aargh. moet mijn beeldscherm weer opnieuw gekalibreerd wordenquote:

Doe maarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:35 schreef DownPoison het volgende:
[..]
aargh. moet mijn beeldscherm weer opnieuw gekalibreerd worden

cyaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:37 schreef DownPoison het volgende:
ik moet alweer gaan.
tot vanavond ofzo..

Tot laterquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:37 schreef DownPoison het volgende:
ik moet alweer gaan.
tot vanavond ofzo..

quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:37 schreef DownPoison het volgende:
ik moet alweer gaan.
tot vanavond ofzo..

die pokoes op zen laatste track zijn wel kkleipquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:37 schreef s0k het volgende:
Kut steens geheime track op zn laatste plaat is echt verraderlijk als dat nummer in je playlist staat

quote:

Hoezo? Jullie spammen zelfs songteksten van rare gilette-powered muziek.quote:

Woord.quote:

van echte muziekquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:41 schreef s0k het volgende:
[..]
Hoezo? Jullie spammen zelfs songteksten van rare gilette-powered muziek.

Blanke rapper, dat nummer sloeg net aan hierquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef RoBro het volgende:
[..]
mooie is dat de hele buurt nu meegeniet van de blanke rapper

Nee, in deze situaties ook niet.quote:
Mag ik een voorbeeld?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 17:41 schreef s0k het volgende:
[..]

ja zoveel tracks heeft ie ook niet hehequote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef s0k het volgende:
[..]
Blanke rapper, dat nummer sloeg net aan hier

dat soort herrie, of welke band je ook luistert, is dan evenzeer geen muziek.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef Clif het volgende:
[..]
van echte muziekrap kan je nauwelijks muziek noemen

Dude.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef Clif het volgende:
[..]
van echte muziekrap kan je nauwelijks muziek noemen

vaak is die muziek nog niet zo heel erg maar het publiek dat zichzelf er mee identificeert welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:41 schreef s0k het volgende:
[..]

heb er hier 29, en ik mis nog 1 album. Z'n eerste volgens mij.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:43 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja zoveel tracks heeft ie ook niet hehe

Mag ik hopen.quote:

Nee man, hij heeft bijbaantje bij gvu jwtz zie je in URBNN bij steenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:46 schreef Blaxje het volgende:
Jammer dat het verder zo'n werkloze mongool is

hij werkte bij gvu hoor en zou me niks verbazen als hij nu ook werk heeftquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:46 schreef Blaxje het volgende:

Fijn. Nou nog 'muziek voor je moeder' kopen en je bent op de goede weg.quote:

Oh en hij treedt op natuurlijk. Niet vergeten, heb hem al meermaals aan het werk gezien.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:46 schreef Blaxje het volgende:

'muziek voor je moeder'quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:47 schreef s0k het volgende:
[..]
Fijn. Nou nog 'muziek voor je moeder' kopen en je bent op de goede weg.

wtf bedoel je daar nou weer meequote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:47 schreef s0k het volgende:
[..]
Fijn. Nou nog 'muziek voor je moeder' kopen en je bent op de goede weg.

damnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:49 schreef s0k het volgende:
http://www.focksteen.nl/bestelmuziekvoorjemoeder.php
Doh.

Ohja kloptquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:47 schreef s0k het volgende:
[..]
Nee man, hij heeft bijbaantje bij gvu jwtz zie je in URBNN bij steen

al verpest vanaf je geboorte. ik heb medelijden met jequote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:48 schreef Clif het volgende:
[..]
wtf bedoel je daar nou weer meeaangezien mijn ouders gewoon lkkr maiden/metal luisteren
(nja me ma dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |