Ja idd!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:38 schreef Silv het volgende:
[..]
Neem aan dat er wel een standaard ding is om mee te beginnen, sowieso ook voor de mensen die deel 1 niet hebben gespeeld.
Ohh moest dat er bijquote:
waarom je punten uitgeven aan dingen waar je neit zeker over bent? bij twijfel nooit aanschaffen. Gewoon rustig zelf verdiepen in wat je leuk vind. Hoe kan ik bepalen welke DLC jij van rock band moet downloadenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:52 schreef Shadeauw het volgende:
Ik heb nog 1660 MS points over, en ik vraag me af wat ik zou moeten kopen
1: Rock Band DLC
2: GTA DLC: The Lost and the Damned
3: Skate 2 DLC: Fantasy park en San Van Classic pack
4: Iets totaal anders
Hulp pl0x?
Gesproken over die shit. Ik heb nog een gratis mappack liggen die bij mijn halowars LE zat. Mocht er interesse in zijn moet je maar even een pm geven voor de code. De grootste Halo fan krijgt hem. AUB alleen geen fotos van je blote reet met masterchief erop, daar zit ik niet op te wachten behalve als je een mooie chick bentquote:
En helemaal naakt met alleen zo'n masterchief helm op?quote:Op zondag 29 maart 2009 11:54 schreef DooD het volgende:
[..]
Gesproken over die shit. Ik heb nog een gratis mappack liggen die bij mijn halowars LE zat. Mocht er interesse in zijn moet je maar even een pm geven voor de code. De grootste Halo fan krijgt hem. AUB alleen geen fotos van je blote reet met masterchief erop, daar zit ik niet op te wachten behalve als je een mooie chick bent
als het een vrouw is geen probleemquote:Op zondag 29 maart 2009 12:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En helemaal naakt met alleen zo'n masterchief helm op?
Ik heb zo'n gevoel dat de grootste halo fans die map pack al hebbenquote:Op zondag 29 maart 2009 11:54 schreef DooD het volgende:
[..]
Gesproken over die shit. Ik heb nog een gratis mappack liggen die bij mijn halowars LE zat. Mocht er interesse in zijn moet je maar even een pm geven voor de code. De grootste Halo fan krijgt hem. AUB alleen geen fotos van je blote reet met masterchief erop, daar zit ik niet op te wachten behalve als je een mooie chick bent
Gamekings taferelenquote:Op zondag 29 maart 2009 11:54 schreef DooD het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik wel bang dat RE5 gaat tegenvallen.![]()
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:06 schreef Aurelius het volgende:
Dead Space uitgespeeld! Fantastiche game! Kreeg echt het survival horror gevoel weer terug!![]()
Nieuwe account Strolie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik wel bang dat RE5 gaat tegenvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |