oh vorige topic. te groot voor je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:00 schreef KermitKikker het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is beter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..................................................................................................................................................
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:01 schreef s0k het volgende:
[..]
Dit is beter:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind mijne eerlijk gezegd vrolijker!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:01 schreef s0k het volgende:
[..]
Dit is beter:
Begrijpelijk.quote:
rechtsboven dohquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:09 schreef KermitKikker het volgende:
s0k, wlke kant vind jij dat je avatar opgaat, naar rechts, naar boven, of naar de rechter bovenhoek?
Dat idd.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:11 schreef RoBro het volgende:
[..]
kermitkikker doet me denken aan steen met die twee hoofdletters k
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:13 schreef RoBro het volgende:
[..]
die bek doet me denken aan een y van l die bier drinkt hehe
die vervolgens gewoon mannen bleken te zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:13 schreef s0k het volgende:
[..]
en vervolgens tantoe loco op banken staat te hosselen met wijven
thaise chickboys oidquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:14 schreef RoBro het volgende:
[..]
die vervolgens gewoon mannen bleken te zijn
niet zo gek die gaat ook standaard met een fles vodka in zn jas op stap en geeft in de hoffman aan 24 onbekenden een rondje en vertrekt daarna weerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:22 schreef RoBro het volgende:
[..]
doet me meer aan ene r denken die er op de wc pas achterkwam hehe
waarom kom ik hem nou nooit tegen als ik uitga danquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:22 schreef s0k het volgende:
[..]
niet zo gek die gaat ook standaard met een fles vodka in zn jas op stap en geeft in de hoffman aan 24 onbekenden een rondje en vertrekt daarna weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |