yo pas wel op en eet ze he consiglierequote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:25 schreef s0k het volgende:
ja omdat hij zn wielen altijd bij paardenveld neer zet jwtz maar ik ga koken er moet gegeten worden anders valt deze topboy nog is flauw
jetsers waar?quote:
maar +1. Fiets, geef mij is wat notes, straks haalt robro me nog in.quote:
ben je helaas al voorbij je mag er een paar van mijquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:42 schreef s0k het volgende:
[..]
maar +1. Fiets, geef mij is wat notes, straks haalt robro me nog in.
draai dan ook gewoon die smoothshavemuziek als je je boxen wilt verneukenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:44 schreef s0k het volgende:
drama. Wel 1 minpunt van steen, zelfs met mijn sub voluit vind ik de bass nog wat te laf.
smoothshave muziek? leg is uitquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:46 schreef RoBro het volgende:
[..]
draai dan ook gewoon die smoothshavemuziek als je je boxen wilt verneuken
voel 'm nu pas, wat een fail van mequote:
5 steps nog wel. Je kan beter een gothic opzoeken en zeggen dat z'n muziek helemaal naar de klote is. Die skint je zoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:48 schreef RoBro het volgende:
[..]
http://www.askmen.com/fas(...)_fashion_advice.html
Idd. Zouden mensen vaker moeten doen komt het topic ten goede en ook hun leven uiteindelijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:48 schreef RoBro het volgende:
[..]
heerlijk die zelfreflectie zie je niet vaak hier
dat laatste hoop ik dan weer net nietquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:49 schreef s0k het volgende:
[..]
Idd. Zouden mensen vaker moeten doen komt het topic ten goede en ook hun leven uiteindelijk.
ik weet ook niet of iedereen hier nog op mijn hoop mag hopen neequote:
het is dat ik geen msn heb anders hadden we net zo goed over msn kunnen pratenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:51 schreef s0k het volgende:
[..]
ik weet ook niet of iedereen hier nog op mijn hoop mag hopen nee
ja ik doe alleen dit en mtvchat weet je msn is mij te moeilijk maakt geluiden enzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:52 schreef RoBro het volgende:
[..]
het is dat ik geen msn heb anders hadden we net zo goed over msn kunnen praten
erge is dat die gozer ook nog een tantoe lang stuk heeft geschrevenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:53 schreef s0k het volgende:
ik vind marc wel een echte topboy met zn fatoe
[upd] 'Geert Wilders nieuwe burgervader Den Helder'
bijna geslaagd man jwtz
zat vast weken voorbereiding in weet jequote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:54 schreef RoBro het volgende:
[..]
erge is dat die gozer ook nog een tantoe lang stuk heeft geschreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |