in levende lijve ookquote:
Jup, dat is niet verkeerd iddquote:Op maandag 30 maart 2009 16:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in levende lijve ooken ze kan ook enorm goed zingen
Ai... sterkte.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nú gaat 't wel redelijk (voel 'm niet), maar moet morgen terug voor een wortelkanaalbehandeling. Die kies schijnt van binnen uit op te lossen. Schijnt wel es voor te komen. Lucky me....
Helaas dacht ik hetzelfde... Alleen maar vanwege de hype er om heen...quote:Op maandag 30 maart 2009 17:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Als mijn hitdar me niet in de steek laat, hebben we zojuist een stukje gehoord van een gigantische hit...
Mwah, ik vond het echt niet verkeerd klinken. Die Amerikaanse sound er doorheen en het is ook nog eens gewoon een goed product.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Helaas dacht ik hetzelfde... Alleen maar vanwege de hype er om heen...
Ochnee... hoorde ik ze echt zeggen dat ze zo Milow gaan draaien?![]()
![]()
Bovendien weinig oehoehoehoehoe's en ahaahaahaaa's, in het betreffende stuk tenminste.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah, ik vond het echt niet verkeerd klinken. Die Amerikaanse sound er doorheen en het is ook nog eens gewoon een goed product.
Het zat zeker top in elkaar van wat ik hoorde. Verwacht ook niet anders als het uit de studio's van Timberlake en co vandaan komt. Maar vond het gewoon weer zo hetzelfde klinken als al die andere meisjes met dat soort plaatjes...quote:Op maandag 30 maart 2009 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah, ik vond het echt niet verkeerd klinken. Die Amerikaanse sound er doorheen en het is ook nog eens gewoon een goed product.
Dit is wel weer een leuk liedje van haarquote:
quote:
Ik ga een verhuisservice beginnen. Ik wil Patty Brard, Yolanthe nog-wat, Gerard Joling en Gordon uitprocederen.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:22 schreef Noortje. het volgende:
Nederland moet echt nieuwe inwoners krijgen.
Tis al druk zatquote:Op maandag 30 maart 2009 19:22 schreef Noortje. het volgende:
Nederland moet echt nieuwe inwoners krijgen.
Nee dio ook even mee als extratjequote:Op maandag 30 maart 2009 19:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ga een verhuisservice beginnen. Ik wil Patty Brard, Yolanthe nog-wat, Gerard Joling en Gordon uitprocederen.
daar komt nog iets van teksten uit , bij dio is het 3x niets.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dio slecht vinden maar Lange Frans en Baas B goed vinden
Nee, dat hoor je mij niet zeggenquote:Op maandag 30 maart 2009 19:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dio slecht vinden maar Lange Frans en Baas B goed vinden
De muziek van Dio is daarentegen weer 100x beterquote:Op maandag 30 maart 2009 19:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
daar komt nog iets van teksten uit , bij dio is het 3x niets.
Vechten doen jullie maar op Hyves.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De muziek van Dio is daarentegen weer 100x beter
Een G van Groen Gras Goud Game Grapjas Gaaf Geel Gammel Graag of iets anders?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Een ballon buiten !!!!! Met een hele grote letter "G" op het doek
Nee dat was Stendersquote:Op maandag 30 maart 2009 19:33 schreef Paul het volgende:
Hebben Coen en Sander nog Krezip gedraaid ?
KUT MIJN WEDDENSCHAP VERLORENquote:
Zoiets ja, maar het zou ook de G van Groningen kunnen zijn.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Een G van Groen Gras Goud Game Grapjas Gaaf Geel Gammel Graag of iets anders?
Dus jij kwam al schuimbekkend en spastische bewegingen makend binnengelopen?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Liep ik trouwens richting mijn werkplek met mijn mp3-speler aan en begint m'n mp3-speler ineens met Starsailor - Tell Me Its Not Over (ft. Brandon Flowers) (Thin White Duke Remix). Dacht dat ik gek werd, wat een track!!![]()
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:36 schreef Paul het volgende:
[..]
KUT MIJN WEDDENSCHAP VERLOREN
ik had gezegd dat Giel en Coen/Sander Krezip zouden draaien vandaag
Alleen Giel deed het dus
Heb m nog niet gezien, met z'n bril.quote:
haha, ja zo ongeveer maar ze begrepen er niets vanquote:Op maandag 30 maart 2009 19:37 schreef Sirolf het volgende:
Dus jij kwam al schuimbekkend en spastische bewegingen makend binnengelopen?
Ach, da's nog niks... Ik kwam vandaag iemand tegen die Maximo Park niet kende!quote:Op maandag 30 maart 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha, ja zo ongeveer maar ze begrepen er niets van. Sterker nog: ze kenden de plaat nog helemaal neit..
Je kan ook overdrijvenquote:Op maandag 30 maart 2009 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Liep ik trouwens richting mijn werkplek met mijn mp3-speler aan en begint m'n mp3-speler ineens met Starsailor - Tell Me Its Not Over (ft. Brandon Flowers) (Thin White Duke Remix). Dacht dat ik gek werd, wat een track!!![]()
Ah heb je tegenwoordig contactlenzen op zulk groot formaat als een soort buitenboord beugelquote:Op maandag 30 maart 2009 19:39 schreef MichielV het volgende:
[..]
Heb m nog niet gezien, met z'n bril.
Op je werk?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ach, da's nog niks... Ik kwam vandaag iemand tegen die Maximo Park niet kende!
Meen je niet?! Naja, betwijfel of veel mensen bij mij op het werk Maximo Park kennen. Waarschijnlijk kennen ze ook niet Mr. Brightside..quote:Op maandag 30 maart 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
Ach, da's nog niks... Ik kwam vandaag iemand tegen die Maximo Park niet kende!
[scandeer modus]Groningen! Groningen! Groningen! Groningen[/scandeer modus]quote:Op maandag 30 maart 2009 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Een ballon buiten !!!!! Met een hele grote letter "G" op het doek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |