erge is dat de frontpage community dat ook nog trekt beter geven ze marc gewoon tantoe harde harde klappen leert die kil het wel afquote:
als ik dennie was had ik hem gepwned met notes en bans zoals een fokmod het zou moeten doen jwtzquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
erge is dat de frontpage community dat ook nog trekt beter geven ze marc gewoon tantoe harde harde klappen leert die kil het wel af
dat zijn zowiezo cowards die straffen laten bepalen door prominente fokkers om geen problemen in real life te krijgen jeweetzquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:57 schreef s0k het volgende:
[..]
als ik dennie was had ik hem gepwned met notes en bans zoals een fokmod het zou moeten doen jwtz
nee want ik heb geen msn en s0k naar mijn weten ook nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:01 schreef Lauriette91 het volgende:
Kunnen jullie elkaar niet gewoon toevoegen op msn en daar gaan praten?
Leef je in een grot ofzo.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:01 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee want ik heb geen msn en s0k naar mijn weten ook niet
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:01 schreef Lauriette91 het volgende:
Kunnen jullie elkaar niet gewoon toevoegen op msn en daar gaan praten?
Grot dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:02 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee in een dorp mssn voor mensen uit de grote stad hetzelfde voor ons niet jeweetz
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:03 schreef RoBro het volgende:
[..]
alsof jouw mening constatering mij iets interesseert
hij heeft niet gelijk maar jij vindt dat hij gelijk heeft en dat is weer iets anders jeweetzquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:04 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet.
Maar hij heeft wel gelijk.
Alrighty.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:04 schreef s0k het volgende:
msn doe ik niet aan dat is op het gebied van bill gates die monopolie heeft etc zeg ik je als unixfanboy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |