Behalve als ze dus met een onwaarschijnlijk lage prijs adverteren.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:24 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
als t op voorraad is, geen probleem
Zelfs dan wil het nog wel eens tegenvallen.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:24 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
als t op voorraad is, geen probleem
360 topic ouwequote:Op woensdag 1 april 2009 14:08 schreef Yankee_One het volgende:
Prince of Persia is voor de PS3 zo cheap.
Helaas, daar had ik wel interesse in...
Of kijk ik verkeerd? is die aanbieding niet te vinden met de search?
http://www.xbox360gold.nl/quote:
Hier ook nog niet, maar ik wil hem wel graag hebben dus ik wacht lekker!quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:41 schreef jorienvdherik het volgende:
NHL nog niet binnen, maar hoef hem toch niet, ga die accept giro ook terugsturen
Nice, hier was ik naar opzoek.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:17 schreef Digixz het volgende:
4200 Microsoftpoints voor 35 euro Bij Live Acties.
Eventueel deze nog voor live..quote:
Net gebeld die moeten ze van EA direct halen, En ik kreeg melding dat ik niet betaald had + boete. maar is niet waar. en dat zoeken ze nu uit.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:53 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hier ook nog niet, maar ik wil hem wel graag hebben dus ik wacht lekker!
Dat is idd wel een lekker pakketjequote:Op maandag 30 maart 2009 12:29 schreef Voltreffer het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de MM Eindhoven. Mooi pakketje dacht ik zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet.. dan toch!
Deze is wel goedkoop inderdaad. En betrouwbaar, kreeg me code binnen een half uurtje binnen en hij werkt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:17 schreef Digixz het volgende:
Zijn beide betrouwbaar... Al hun gegevens staan ook op samenkopen.netquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:45 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Deze is wel goedkoop inderdaad. En betrouwbaar, kreeg me code binnen een half uurtje binnen en hij werkt.
nu dus uitverkocht.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:45 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Deze is wel goedkoop inderdaad. En betrouwbaar, kreeg me code binnen een half uurtje binnen en hij werkt.
Is inderdaad nette sitequote:Op maandag 6 april 2009 12:29 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Eventueel deze nog voor live..
http://www.livecodes.nl/
100% betrouwbaar is MaxG van Samenkopen.net
Ook als je groter inkoopt kan je kortingen krijgen
quote:Beste klant,
Naar aanleiding van je bestelling voor ‘NHL 09’ het volgende.
Helaas is de levertijd van je bestelling overschreden, waarvoor wij je onze excuses aanbieden.
Wij hebben navraag gedaan bij de leverancier en deze titel is momenteel tijdelijk niet leverbaar.
Helaas is de levertijd van dit product onbekend.
Echter zodra we voorraad ontvangen zullen we je bestelling uitleveren.
Mocht je je bestelling willen annuleren, dan is dat uiteraard geen probleem en kun je dit via het contactformulier doorgeven aan onze customer service.
Horen wij niets van je, dan laten wij de bestelling uiteraard gewoon in bestelling staan. Zodra we nieuwe voorraad hebben ontvangen, zullen we je bestelling direct uitleveren.
Wij hopen je hiermee voldoende van dienst te zijn geweest,
Met vriendelijke groet,
Free Record Shop
www.FreeRecordShop.nl
9 is qua besturing weer een stuk chiller, en 7 heb ik ook alquote:Op donderdag 9 april 2009 18:55 schreef BrokenBond het volgende:
Ik heb anders NHL 08 wel voor je voor een zacht prijsje
http://www.game.co.uk/Xbo(...)ty-4-Modern-Warfare/quote:Op woensdag 15 april 2009 15:11 schreef Slappy het volgende:
9 is inderdaad veel beter vooral Be a pro modeWeet iemand waar ik goedkoop Cod4 kan kopen??Cod World at war is echt bagger in multiplayer
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:15 schreef Vanquish_ het volgende:
Weet iemand waar ik codes voor Xbox Live goedkoop in bulk kan halen?
LEZEN!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:17 schreef Digixz het volgende:
Gvd, ben ik niet wakker... Arrghh!quote:
http://www.nlstore.nl/shop4/ShopExd.asp?Id=431931&Level3=5026555246477quote:Op maandag 20 april 2009 18:43 schreef blessed19 het volgende:
ergens bioshock goedkoop te halen, zonder CC?
die is geloof ik ook goedkoperquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:59 schreef Slappy het volgende:
http://www.cdwow.com/go/biggesteversale
Fap fap je kan trouwens toch ook gewoon in de Engelse Cd wow bestellen?
En Star Wars - The Force Unleashed besteld voor 16 pond (ongeveer 18 euro)quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:59 schreef Slappy het volgende:
quote:
Je gaf hem zelfquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:59 schreef Slappy het volgende:
Daarom hebben ze ook zo'n mooie grote zoekbalk boveninquote:Op dinsdag 21 april 2009 20:47 schreef Slappy het volgende:
Ja dat snap ik maar ik heb even geen zin om die hele lijst door te snuffelen
quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:01 schreef Bart het volgende:
Maar omdat ik zo'n soepele vent ben:
Star Wars - The Force Unleashed @ cdwow.com voor 16 pond (circa 18 euro) inclusief verzenden.
Dan had ik echt de laatste volgens mijquote:
Thanks man! Chill! Ook mooi dat het allemaal gratis verzenden isquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:09 schreef Slappy het volgende:
http://www.mymemory.co.uk/ kan je met paypal betalen.
In het centrale 360ruil topic biedt ook iemand hem aan trouwensquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Thanks man! Chill! Ook mooi dat het allemaal gratis verzenden is
Fallout voor 35 euries!
Waar is dat topic? Ik kan hem niet vinden? Ach, maakt ook niet meer uit, ik heb al betaald voor fallout 3 nu :pquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:48 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
In het centrale 360ruil topic biedt ook iemand hem aan trouwens
1na laatste post
Ik fok nu mobiel dus kan je niet direct linken. Maar onderaan de V&A Topic lijst staat ie tussen de centrale topics, boven de gesloten topics.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waar is dat topic? Ik kan hem niet vinden? Ach, maakt ook niet meer uit, ik heb al betaald voor fallout 3 nu :p
Maar ieg thanks, bro!
Is die site betrouwbaar?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:09 schreef Slappy het volgende:
http://www.mymemory.co.uk/ kan je met paypal betalen.
Ook Fallout besteld.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Thanks man! Chill! Ook mooi dat het allemaal gratis verzenden is
Fallout voor 35 euries!
Als je via Paypal besteld maakt dat toch niks uit? Als je het niet krijgt trek je gewoon je geld terug inquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:53 schreef Silv het volgende:
[..]
Is die site betrouwbaar?
Gigantisch goedkoop daar
http://www.reviewcentre.com/reviews153700.htmlquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:53 schreef Silv het volgende:
[..]
Is die site betrouwbaar?
Gigantisch goedkoop daar
Volgens die laatste reviews echter (die over maart - april 2009 gaan) zijn ze wel weer positief.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:36 schreef Leonos het volgende:
[..]
http://www.reviewcentre.com/reviews153700.html
Twijfelachtig
Wat heb ik gemist?quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:05 schreef lkb9000 het volgende:
tvp
Dead Space en Mirror's Edge zijn beiden echt geweldige aanbiedingenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:42 schreef BakkieKoffie het volgende:
Xboxhome
Halo 3 - 19,-
Viva Pinata : paniek in het paradijs - 19,-
Mirror's Edge - 19,-
Dead Space - 19,-
Need for Speed Undercover - 19,-
Too human - 25,-
Banjo kazooie boutjes en moertjes - 25,-
Halo Wars - 39,-
Fear 2 - 39,-
Grand Theft Auto 4 - 45,-
Gears of War 2 - 45,-
Skate - 45,-
Shaun White Snowboarding - 49,-
Resident Evil 5 - 49,-
gespot op budgetgaming
Jupquote:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)d5018d2587c251500894quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:06 schreef BrokenBond het volgende:
weet iemand nog of er ergens goedkoop een guitar hero ( 2 of 3) met gitaar ligt ergens? Via internet is nog erg duur. misschien gespot in een winkel ofzo?
34,99 voor Battlestations Pacificquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:34 schreef Professional het volgende:
www.gamehubs.com is ook goedkoop, en je krijgt de points in je mailbox.
Gamehubs is gewoon DE ownerquote:Op zondag 24 mei 2009 16:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
34,99 voor Battlestations PacificDas vet goedkoop daar zeg
![]()
Overal kost ie minstens 39,99 of meer dan 50
niet voor de 360quote:Op zondag 24 mei 2009 20:23 schreef Slappy het volgende:
Resident evil 5 30 Euro bij Zuiderpark games
Jawelquote:
Niet duurquote:Op maandag 1 juni 2009 16:47 schreef Reintji het volgende:
Saturn; 360 arcade (256Mb intern, dus Jasper), draadloze controller, Lips en twee mic's. 150E
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat mymemory.co.uk betrouwbaar gebleken?
Dat is zeker alleen de Saturn in boven-Nederland?quote:Op maandag 1 juni 2009 16:47 schreef Reintji het volgende:
Saturn; 360 arcade (256Mb intern, dus Jasper), draadloze controller, Lips en twee mic's. 150E
Oej, dat zou kunnen. Stond iig in het foldertje voor groningen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:26 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is zeker alleen de Saturn in boven-Nederland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou ff verder kijken, GH: aerosmith is toch wel de minste Guitar Hero die je kunt vinden op de 360...!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:32 schreef Professional het volgende:
Guitar Hero, Aerosmith (Bundle, gitaar + spel) voor 55 euro bij Gamesshoppen.nl.
Is dat een redelijke aanbieding of niet? Ben namelijk op zoek naar een leuke GH aanbieding.
Ik ben het eensch met tikopdebilmeesterc.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:10 schreef SpankmasterC het volgende:
50 euro zou ik niet echt een koopje willen noemen...
Ja maar tis nu wel echt extreem toffigquote:
Prototype kost 52 euro bij Play.comquote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:10 schreef SpankmasterC het volgende:
50 euro zou ik niet echt een koopje willen noemen...
Rock band voor 5euro? Dat kan je niet menenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag bij de Saturn in Rotterdam de volgende spellen voor 4,97 gekocht
SEGA Superstars Tennis
Beijing 2008 - The Video Game Of The Olympic Games
Asterix en de Olympische Spelen
The Chronicles of Narnia - Prince Caspian
Rock Band 1
Er waren nog 5 andere titels voor 4,97, maar die waren helaas al weg.
Je hebt m sowieso voor 44 euro halen bij gamehubs, en 45 bij The Hut. Dus het is niet echt een aanbieding nee, vanaf onder de 40 wordt het interessant!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:44 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Prototype kost 52 euro bij Play.com
en 50euro bij ZHgaming
dus snap niet echt waarom dat niet goedkoop is?
bij play moet je ook nog eens 7 dagen wachten ofso, bij die ander is het binnen 1dag
Ik meen dat echt, want ik heb hem echt gekocht. En het grappige was, we gingen naar Saturn voor Rockband, en dan krijg je die verassingquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Rock band voor 5euro? Dat kan je niet menen
Hadden ze hem wel? Of helemaal niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:00 schreef lkb9000 het volgende:
Verdomme, hier nietAls iemand hem nog in rotterdam ziet voor 5 euro, wil ik wel 10euro betalen om naar mij op te sturen
![]()
Niet voor 5 euro in ieder geval, als ze hem wel hebben zal het wel voor 50 euro zijn ofzoquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hadden ze hem wel? Of helemaal niet?
Ik weet niet wanneer ik weer in Rotterdam kom, maar ik zal aan je denken als ik er ben![]()
is dat je reactie op het bericht er boven? Daarin staat toch duidelijk bij welke mediamarkten het geldt.quote:
vanaf 21:00, staat op de sitequote:Op donderdag 25 juni 2009 13:29 schreef Professional het volgende:
Zou het echt vanaf 21.00 uur zijn en niet de hele dag?
Want de MM hier is maar tot 22.00 uur geopend.
als dat betrouwbaar is dan: chilllllquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:55 schreef Etimm het volgende:
Nieuwe webwinkel: www.sirgamelot.nl
Op dit moment nog een beetje kaal, maar er komt veel meer op!
de verkoper is al langere tijd bezig op ebay: http://myworld.ebay.nl/playz12/ Maar heeft besloten een eigen website te starten.
Laat weten wat je ervan vind!
Prototype: ¤38,50
Wolverine: ¤39.99
ook gebruikte games!
Hij is 100% betrouwbaar. (99,9% volgens ebay, maar die 0,1% is te wijten aan een communicatie probleem met een italiaanquote:Op zondag 28 juni 2009 14:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
als dat betrouwbaar is dan: chilllll
Oke beter ziet er goed uit!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:15 schreef Etimm het volgende:
De eigenaar is een goede vriend van me, alle items op de site zijn op voorraad. Zodra er nieuwe items binnen komen worden ze ook online gezet.
De levertijd is 1 dag(maximaal 2 binnen NL)
Ik zal m wel ff pushen om wat meer games erop te zetten![]()
voor 34 euro bij www.zhgaming.comquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:21 schreef RoK het volgende:
Oh nee, juist vandaag (geen geld) Gears2 voor 35 euro op Gameoffer..
LOLquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:49 schreef KrentebolHooft het volgende:
Gears 2 veilig aangekomenKwam net thuis van rijles en parkeerde de auto toen de postbode voorbij liep, hij gaf het spel aan mn moeder toen ik door de poort liep!
Wel geinig, mijn versie is zo ene die je bij aankoop van een 360 krijgt, 'Not for resale.
Hier voor ¤ 32,49quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:09 schreef RijstNatie het volgende:
Gears of war 2 Collector's edition
44,95![]()
Halo Wars 34,95
bij www.zhgaming.com
out of stock en als het wel in stock is, levertijd 7 tot 14 dagen ofsoquote:
volgens mij heb je alsnog een internetverbinding nodig om het te kunnen spelen.. ik heb ooit forza2 content gedownload, xbox meegenomen naar iemand zonder internet en met opstarten kreeg ik een melding dat ie met live verbonden moet zijn oid..quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:03 schreef Coam het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met gamingmall.com?
Ik heb gisteren 2100 punten besteld voor 22 euro, betaald via paypal. Ik kreeg een inlogcode, gebruikersnaam en wachtwoord. Als ik inlog staat er inderdaad 2100 punten bij mijn purchases, maar als ik op "get it now" erachter klik ga ik steeds gewoon terug naar mijn profiel.
Ik heb mijn code dus niet, ook de klantenservice al gemaild maar krijg geen reactie. En we hebben hem uiterlijk morgen nodig (zitten hierna een poosje zonder internet dus willen nog even wat gave shit downloaden).
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Resident Evil 5 kost nu 27 euro incl verzenden bij CD Wow.
Hier is hij 24 euroquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:45 schreef RijstNatie het volgende:
Oja deze vergeten
Streetfighter 4 voor maar 33,95![]()
www.zhgaming.com
als je Trivial nog kunt cancellen, zou ik dat maar doen. Bij Zavvi.co.uk krijg je deze gratis bij burnout paradise ultimate box. En dan krijg je beide games voor 20 euro...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
Op cd wow tot morgenmiddag veel korting op vele games
Ik heb deze 2 besteld
Overlord II : ¤ 36,79
Trivial Pursuit : ¤ 23,39
Dat is wel een koopje. Jammer (vanwege mijn ongeduld) heb ik vorige week al besteld bij play.com voor 33quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:58 schreef gers het volgende:
[..]
Hier is hij 24 euro
http://www.cdwow.nl/games(...)product/view/6274949
Burnout paradise heb ik al. En Trivial is al opgestuurd. Bedankt in ieder geval.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:53 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
als je Trivial nog kunt cancellen, zou ik dat maar doen. Bij Zavvi.co.uk krijg je deze gratis bij burnout paradise ultimate box. En dan krijg je beide games voor 20 euro...
Dat is echt ABSURD goedkoop!quote:Op maandag 20 juli 2009 11:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
Logitech DriveFX Axial Feedback Wheel & Pedals voor 21 euro. Normaal 81 bij Zavvi.
Overlord II voor dezelfde prijs.
Bovenstaande is alleen vandaag geldig.
Hmm, aantrekkelijk om een paar te kopen en op MP te zettenquote:Op maandag 20 juli 2009 11:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
Logitech DriveFX Axial Feedback Wheel & Pedals voor 21 euro. Normaal 81 bij Zavvi.
Heeft iemand enig idee of deze aanbieding komende zaterdag bij de opening in Zoetermeer ook gaat gelden??quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:44 schreef lkb9000 het volgende:
Nieuwe actie voor Den Haag en Arnhem
Voor de opening van de Game Mania filialen in Den Haag en Arnhem hebben ze nu een nieuwe actie klaarstaan.
In deze filialen is de Xbox 360 Pro ( 60 GB versie), inclusief Kung Fu Panda, Project Gotham Racing 3 (dus niet 4) en LEGO Indiana Jones en twee wireless controllers ¤ 179,-. Ook krijg je, net als bij de Playstation 3 actie, 500 extra spaarpunten op je klantenkaart.
http://www.budgetgaming.nl/news/1146.html
waarom heb ik nu geen CCquote:Op maandag 20 juli 2009 12:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is echt ABSURD goedkoop!
Edit: meteen besteld, samen met Alone in the Dark voor 5 pondBedankt voor de tip
Er hangen posters van in Zoetermeer, dus het lijkt me van welquote:Op maandag 20 juli 2009 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft iemand enig idee of deze aanbieding komende zaterdag bij de opening in Zoetermeer ook gaat gelden??
En waren er zaterdag (18/07) in Den Haag voldoende of was het duwen en dringen om er één te krijgen?
Goeie tip inderdaad, sowieso goedkope winkel.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is echt ABSURD goedkoop!
Edit: meteen besteld, samen met Alone in the Dark voor 5 pondBedankt voor de tip
Top! thnxquote:Op maandag 20 juli 2009 23:51 schreef koei het volgende:
[..]
Er hangen posters van in Zoetermeer, dus het lijkt me van welEn druk is het op de dag van de opening sowieso!
Oh dat had ik niet gelezen. Maar ik heb hem gewoon voor dat geld besteld dus we zullen zien. Ik moest wel 1pond per product aan verzendkosten betalen terwijl dat bij die site in de UK gratis is, misschien bedoelen ze dat?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:21 schreef captainkid het volgende:
[..]
Goeie tip inderdaad, sowieso goedkope winkel.
Bij de terms en conditions staat dat je in de UK moet wonen maar dat hoeft dus niet begrijp ik?
Besteld!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:21 schreef captainkid het volgende:
[..]
Goeie tip inderdaad, sowieso goedkope winkel.
Bij de terms en conditions staat dat je in de UK moet wonen maar dat hoeft dus niet begrijp ik?
Mijn tip:
Xbox Elite voor 200 bij eplaza. Nog 7 op voorraad. Als de site niet werkt zoals bij mij, kun je bellen.
http://www.eplaza.com/order/index.php
Niet doen man, dat is zonde.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:52 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Besteld!Tnx voor de tip.
![]()
Wou altijd al een 360 hebben, en dan gelijk een goeie (lees: Elite), maar 370 Euro vond ik toch iets te veel. 300 vind ik al een beetje te veel, eigenlijk.![]()
Serieus niet ombouwen, originele spellen hebben is zoveel leuker. En het hoeft helemaal niet duur te zijn, via internet, helemaal vanuit het buitenland, kan je supergoedkooper redelijk nieuwe spellen krijgen. En de game-ruil-community hier op fok is ook geweldig!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:09 schreef SharQueDo het volgende:
Spellen van 60 euro per stuk is geen zonde, bedoel je?
Dan ga je het tenminste waarderen, als jij alle spellen op de wereld 4 free kan spelen is de lol er snel vanaf, dan is niks nooit meer goed.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:09 schreef SharQueDo het volgende:
Een xbox live ban is ook zonde. Een xbox is zoveel leuker als je gewoon online kunt gamenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:09 schreef SharQueDo het volgende:
Ik heb ook een omgebouwde PS2 en PSP gehad, beide spijt van gehad! Behalve dan de emulators op de PSPquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan ga je het tenminste waarderen, als jij alle spellen op de wereld 4 free kan spelen is de lol er snel vanaf, dan is niks nooit meer goed.
Je moet het zelf weten uiteraard, ik doe het ook precies om die reden niet. Weet nog goed dat mijn PSX was omgebouwd en ik er na een maand nooit meer op speelde, terwijl ik die periode daarvoor altijd op dat ding speelde.
Ik had gewoon 300+ games op een gegeven moment
En ook heeel belangrijk, DLC! Een vriend van me heeft een omgebouwde xbox en die baalt als een gek dat ie de uitbreidingen voor GTA IV nu niet kan spelen, en XBLA heeft zoveel toffe arcade gamesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Een xbox live ban is ook zonde. Een xbox is zoveel leuker als je gewoon online kunt gamen
Dit stuurtje is nog steeds zo goedkoop... Wordt wel gewoon verzonden naar NL neem ik aan?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb m voor die prijs besteld met 1pond verzendkosten naar nederland, ik neem aan dat dat allemaal goed komt want zo heb ik m wel besteld.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dit stuurtje is nog steeds zo goedkoop... Wordt wel gewoon verzonden naar NL neem ik aan?
Kut voor jequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:13 schreef MaxPower het volgende:
Komt dus niet goed.. inmiddels al een annulering binnen van Zavvi.
Hebben ze m daar dan nog voor die prijs??quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:48 schreef Digixz het volgende:
Ik heb dat stuurtje voor 30 euro bij de dynabyte uit de winkel gehaald. Veel makkelijker en is maar een paar euro meer.
Wist niet dat die dingen zo goedkoop warenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:48 schreef Digixz het volgende:
Ik heb dat stuurtje voor 30 euro bij de dynabyte uit de winkel gehaald. Veel makkelijker en is maar een paar euro meer.
zal het wel crap zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wist niet dat die dingen zo goedkoop warenIk dacht dat ze rond 60-70 euro begonnen
Kan hem beter hier kopen dan ff op/neer te rijden naar Amsterdam.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:24 schreef killermj het volgende:
http://dailymania.mediamarkt.nl/
Grand Theft Auto IV + Strategy Guide
Xbox 360 Game
Daily Mania Madness prijs
Van 59,99
NU op=op 14,99
Ogh ik heb opzich wel vertrouwen in Logitech, en ik heb heel lage eisen aan zo'n stuurtje aangezien ik geen hardcore racer ben. Dus ik vind het wel mooi zo!quote:
Volgens mij is de gamehubs prijs van 21eu voor 2100 punten op het moment het goedkoopste, 2 week geleden was het nog 19euro daarquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
iemand een tip waar ik goedkoop punten kan kopen?
http://www.xbox360gold.nl/quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
Had ik maar een Creditcardquote:Op maandag 20 juli 2009 11:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.zavvi.co.uk/zavvi/9995960.productquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
Maar niet nederlandsquote:
Gamehubs heb ik al een paar keer besteld, is te vertrouwen hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar niet nederlandsIk vertrouwd dat allemaal niet zo namelijk
Ik wil de code wel voor dinsdag hebbenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gamehubs heb ik al een paar keer besteld, is te vertrouwen hoor![]()
Maar blijkbaar is zavvi nog goedkoper! Deze week zie ik of zavvi te vertrouwen is
Bij zavvi weet ik het niet, maar gamehubs heb je sowieso binnen 24uur, soms zelfs binnen een uurquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil de code wel voor dinsdag hebben
Ik heb geen idee, is iig alweer een jaar geleden dat ik em gekocht had.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hebben ze m daar dan nog voor die prijs??
ik moest er wel een mailtje aan wijden! kreeg em wel direct toen. maar desalniettemin duurde het bij mij 25 uurquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bij zavvi weet ik het niet, maar gamehubs heb je sowieso binnen 24uur, soms zelfs binnen een uur
Dat vind ik supernetjes van zequote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:54 schreef Leandra het volgende:
Okay dan, vanmorgen om 10.08 in Zoetermeer de parkeergarage ingereden, en rond 10.15 in de rij voor de Game Mania...... buiten dus, het duurde tot 11.15 voor ik eindelijk in de winkel was, toen nog een half uur in de rij gestaan voor de kassa.
Waar de Xbox 360 Pro aanbieding inmiddels op was![]()
Er werd direct aangeboden de aanbieding te bestellen, zodat het voordeel niet aan onze neus voorbij ging![]()
Ding gelijk afgerekend en naar verwachting kan hij dinsdag of woensdag worden opgehaald
Kung Fu Panda zag ik vanmiddag nog voor ¤ 52,99 bij de Mediamarkt in Zoetermeer liggen en het verbaasde me dat dat ding zo duur was.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:00 schreef Tokus het volgende:
Lego Indiana Jones / Kung Fu Panda voor 5 euro bij de Mediamarkt in Antwerpen! (mocht je daar dus toevallig in de buurt zijn...)
Ik ook, daarom had ik het hier ook gepostquote:
Ik heb hem net besteld daar. Die andere site was uitverkochtquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gamehubs heb ik al een paar keer besteld, is te vertrouwen hoor![]()
Zijn ze een beetje snel met leveren?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:59 schreef Tokus het volgende:
Play.com heeft ook weer een paar aanbiedingen, o.a. Soul Caliber IV voor 13 euro.
Bij ons wel, de enige keer dat het erg lang duurde was die keer dat de postbode er weken later mee aan de deur kwam, met de groeten van de douane, of we even BTW en bijkomende kosten wilden afrekenenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn ze een beetje snel met leveren?
die kwam gister binnen. Normaal duurt het ongeveer een weekje, nu dus ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn ze een beetje snel met leveren?
En die 20euro grens is nu ook verhoogd gelukkigquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij ons wel, de enige keer dat het erg lang duurde was die keer dat de postbode er weken later mee aan de deur kwam, met de groeten van de douane, of we even BTW en bijkomende kosten wilden afrekenen
Maar goed, dat was dan ook een item boven de ¤ 20,= dus dan kan dat gebeuren.
Per wanneer, want het is nog niet zo lang geleden....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En die 20euro grens is nu ook verhoogd gelukkig
Geloof er geen zak van. EU heeft namelijk vrij verkeer, die ¤20 is voor buiten de EU. En dat bedrag is een paar maand gelden ook nog eens verhoogd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij ons wel, de enige keer dat het erg lang duurde was die keer dat de postbode er weken later mee aan de deur kwam, met de groeten van de douane, of we even BTW en bijkomende kosten wilden afrekenen
Maar goed, dat was dan ook een item boven de ¤ 20,= dus dan kan dat gebeuren.
Per 1 decemberquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Per wanneer, want het is nog niet zo lang geleden....
Play.com zit op een vaag eiland wat wel bij Engeland hoort, maar ook extra gecontroleerd wordt door de douane.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:40 schreef captainkid het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van. EU heeft namelijk vrij verkeer, die ¤20 is voor buiten de EU. En dat bedrag is een paar maand gelden ook nog eens verhoogd.
Daar komt nog bij dat enveloppen helemaal niet langs de douane gaan, alleen pakketten.
Stel je nou dat ik zit te liegen??quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:40 schreef captainkid het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van. EU heeft namelijk vrij verkeer, die ¤20 is voor buiten de EU. En dat bedrag is een paar maand gelden ook nog eens verhoogd.
Daar komt nog bij dat enveloppen helemaal niet langs de douane gaan, alleen pakketten.
Dat dan wel weer, alleen jammer dat de grens maar naar ¤ 22,= gegaan isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En die 20euro grens is nu ook verhoogd gelukkig
Volgens mij was het 22 en is hij naar 149 gegaanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dan wel weer, alleen jammer dat de grens maar naar ¤ 22,= gegaan is
Ach, het is wel 10%![]()
quote:Alle andere landen zijn voor de Douane een niet-EU-land.
De gebieden hieronder zijn voor de Douane ook een niet-EU-land.
Uitzonderingsgebieden binnen de EU-landen
Voor bepaalde gebieden die deel zijn van het douanegebied van de EU, de uitzonderingsgebieden, gelden andere regels. Deze gebieden zijn:
* de Åland eilanden (Finland)
* de Canarische eilanden (Spanje)
* de Kanaaleilanden (Verenigd Koninkrijk)
* de Franse overzeese departementen Guadeloupe, Frans Guinea, Martinique en Reunion
* Berg Athos (Griekenland)
http://douane.nl/particul(...)rnetaankopen-03.htmlquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Volgens mij was het 22 en is hij naar 149 gegaan
Ahhh oke, ik vond het altijd al een onduidelijk verhaal, nog steeds trouwens maargoedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:15 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
http://douane.nl/particul(...)rnetaankopen-03.html
Tot ¤ 22
Geen douanerechten
Geen omzetbelasting
Van ¤ 22 tot ¤ 150
Geen douanerechten
Wel omzetbelasting
Ok ik heb ongelijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stel je nou dat ik zit te liegen??
Ik heb de bon hier nog liggen en gezien Play.com op de Kanaaleilanden (Jersey en Guernsey) zit, en dat dan wel onderdeel van de UK is, is het ook een belastingparadijs, en wordt het dus gezien als buiten de EU.
De douanewaarde was overigens ¤ 32,- (dat was ook het bedrag van de BlueRay box die we besteld hadden) en daar kwam ¤ 18.58 aan kosten bij op, zijnde: ¤ 6,08 BTW en ¤ 12,50 inklaringskosten.
De datum was 8 juli 2009, dus recent en er moest wel degelijk betaald worden.
Enveloppen van Play gaan gewoon langs de douanequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:15 schreef captainkid het volgende:
[..]
Ok ik heb ongelijk.
Postkantoor medewerker vertelde mij dat enveloppen niet langs de douane gaan, was dat van jou een envelop of pakket?
Tuurlijk wel. Zolang je maar onder de 22 euro blijft, dan zit je goed. Heb al eerder daar besteld, Mirror's Edge in december 2008 voor 18 euro, kwam zonder problemen aan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:19 schreef Stephan1237 het volgende:
Dus voortaan niet meer bij play bestellen
Dat dus, ze zijn goedkoop en onder de ¤ 22,= is het er altijd zo. En daarboven soms ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zolang je maar onder de 22 euro blijft, dan zit je goed. Heb al eerder daar besteld, Mirror's Edge in december 2008 voor 18 euro, kwam zonder problemen aan.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:16 schreef Stephan1237 het volgende:
Mirror's edge is 12,99 bij play.com
http://www.play.com/Games(...)or-Edge/Product.html
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:55 schreef Professional het volgende:
Play heeft nu ook weer een Clearance Sale, waaronder Mirror`s Edge voor 12,99!
http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/3432985/-/Product.html
Oh, ik dacht dat dat veranderd is, waarbij schaal 1 tot 36 euro ging volgens mijquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:18 schreef SR8 het volgende:
Buiten de EU:
Tot ¤22, geen BTW en geen douanerechten.
Van ¤22 tot ¤150, wel BTW, maar geen douanerechten.
¤150 en hoger, zowel BTW als douanerechten.
Edit: Spuit 11!
Maken ze dan gewoon je pakketje openquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:03 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Enveloppen van Play gaan gewoon langs de douane
Als je goed op de envelop kijkt, dan zie je dat daar de waarde van de inhoud op staat.quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maken ze dan gewoon je pakketje open
Als ik bestel bij cdwow, krijg ik altijd een ongeopende envelop.
ik heb nog nooit besteld bij play. Maar bij cdwow zie je dan ook de waarde? Alle spelletjes die ik heb besteld bij cdwow, waren allemaal boven de 22 euroquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je goed op de envelop kijkt, dan zie je dat daar de waarde van de inhoud op staat.
Voor alle zendingen van bedrijven naar het buitenland (en voor bedrijven uit het buitenland naar Nederland) is het verplicht om de waarde van de inhoud erop te zetten, zodat de douane weet hoeveel ze weer uit je kunnen zuigen aan belastingen. Steekproefsgewijs wordt gecontroleerd of de vermelde waarde overeenkomt met de werkelijke waarde. CD-wow zal dan ook de waarde vermelden op de verpakking. Anders wordt het namelijk gewoon opengemaakt. Althans, als die luie ambtenaren er zin in hebben natuurlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nog nooit besteld bij play. Maar bij cdwow zie je dan ook de waarde? Alle spelletjes die ik heb besteld bij cdwow, waren allemaal boven de 22 euro
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:45 schreef Unstoppable het volgende:
Sites zoals play.com verzenden gewoon vanuit de EU
En voor de duidelijkheid:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:28 schreef Leandra het volgende:
Ik heb de bon hier nog liggen en gezien Play.com op de Kanaaleilanden (Jersey en Guernsey) zit
Dus voor Play.com gelden gewoon de douaneregels van buiten de EU.quote:De eilanden behoren niet tot het Verenigd Koninkrijk, maar zijn (net als het eiland Man) autonome bezittingen van de Brits Kroon (crown dependencies). De eilanden zijn derhalve geen leden van het Britse Gemenebest en de Europese Unie.
Play.com zit op de kanaaleilanden en geldt dus niet als "binnen de EU" want het valt onder de uitzonderingsgebieden...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:45 schreef Unstoppable het volgende:
Je hoeft alleen BTW te betalen als het product buiten de EU vandaan komt. Sites zoals play.com verzenden gewoon vanuit de EU, pakketjes worden zelfs niet eens open gemaakt. Verzendingen van sites die uit Azië of US worden verzonden heb je wel erg grote kans als het boven de 22 euro is. Maar dat verschilt ook weer per site, waar ze hun magazijn hebben en hoe ze verzenden (met invoice, prijs op pakket etc).
Bronquote:Uitzonderingsgebieden binnen de EU-landen
Voor bepaalde gebieden die deel zijn van het douanegebied van de EU, de uitzonderingsgebieden, gelden andere regels. Deze gebieden zijn:
•de Åland eilanden (Finland)
•de Canarische eilanden (Spanje)
•de Kanaaleilanden (Verenigd Koninkrijk)
•de Franse overzeese departementen Guadeloupe, Frans Guinea, Martinique en Reunion
•Berg Athos (Griekenland)
Voor deze gebieden gelden afwijkende regels voor accijns en omzetbelasting (btw). Komt u uit een uitzonderingsgebied een EU-land binnen? Dan geldt de vrijstelling van belastingen voor de goederen die u meeneemt alsof u uit een niet-EU-land komt.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Play.com zit op de kanaaleilanden en geldt dus niet als "binnen de EU" want het valt onder de uitzonderingsgebieden...
[..]
Bron
Ja ik zag het.... ik kan ook niet even een bericht typen en wat info opzoeken of het antwoord staat er alquote:
He jullie wouden allemaal dat gaming meer bekend en mainstream werd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:24 schreef RickoKun het volgende:
Ligt het aan mij, of veranderd de gamewereld langzaamaan in een NL TV wereld?wat een KUT spellen, ongelooflijk. ROCK BAND, SINGSTAR, GUITAR HERO, LEGO ROCK STAR, WII FIT, WII SPORT RESORT, WII blablablablabla
Op de website van Dixons staat ie nog voor 80 euro. In de winkel wél voor 50? En alle winkels?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:24 schreef Blister__ het volgende:
Wireless entertainment pack nu bij de Dixons voor 50,-
Da's hetzelfde pakket als hierboven.
Waarschijnlijk in combi met de 360. Ik zag laatst ook zo'n aanbieding. Volgens mij bij V&D.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:14 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Op de website van Dixons staat ie nog voor 80 euro. In de winkel wél voor 50? En alle winkels?
Als je dat vervolgens opgesplitst op Marktplaats gaat verkopen kun je er denk ik nog wel winst op makenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:24 schreef Blister__ het volgende:
Wireless entertainment pack nu bij de Dixons voor 50,-
Da's hetzelfde pakket als hierboven.
Newbiesquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:26 schreef YOgamerYO het volgende:
Oke iedereen, vanaf nu word dit hetCOD:MW2 import topic
met als doel COD:MW2 zo goedkoop mogelijk te vinden.
dus GEEN andere spellen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Oke, wie heeft COD:MW2 gevonden onder 43 euro incl verzending?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |