jwtz hij is echtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ohja kloptIk had die aflevering gezien. Mooie shit
arme ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:49 schreef s0k het volgende:
[..]
al verpest vanaf je geboorte. ik heb medelijden met je
Geïndoctrineerd, geen hoop meer voor jouquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:50 schreef Clif het volgende:
[..]
arme ik![]()
tenminste ouders die nog smaak hebben
gelukkig kwam ik er gewoon zelf meequote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:51 schreef s0k het volgende:
[..]
Geïndoctrineerd, geen hoop meer voor jou
koop die cd voor je moeder zal dr goed doen wie weet veranderd ze dan weer van smaak en word ze een echte weet jequote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:52 schreef Clif het volgende:
[..]
gelukkig kwam ik er gewoon zelf meeen toen zei me ma hey die heb ik in 1980 ooit nog es live gezien bij kiss in het voorprogramma
daarvoor luisterden ze meer rock
zulke mensen kan je beter niet meer proberen te overtuigen jeweetz die mensen zijn al kenkerverrot geworden van die paupermuziek en zullen niet snel overstappen jeweetzquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:53 schreef s0k het volgende:
[..]
koop die cd voor je moeder zal dr goed doen wie weet veranderd ze dan weer van smaak en word ze een echte weet je
de eerste 2 v/d 3 posts waren al gelijk negatief dus ja de stemming was al gezet.quote:
ja het probleem is hier dat sommige mensen puur op de man spelen en zelf ook geen degelijke inspanning leveren om een topic op de een of andere manier te verbeterenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:56 schreef s0k het volgende:
[..]
de eerste 2 v/d 3 posts waren al gelijk negatief dus ja de stemming was al gezet.
Idd, jij zette de trend voort bij post 34.quote:
Tja, als jullie nou es een keer de gewone OP gebruiken gaat t al een stuk beter denk ikquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:56 schreef s0k het volgende:
[..]
de eerste 2 v/d 3 posts waren al gelijk negatief dus ja de stemming was al gezet.
Baasquote:
Stoer man.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 17:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik geef deze topicje 5 rotkankertjes
Ik vind haar tieten gewoon niet mooi. Mag best.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 17:56 schreef s0k het volgende:
[..]
nee echtquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:57 schreef Probinski het volgende:
[..]
Tja, als jullie nou es een keer de gewone OP gebruiken gaat t al een stuk beter denk ik
he welke tieten?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Stoer man.
[..]
Ik vind haar tieten gewoon niet mooi. Mag best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |