Inddquote:
quote:
Dat is correct.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zijn dat twee willekeurige Zweede schone?
Rob is "niet zo te spreken" over de MHquote:Op maandag 30 maart 2009 15:26 schreef LeonH het volgende:
Wat een filmpje, tranen in mijn ogen![]()
![]()
![]()
Trouwens ik hoorde vanmiddag in de auto Stenders afkondigingen met: Tot morgen als we nog van de Vara mogen... en van Alain Clark.
Wat had ie gezegd over die fantastische Neerlandsche zangert?
t maakte mij niet zo veel uit, en Paul gaf me twee keuzes daaromquote:Op maandag 30 maart 2009 15:26 schreef tha_dark het volgende:
Eliza, waarom geen Fade to Black aangevraagd?
Of Master of Puppets of Blackened of Creeping deathquote:Op maandag 30 maart 2009 15:26 schreef tha_dark het volgende:
Eliza, waarom geen Fade to Black aangevraagd?
van die hele rij mannelijk singer songwritersquote:Op maandag 30 maart 2009 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jack Johnson. Ook zo'n nietszeggende inhoudsloze kut'artiest'.
die hoor ik vanavond welquote:Op maandag 30 maart 2009 15:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Of Master of Puppets of Blackened of Creeping death
dr is toch ook geen kloot aan die MHquote:Op maandag 30 maart 2009 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Rob is "niet zo te spreken" over de MH.
Master of Puppets komt zo op KX bij Bertjequote:Op maandag 30 maart 2009 15:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Of Master of Puppets of Blackened of Creeping death
Wie wel eigenlijk?quote:Op maandag 30 maart 2009 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Rob is "niet zo te spreken" over de MH.
Die S&M versie daarvanquote:Op maandag 30 maart 2009 15:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Master of Puppets komt zo op KX bij Bertje
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van die hele rij mannelijk singer songwriters
net zoals bijvoorbeeld Damien Rice
Swedish girls #2quote:Op maandag 30 maart 2009 15:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zien er wel leuk uit. Waar heb je die vandaan getrokken dan?Mooie decolleté die rechtse
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Goh, wat verrassend dat jij dat topic geopend hebt
Ach, Goes en Vlissingen liggen toch zeker 30km uit elkaar, dus over een dorp kunnen we niet sprekenquote:Op maandag 30 maart 2009 15:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Racoon ook al uit Zeeland? Wordt dadelijk nog het tweede Volendam daar
Er bestaat geen tweede Volendam.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Racoon ook al uit Zeeland? Wordt dadelijk nog het tweede Volendam daar
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:44 schreef tha_dark het volgende:
Popduel!
Persoonlijk hoogtepunt van de dag.![]()
:nquote:Op maandag 30 maart 2009 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Counting Crows.
Dit is dan wel weer leuk.
En vertellen dat het eigenlijk Bob Dylan-nummer is.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En let op hoe enthousiast ie 'm zo ongetwijfeld weer afkondigt.
Ik vind dat echt het leukste moment op de radio.quote:
Ik haal Roel z'n quotum toch nooitquote:Op maandag 30 maart 2009 15:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jij bent ook aardig van de "" vandaag
.
Valt reuzemeequote:Op maandag 30 maart 2009 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik haal Roel z'n quotum toch nooit
Ik vind het eigenlijk ook best leuk hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 15:58 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik vind dat echt het leukste moment op de radio.
Moet mezelf alleen nog steeds een keer opgeven want ik betrap mezelf er redelijk vaak op dat ik die dag wel gewonnen zou hebben.
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Even geen zin in C&S. Lekker hardstyle streampje aangeslingerd om de vermoeidheid te verdrijven.
Heerlijk manquote:
Have fun!quote:Op maandag 30 maart 2009 16:18 schreef muisje-eliza het volgende:
doei allemaal....misschien nog heel laat hier en anders morgen
Roelquote:
Nú gaat 't wel redelijk (voel 'm niet), maar moet morgen terug voor een wortelkanaalbehandeling. Die kies schijnt van binnen uit op te lossen. Schijnt wel es voor te komen. Lucky me....quote:
Doesjze!quote:* Brennel gaat lekker douchen.
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej MarijeH. Volgens mij wel goed en met jou dan??
in levende lijve ookquote:
Jup, dat is niet verkeerd iddquote:Op maandag 30 maart 2009 16:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in levende lijve ooken ze kan ook enorm goed zingen
Ai... sterkte.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nú gaat 't wel redelijk (voel 'm niet), maar moet morgen terug voor een wortelkanaalbehandeling. Die kies schijnt van binnen uit op te lossen. Schijnt wel es voor te komen. Lucky me....
Helaas dacht ik hetzelfde... Alleen maar vanwege de hype er om heen...quote:Op maandag 30 maart 2009 17:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Als mijn hitdar me niet in de steek laat, hebben we zojuist een stukje gehoord van een gigantische hit...
Mwah, ik vond het echt niet verkeerd klinken. Die Amerikaanse sound er doorheen en het is ook nog eens gewoon een goed product.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Helaas dacht ik hetzelfde... Alleen maar vanwege de hype er om heen...
Ochnee... hoorde ik ze echt zeggen dat ze zo Milow gaan draaien?![]()
![]()
Bovendien weinig oehoehoehoehoe's en ahaahaahaaa's, in het betreffende stuk tenminste.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah, ik vond het echt niet verkeerd klinken. Die Amerikaanse sound er doorheen en het is ook nog eens gewoon een goed product.
Het zat zeker top in elkaar van wat ik hoorde. Verwacht ook niet anders als het uit de studio's van Timberlake en co vandaan komt. Maar vond het gewoon weer zo hetzelfde klinken als al die andere meisjes met dat soort plaatjes...quote:Op maandag 30 maart 2009 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah, ik vond het echt niet verkeerd klinken. Die Amerikaanse sound er doorheen en het is ook nog eens gewoon een goed product.
Dit is wel weer een leuk liedje van haarquote:
quote:
Ik ga een verhuisservice beginnen. Ik wil Patty Brard, Yolanthe nog-wat, Gerard Joling en Gordon uitprocederen.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:22 schreef Noortje. het volgende:
Nederland moet echt nieuwe inwoners krijgen.
Tis al druk zatquote:Op maandag 30 maart 2009 19:22 schreef Noortje. het volgende:
Nederland moet echt nieuwe inwoners krijgen.
Nee dio ook even mee als extratjequote:Op maandag 30 maart 2009 19:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ga een verhuisservice beginnen. Ik wil Patty Brard, Yolanthe nog-wat, Gerard Joling en Gordon uitprocederen.
daar komt nog iets van teksten uit , bij dio is het 3x niets.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dio slecht vinden maar Lange Frans en Baas B goed vinden
Nee, dat hoor je mij niet zeggenquote:Op maandag 30 maart 2009 19:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dio slecht vinden maar Lange Frans en Baas B goed vinden
De muziek van Dio is daarentegen weer 100x beterquote:Op maandag 30 maart 2009 19:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
daar komt nog iets van teksten uit , bij dio is het 3x niets.
Vechten doen jullie maar op Hyves.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De muziek van Dio is daarentegen weer 100x beter
Een G van Groen Gras Goud Game Grapjas Gaaf Geel Gammel Graag of iets anders?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Een ballon buiten !!!!! Met een hele grote letter "G" op het doek
Nee dat was Stendersquote:Op maandag 30 maart 2009 19:33 schreef Paul het volgende:
Hebben Coen en Sander nog Krezip gedraaid ?
KUT MIJN WEDDENSCHAP VERLORENquote:
Zoiets ja, maar het zou ook de G van Groningen kunnen zijn.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Een G van Groen Gras Goud Game Grapjas Gaaf Geel Gammel Graag of iets anders?
Dus jij kwam al schuimbekkend en spastische bewegingen makend binnengelopen?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Liep ik trouwens richting mijn werkplek met mijn mp3-speler aan en begint m'n mp3-speler ineens met Starsailor - Tell Me Its Not Over (ft. Brandon Flowers) (Thin White Duke Remix). Dacht dat ik gek werd, wat een track!!![]()
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:36 schreef Paul het volgende:
[..]
KUT MIJN WEDDENSCHAP VERLOREN
ik had gezegd dat Giel en Coen/Sander Krezip zouden draaien vandaag
Alleen Giel deed het dus
Heb m nog niet gezien, met z'n bril.quote:
haha, ja zo ongeveer maar ze begrepen er niets vanquote:Op maandag 30 maart 2009 19:37 schreef Sirolf het volgende:
Dus jij kwam al schuimbekkend en spastische bewegingen makend binnengelopen?
Ach, da's nog niks... Ik kwam vandaag iemand tegen die Maximo Park niet kende!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha, ja zo ongeveer maar ze begrepen er niets van. Sterker nog: ze kenden de plaat nog helemaal neit..
Je kan ook overdrijvenquote:Op maandag 30 maart 2009 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Liep ik trouwens richting mijn werkplek met mijn mp3-speler aan en begint m'n mp3-speler ineens met Starsailor - Tell Me Its Not Over (ft. Brandon Flowers) (Thin White Duke Remix). Dacht dat ik gek werd, wat een track!!![]()
Ah heb je tegenwoordig contactlenzen op zulk groot formaat als een soort buitenboord beugelquote:Op maandag 30 maart 2009 19:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Heb m nog niet gezien, met z'n bril.
Op je werk?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ach, da's nog niks... Ik kwam vandaag iemand tegen die Maximo Park niet kende!
Meen je niet?! Naja, betwijfel of veel mensen bij mij op het werk Maximo Park kennen. Waarschijnlijk kennen ze ook niet Mr. Brightside..quote:Op maandag 30 maart 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
Ach, da's nog niks... Ik kwam vandaag iemand tegen die Maximo Park niet kende!
[scandeer modus]Groningen! Groningen! Groningen! Groningen[/scandeer modus]quote:Op maandag 30 maart 2009 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Een ballon buiten !!!!! Met een hele grote letter "G" op het doek
Iemand van de muziek-redactie zekerquote:Op maandag 30 maart 2009 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Laat ik daar maar geen uitspraken over doen.
Dat zou het alleen maar erger maken...
Aha! Spread the wordquote:Op maandag 30 maart 2009 19:43 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
[scandeer modus]Groningen! Groningen! Groningen! Groningen[/scandeer modus]
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Heb m nog niet gezien, met z'n bril.
Ik had Mr. E's Beautiful Blues van Eels in gedachten, maar te lui om te sms'en.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha! Spread the word![]()
Een zomerplaat requesten. Komen ze vast direct aanzetten met Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Summertime.
Ik zou zelf gaan voor Big Sur - The Thrills.
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik had Mr. E's Beautiful Blues van Eels in gedachten, maar te lui om te sms'en.
Oh.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar het zou ook de G van Groningen kunnen zijn.
Laten we het hopen!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Ik verwacht op deze eerste min-of-meer-lentedag toch eigenlijk wel dat Michiel Scream If You Want To Go Faster gaat draaien hoor...
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Ik verwacht op deze eerste min-of-meer-lentedag toch eigenlijk wel dat Michiel Scream If You Want To Go Faster gaat draaien hoor...
Al terug hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 19:55 schreef Noortje. het volgende:
Hans! Kom terug!
Fijne keuze zou dat zijnquote:Op maandag 30 maart 2009 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Woohooquote:Op maandag 30 maart 2009 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Al terug hoor. Net op tijd voor de... Killers !
Voor?quote:
Is echt de keus van de DJ's. Die Dio is bijvoorbeeld door de meerderheid van de jocks bij de wekelijkse vergadering enthousiast omhoog gehouden. Het gehalte 'commerciele' is echt niet hoger of lager dan normaal (godzijdank), da's echt perceptie dan denk ik.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:52 schreef Noortje. het volgende:
Maargoed, Michiel, wat ik dus wilde vragen (en sorry als het je al twintig keer gevraagd is maar ik kom hier niet meer zo vaak): waarom worden er op 3fm steeds meer 'commerciele' platen gedraaid? Ik noem een Flo-Rida, Sugababes, Dio.. Is dat de keus van de DJ die op dat moment draait of moet dat van de hoge bazen?
Ik ben ook van plan om te gaan. Heb alleen nog geen kaartje gekocht.quote:
In de Melkweg ga je neem ik aan?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben ook van plan om te gaan. Heb alleen nog geen kaartje gekocht.
*gaat snel kijken of er nog wel kaarten beschikbaar zijn*
Is muziek niet gewoon muziek? Wat is dan 'commerciele' of 'niet-commerciele' muziek? Commercieel is muziek die ze ook op bijv. 538 draaien?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Het gehalte 'commerciele' is echt niet hoger of lager dan normaal (godzijdank), da's echt perceptie dan denk ik.
Melkweg idd. 20 mei.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
In de Melkweg ga je neem ik aan?
Ze staan ook in Amersfoort voor 14 euro en da's maar een halfuurtje treinen en op vrijdag ipv woensdag.
Thank god dat het gewoon de DJ's keus is. Misschien is hun smaak slechter geworden (of de mijne).quote:Op maandag 30 maart 2009 20:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Is echt de keus van de JD's. Die Dio is bijvoorbeeld door de meerderheid van de jocks bij de wekelijkse vergadering enthousiast omhoog gehouden. Het gehalte 'commerciele' is echt niet hoger of lager dan normaal (godzijdank), da's echt perceptie dan denk ik.
Die vraag hou je altijd, maar ik heb even aangenomen dat men TMF als commerciele muziekzender ziet. Wat in de Top 50 staat zegmaar. Wat ik dus voornamelijk kutmuziek vind.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Is muziek niet gewoon muziek? Wat is dan 'commerciele' of 'niet-commerciele' muziek? Commercieel is muziek die ze ook op bijv. 538 draaien?
Ik mag nooit op woensdag.quote:
En hij praat niet zo verschrikkelijk 'Nederlands'-Engels.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:20 schreef Feivel1 het volgende:
Michiel die LIVE een Engels interview heeft.
The Killers?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Iets wat 18 nachtjes geleden al plaats had moeten vinden.
Mag ik dan ook eerlijk zijn, dat de djs dan een steeds beroerdere commerciële smaak beginnen te krijgen, 3fm trekt steeds meer richting een commerciële zender ipv publieke zender, dit is in zijn algemeenheid , uitzonderingen daargelatenquote:Op maandag 30 maart 2009 20:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Is echt de keus van de JD's. Die Dio is bijvoorbeeld door de meerderheid van de jocks bij de wekelijkse vergadering enthousiast omhoog gehouden. Het gehalte 'commerciele' is echt niet hoger of lager dan normaal (godzijdank), da's echt perceptie dan denk ik.
Maar niet met Kaiser Chiefs.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
eerst krijg je nog pinkpop toch
quote:Uw bestelling voor Infadels is succesvol verwerkt en uw betaling is ontvangen. Hiermee is uw bestelling succesvol afgerond. Onderstaand vindt u uw bestelling, bestelgegevens en toegangsbewijs voor Infadels. Dit toegangsbewijs is in de vorm van een E-Ticket.
ik ben heel slecht in namenquote:Op maandag 30 maart 2009 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je niet?! Naja, betwijfel of veel mensen bij mij op het werk Maximo Park kennen. Waarschijnlijk kennen ze ook niet Mr. Brightside..
Feel Like Flying en My Town zijn hun grootste hitsquote:Op maandag 30 maart 2009 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben heel slecht in namenhelp me is
*maximo park*
Maar........ zoek maar eens op Our Velocity, Girls Who Play Guitars en Book From Boxesquote:Op maandag 30 maart 2009 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben heel slecht in namenhelp me is
*maximo park*
En de nieuwe... Wraithlike!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar........ zoek maar eens op Our Velocity, Girls Who Play Guitars en Book From Boxes
Ik woon in een vrijstaand huis dus de vissen hebben pech bij mij.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe. De buren vinden het vast ook wel een vette plaat
!
Jimbo ook maar wat mis ik?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:55 schreef Jimbo het volgende:
noortje is lief.
Oh en ik ben de lul bij de opnames. Gvd haha
Zit bij budget tv opnames nu xquote:
Dat bedacht ik me laatst ook al!quote:Op maandag 30 maart 2009 21:05 schreef LeonH het volgende:
Run![]()
Dat ze hiermee maar afsluiten op Pinkpop!
Wat zou dat mooi zijn he. Echt ultieme plaat daarvoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |