Ach, Goes en Vlissingen liggen toch zeker 30km uit elkaar, dus over een dorp kunnen we niet sprekenquote:Op maandag 30 maart 2009 15:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Racoon ook al uit Zeeland? Wordt dadelijk nog het tweede Volendam daar
Er bestaat geen tweede Volendam.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Racoon ook al uit Zeeland? Wordt dadelijk nog het tweede Volendam daar
quote:Op maandag 30 maart 2009 15:44 schreef tha_dark het volgende:
Popduel!
Persoonlijk hoogtepunt van de dag.![]()
:nquote:Op maandag 30 maart 2009 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Counting Crows.
Dit is dan wel weer leuk.
En vertellen dat het eigenlijk Bob Dylan-nummer is.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En let op hoe enthousiast ie 'm zo ongetwijfeld weer afkondigt.
Ik vind dat echt het leukste moment op de radio.quote:
Ik haal Roel z'n quotum toch nooitquote:Op maandag 30 maart 2009 15:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jij bent ook aardig van de "" vandaag
.
Valt reuzemeequote:Op maandag 30 maart 2009 15:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik haal Roel z'n quotum toch nooit
Ik vind het eigenlijk ook best leuk hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 15:58 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik vind dat echt het leukste moment op de radio.
Moet mezelf alleen nog steeds een keer opgeven want ik betrap mezelf er redelijk vaak op dat ik die dag wel gewonnen zou hebben.
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Even geen zin in C&S. Lekker hardstyle streampje aangeslingerd om de vermoeidheid te verdrijven.
Heerlijk manquote:
Have fun!quote:Op maandag 30 maart 2009 16:18 schreef muisje-eliza het volgende:
doei allemaal....misschien nog heel laat hier en anders morgen
Roelquote:
Nú gaat 't wel redelijk (voel 'm niet), maar moet morgen terug voor een wortelkanaalbehandeling. Die kies schijnt van binnen uit op te lossen. Schijnt wel es voor te komen. Lucky me....quote:
Doesjze!quote:* Brennel gaat lekker douchen.
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej MarijeH. Volgens mij wel goed en met jou dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |