Ik zou ff verder kijken, GH: aerosmith is toch wel de minste Guitar Hero die je kunt vinden op de 360...!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:32 schreef Professional het volgende:
Guitar Hero, Aerosmith (Bundle, gitaar + spel) voor 55 euro bij Gamesshoppen.nl.
Is dat een redelijke aanbieding of niet? Ben namelijk op zoek naar een leuke GH aanbieding.
Ik ben het eensch met tikopdebilmeesterc.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:10 schreef SpankmasterC het volgende:
50 euro zou ik niet echt een koopje willen noemen...
Ja maar tis nu wel echt extreem toffigquote:
Prototype kost 52 euro bij Play.comquote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:10 schreef SpankmasterC het volgende:
50 euro zou ik niet echt een koopje willen noemen...
Rock band voor 5euro? Dat kan je niet menenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag bij de Saturn in Rotterdam de volgende spellen voor 4,97 gekocht
SEGA Superstars Tennis
Beijing 2008 - The Video Game Of The Olympic Games
Asterix en de Olympische Spelen
The Chronicles of Narnia - Prince Caspian
Rock Band 1
Er waren nog 5 andere titels voor 4,97, maar die waren helaas al weg.
Je hebt m sowieso voor 44 euro halen bij gamehubs, en 45 bij The Hut. Dus het is niet echt een aanbieding nee, vanaf onder de 40 wordt het interessant!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:44 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Prototype kost 52 euro bij Play.com
en 50euro bij ZHgaming
dus snap niet echt waarom dat niet goedkoop is?
bij play moet je ook nog eens 7 dagen wachten ofso, bij die ander is het binnen 1dag
Ik meen dat echt, want ik heb hem echt gekocht. En het grappige was, we gingen naar Saturn voor Rockband, en dan krijg je die verassingquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Rock band voor 5euro? Dat kan je niet menen
Hadden ze hem wel? Of helemaal niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:00 schreef lkb9000 het volgende:
Verdomme, hier nietAls iemand hem nog in rotterdam ziet voor 5 euro, wil ik wel 10euro betalen om naar mij op te sturen
![]()
Niet voor 5 euro in ieder geval, als ze hem wel hebben zal het wel voor 50 euro zijn ofzoquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hadden ze hem wel? Of helemaal niet?
Ik weet niet wanneer ik weer in Rotterdam kom, maar ik zal aan je denken als ik er ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |