:
[..]
toegeven ... ik sterf nog liever
edit: het gaat om het idee dus je kan ook gewoon niet zo zielieg doe
oh maiquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:21 schreef Desunoto het volgende:
My firefox is on drugs.
Al m'n icoontjes in die snel tab balk zijn verwisseld. Het Youtube icoontje staat bij Last.fm en Last.fm bij Tinypic etc.
Moest ik verdomme in mn quotebox die post opnieuw lezenquote:
aanstellerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:23 schreef s0k het volgende:
[..]
Moest ik verdomme in mn quotebox die post opnieuw lezen
Wildersquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:25 schreef RoBro het volgende:
ik voel me wel de wilders van de pub sc en ik moet zeggen dat het zeer goed voelt
Ik denk ook hetzelfde over jou, als buitenlanders over Wildersquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:25 schreef RoBro het volgende:
ik voel me wel de wilders van de pub sc en ik moet zeggen dat het zeer goed voelt
Whehe, denk eerder de buitenlanderquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:25 schreef RoBro het volgende:
ik ken heelveel buitenlanders die positief over wilders praten dus ik zie dit als een complimentquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk ook hetzelfde over jou, als buitenlanders over Wilders
ik begin niet met bitchen jwtzquote:
Kanker krijgen ook?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:27 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik ken heelveel buitenlanders die positief over wilders praten dus ik zie dit als een compliment
gezien jullie haat jegens echte fokkers niet vaak genoeg.quote:
hoe vaak blijf jij jou icon veranderen?quote:
DIe huilie insinueert heel wat anders dan je woorden.quote:
dat denk jijquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:29 schreef s0k het volgende:
[..]
DIe huilie insinueert heel wat anders dan je woorden.
Het is dezelfde zanger hoor!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:29 schreef DownPoison het volgende:
[..]
hoe vaak blijf jij jou icon veranderen?
ik herkende je nu bijna niet![]()
Als je nou gewoon "Ja don s0k je hebt helemaal gelijk jwtzquote:
maar geen kamperpiet alias popeye !quote:
kamperpiet alias popeyequote:
Waar zie jij roze?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:31 schreef DownPoison het volgende:
[..]
maar het beweegt nieten het is roze
Deze is beter:quote:
Nee? De kusjes aan mij? Neequote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 17:33 schreef Clif het volgende:
[..]
tsja hopelijk weet je ook hoe die tot stand is gekomen
...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:33 schreef s0k het volgende:
[..]
Deze is beter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En anderen.
Als je in of uit dit gedeelte wilt kan je zit zelf aanpassen bij de OP.
Bij de laatste post wordt verwacht dat je een nieuw topic opent.
Doe hier niet te lang over, anders nemen andere SC'ters deze taak maar al te graag van je over.
De OP vind je hier.
Stel jezelf even voor als je hier nieuw bent, wel zo leuk voor de rest !
[ afbeelding ]
aargh. moet mijn beeldscherm weer opnieuw gekalibreerd wordenquote:
Doe maarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:35 schreef DownPoison het volgende:
[..]
aargh. moet mijn beeldscherm weer opnieuw gekalibreerd worden
cyaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:37 schreef DownPoison het volgende:
ik moet alweer gaan.
tot vanavond ofzo..
Tot laterquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:37 schreef DownPoison het volgende:
ik moet alweer gaan.
tot vanavond ofzo..
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:37 schreef DownPoison het volgende:
ik moet alweer gaan.
tot vanavond ofzo..
die pokoes op zen laatste track zijn wel kkleipquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:37 schreef s0k het volgende:
Kut steens geheime track op zn laatste plaat is echt verraderlijk als dat nummer in je playlist staat
quote:
Hoezo? Jullie spammen zelfs songteksten van rare gilette-powered muziek.quote:
Woord.quote:
van echte muziekquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:41 schreef s0k het volgende:
[..]
Hoezo? Jullie spammen zelfs songteksten van rare gilette-powered muziek.
Blanke rapper, dat nummer sloeg net aan hierquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef RoBro het volgende:
[..]
mooie is dat de hele buurt nu meegeniet van de blanke rapper
Nee, in deze situaties ook niet.quote:
Mag ik een voorbeeld?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 17:41 schreef s0k het volgende:
[..]
ja zoveel tracks heeft ie ook niet hehequote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef s0k het volgende:
[..]
Blanke rapper, dat nummer sloeg net aan hier
dat soort herrie, of welke band je ook luistert, is dan evenzeer geen muziek.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef Clif het volgende:
[..]
van echte muziekrap kan je nauwelijks muziek noemen
Dude.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef Clif het volgende:
[..]
van echte muziekrap kan je nauwelijks muziek noemen
vaak is die muziek nog niet zo heel erg maar het publiek dat zichzelf er mee identificeert welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:41 schreef s0k het volgende:
[..]
heb er hier 29, en ik mis nog 1 album. Z'n eerste volgens mij.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:43 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja zoveel tracks heeft ie ook niet hehe
Mag ik hopen.quote:
Nee man, hij heeft bijbaantje bij gvu jwtz zie je in URBNN bij steenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:46 schreef Blaxje het volgende:
Jammer dat het verder zo'n werkloze mongool is
hij werkte bij gvu hoor en zou me niks verbazen als hij nu ook werk heeftquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:46 schreef Blaxje het volgende:
Fijn. Nou nog 'muziek voor je moeder' kopen en je bent op de goede weg.quote:
Oh en hij treedt op natuurlijk. Niet vergeten, heb hem al meermaals aan het werk gezien.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:46 schreef Blaxje het volgende:
'muziek voor je moeder'quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:47 schreef s0k het volgende:
[..]
Fijn. Nou nog 'muziek voor je moeder' kopen en je bent op de goede weg.
wtf bedoel je daar nou weer meequote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:47 schreef s0k het volgende:
[..]
Fijn. Nou nog 'muziek voor je moeder' kopen en je bent op de goede weg.
damnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:49 schreef s0k het volgende:
http://www.focksteen.nl/bestelmuziekvoorjemoeder.php
Doh.
Ohja kloptquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:47 schreef s0k het volgende:
[..]
Nee man, hij heeft bijbaantje bij gvu jwtz zie je in URBNN bij steen
al verpest vanaf je geboorte. ik heb medelijden met jequote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:48 schreef Clif het volgende:
[..]
wtf bedoel je daar nou weer meeaangezien mijn ouders gewoon lkkr maiden/metal luisteren
(nja me ma dan)
jwtz hij is echtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ohja kloptIk had die aflevering gezien. Mooie shit
arme ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:49 schreef s0k het volgende:
[..]
al verpest vanaf je geboorte. ik heb medelijden met je
Geïndoctrineerd, geen hoop meer voor jouquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:50 schreef Clif het volgende:
[..]
arme ik![]()
tenminste ouders die nog smaak hebben
gelukkig kwam ik er gewoon zelf meequote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:51 schreef s0k het volgende:
[..]
Geïndoctrineerd, geen hoop meer voor jou
koop die cd voor je moeder zal dr goed doen wie weet veranderd ze dan weer van smaak en word ze een echte weet jequote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:52 schreef Clif het volgende:
[..]
gelukkig kwam ik er gewoon zelf meeen toen zei me ma hey die heb ik in 1980 ooit nog es live gezien bij kiss in het voorprogramma
daarvoor luisterden ze meer rock
zulke mensen kan je beter niet meer proberen te overtuigen jeweetz die mensen zijn al kenkerverrot geworden van die paupermuziek en zullen niet snel overstappen jeweetzquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:53 schreef s0k het volgende:
[..]
koop die cd voor je moeder zal dr goed doen wie weet veranderd ze dan weer van smaak en word ze een echte weet je
de eerste 2 v/d 3 posts waren al gelijk negatief dus ja de stemming was al gezet.quote:
ja het probleem is hier dat sommige mensen puur op de man spelen en zelf ook geen degelijke inspanning leveren om een topic op de een of andere manier te verbeterenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:56 schreef s0k het volgende:
[..]
de eerste 2 v/d 3 posts waren al gelijk negatief dus ja de stemming was al gezet.
Idd, jij zette de trend voort bij post 34.quote:
Tja, als jullie nou es een keer de gewone OP gebruiken gaat t al een stuk beter denk ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:56 schreef s0k het volgende:
[..]
de eerste 2 v/d 3 posts waren al gelijk negatief dus ja de stemming was al gezet.
Baasquote:
Stoer man.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 17:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik geef deze topicje 5 rotkankertjes
Ik vind haar tieten gewoon niet mooi. Mag best.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 17:56 schreef s0k het volgende:
[..]
nee echtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:57 schreef Probinski het volgende:
[..]
Tja, als jullie nou es een keer de gewone OP gebruiken gaat t al een stuk beter denk ik
he welke tieten?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Stoer man.
[..]
Ik vind haar tieten gewoon niet mooi. Mag best.
oh vorige topic. te groot voor je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:00 schreef KermitKikker het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is beter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..................................................................................................................................................
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:01 schreef s0k het volgende:
[..]
Dit is beter:
Ik vind mijne eerlijk gezegd vrolijker!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:01 schreef s0k het volgende:
[..]
Dit is beter:
Begrijpelijk.quote:
rechtsboven dohquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:09 schreef KermitKikker het volgende:
s0k, wlke kant vind jij dat je avatar opgaat, naar rechts, naar boven, of naar de rechter bovenhoek?
Dat idd.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:11 schreef RoBro het volgende:
[..]
kermitkikker doet me denken aan steen met die twee hoofdletters k
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:13 schreef RoBro het volgende:
[..]
die bek doet me denken aan een y van l die bier drinkt hehe
die vervolgens gewoon mannen bleken te zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:13 schreef s0k het volgende:
[..]
en vervolgens tantoe loco op banken staat te hosselen met wijven
thaise chickboys oidquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:14 schreef RoBro het volgende:
[..]
die vervolgens gewoon mannen bleken te zijn
niet zo gek die gaat ook standaard met een fles vodka in zn jas op stap en geeft in de hoffman aan 24 onbekenden een rondje en vertrekt daarna weerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:22 schreef RoBro het volgende:
[..]
doet me meer aan ene r denken die er op de wc pas achterkwam hehe
waarom kom ik hem nou nooit tegen als ik uitga danquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:22 schreef s0k het volgende:
[..]
niet zo gek die gaat ook standaard met een fles vodka in zn jas op stap en geeft in de hoffman aan 24 onbekenden een rondje en vertrekt daarna weer
yo pas wel op en eet ze he consiglierequote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:25 schreef s0k het volgende:
ja omdat hij zn wielen altijd bij paardenveld neer zet jwtz maar ik ga koken er moet gegeten worden anders valt deze topboy nog is flauw
jetsers waar?quote:
maar +1. Fiets, geef mij is wat notes, straks haalt robro me nog in.quote:
ben je helaas al voorbij je mag er een paar van mijquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:42 schreef s0k het volgende:
[..]
maar +1. Fiets, geef mij is wat notes, straks haalt robro me nog in.
draai dan ook gewoon die smoothshavemuziek als je je boxen wilt verneukenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:44 schreef s0k het volgende:
drama. Wel 1 minpunt van steen, zelfs met mijn sub voluit vind ik de bass nog wat te laf.
smoothshave muziek? leg is uitquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:46 schreef RoBro het volgende:
[..]
draai dan ook gewoon die smoothshavemuziek als je je boxen wilt verneuken
voel 'm nu pas, wat een fail van mequote:
5 steps nog wel. Je kan beter een gothic opzoeken en zeggen dat z'n muziek helemaal naar de klote is. Die skint je zoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:48 schreef RoBro het volgende:
[..]
http://www.askmen.com/fas(...)_fashion_advice.html
Idd. Zouden mensen vaker moeten doen komt het topic ten goede en ook hun leven uiteindelijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:48 schreef RoBro het volgende:
[..]
heerlijk die zelfreflectie zie je niet vaak hier
dat laatste hoop ik dan weer net nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:49 schreef s0k het volgende:
[..]
Idd. Zouden mensen vaker moeten doen komt het topic ten goede en ook hun leven uiteindelijk.
ik weet ook niet of iedereen hier nog op mijn hoop mag hopen neequote:
het is dat ik geen msn heb anders hadden we net zo goed over msn kunnen pratenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:51 schreef s0k het volgende:
[..]
ik weet ook niet of iedereen hier nog op mijn hoop mag hopen nee
ja ik doe alleen dit en mtvchat weet je msn is mij te moeilijk maakt geluiden enzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:52 schreef RoBro het volgende:
[..]
het is dat ik geen msn heb anders hadden we net zo goed over msn kunnen praten
erge is dat die gozer ook nog een tantoe lang stuk heeft geschrevenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:53 schreef s0k het volgende:
ik vind marc wel een echte topboy met zn fatoe
[upd] 'Geert Wilders nieuwe burgervader Den Helder'
bijna geslaagd man jwtz
zat vast weken voorbereiding in weet jequote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:54 schreef RoBro het volgende:
[..]
erge is dat die gozer ook nog een tantoe lang stuk heeft geschreven
erge is dat de frontpage community dat ook nog trekt beter geven ze marc gewoon tantoe harde harde klappen leert die kil het wel afquote:
als ik dennie was had ik hem gepwned met notes en bans zoals een fokmod het zou moeten doen jwtzquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
erge is dat de frontpage community dat ook nog trekt beter geven ze marc gewoon tantoe harde harde klappen leert die kil het wel af
dat zijn zowiezo cowards die straffen laten bepalen door prominente fokkers om geen problemen in real life te krijgen jeweetzquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:57 schreef s0k het volgende:
[..]
als ik dennie was had ik hem gepwned met notes en bans zoals een fokmod het zou moeten doen jwtz
nee want ik heb geen msn en s0k naar mijn weten ook nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:01 schreef Lauriette91 het volgende:
Kunnen jullie elkaar niet gewoon toevoegen op msn en daar gaan praten?
Leef je in een grot ofzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:01 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee want ik heb geen msn en s0k naar mijn weten ook niet
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:01 schreef Lauriette91 het volgende:
Kunnen jullie elkaar niet gewoon toevoegen op msn en daar gaan praten?
Grot dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:02 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee in een dorp mssn voor mensen uit de grote stad hetzelfde voor ons niet jeweetz
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:03 schreef RoBro het volgende:
[..]
alsof jouw mening constatering mij iets interesseert
hij heeft niet gelijk maar jij vindt dat hij gelijk heeft en dat is weer iets anders jeweetzquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:04 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.
Maar hij heeft wel gelijk.
Alrighty.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:04 schreef s0k het volgende:
msn doe ik niet aan dat is op het gebied van bill gates die monopolie heeft etc zeg ik je als unixfanboy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |