abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67529925

Vorige deel : K&W FAQ, Feedback en Slowchat topic - Deel 23

Hee hallo ,
Welkom in Klussen en Wonen !

Hier kun je alle vragen stellen over alle klussen in en om het huis, witgoed, meubels, kleuren en andere interieurtrends. Laat zien wat je kan, stel je vragen, help een ander op weg of show je eigen woning,
of kamer !

Het topic waar je ongegeneerd bij andere Fokkers naar binnen kunt kijken !
Mag ik even binnen kijken #3

Het topic waar je je verhuis-, klus- en woonplannen kunt delen met je Mede-Fok!ers!
verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic - deel 26

Topic met opmerkelijke of bizarre foto's van funda en aanverwante websites
Opmerkelijke foto's van Funda - Deel 35

Hét centrale topic voor alle IKEA productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen !
IKEA - Part XLII - Waar IKEA Delft elke zondag open is!

Overzicht van DE leukste woonwinkels in Nederland
K&W - De leukste woonwinkels in Nederland

Kalender met K&W gerelateerde beurs / evenementen in Nederland
K&W - Evenementenkalender 2009

Je kan hier goed een beeld krijgen hoe de studentenkamer van een gemiddelde student qua inrichting uitziet.
Studentenkamers #10 : Klein jubileum, grote kamers!

Diensten
K&W is geen arbeidsbureau, en ook geen klussenbedrijf, het aanbieden van en/of vragen
om diensten zien we liever niet. De zgn. huiswerktopics (waarin je opdrachten voor school
voorlegt aan users) horen ook niet in K&W thuis.

Belangrijk om te weten
In K&W mag je voor iedere klus een eigen topic openen. Als je een probleem hebt,
leg dan goed uit wat er is en probeer wanneer mogelijk een foto van de situatie te plaatsen.

Lukt het plaatsen van een foto niet, kijk dan even hier.

Algemeen
De FAQ van FOK! en de policy zijn hier natuurlijk ook gewoon van toepassing.

Heb je een vraag, opmerking of gewoon een goed idee?
Plaats het in dit Feedback- & Slowchattopic. Ook als je het niet eens bent met
een slotje, een verplaatst topic of wat dan ook, kan je in dit topic terecht.

Zo kunnen we met zijn allen kijken of en hoe we een eventueel probleem op kunnen lossen.
Wil je het liever alleen met een modje regelen, dan kan je mail naar:

Vonkenboer : vonkenboer (AT) fok (PUNT) nl
Yoni : yonie (AT) fok (PUNT) nl

En hier verder, nouja nadat de topictitel aangepast is in K&W FAQ, Feedback en Slowchat topic - deel 24

[ Bericht 85% gewijzigd door Vonkenboer op 30-03-2009 16:37:07 (OP Toegevoegd) ]
pi_67530530
gaat hard
  zondag 29 maart 2009 @ 22:26:17 #3
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_67531485
goeie topic titel!1!! xD
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zondag 29 maart 2009 @ 22:28:52 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_67531570
quote:
Op zondag 29 maart 2009 21:35 schreef klipper het volgende:
En hier verder, nouja nadat de topictitel aangepast is in K&W FAQ, Feedback en Slowchat topic - deel 24
Done en stcky
  Hoofdredactie Fotografie maandag 30 maart 2009 @ 15:43:14 #5
95752 crew  Chell
Kluns
pi_67548922
En een tvp-tje
  Moderator maandag 30 maart 2009 @ 16:19:33 #6
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_67558738
Deel 23 kan bij geschreven worden in de langzaamste topic's top tien.
  Admin dinsdag 31 maart 2009 @ 10:04:53 #8
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_67569827
Mogguh!
Animo check
Fok 10-jaarsmeet animo check
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator woensdag 8 april 2009 @ 18:38:46 #9
92034 crew  Vonkenboer
pi_67837327
quote:
Op maandag 30 maart 2009 21:06 schreef klipper het volgende:
Deel 23 kan bij geschreven worden in de langzaamste topic's top tien.
En deel 24 krijgt de tweede plaats
  vrijdag 10 april 2009 @ 09:33:44 #10
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_67887101
Zou iemand de OP van verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic - deel 27 ietsje kunnen wijzigen??
Ik sta er 2x in en al heb ik genoeg te klussen over 2 weken ... is misschien niet helemaal nodig
  Moderator vrijdag 10 april 2009 @ 09:53:16 #11
92034 crew  Vonkenboer
pi_67887611
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 09:33 schreef Rallydame het volgende:
Zou iemand de OP van verhuis/klus/woon voorpret en kriebelstopic - deel 27 ietsje kunnen wijzigen??
Ik sta er 2x in en al heb ik genoeg te klussen over 2 weken ... is misschien niet helemaal nodig
Done
pi_67961481
****Ml-etje We hebben het koopcontract getekend, druk hypo aan het regelen, tussen 1 augustus en 1 oktober de sleutel.****

Mag wat mij betreft over in; Ml-etje&partner krijgen tussen 1 augustus en 1 oktober de sleutel zie Ml-etjes home to be!! eerste deel

en daar ben ik heel blij mee
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_68167956
Het grote "badkamer- / toiletfoto" topic!

Topictitelveranderen naar: Het grote "badkamerfoto" topic!
(zo'n soort topic bestaat toch nog niet, of wel??)
pi_68178951
Kun je de posting van fokkieslim effe aanpassen, i.v.m. onbedoelde gegevens verstrekking. (was mijn fout, in mijn posting heb ik die al aangepast)
Waterdicht opvullen van afvoer
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 19:23:04 #15
92034 crew  Vonkenboer
pi_68179298
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
****Ml-etje We hebben het koopcontract getekend, druk hypo aan het regelen, tussen 1 augustus en 1 oktober de sleutel.****

Mag wat mij betreft over in; Ml-etje&partner krijgen tussen 1 augustus en 1 oktober de sleutel zie Ml-etjes home to be!! eerste deel

en daar ben ik heel blij mee

Toegevoegd aan de op.
quote:
Op zondag 19 april 2009 14:10 schreef Hanneke1983 het volgende:
Het grote show hier je badkamertopic !

Topictitelveranderen naar: Het grote "badkamerfoto" topic!
(zo'n soort topic bestaat toch nog niet, of wel??)
Topictitel veranderd
quote:
Op zondag 19 april 2009 19:12 schreef klipper het volgende:
Kun je de posting van fokkieslim effe aanpassen, i.v.m. onbedoelde gegevens verstrekking. (was mijn fout, in mijn posting heb ik die al aangepast)
Waterdicht opvullen van afvoer
Post aangepast
pi_68200404
Heyyyy Fokkertjes!!!!!

Ik durf mij hier bijna niet meer te vertonen.
Ik heb al een eeeeeeeeeeeeeeuwigheid niet meer gefokt en niet eens gekeken en en......ondertussen wel weer een beetje begonnen met klussen, dus ik moet nodig weer eens een kleine update geven.
En ik heb jullie best wel n beetje gemist enzo en...en...en ik hoop dat jullie weer mee willen genieten van mijn geklus/pruts/gekke ideeën en wilde plannen.

Afgelopen jaar was het n beetje sukkelen met gezondheid, familie/vriendenprobleempjes, en 100.000 dingen die ik moest doen en regelen en ik kwam gewoon n beetje tijd, een beetje geld en vooral een heeeeeeeeeele berg energie tekort om te klussebussen en te fokkelen.
Maar ik ben weer helemaal fit en k heb er zin in ik sta te popelen om overal aan te beginnen en ben dan ook gelijk maar aan 2 projecten begonnen, en ja dat geld zal altijd wel een probleem blijven, maar daar word je creatief van. Want dan moet je natuurlijk een andere oplossing verzinnen om het zo goedkoop mogelijk zo leuk mogelijk te maken enzovoort blablahblahbladiebla.....
Nu ga ik snel updaten, en bijlezen en vooral veel plaatjes kijken hoop ik, want ik hoop dat de rest toch wel weer veel geklust heeft en dat er een hoop nieuwe klussertjes bij zijn.

xxx truttebosje.
pi_68217138
zou je mijn regeltje in de OP van het kriebels en voorpret topic kunnen wijzigen?

Sleutel krijgen we op 15 juli ipv eerste week juli..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Moderator maandag 20 april 2009 @ 21:57:57 #18
92034 crew  Vonkenboer
pi_68218912
quote:
Op maandag 20 april 2009 21:19 schreef teigan het volgende:
zou je mijn regeltje in de OP van het kriebels en voorpret topic kunnen wijzigen?

Sleutel krijgen we op 15 juli ipv eerste week juli..
Veranderd
  woensdag 22 april 2009 @ 09:21:37 #19
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_68261657
tafel verven spammer en topic schopper
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 22 april 2009 @ 11:06:22 #20
95752 crew  Chell
Kluns
pi_68264589
thnx, ik heb de post verwijderd
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 april 2009 @ 14:45:28 #21
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_68423450
Spammert gesignaleerd! Helemaal speciaal een registratie aangemaakt

Wonen in Duitsland
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator maandag 27 april 2009 @ 18:20:44 #22
92034 crew  Vonkenboer
pi_68430866
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:45 schreef Rewimo het volgende:
Spammert gesignaleerd! Helemaal speciaal een registratie aangemaakt

Wonen in Duitsland
Bedankt voor de melding !
Heb de posts aangepast
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:09:33 #23
85962 ioko
I Appear Missing
pi_68459241
Voor de OP van het verhuis/klus/woon voorpret topic: De naam is ioko (niet joko). Overdracht 1 mei, grootste klussen worden gedaan (Keuken, tegels en trapkast) de rest doen we zelf: schilderen behangen en laminaat leggen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  FOK!fotograaf donderdag 30 april 2009 @ 10:35:49 #24
148247 taxibabe
pi_68522655
Goedemorgen!

Een vriendin van me heeft sinds kort een huurhuisje. In dat huisje hebben we een muur doorgebroken om zo een half open keuken te krijgen. Het overige stuk muur waar de doorgang is bestaat nu uit kalkzandsteen. Het andere deel van de muur (tussen kamer en hal) bestaat uit geschilderd baksteen en een deur. Totale lengte van kamer is ongeveer 7 meter.

Nu is eigenlijk de bedoeling om de hele muur aan te smeren, de deur wegwerken en het doorgebroken gedeelte mooi af te werken. Dit is iets wat we niet zelf kunnen helaas.
Maar heeft iemand enig idee hoeveel zoiets gaat kosten?

Die vriendin had iemand laten komen om het in te schatten, maar die man ging heel moeilijk doen. Hij zou 3 man nodig hebben en eerst moest 'dit' en 'dat' nog en dan zou er iemand met een mixer moeten komen blablabla.. totaalprijs 750 euro ?!!!
pi_68537194
Ook ik heb twee korte vragen:

1) Ik zie iedereen met van die mooie plattegrondjes in de weer. Zal vast ook mooie software ergens zijn, maar waar kan ik die vinden dan (ik ben niet zo'n held met het zoeken van dit soort dingen)?

2) Ooit heb ik in een topic met allemaal mooie dingen een post zien staan met mooie lampjes die het deden lijken alsof een stukje van de muur als ezelsoor was losgekomen. Die afbeelding stond in een overzichtspost van iemand die ook niet meer wist waar 'ie vandaan kwam. Maar ondertussen kan ik de hele post niet meer vinden. Het was in een topic met allemaal mooie dingen ter inspiratie. Het was niet één van de knutseltopics (dus niet die ene met de ideeën voor zelf knutselen en ook niet die andere van Sugar met foto's van users met pimp-acties). Iemand wel een idee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')