beter goed gejat dan slecht bedacht luidt het devies.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:06 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Ja maar die was dan ook keihard gejat!
pas gewoon de wiki aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zou je de OP weer goed willen maken?
daardoor verandert er nog niets aan die bewering hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:06 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Ja maar die was dan ook keihard gejat!
heeft fok een wiki?quote:
Dat is waar, mar dan nog!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
daardoor verandert er nog niets aan die bewering hoor
ook dat nog eens.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
daardoor verandert er nog niets aan die bewering hoor
quote:
Met die koppijn veroorzakende shit in de OP, duhquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:04 schreef s0k het volgende:
[..]
welke grap? ben bloedserieus hier. Immer.
straks maar eens doen.quote:
Ja.quote:
QFTquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zou je de OP weer goed willen maken?
ik krijg nergens koppijn van?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Met die koppijn veroorzakende shit in de OP, duh
doe gewoon normaal.quote:
of loop niet te huilen om een OPquote:
Je snapt me heus wel.quote:
Klopt. Het feit dat er wel de woorden 'puber' en 'tiener' in staat maar geen 'twintiger' of 'adolescent' is inderdaad frustrerend, maar om nou te zeggen dat je er koppijn van krijgt gaat me wat ver.quote:
ik vind dit totaal niet kinderachtig in tegenstelling tot jullie zeurderige reactiesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
RoBro en jij kunnen ook eens stoppen met zo kinderachtig doen he.
Dat dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:12 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik vind dit totaal niet kinderachtig in tegenstelling tot jullie zeurderige reacties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |