Indd, als Gerard Henk zó kan nadoen, is er toch iets mis...quote:
Gezellig... Morgen terug voor een wortelkanaalbehandeling van een tand die vanzelf van binnenuit oplost.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hey Roel! Hoe was 'et bij de tandarts?
Ik vind 'm nog steeds geweldigquote:Op maandag 30 maart 2009 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, weer die Bertolf![]()
![]()
. Maak es wat nieuws
.
For Life vond ik wat teleurstellend, bij Another Day wil ik nog wel de radio luider zetten.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, weer die Bertolf![]()
![]()
. Maak es wat nieuws
.
Oei, da's klotequote:Op maandag 30 maart 2009 13:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gezellig... Morgen terug voor een wortelkanaalbehandeling van een tand die vanzelf van binnenuit oplost.
Tel daar 3 uur bij op en ik heb m ook weer gehad.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:10 schreef themauster het volgende:
nog 50 min en dan zit de eerste werkdag van de week er weer op tis echt druk vandaag
quote:
Hmja. Nouja, op zich zou 't moeten meevallen als de verdoving goed werktquote:
Dat zijn nog eens werktijden als je om 3u klaar bentquote:Op maandag 30 maart 2009 14:10 schreef themauster het volgende:
nog 50 min en dan zit de eerste werkdag van de week er weer op tis echt druk vandaag
Schoon foto'squote:Op maandag 30 maart 2009 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Tandpijn of niet, hier is Heidi.
Moet je zelf optreden dan ofzo?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:39 schreef muisje-eliza het volgende:
mensen ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest voor n concert...de adrenaline giert door mn lijf! ik ben al kapot voor ik daar ooit aankom
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
heeeerlijk!!! untill it sleeps![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
En dan had ik natuurlijk verwacht, speciaal voor mijn forum vriendje Da_Sandman moet ik natuurlijk wel Enter Sandman doen.
Oh? Is me niet opgevallen...quote:Op maandag 30 maart 2009 14:47 schreef muisje-eliza het volgende:
kom ik zo op de radio!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |