Maar niet met Kaiser Chiefs.quote:Op maandag 30 maart 2009 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
eerst krijg je nog pinkpop toch
quote:Uw bestelling voor Infadels is succesvol verwerkt en uw betaling is ontvangen. Hiermee is uw bestelling succesvol afgerond. Onderstaand vindt u uw bestelling, bestelgegevens en toegangsbewijs voor Infadels. Dit toegangsbewijs is in de vorm van een E-Ticket.
ik ben heel slecht in namenquote:Op maandag 30 maart 2009 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je niet?! Naja, betwijfel of veel mensen bij mij op het werk Maximo Park kennen. Waarschijnlijk kennen ze ook niet Mr. Brightside..
Feel Like Flying en My Town zijn hun grootste hitsquote:Op maandag 30 maart 2009 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben heel slecht in namenhelp me is
*maximo park*
Maar........ zoek maar eens op Our Velocity, Girls Who Play Guitars en Book From Boxesquote:Op maandag 30 maart 2009 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben heel slecht in namenhelp me is
*maximo park*
En de nieuwe... Wraithlike!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar........ zoek maar eens op Our Velocity, Girls Who Play Guitars en Book From Boxes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |