Er hangen posters van in Zoetermeer, dus het lijkt me van welquote:Op maandag 20 juli 2009 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft iemand enig idee of deze aanbieding komende zaterdag bij de opening in Zoetermeer ook gaat gelden??
En waren er zaterdag (18/07) in Den Haag voldoende of was het duwen en dringen om er één te krijgen?
Goeie tip inderdaad, sowieso goedkope winkel.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is echt ABSURD goedkoop!
Edit: meteen besteld, samen met Alone in the Dark voor 5 pondBedankt voor de tip
Top! thnxquote:Op maandag 20 juli 2009 23:51 schreef koei het volgende:
[..]
Er hangen posters van in Zoetermeer, dus het lijkt me van welEn druk is het op de dag van de opening sowieso!
Oh dat had ik niet gelezen. Maar ik heb hem gewoon voor dat geld besteld dus we zullen zien. Ik moest wel 1pond per product aan verzendkosten betalen terwijl dat bij die site in de UK gratis is, misschien bedoelen ze dat?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:21 schreef captainkid het volgende:
[..]
Goeie tip inderdaad, sowieso goedkope winkel.
Bij de terms en conditions staat dat je in de UK moet wonen maar dat hoeft dus niet begrijp ik?
Besteld!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:21 schreef captainkid het volgende:
[..]
Goeie tip inderdaad, sowieso goedkope winkel.
Bij de terms en conditions staat dat je in de UK moet wonen maar dat hoeft dus niet begrijp ik?
Mijn tip:
Xbox Elite voor 200 bij eplaza. Nog 7 op voorraad. Als de site niet werkt zoals bij mij, kun je bellen.
http://www.eplaza.com/order/index.php
Niet doen man, dat is zonde.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:52 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Besteld!Tnx voor de tip.
![]()
Wou altijd al een 360 hebben, en dan gelijk een goeie (lees: Elite), maar 370 Euro vond ik toch iets te veel. 300 vind ik al een beetje te veel, eigenlijk.![]()
Serieus niet ombouwen, originele spellen hebben is zoveel leuker. En het hoeft helemaal niet duur te zijn, via internet, helemaal vanuit het buitenland, kan je supergoedkooper redelijk nieuwe spellen krijgen. En de game-ruil-community hier op fok is ook geweldig!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:09 schreef SharQueDo het volgende:
Spellen van 60 euro per stuk is geen zonde, bedoel je?
Dan ga je het tenminste waarderen, als jij alle spellen op de wereld 4 free kan spelen is de lol er snel vanaf, dan is niks nooit meer goed.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:09 schreef SharQueDo het volgende:
Een xbox live ban is ook zonde. Een xbox is zoveel leuker als je gewoon online kunt gamenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:09 schreef SharQueDo het volgende:
Ik heb ook een omgebouwde PS2 en PSP gehad, beide spijt van gehad! Behalve dan de emulators op de PSPquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan ga je het tenminste waarderen, als jij alle spellen op de wereld 4 free kan spelen is de lol er snel vanaf, dan is niks nooit meer goed.
Je moet het zelf weten uiteraard, ik doe het ook precies om die reden niet. Weet nog goed dat mijn PSX was omgebouwd en ik er na een maand nooit meer op speelde, terwijl ik die periode daarvoor altijd op dat ding speelde.
Ik had gewoon 300+ games op een gegeven moment
En ook heeel belangrijk, DLC! Een vriend van me heeft een omgebouwde xbox en die baalt als een gek dat ie de uitbreidingen voor GTA IV nu niet kan spelen, en XBLA heeft zoveel toffe arcade gamesquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Een xbox live ban is ook zonde. Een xbox is zoveel leuker als je gewoon online kunt gamen
Dit stuurtje is nog steeds zo goedkoop... Wordt wel gewoon verzonden naar NL neem ik aan?quote:Op maandag 20 juli 2009 11:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
Logitech DriveFX Axial Feedback Wheel & Pedals voor 21 euro. Normaal 81 bij Zavvi.
Overlord II voor dezelfde prijs.
Bovenstaande is alleen vandaag geldig.
Ik heb m voor die prijs besteld met 1pond verzendkosten naar nederland, ik neem aan dat dat allemaal goed komt want zo heb ik m wel besteld.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dit stuurtje is nog steeds zo goedkoop... Wordt wel gewoon verzonden naar NL neem ik aan?
Kut voor jequote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:13 schreef MaxPower het volgende:
Komt dus niet goed.. inmiddels al een annulering binnen van Zavvi.
Hebben ze m daar dan nog voor die prijs??quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:48 schreef Digixz het volgende:
Ik heb dat stuurtje voor 30 euro bij de dynabyte uit de winkel gehaald. Veel makkelijker en is maar een paar euro meer.
Wist niet dat die dingen zo goedkoop warenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:48 schreef Digixz het volgende:
Ik heb dat stuurtje voor 30 euro bij de dynabyte uit de winkel gehaald. Veel makkelijker en is maar een paar euro meer.
zal het wel crap zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wist niet dat die dingen zo goedkoop warenIk dacht dat ze rond 60-70 euro begonnen
Kan hem beter hier kopen dan ff op/neer te rijden naar Amsterdam.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:24 schreef killermj het volgende:
http://dailymania.mediamarkt.nl/
Grand Theft Auto IV + Strategy Guide
Xbox 360 Game
Daily Mania Madness prijs
Van 59,99
NU op=op 14,99
Ogh ik heb opzich wel vertrouwen in Logitech, en ik heb heel lage eisen aan zo'n stuurtje aangezien ik geen hardcore racer ben. Dus ik vind het wel mooi zo!quote:
Volgens mij is de gamehubs prijs van 21eu voor 2100 punten op het moment het goedkoopste, 2 week geleden was het nog 19euro daarquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
iemand een tip waar ik goedkoop punten kan kopen?
http://www.xbox360gold.nl/quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
Had ik maar een Creditcardquote:Op maandag 20 juli 2009 11:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
Logitech DriveFX Axial Feedback Wheel & Pedals voor 21 euro. Normaal 81 bij Zavvi.
Overlord II voor dezelfde prijs.
Bovenstaande is alleen vandaag geldig.
http://www.zavvi.co.uk/zavvi/9995960.productquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
Maar niet nederlandsquote:
Gamehubs heb ik al een paar keer besteld, is te vertrouwen hoorquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar niet nederlandsIk vertrouwd dat allemaal niet zo namelijk
Ik wil de code wel voor dinsdag hebbenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gamehubs heb ik al een paar keer besteld, is te vertrouwen hoor![]()
Maar blijkbaar is zavvi nog goedkoper! Deze week zie ik of zavvi te vertrouwen is
Bij zavvi weet ik het niet, maar gamehubs heb je sowieso binnen 24uur, soms zelfs binnen een uurquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil de code wel voor dinsdag hebben
Ik heb geen idee, is iig alweer een jaar geleden dat ik em gekocht had.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hebben ze m daar dan nog voor die prijs??
ik moest er wel een mailtje aan wijden! kreeg em wel direct toen. maar desalniettemin duurde het bij mij 25 uurquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:53 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bij zavvi weet ik het niet, maar gamehubs heb je sowieso binnen 24uur, soms zelfs binnen een uur
Dat vind ik supernetjes van zequote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:54 schreef Leandra het volgende:
Okay dan, vanmorgen om 10.08 in Zoetermeer de parkeergarage ingereden, en rond 10.15 in de rij voor de Game Mania...... buiten dus, het duurde tot 11.15 voor ik eindelijk in de winkel was, toen nog een half uur in de rij gestaan voor de kassa.
Waar de Xbox 360 Pro aanbieding inmiddels op was![]()
Er werd direct aangeboden de aanbieding te bestellen, zodat het voordeel niet aan onze neus voorbij ging![]()
Ding gelijk afgerekend en naar verwachting kan hij dinsdag of woensdag worden opgehaald
Kung Fu Panda zag ik vanmiddag nog voor ¤ 52,99 bij de Mediamarkt in Zoetermeer liggen en het verbaasde me dat dat ding zo duur was.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:00 schreef Tokus het volgende:
Lego Indiana Jones / Kung Fu Panda voor 5 euro bij de Mediamarkt in Antwerpen! (mocht je daar dus toevallig in de buurt zijn...)
Ik ook, daarom had ik het hier ook gepostquote:
Ik heb hem net besteld daar. Die andere site was uitverkochtquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gamehubs heb ik al een paar keer besteld, is te vertrouwen hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |