dat soort herrie, of welke band je ook luistert, is dan evenzeer geen muziek.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef Clif het volgende:
[..]
van echte muziekrap kan je nauwelijks muziek noemen
Dude.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef Clif het volgende:
[..]
van echte muziekrap kan je nauwelijks muziek noemen
vaak is die muziek nog niet zo heel erg maar het publiek dat zichzelf er mee identificeert welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:41 schreef s0k het volgende:
[..]
Hoezo? Jullie spammen zelfs songteksten van rare gilette-powered muziek.
heb er hier 29, en ik mis nog 1 album. Z'n eerste volgens mij.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:43 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja zoveel tracks heeft ie ook niet hehe
Mag ik hopen.quote:
Nee man, hij heeft bijbaantje bij gvu jwtz zie je in URBNN bij steenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:46 schreef Blaxje het volgende:
Jammer dat het verder zo'n werkloze mongool is
hij werkte bij gvu hoor en zou me niks verbazen als hij nu ook werk heeftquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:46 schreef Blaxje het volgende:
Fijn. Nou nog 'muziek voor je moeder' kopen en je bent op de goede weg.quote:
Oh en hij treedt op natuurlijk. Niet vergeten, heb hem al meermaals aan het werk gezien.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:46 schreef Blaxje het volgende:
'muziek voor je moeder'quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:47 schreef s0k het volgende:
[..]
Fijn. Nou nog 'muziek voor je moeder' kopen en je bent op de goede weg.
wtf bedoel je daar nou weer meequote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:47 schreef s0k het volgende:
[..]
Fijn. Nou nog 'muziek voor je moeder' kopen en je bent op de goede weg.
damnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:49 schreef s0k het volgende:
http://www.focksteen.nl/bestelmuziekvoorjemoeder.php
Doh.
Ohja kloptquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:47 schreef s0k het volgende:
[..]
Nee man, hij heeft bijbaantje bij gvu jwtz zie je in URBNN bij steen
al verpest vanaf je geboorte. ik heb medelijden met jequote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:48 schreef Clif het volgende:
[..]
wtf bedoel je daar nou weer meeaangezien mijn ouders gewoon lkkr maiden/metal luisteren
(nja me ma dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |