vanaf 21:00, staat op de sitequote:Op donderdag 25 juni 2009 13:29 schreef Professional het volgende:
Zou het echt vanaf 21.00 uur zijn en niet de hele dag?
Want de MM hier is maar tot 22.00 uur geopend.
als dat betrouwbaar is dan: chilllllquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:55 schreef Etimm het volgende:
Nieuwe webwinkel: www.sirgamelot.nl
Op dit moment nog een beetje kaal, maar er komt veel meer op!
de verkoper is al langere tijd bezig op ebay: http://myworld.ebay.nl/playz12/ Maar heeft besloten een eigen website te starten.
Laat weten wat je ervan vind!
Prototype: ¤38,50
Wolverine: ¤39.99
ook gebruikte games!
Hij is 100% betrouwbaar. (99,9% volgens ebay, maar die 0,1% is te wijten aan een communicatie probleem met een italiaanquote:Op zondag 28 juni 2009 14:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
als dat betrouwbaar is dan: chilllll
Oke beter ziet er goed uit!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:15 schreef Etimm het volgende:
De eigenaar is een goede vriend van me, alle items op de site zijn op voorraad. Zodra er nieuwe items binnen komen worden ze ook online gezet.
De levertijd is 1 dag(maximaal 2 binnen NL)
Ik zal m wel ff pushen om wat meer games erop te zetten![]()
voor 34 euro bij www.zhgaming.comquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:21 schreef RoK het volgende:
Oh nee, juist vandaag (geen geld) Gears2 voor 35 euro op Gameoffer..
LOLquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:49 schreef KrentebolHooft het volgende:
Gears 2 veilig aangekomenKwam net thuis van rijles en parkeerde de auto toen de postbode voorbij liep, hij gaf het spel aan mn moeder toen ik door de poort liep!
Wel geinig, mijn versie is zo ene die je bij aankoop van een 360 krijgt, 'Not for resale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |