Wildersquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:25 schreef RoBro het volgende:
ik voel me wel de wilders van de pub sc en ik moet zeggen dat het zeer goed voelt
Ik denk ook hetzelfde over jou, als buitenlanders over Wildersquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:25 schreef RoBro het volgende:
ik voel me wel de wilders van de pub sc en ik moet zeggen dat het zeer goed voelt
Whehe, denk eerder de buitenlanderquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:25 schreef RoBro het volgende:
ik ken heelveel buitenlanders die positief over wilders praten dus ik zie dit als een complimentquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk ook hetzelfde over jou, als buitenlanders over Wilders
ik begin niet met bitchen jwtzquote:
Kanker krijgen ook?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:27 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik ken heelveel buitenlanders die positief over wilders praten dus ik zie dit als een compliment
gezien jullie haat jegens echte fokkers niet vaak genoeg.quote:
hoe vaak blijf jij jou icon veranderen?quote:
DIe huilie insinueert heel wat anders dan je woorden.quote:
dat denk jijquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:29 schreef s0k het volgende:
[..]
DIe huilie insinueert heel wat anders dan je woorden.
Het is dezelfde zanger hoor!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:29 schreef DownPoison het volgende:
[..]
hoe vaak blijf jij jou icon veranderen?
ik herkende je nu bijna niet![]()
Als je nou gewoon "Ja don s0k je hebt helemaal gelijk jwtzquote:
maar geen kamperpiet alias popeye !quote:
kamperpiet alias popeyequote:
Waar zie jij roze?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:31 schreef DownPoison het volgende:
[..]
maar het beweegt nieten het is roze
Deze is beter:quote:
Nee? De kusjes aan mij? Neequote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 17:33 schreef Clif het volgende:
[..]
tsja hopelijk weet je ook hoe die tot stand is gekomen
...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:33 schreef s0k het volgende:
[..]
Deze is beter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En anderen.
Als je in of uit dit gedeelte wilt kan je zit zelf aanpassen bij de OP.
Bij de laatste post wordt verwacht dat je een nieuw topic opent.
Doe hier niet te lang over, anders nemen andere SC'ters deze taak maar al te graag van je over.
De OP vind je hier.
Stel jezelf even voor als je hier nieuw bent, wel zo leuk voor de rest !
[ afbeelding ]
aargh. moet mijn beeldscherm weer opnieuw gekalibreerd wordenquote:
Doe maarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:35 schreef DownPoison het volgende:
[..]
aargh. moet mijn beeldscherm weer opnieuw gekalibreerd worden
cyaquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:37 schreef DownPoison het volgende:
ik moet alweer gaan.
tot vanavond ofzo..
Tot laterquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:37 schreef DownPoison het volgende:
ik moet alweer gaan.
tot vanavond ofzo..
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:37 schreef DownPoison het volgende:
ik moet alweer gaan.
tot vanavond ofzo..
die pokoes op zen laatste track zijn wel kkleipquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:37 schreef s0k het volgende:
Kut steens geheime track op zn laatste plaat is echt verraderlijk als dat nummer in je playlist staat
quote:
Hoezo? Jullie spammen zelfs songteksten van rare gilette-powered muziek.quote:
Woord.quote:
van echte muziekquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:41 schreef s0k het volgende:
[..]
Hoezo? Jullie spammen zelfs songteksten van rare gilette-powered muziek.
Blanke rapper, dat nummer sloeg net aan hierquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef RoBro het volgende:
[..]
mooie is dat de hele buurt nu meegeniet van de blanke rapper
Nee, in deze situaties ook niet.quote:
Mag ik een voorbeeld?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 17:41 schreef s0k het volgende:
[..]
ja zoveel tracks heeft ie ook niet hehequote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef s0k het volgende:
[..]
Blanke rapper, dat nummer sloeg net aan hier
dat soort herrie, of welke band je ook luistert, is dan evenzeer geen muziek.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef Clif het volgende:
[..]
van echte muziekrap kan je nauwelijks muziek noemen
Dude.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:42 schreef Clif het volgende:
[..]
van echte muziekrap kan je nauwelijks muziek noemen
vaak is die muziek nog niet zo heel erg maar het publiek dat zichzelf er mee identificeert welquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:41 schreef s0k het volgende:
[..]
heb er hier 29, en ik mis nog 1 album. Z'n eerste volgens mij.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:43 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja zoveel tracks heeft ie ook niet hehe
Mag ik hopen.quote:
Nee man, hij heeft bijbaantje bij gvu jwtz zie je in URBNN bij steenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:46 schreef Blaxje het volgende:
Jammer dat het verder zo'n werkloze mongool is
hij werkte bij gvu hoor en zou me niks verbazen als hij nu ook werk heeftquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:46 schreef Blaxje het volgende:
Fijn. Nou nog 'muziek voor je moeder' kopen en je bent op de goede weg.quote:
Oh en hij treedt op natuurlijk. Niet vergeten, heb hem al meermaals aan het werk gezien.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:46 schreef Blaxje het volgende:
'muziek voor je moeder'quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:47 schreef s0k het volgende:
[..]
Fijn. Nou nog 'muziek voor je moeder' kopen en je bent op de goede weg.
wtf bedoel je daar nou weer meequote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:47 schreef s0k het volgende:
[..]
Fijn. Nou nog 'muziek voor je moeder' kopen en je bent op de goede weg.
damnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:49 schreef s0k het volgende:
http://www.focksteen.nl/bestelmuziekvoorjemoeder.php
Doh.
Ohja kloptquote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:47 schreef s0k het volgende:
[..]
Nee man, hij heeft bijbaantje bij gvu jwtz zie je in URBNN bij steen
al verpest vanaf je geboorte. ik heb medelijden met jequote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:48 schreef Clif het volgende:
[..]
wtf bedoel je daar nou weer meeaangezien mijn ouders gewoon lkkr maiden/metal luisteren
(nja me ma dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |