Ultimate Team wil ik inderdaad wel binnen trekkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:51 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Heb je nog MS points over? Mijn Tips:
Crystal Defender (800 points)
Als je FIFA09 hebt -> Ultimate team (Coole toeVoeging - 800)
Peggle schijnt populair te zijn (800)
Zeker doen, verslavende mode en eindelijk variatie in de online matches. The Pitt wil ik ook wel kopen eigenlijk als die eenmaal bugvrij is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ultimate Team wil ik inderdaad wel binnen trekkenMaar eerst wachten op The Pitt
Ja he, ik heb nu van W1 de eerste 3 maps uitgespeeld, maar bij die laatste blijf ik steken op 29quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:16 schreef mini-lellan het volgende:
Crystal Defenders is indd een aanradder maar pittig!
Dat is sowieso geen slechte keus. Ik heb met een aantal games dat ik ze lang speel, dan een tijdje niet meer maar dan er na een tijdje toch altijd weer naar terug grijp. Dat zijn toch de tofste, en naast CoD4, Fallout3 is Fifa09 ook zo'n game.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:24 schreef Silv het volgende:
Hmm moet eigenlijk nog ergens Fifa vandaan zien te halen.
DOE NOU NIET! JE VERPEST MIJN DAG!quote:
quote:
Impossible is nothingquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Mork is dat Crystal Defence idd zo lastig? Want die Tower Defense games worden na verloop van tijd altijd pittig maar wou hem wel kopen maar niet als het al snel onmogelijk wordt!
Hoeveel levels heb jij al gehaald? Ik één, de allereerste.quote:
Ik heb 't spel niet eensquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoeveel levels heb jij al gehaald? Ik één, de allereerste.
Het vervelende is dat ik het steeds red tot wave 25 of 26 van de 30quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:06 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb 't spel niet eensMaar het lijkt me wel leuk! En als je er maar veel tijd in steekt lukt alles.
quote:Alan Wake developer(s) at San Francisco (GDC possible)
Earlier today a staff member from the developers of Alan Wake posted a message on their own forums. One of the members asked "how is the weather over there" assuming that he was at GDC.
MarkusRMD a staff member from Remedy Entertaiment answered:
"Oh, San Francisco is sunny but a bit chilly in the evenings"
As we all know, GDC is at San Francisco. Could these really be the moment we have waited for? Or just a tease?
http://twitter.com/fourzerotwoquote:Tomorrow night is when it gets real
Godquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Call of Duty fanaten opgelet.
[..]
http://twitter.com/fourzerotwo
http://modernwarfare2.infinityward.com/
[ afbeelding ]
Balen manquote:Op woensdag 25 maart 2009 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het vervelende is dat ik het steeds red tot wave 25 of 26 van de 30![]()
Dan komen de roze blobjes en die zijn immuun voor physieke aanvallen. Maar mijn Mages sucken ook
Same here. Infinity Wardquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Boy o boy wat heb ik weer retezin in een nieuwe CoD.Niet van die lutsers van Treyarch maar van de échte boys achter de serie welteverstaan.
Dat worden geheid weer slapeloze nachten.
Infinity
CoD WaW was toch goed??quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Boy o boy wat heb ik weer retezin in een nieuwe CoD.Niet van die lutsers van Treyarch maar van de échte boys achter de serie welteverstaan.
Dat worden geheid weer slapeloze nachten.
Infinity
Het was zeker niet slecht. Maar MW was gewoon vele malen beter. De 'ziel' zat niet in WaW, die wel in MW zat. Komt door Treyarch versus Infinity Ward.quote:
Welkom Tijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:54 schreef Tijn het volgende:
Ik heb sinds vorige week vrijdag ook een X360
Ik heb al 50 uur GTA IV gespeeld
Dank je. Dit is na m'n Wii m'n eerste "echte" next-gen consolequote:
Ik heb de euh... middelste van de 3 zeg maarquote:Wat voor 360 heb je? Welke games heb je nog meer? Hoe vind je GTA? Heb je Crackdown al gekocht?
Easy on the boyquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welkom Tijn
Wat voor 360 heb je? Welke games heb je nog meer? Hoe vind je GTA? Heb je Crackdown al gekocht?
Crackdown is GTA on crack!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dank je. Dit is na m'n Wii m'n eerste "echte" next-gen consoleHij staat goed hoor, naast m'n SNES, N64 en Playstation 1
[..]
Ik heb de euh... middelste van de 3 zeg maarMet 60 GB harddisk. Ik heb op de Kung Fu Panda / Lego Indiana Jones na verder alleen GTA IV in m'n bezit momenteel. Het zou geen zin hebben om nu al een ander spel erbij te kopen, want ik speel toch alleen maar GTA
Ik ben compleet verslaafd en vind het supervet. Ik heb ook alle andere GTA's gespeeld (ja, zelfs de London 1969 uitbreiding op deel 1), dus je kunt me wel een fan noemen. Zodra ik 'em uit heb, koop ik gelijk The Lost & Damned.
Wat is Crackdown?
Waar heb je het nou allemaal over jongen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:33 schreef AQuila360 het volgende:
Crackdown was vet in den beginne maar later werd het weer saai!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar heb je het nou allemaal over jongen.
Hij vond de crack wel lekker, maar het down zijn niet zo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar heb je het nou allemaal over jongen.
Ik heb hier crackdown nog wel liggen voor weinig mocht je interesse hebben.quote:
laten we het hopenquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 02:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
laten we het hopen, ik heb mijn 360 al 2 maanden niet aangeraakt
Mooie tijd voor een RRODquote:Op donderdag 26 maart 2009 02:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
laten we het hopen, ik heb mijn 360 al 2 maanden niet aangeraakt
Die teaser!quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Call of Duty fanaten opgelet.
[..]
http://twitter.com/fourzerotwo
http://modernwarfare2.infinityward.com/
[ afbeelding ]
quote:The Pitt has returned to the service! If you purchased and downloaded The Pitt yesterday, you’ll need to delete that version from your storage device before you download the new version. Here is an official support document that outlines what you’ll need to do to to delete the old version, but the basic steps are as follows:
* Sign in to Xbox LIVE then press the guide button
* Go to Settings->System Settings->Memory.
* From here, scroll down to Fall Out 3 and press A.
* Select Fallout 3: The Pitt (Marketplace Content) press A then choose Delete, then Yes to Delete.
Now, you can go and re-download the new version for no charge and begin your adventure. Remember, any content you purchased (like The Pitt) can be re-downloaded at no charge.
Also, don’t delete anything that says ‘Autosave.’ That would be bad
Te kansloos inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2009 07:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die teaser!! Hoe slecht, duurt veel te lang ook
dan heb ik nr 2 nogquote:
Hij is minder dan deel 4 ja,.... teveel gericht op co-op! Ach,... nog maar 6 jaar wachten op deel 6quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:50 schreef Document1 het volgende:
Ik vind RE5 erg tegenvallen... maar ik zla wel de enige zijn
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Queen: We Are The Champions en Fat Bottomed Girls te downloaden voor GH World Tour
Mijn box staat op me bureau en heb dan ook zeker een XFPS sniper elite hier liggen waar ik lekker de controller users mee afschiet. face it, een muis is gewoon veel en veeeeeeel beter om te aimen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:47 schreef Tijn het volgende:
God god, het gaat over controllers op Tweakers.net en gelijk komen de nerds weer aandraven die zweren bij de toetsenbord/muis combo.
Lekker handig vanaf de bank, not
maar een bank is veeeeeeeeeel chiller om op te hangenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:47 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Mijn box staat op me bureau en heb dan ook zeker een XFPS sniper elite hier liggen waar ik lekker de controller users mee afschiet. face it, een muis is gewoon veel en veeeeeeel beter om te aimen.
Daar heb je zkr gelijk in. Alle spellen behalve FPS die speel ik ook gewoon met controller op de bankquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar een bank is veeeeeeeeeel chiller om op te hangen
ligt aan die website. Daarom heb ik ze maar ergens anders geuploaden. Kun je de plaatjes ten minste goed laten zienquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah thnx! Wat vreemd eigenlijk, want ik heb een forumpost letterlijk gekopieerd en waar werkten ze wel
Heeft wel wat van Bioshock weg.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
De links werken niet
Hier alsnog de plaatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit echt hele vette tijd dingen in als het goed isquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Genoeg over warez weer, tijd voor games
Singularity:
http://www.xboxworld.nl/news/11707/
[XBOXWORLD.NL]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
De links werken niet
Hier alsnog de plaatjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus. We hebben hier geen zin in gezeik over gemodde Xboxen en hoe cool dat al dan niet is. Wisheh, je hebt PM van me.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Genoeg over warez weer, tijd voor games
Waarom hij wel en ik nietquote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat dus. We hebben hier geen zin in gezeik over gemodde Xboxen en hoe cool dat al dan niet is. Wisheh, je hebt PM van me.
Ik vond het irritant dat je steeds een soort van doolhofje af moet lopen ofzo zo saaiquote:Op donderdag 26 maart 2009 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Damn, de tussenfilmpjes in Eternal Sonata duren LANG. Aan het einde van hoofdstuk 1 duurt hij zo lang dat mn controller op stand-by ging![]()
Ik weet na een hoofdstuk eigenlijk nog steeds niet of ik het nou leuk vind of niet... De gevechten zijn wat eentonig en gemakkelijk en de tussenstukken duren echt lang, zelfs voor een jRPG.
Ben ik de enige doe de demo ruk vond?quote:Op donderdag 26 maart 2009 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
Ninja Blade Preview!
Let niet op die peuter die steeds in beeld komt en lawaai maakt
Demo is idd wel kut maar het hele spel schijnt wel tof te zijn! Ninja gaiden kloon maar dan makkerlijkerquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:03 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ben ik de enige doe de demo ruk vond?
Wanted vind ik dan wel weer vet. What's wrong with me?
Waarom brengen ze dan een crappy demo uit? "Ja onze demo sucked aars, maar het uiteindelijke product is WEL tof".quote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Demo is idd wel kut maar het hele spel schijnt wel tof te zijn! Ninja gaiden kloon maar dan makkerlijker
Doolhofje? Je bedoelt gewoon het level of de grot zeg maar? Vind dat tot nu toe niet echt een doolhof, er zijn maar weinig doodlopende gangen!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:57 schreef AQuila360 het volgende:
Ik vond het irritant dat je steeds een soort van doolhofje af moet lopen ofzo zo saai![]()
Dat kleine kelje met zijn gun is wel vet!
Ja dat bedoel ik ja! Dat vind ik altijd zo nepquote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doolhofje? Je bedoelt gewoon het level of de grot zeg maar? Vind dat tot nu toe niet echt een doolhof, er zijn maar weinig doodlopende gangen!
En dat kleine mannetje is in battle best handig vanwege zijn range, maar die stem
Ik vond de Dead Space demo ook zwaar kut maar nu speel ik het spel en vind het super vetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:57 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Waarom brengen ze dan een crappy demo uit? "Ja onze demo sucked aars, maar het uiteindelijke product is WEL tof".
Ik dacht dat een demo juist een voorproefje moest zijn, een soort interactieve trailer die mensen over de streep moet trekken.
Deze demo heeft me kilometers van die streep gehouden...
Ik volg je nu ff niet meer, baalde je van het spel omdat het onoverzichtelijk was qua map of had je juist meer doodlopende paden verwacht?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ja! Dat vind ik altijd zo nep![]()
Vechtsysteem vond ik wel tof
Nee van het feit dat je zo'n beetje overal heen moet via doolhoven! Maar dat is iets japans denk ikquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik volg je nu ff niet meer, baalde je van het spel omdat het onoverzichtelijk was qua map of had je juist meer doodlopende paden verwacht?
Je bedoelt 5?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:37 schreef appelsjap het volgende:
Is de nieuwe COD4 map pack de moeite waard om te kopen?
Dat dusquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je bedoelt 5?
* Document1 weet niks van een nieuwe mappack voor 4*
Cod 4 ja, map pack cod 4, 800 ms pointsquote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je bedoelt 5?
* Document1 weet niks van een nieuwe mappack voor 4*
Echt he, Cod5 is zoveel slechter dan 4.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:39 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat dus
Toch maar weer Cod 4 opgepakt, fallout 3 is niet leuk meer en Cod 5 is bagger vergeleken met 4.
Damn dat ziet dr wel tof uitquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
10 redenen om Prototype te hypen:
http://www.gametrailers.com/player/47312.html
E3quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Wanneer kondigt MS nou ook maar iets van hun line-up? Godskolere zeg.
MicRoSoft gaat daar een paar megatonnen droppen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
En je krijgt achievements voor het afhakken van ledematenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben bij level 10 nu![]()
Zo tof als je zo'n beest doodschiet en hem daarna nog kapot trapt!! Dat geluid
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
10 redenen om Prototype te hypen:
http://www.gametrailers.com/player/47312.html
Misschien keer doen idd! Heb jij ook die animatie/comic gekeken? Die staat op Xbox live en die speelt zich voor dead space af die is ook erg vet!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En je krijgt achievements voor het afhakken van ledematen
Je moet ook 'ns de anime kijken van Dead Space als je met de game klaar bent. Deze heet Dead Space Downfall.
Volgens mij hebben we het over dezelfde animequote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misschien keer doen idd! Heb jij ook die animatie/comic gekeken? Die staat op Xbox live en die speelt zich voor dead space af die is ook erg vet!
Net wel kut stukje gehad en toen was ik blij dat ik op easy speel
Even nagekeken maar Downfall is echt een animatie film toch? Wat ik bedoel op XBL is meer een comic dus gewoon stilstaande plaatjes maar ook erg vetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het over dezelfde anime
Ah okay, dat is wel anders dan ja. Ga Downfall maar kijken als je de game uit hebt (had je met die comic ook moeten doen eigenlijk aangezien de kracht van Dead Space ook gedeeltelijk in de onwetendheid van de personages zit)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Even nagekeken maar Downfall is echt een animatie film toch? Wat ik bedoel op XBL is meer een comic dus gewoon stilstaande plaatjes maar ook erg vet
Die comic speelt zich voor Dead Space af dus dat is wel vet!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah okay, dat is wel anders dan ja. Ga Downfall maar kijken als je de game uit hebt (had je met die comic ook moeten doen eigenlijk aangezien de kracht van Dead Space ook gedeeltelijk in de onwetendheid van de personages zit)
http://g4tv.com/xplay/rev(...)k-Athena-Review.htmlquote:From the hoarding of bounty cards in lieu of collecting cigarettes to the fragmented attempt at blending stealth and action, Dark Athena feels like simplistic, frustrating, and shallow version of Butcher Bay. It falters interminably in its second half by ignoring all of the elements that made its predecessor so great. All of the additional content pales in comparison to the prison sim-style of Butcher Bay, but thankfully, its re-release is worth the cost of the game and getting in a few rounds of the inspired Pitch Black mode helps the case. With Butcher Bay setting such a high bar, it’s no surprise that Athena falls short, but it’s disappointing to see its potential squandered on painful trial and error and mediocre shooting sequences. I would have waited several more years to see a fully realized sequel, rather than a fractured expansion that forgets the most important elements of the Riddick universe.
Dead Rising.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ga je ook nog posten dat Dead Rising 2 iets van multiplayer krijgt Cybje, of moet ik dat doen?
quote:GDC 09: Dead Rising 2 Multiplayer Confirmed
Panel mentions one of the most heavily populated multiplayer modes ever.
by Jeff Haynes
March 27, 2009 - Capcom has been very tight lipped about facets of Dead Rising 2, with much of the information about the zombie killing action sequel released in one press release and a few screens. We were keeping our fingers crossed that there would be something – anything – released about the upcoming game at GDC, and luckily, we managed to glean a few little nuggets from the show. During the Platform Independent Shader Development with mental mill – Making of Dead Rising 2 panel, Izmeth Siddeek, the character art lead from Blue Castle Games detailed how the development team needed to focus on creating large amount of characters that had to be lit and shaded properly, as well as a number of other design hurdles overcome with the mental mill program. Thanks to the program's shaders, the Blue Castle team was able to create unique eye and cloth shaders, as well as skin shading that looked natural and realistic that could be applied to large numbers of characters and zombies on screen at one time.
However, it was Laura Scholl, the Product Manager of mental mill, that made some of the largest bits of news out of the panel. Mentioning a conversation that she'd had with Siddeek about the use of the program, she stated that Siddeek confirmed that Dead Rising 2 will frequently track at least 800 separate clothing textures to provide the sense of unique zombies onscreen. What's more, thanks to the elements that Blue Castle are using from mental mill to quickly mass produce characters for the game engine, players could experience as many as 6000 characters onscreen during multiplayer sessions.
That last stat bears repeating for two separate reasons: first, there was no prior admission of multiplayer within Dead Rising 2, which will be a pleasant surprise for Dead Rising fans. Secondly, to face off against up to 6000 separate zombies at a time will definitely be a daunting, but thrilling prospect. Although no other details on multiplayer or the game were provided, it definitely was an exciting statement to hear. We contacted Capcom for comment, but did not receive any word as of publication of this news piece.
Ik hoop het, ik hoop hetquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:52 schreef DooD het volgende:
Ik vind trouwens die nieuwe Batman game erook goed uit zien, misschien eindelijk is een keer een goede Batman game.
Ik speel hem nu pas omdat ik eigenlijk niet echt meer van die horror survival games hou maar deze is wel erg vet!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:52 schreef DooD het volgende:
En AQuila360 schaam je dat nu pas Dead Space speeltDie game is zeker heel tof. Ik wacht ook met spoed op een sequel. Ik vind trouwens die nieuwe Batman game erook goed uit zien, misschien eindelijk is een keer een goede Batman game.
Neem aan dat er wel een standaard ding is om mee te beginnen, sowieso ook voor de mensen die deel 1 niet hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:08 schreef AQuila360 het volgende:
Je maakte op het einde van Mass Effect wel een belangrijke keuze dat is wel tof als dat mooi is uitgewerkt. Maar ik heb van Mass Effect geen goeie save's meer dus dan begin je gewoon normaal?
Ja idd!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:38 schreef Silv het volgende:
[..]
Neem aan dat er wel een standaard ding is om mee te beginnen, sowieso ook voor de mensen die deel 1 niet hebben gespeeld.
Ohh moest dat er bijquote:
waarom je punten uitgeven aan dingen waar je neit zeker over bent? bij twijfel nooit aanschaffen. Gewoon rustig zelf verdiepen in wat je leuk vind. Hoe kan ik bepalen welke DLC jij van rock band moet downloadenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:52 schreef Shadeauw het volgende:
Ik heb nog 1660 MS points over, en ik vraag me af wat ik zou moeten kopen
1: Rock Band DLC
2: GTA DLC: The Lost and the Damned
3: Skate 2 DLC: Fantasy park en San Van Classic pack
4: Iets totaal anders
Hulp pl0x?
Gesproken over die shit. Ik heb nog een gratis mappack liggen die bij mijn halowars LE zat. Mocht er interesse in zijn moet je maar even een pm geven voor de code. De grootste Halo fan krijgt hem. AUB alleen geen fotos van je blote reet met masterchief erop, daar zit ik niet op te wachten behalve als je een mooie chick bentquote:
En helemaal naakt met alleen zo'n masterchief helm op?quote:Op zondag 29 maart 2009 11:54 schreef DooD het volgende:
[..]
Gesproken over die shit. Ik heb nog een gratis mappack liggen die bij mijn halowars LE zat. Mocht er interesse in zijn moet je maar even een pm geven voor de code. De grootste Halo fan krijgt hem. AUB alleen geen fotos van je blote reet met masterchief erop, daar zit ik niet op te wachten behalve als je een mooie chick bent
als het een vrouw is geen probleemquote:Op zondag 29 maart 2009 12:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En helemaal naakt met alleen zo'n masterchief helm op?
Ik heb zo'n gevoel dat de grootste halo fans die map pack al hebbenquote:Op zondag 29 maart 2009 11:54 schreef DooD het volgende:
[..]
Gesproken over die shit. Ik heb nog een gratis mappack liggen die bij mijn halowars LE zat. Mocht er interesse in zijn moet je maar even een pm geven voor de code. De grootste Halo fan krijgt hem. AUB alleen geen fotos van je blote reet met masterchief erop, daar zit ik niet op te wachten behalve als je een mooie chick bent
Gamekings taferelenquote:Op zondag 29 maart 2009 11:54 schreef DooD het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik wel bang dat RE5 gaat tegenvallen.![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:06 schreef Aurelius het volgende:
Dead Space uitgespeeld! Fantastiche game! Kreeg echt het survival horror gevoel weer terug!![]()
Nieuwe account Strolie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik wel bang dat RE5 gaat tegenvallen.
Die kans zit er dik in iddquote:Op zondag 29 maart 2009 15:51 schreef renwan het volgende:
Hmm, mijn Xbox begint problemen met het geluid. Als 'ie net aan staat valt het geluid meestal 3 keer voor een seconde weg. Als 'ie warm is niet meer, zal vast wel weer een RROD van komen uiteindelijk
Nee, ik heb DooD een net mailtje gestuurd, ben benieuwd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de reden waarom ik ooit met credit card begonnen ben, dan had ik er tenminste geen omkijk naar. Daarna toch overgestapt naar game cards omdat het teveel geld scheelde.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:29 schreef Klonk het volgende:
muis 6 en 7 ook, maar ik snap het nu wel, live doen ze automatisch verlengen en mijn credit card is niet meer bruikbaar om centen te halen, morgen bellen dus
zover ik weet moet dat gewoon om te zetten zijn. Bel anders microsoft morgen gewoon. Ik heb me er nooit in verdiept, dus ik kan je geen antwoord geven op de vraag hoe je het moet doen.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:57 schreef Klonk het volgende:
ik zal er wel aan vast zitten nog (gebruikte de online gold functies eigenlijk te weinig, dus ik wou terug naar silver) maar goed,bestel ik wel een code bij gamehubs ofzo
Even bellen en dan koppelen ze je CC even los van je account. Daarna kun je pre-paid kaartjes gaan gebruiken. Heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:29 schreef Klonk het volgende:
muis 6 en 7 ook, maar ik snap het nu wel, live doen ze automatisch verlengen en mijn credit card is niet meer bruikbaar om centen te halen, morgen bellen dus
Alleen, als je abonnement feitelijk al is verlengd is, waarbij ze dus een aantal keer proberen om via je CC te incasseren heb je een 'probleem'. Als je namelijk niet alsnog betaald, zetten ze je abonnement op pauze, totdat je wel betaald hebt. En dat moet via een CC.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Even bellen en dan koppelen ze je CC even los van je account. Daarna kun je pre-paid kaartjes gaan gebruiken. Heb ik ook gedaan.
Ik had ook nog 2 maanden Xbox Live nadat mijn abbo via CC was afgelopen en mijn CC niet meer geldig was (had binnen dat jaar een andere). Toen heb ik gebeld en is mijn CC losgekoppeld van mijn account. Daarna kon ik gewoon met een pre-paid kaartje opwaarderen en begonnen de 13 maanden van het kaartje te lopen vanaf het moment dat mijn CC abbo afgelopen was. Dus in feite werden de dagen die ik nog moest betalen gewoon afgetrokken van het abbo waar ik mee verlengde.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Alleen, als je abonnement feitelijk al is verlengd is, waarbij ze dus een aantal keer proberen om via je CC te incasseren heb je een 'probleem'. Als je namelijk niet alsnog betaald, zetten ze je abonnement op pauze, totdat je wel betaald hebt. En dat moet via een CC.
Als dat niet zo is, kun je hem inderdaad 'opzeggen' en je abonnement door laten lopen, totdat de termijn om is.
Ow, misschien is dat gewijzigd dan. Voorheen kon dat niet.quote:Op zondag 29 maart 2009 20:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had ook nog 2 maanden Xbox Live nadat mijn abbo via CC was afgelopen en mijn CC niet meer geldig was (had binnen dat jaar een andere). Toen heb ik gebeld en is mijn CC losgekoppeld van mijn account. Daarna kon ik gewoon met een pre-paid kaartje opwaarderen en begonnen de 13 maanden van het kaartje te lopen vanaf het moment dat mijn CC abbo afgelopen was. Dus in feite werden de dagen die ik nog moest betalen gewoon afgetrokken van het abbo waar ik mee verlengde.
Dat zou ook nog kunnenquote:Op zondag 29 maart 2009 20:50 schreef Rossdale het volgende:
Zou kunnenOf misschien had ik gewoon sjans met de helpdeskmedewerkster
dan hebben we een probleempje, die creditcard gebruik ik niet meer, sterker nog ik heb hem niet eens meerquote:Op zondag 29 maart 2009 20:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Alleen, als je abonnement feitelijk al is verlengd is, waarbij ze dus een aantal keer proberen om via je CC te incasseren heb je een 'probleem'. Als je namelijk niet alsnog betaald, zetten ze je abonnement op pauze, totdat je wel betaald hebt. En dat moet via een CC.
Als dat niet zo is, kun je hem inderdaad 'opzeggen' en je abonnement door laten lopen, totdat de termijn om is.
Daarom zei ik al: bel ze gewoon op, er is vast wel iets te regelen met ze. Iets anders kan ik op dit moment ook niet verzinnen.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan hebben we een probleempje, die creditcard gebruik ik niet meer, sterker nog ik heb hem niet eens meer
Je moet de mediaupdate helemaal verwijderen van je Xbox, via Xbox.com het licentie-overdachtsysteem even uitvoeren met je account en dan de mediaupdate weer installerenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:43 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb een probleempje!
Mn xbox staat niet aangesloten op internet, en elke keer als ik iets wil kijken vanaf mn usbstick vraagt ie om een media update. Maar dit vraagt ie dus elke keer!
Dus elke keer moet ik m weer aan het internet doen en dan start de video ook meteen zonder update, als ik internet er dan af haal kan ik alles gewoon kijken. Maar als ie uit is geweest werkt het weer niet.
Ik word een beetje gek van die internet kabel verwisselen steeds. Waarom slaat ie de media update niet op?
Er zit een 60gb harde schijf én een 256mb memory unit in.
ik kwam om half zes dit probleem tegen en op zondag werken ze tot 5 uur, morgen maar eens wat mensen lastig gaan vallen jaquote:Op zondag 29 maart 2009 21:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Daarom zei ik al: bel ze gewoon op, er is vast wel iets te regelen met ze. Iets anders kan ik op dit moment ook niet verzinnen.
Thaaaanksquote:Op zondag 29 maart 2009 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet de mediaupdate helemaal verwijderen van je Xbox, via Xbox.com het licentie-overdachtsysteem even uitvoeren met je account en dan de mediaupdate weer installeren
Ik ging er vanuit dat je morgen zou bellenquote:Op zondag 29 maart 2009 21:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kwam om half zes dit probleem tegen en op zondag werken ze tot 5 uur, morgen maar eens wat mensen lastig gaan vallen ja
Is goed!quote:Op zondag 29 maart 2009 22:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je morgen zou bellenmaar laat wel ff weten hoe dat ging
Nee maakt niets uit, je kunt gewoon een kaartje via internet bestellen via jasper1675.com. ALs je er maar op let dat je een EU kaartje koopt dan maakt dat geen verschil.quote:Op maandag 30 maart 2009 10:06 schreef Klonk het volgende:
nou, het is gelukt, alleen nog ff een vraagje, om het probleem op te lossen moet ik ff een nieuw pre paid kaartje kopen, kunnen die gasten daar zien of dat een code of een kaartje is die ik ergens op het interweb heb gekocht of hier bij de lokale intertoys om de hoek ?
weet ik beetje schyzofrene vraag waar ik het antwoord al op weet, maar ik heb geen zin om mijn foutje nog duurder te maken
En weer een probleem omgelostquote:Op maandag 30 maart 2009 10:14 schreef Klonk het volgende:
Jasper en 1 European Microsoft XBOX 12+1 Gold Card 35.99 Euros to the rescue
Damn wat is FOK! toch een geweldig medium
Welke jasper?quote:Op maandag 30 maart 2009 10:14 schreef Klonk het volgende:
Dat ie komt is één, maar wanneer hij er zo uit gaat zien... Zal wel lekker stoffig worden onder die ribbels.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.zooweekly.com.au/members/viewPost.php?pid=0&aid=7320
Is het al 1 april?quote:Op maandag 30 maart 2009 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
/care.quote:Lead designer Oskari Hakkinen van ontwikkelaar Remedy komt na een lange stilte weer met nieuwe informatie naar buiten over Alan Wake. Zo wordt onder andere duidelijk dat lichteffecten en weersomstandigheden een zeer belangrijke rol gaan spelen.
Volgens Hakkinen zal Alan Wake over een stuk minder actie beschikken dan bijvoorbeeld Max Payne, een andere franchise van Remedy. Het zal in plaats van de actie vooral gaan draaien om het verhaal. “Een slim verhaal is erg belangrijk voor ons”, zegt Hakkinen. “En we hebben dan ook een sterk verhaal, een sterke atmosfeer en een sterke drijfkracht.”
“Daarnaast is de belichting erg belangrijk in de game, en het is een uniek item dat nog nooit in een game is gebruikt op de manier waarop wij dat doen”, aldus de lead designer. Volgens Hakkinen zullen deze nieuwe lichteffecten net zo vernieuwend zijn als de bullet-time effecten toen ze voor het eerst in Max Payne werden gebruikt.
Constant aanpassen
Naast deze lichteffecten wist Hakkinen ook te melden dat het weer een belangrijke rol zal gaan spelen. “Alles in de game wordt beïnvloed door de weersomstandigheden”, zegt hij. Zo zal volgens hem het besturen van een auto lastiger worden als het hard regent en moeten spelers zich constant aanpassen aan het veranderende weer.
Alan Wake is sinds 2005 in ontwikkeling bij Remedy Entertainment. Vooralsnog is er nog niets bekend over een releasedatum van deze game.
quote:Op maandag 30 maart 2009 10:14 schreef Klonk het volgende:
hij is wel heel vet!quote:
Vet!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Max Payne 1 en 2 naar XBLA?
http://www.esrb.org/ratings/search.jsp?titleOrPublisher=max-payne&searchType=title&rating=&ratingsCriteria=&platforms=&platformsCriteria=&javaScript=0&searchVersion=compact&content=&searchType=title&contentCriteria=&newSearch.x=31&newSearch
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:47 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
krijg dat RE4 gevoel weer helemaal terug.
Wat ik gelezen heb verschillen RE4 en 5 nogal...quote:Op maandag 30 maart 2009 14:47 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hij is wel heel vet!
krijg dat RE4 gevoel weer helemaal terug. vernieuwing mis ik niet
Ja, dat snap ik dus ook niet. Ik kreeg het RE4 gevoel helemaal niet terug,... tis leuk zo'n co-op aktie spel maar tis geen RE4,... speel dan Dead Space,... die komt meer in de buurt!quote:
Jaquote:Op maandag 30 maart 2009 15:55 schreef Flubberbal het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om met een PS3 gamer GTA 4 live te spelen? ik heb een 360.
SERIEUS?quote:
Dead Spacequote:Op maandag 30 maart 2009 15:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dus ook niet. Ik kreeg het RE4 gevoel helemaal niet terug,... tis leuk zo'n co-op aktie spel maar tis geen RE4,... speel dan Dead Space,... die komt meer in de buurt!
Roy is stom, het kan helemaal niet!!quote:Op maandag 30 maart 2009 16:00 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
SERIEUS?
Dus als ik zo gta 4 ff ga kopen voor mijn xbox 360 kan ik met mijn kameraad die aan de andere kant van NL woont gamen? (hij heeft een ps3 - gta 4)
WAT SPANKIE ZEGT! DOE HET NIETquote:Op maandag 30 maart 2009 16:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Roy is stom, het kan helemaal niet!!
Hoe voer je het licentie-overdrachtssysteem uit?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet de mediaupdate helemaal verwijderen van je Xbox, via Xbox.com het licentie-overdachtsysteem even uitvoeren met je account en dan de mediaupdate weer installeren
http://www.xbox.com/en-US(...)60/licensemigration/quote:Op maandag 30 maart 2009 17:06 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hoe voer je het licentie-overdrachtssysteem uit?
Draadloos is sowieso baggerquote:Op maandag 30 maart 2009 17:18 schreef Tijn het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst een gedownloade HD aflevering van een TV show gekeken via m'n X360. Dat gaat supergoed, gewoon streamen vanaf m'n computer
Ik ben blij dat ik de X360 toch maar bedraad heb aangesloten en niet zo'n wifi ontvanger heb gekocht, want dan was het niet zo goed gegaan denk ik.
Nou ja, m'n Wii is wel aangesloten op het draadloze netwerk en bv Mario Kart online spelen gaat toch best goed.quote:
Misschien ook aan gedacht om op de afbeelding te dubbelkiikken? Kneus.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:07 schreef ach het volgende:
Zet er nou eens bij WAT het is gaylord
Dan krijg je 2 pop-ups waarin je het plaatje nog een keer ziet. En dan?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Misschien ook aan gedacht om op de afbeelding te dubbelkiikken? Kneus.
Jij maakt zeker gebruik van dat gedrocht IE zeker?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan krijg je 2 pop-ups waarin je het plaatje nog een keer ziet. En dan?
Zo is die van mij ook aangesloten. Werkt als een tiet, zoals je zegtquote:Op maandag 30 maart 2009 17:23 schreef Tijn het volgende:
Omdat ik geen bedraad netwerk in de huiskamer heb (waar de TV en de consoles staan), heb ik voor m'n X360 dit gekocht om 'em bedraad op het netwerk aan te sluiten via de stopcontacten. Boven zo'n ding aan het modem, beneden zo'n ding aan de XBOX, werkt als een tiet![]()
Als ik er met Firefox op dubbelklik krijg ik ook geen bestandsinformatie hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 17:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij maakt zeker gebruik van dat gedrocht IE zeker?
Firefox FTW.
doe ik ook en ik wist wel waar de plaatjes van waren. Dus wat is je punt?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij maakt zeker gebruik van dat gedrocht IE zeker?
Firefox FTW.
Doet het weer, thaaanksquote:Op maandag 30 maart 2009 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.xbox.com/en-US(...)60/licensemigration/
Hier dus wel.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:36 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Als ik er met Firefox op dubbelklik krijg ik ook geen bestandsinformatie hoor
Stel je anders even aan zegquote:Op maandag 30 maart 2009 17:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hier dus wel.
Dan zie je ook meteen wat er in de url van de afbeelding staat te weten BFC 2. Oftwel: Bad Company 2 ja! Chapeau!
Desnoods had meneer ook gewoon op de eigenschappen van de afbeelding kunnen kijken. Maar goed ik merk alweer dat zijn IQ van een garnaal hier al nauwelijks ontstijgt.
Hij is zeker vet en grafisch ook nog mooi!quote:Op maandag 30 maart 2009 14:47 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hij is wel heel vet!
krijg dat RE4 gevoel weer helemaal terug. vernieuwing mis ik niet
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:00 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
SERIEUS?
Dus als ik zo gta 4 ff ga kopen voor mijn xbox 360 kan ik met mijn kameraad die aan de andere kant van NL woont gamen? (hij heeft een ps3 - gta 4)
OMG wat vet die nieuwe xboxquote:Op maandag 30 maart 2009 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jezus wat ben jij een dwaas.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hier dus wel.
Dan zie je ook meteen wat er in de url van de afbeelding staat te weten BFC 2. Oftwel: Bad Company 2 ja! Chapeau!
Desnoods had meneer ook gewoon op de eigenschappen van de afbeelding kunnen kijken. Maar goed ik merk alweer dat ie het IQ van een garnaal hier al nauwelijks ontstijgt.
Jeweetz!quote:
Mirror's Edge, samen met Fallout 3 de game van 2008quote:Op maandag 30 maart 2009 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jeweetz!
Cyb is een baas!
Morgen krijg ik Mirror's Edge binnen
Media update downloaden, en games naar je Xbox 360 brengen via USB stick, portable HDD, DVDR of zelfs via streaming door een netwerk met je PC. Serieus. Read the fucking internet.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:43 schreef larry_flynt het volgende:
Heeft iemand een guide om gedownloade films op mijn xdoos te kijken?
Je hebt zojuist kennis gemaakt met 1 v/d huismongolen van deze reeks. Mag ik je alvast waarschuwen voor Aquila360 en Jorienvdherik.quote:
AQuila is okéquote:Op maandag 30 maart 2009 23:01 schreef PP. het volgende:
[..]
Je hebt zojuist kennis gemaakt met 1 v/d huismongolen van deze reeks. Mag ik je alvast waarschuwen voor Aquila360 en Jorienvdherik.
ik heb al 4 jaar meer in mijn pcquote:Op maandag 30 maart 2009 22:59 schreef SkyChat het volgende:
[..]
what the fuck..
0.25 vs 1GB RAM
wat een verschil
Ja matig iddquote:
Ik post nu toch al een jaartje of 8 hier op Fok!, maar figuren die zo'n zware sociale stoornis hebben als deze kerel kom je toch zelden tegen.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:01 schreef PP. het volgende:
[..]
Je hebt zojuist kennis gemaakt met 1 v/d huismongolen van deze reeks. Mag ik je alvast waarschuwen voor Aquila360 en Jorienvdherik.
Wat een gelul.. je betaald toch dus ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 05:52 schreef Klonk het volgende:
zucht, krijg net in plaats van een mail met de code een terugbetaling van jasper1675 met de volgende mededeling: Due to recent theft activity against this site we are not able to accept new customers at this time, I apologize for this and wish this was not the case. If you have purchased from us before and got this please let me know.
Vervelend voor hun en vervelend voor mij, iemand nog goeie ideeen, gamehubs ofzo ?
IK zal wel niks zeggen over die opmerking, het is gewoon een jongen die zich graag als een dom figuur neerzet op internet omdat ie dat leuk vind. Daar lopen er hier heel veel van rond. Het is FOK!.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 02:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik post nu toch al een jaartje of 8 hier op Fok!, maar figuren die zo'n zware sociale stoornis hebben als deze kerel kom je toch zelden tegen.
Zeker een "hardcore gamer"
quote:
Want even de titel van de game erbij te zetten is teveel moeite?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hier dus wel.
Desnoods had meneer ook gewoon op de eigenschappen van de afbeelding kunnen kijken. Maar goed ik merk alweer dat ie het IQ van een garnaal hier al nauwelijks ontstijgt.
Inderdaad, ik heb zelf Firefox, maar er is nergens te zien, ook niet met dubelklikken, over wat voor game het gaat.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:56 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Want even de titel van de game erbij te zetten is teveel moeite?
Lijkt me ook.. maar blijkbaar is dat niet ''cool of 1337'' ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:00 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
En het is toch normaal om er ff bij te zetten wat het is?
Zover ik weet is die gast in dat museum een negerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 02:32 schreef SpankmasterC het volgende:
TLAD trouwens uitgespeeld, vond het leuker dan GTA IV normaalJohnny is een veel toffer karakter!
Ook geloof ik trouwens wel in die latino als volgend DLC-karakter, tijdens die eind-scene zie je hem nog ff op het dak van de Libertonian (of hoe dat museum ook heet) naar binnnen sneaken, net zoals je Niko weg ziet lopen...! EN er mist nog een groot stuk, als je die diamantroof bij Big Gay Al (of hoe ie ook heet) doet, dan is die Latino ineens weg, en duikt later weer op! Hatsee, mooi stuk om op te vullen met DLC!
TheBudgetGamer is prima. Heb laatst zelf daar m'n Live verlengt. Had binnen een half uur een mail met de code, kerel is nog NL ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 06:27 schreef Klonk het volgende:
nog een keer jullie hulp nodig
livecodes.nl of thebudgetgamer.com zitten allebei op het prijsniveau van jasper1675, iemand ervaringen met een van beide ?
En vergeet niet: als je geen recherchewerk wilt uitvoeren om erachter te komen waar een plaatje op slaat, gebruik je blijkbaar Internet Explorerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:29 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Lijkt me ook.. maar blijkbaar is dat niet ''cool of 1337'' ofzo
anders post jij toch dingen over games. Cyb nam gewoon aan dat jullie meteen naar de url zou kijken. Maar gewoon door kankeren ipv een zinnige post plaatsen. Zo wat ben jij stoer zeg.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
En vergeet niet: als je geen recherchewerk wilt uitvoeren om erachter te komen waar een plaatje op slaat, gebruik je blijkbaar Internet Explorer
Dat is natuurlijk ook veel logischer dan even te vermelden om welke game t gaatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Cyb nam gewoon aan dat jullie meteen naar de url zou kijken.
Allemaal dat gezeik over het plaatsen van gamenamen bij het posten van screensquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:20 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook veel logischer dan even te vermelden om welke game t gaat
dat was logischer ja. Maar moet dit hele topic erover gaan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:20 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook veel logischer dan even te vermelden om welke game t gaat
Daar heeft Cyb zelf voor gezorgd door zo bizar te reageren.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
dat was logischer ja. Maar moet dit hele topic erover gaan?
Wie wordt er kampioen van de Eredivisie 2008 / 2009?quote:
ik vond deel 1 anders geen 13de in een dozijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:45 schreef -Dries- het volgende:
Ziet er leuk uit, maar het zal wel zo'n dertien in een dozijn game worden denk ik..
PS bedankt voor de titels Cyb!![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:33 schreef Cyberia18 het volgende:
JUST CAUSE 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JUST CAUSE 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:51 schreef Silv het volgende:
Einz zwei drei!!11!1Eerste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Nou, opsturen tochquote:
ik vond hem een leuke game. En zo duur is hij ook al niet meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:44 schreef Lyzio het volgende:
Just Caue (1) nooit gespeeld. Is het wat?
Even ophalen dan maarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik vond hem een leuke game. En zo duur is hij ook al niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |