Is echt de keus van de DJ's. Die Dio is bijvoorbeeld door de meerderheid van de jocks bij de wekelijkse vergadering enthousiast omhoog gehouden. Het gehalte 'commerciele' is echt niet hoger of lager dan normaal (godzijdank), da's echt perceptie dan denk ik.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:52 schreef Noortje. het volgende:
Maargoed, Michiel, wat ik dus wilde vragen (en sorry als het je al twintig keer gevraagd is maar ik kom hier niet meer zo vaak): waarom worden er op 3fm steeds meer 'commerciele' platen gedraaid? Ik noem een Flo-Rida, Sugababes, Dio.. Is dat de keus van de DJ die op dat moment draait of moet dat van de hoge bazen?
Ik ben ook van plan om te gaan. Heb alleen nog geen kaartje gekocht.quote:
In de Melkweg ga je neem ik aan?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ben ook van plan om te gaan. Heb alleen nog geen kaartje gekocht.
*gaat snel kijken of er nog wel kaarten beschikbaar zijn*
Is muziek niet gewoon muziek? Wat is dan 'commerciele' of 'niet-commerciele' muziek? Commercieel is muziek die ze ook op bijv. 538 draaien?quote:Op maandag 30 maart 2009 20:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Het gehalte 'commerciele' is echt niet hoger of lager dan normaal (godzijdank), da's echt perceptie dan denk ik.
Melkweg idd. 20 mei.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
In de Melkweg ga je neem ik aan?
Ze staan ook in Amersfoort voor 14 euro en da's maar een halfuurtje treinen en op vrijdag ipv woensdag.
Thank god dat het gewoon de DJ's keus is. Misschien is hun smaak slechter geworden (of de mijne).quote:Op maandag 30 maart 2009 20:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Is echt de keus van de JD's. Die Dio is bijvoorbeeld door de meerderheid van de jocks bij de wekelijkse vergadering enthousiast omhoog gehouden. Het gehalte 'commerciele' is echt niet hoger of lager dan normaal (godzijdank), da's echt perceptie dan denk ik.
Die vraag hou je altijd, maar ik heb even aangenomen dat men TMF als commerciele muziekzender ziet. Wat in de Top 50 staat zegmaar. Wat ik dus voornamelijk kutmuziek vind.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Is muziek niet gewoon muziek? Wat is dan 'commerciele' of 'niet-commerciele' muziek? Commercieel is muziek die ze ook op bijv. 538 draaien?
Ik mag nooit op woensdag.quote:
En hij praat niet zo verschrikkelijk 'Nederlands'-Engels.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:20 schreef Feivel1 het volgende:
Michiel die LIVE een Engels interview heeft.
The Killers?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Iets wat 18 nachtjes geleden al plaats had moeten vinden.
Mag ik dan ook eerlijk zijn, dat de djs dan een steeds beroerdere commerciële smaak beginnen te krijgen, 3fm trekt steeds meer richting een commerciële zender ipv publieke zender, dit is in zijn algemeenheid , uitzonderingen daargelatenquote:Op maandag 30 maart 2009 20:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Is echt de keus van de JD's. Die Dio is bijvoorbeeld door de meerderheid van de jocks bij de wekelijkse vergadering enthousiast omhoog gehouden. Het gehalte 'commerciele' is echt niet hoger of lager dan normaal (godzijdank), da's echt perceptie dan denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |