hij is wel heel vet!quote:
Vet!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Max Payne 1 en 2 naar XBLA?
http://www.esrb.org/ratings/search.jsp?titleOrPublisher=max-payne&searchType=title&rating=&ratingsCriteria=&platforms=&platformsCriteria=&javaScript=0&searchVersion=compact&content=&searchType=title&contentCriteria=&newSearch.x=31&newSearch
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:47 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
krijg dat RE4 gevoel weer helemaal terug.
Wat ik gelezen heb verschillen RE4 en 5 nogal...quote:Op maandag 30 maart 2009 14:47 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hij is wel heel vet!
krijg dat RE4 gevoel weer helemaal terug. vernieuwing mis ik niet
Ja, dat snap ik dus ook niet. Ik kreeg het RE4 gevoel helemaal niet terug,... tis leuk zo'n co-op aktie spel maar tis geen RE4,... speel dan Dead Space,... die komt meer in de buurt!quote:
Jaquote:Op maandag 30 maart 2009 15:55 schreef Flubberbal het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om met een PS3 gamer GTA 4 live te spelen? ik heb een 360.
SERIEUS?quote:
Dead Spacequote:Op maandag 30 maart 2009 15:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dus ook niet. Ik kreeg het RE4 gevoel helemaal niet terug,... tis leuk zo'n co-op aktie spel maar tis geen RE4,... speel dan Dead Space,... die komt meer in de buurt!
Roy is stom, het kan helemaal niet!!quote:Op maandag 30 maart 2009 16:00 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
SERIEUS?
Dus als ik zo gta 4 ff ga kopen voor mijn xbox 360 kan ik met mijn kameraad die aan de andere kant van NL woont gamen? (hij heeft een ps3 - gta 4)
WAT SPANKIE ZEGT! DOE HET NIETquote:Op maandag 30 maart 2009 16:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Roy is stom, het kan helemaal niet!!
Hoe voer je het licentie-overdrachtssysteem uit?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet de mediaupdate helemaal verwijderen van je Xbox, via Xbox.com het licentie-overdachtsysteem even uitvoeren met je account en dan de mediaupdate weer installeren
http://www.xbox.com/en-US(...)60/licensemigration/quote:Op maandag 30 maart 2009 17:06 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hoe voer je het licentie-overdrachtssysteem uit?
Draadloos is sowieso baggerquote:Op maandag 30 maart 2009 17:18 schreef Tijn het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst een gedownloade HD aflevering van een TV show gekeken via m'n X360. Dat gaat supergoed, gewoon streamen vanaf m'n computer
Ik ben blij dat ik de X360 toch maar bedraad heb aangesloten en niet zo'n wifi ontvanger heb gekocht, want dan was het niet zo goed gegaan denk ik.
Nou ja, m'n Wii is wel aangesloten op het draadloze netwerk en bv Mario Kart online spelen gaat toch best goed.quote:
Misschien ook aan gedacht om op de afbeelding te dubbelkiikken? Kneus.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:07 schreef ach het volgende:
Zet er nou eens bij WAT het is gaylord
Dan krijg je 2 pop-ups waarin je het plaatje nog een keer ziet. En dan?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Misschien ook aan gedacht om op de afbeelding te dubbelkiikken? Kneus.
Jij maakt zeker gebruik van dat gedrocht IE zeker?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan krijg je 2 pop-ups waarin je het plaatje nog een keer ziet. En dan?
Zo is die van mij ook aangesloten. Werkt als een tiet, zoals je zegtquote:Op maandag 30 maart 2009 17:23 schreef Tijn het volgende:
Omdat ik geen bedraad netwerk in de huiskamer heb (waar de TV en de consoles staan), heb ik voor m'n X360 dit gekocht om 'em bedraad op het netwerk aan te sluiten via de stopcontacten. Boven zo'n ding aan het modem, beneden zo'n ding aan de XBOX, werkt als een tiet![]()
Als ik er met Firefox op dubbelklik krijg ik ook geen bestandsinformatie hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 17:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij maakt zeker gebruik van dat gedrocht IE zeker?
Firefox FTW.
doe ik ook en ik wist wel waar de plaatjes van waren. Dus wat is je punt?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij maakt zeker gebruik van dat gedrocht IE zeker?
Firefox FTW.
Doet het weer, thaaanksquote:Op maandag 30 maart 2009 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.xbox.com/en-US(...)60/licensemigration/
Hier dus wel.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:36 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Als ik er met Firefox op dubbelklik krijg ik ook geen bestandsinformatie hoor
Stel je anders even aan zegquote:Op maandag 30 maart 2009 17:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hier dus wel.
Dan zie je ook meteen wat er in de url van de afbeelding staat te weten BFC 2. Oftwel: Bad Company 2 ja! Chapeau!
Desnoods had meneer ook gewoon op de eigenschappen van de afbeelding kunnen kijken. Maar goed ik merk alweer dat zijn IQ van een garnaal hier al nauwelijks ontstijgt.
Hij is zeker vet en grafisch ook nog mooi!quote:Op maandag 30 maart 2009 14:47 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hij is wel heel vet!
krijg dat RE4 gevoel weer helemaal terug. vernieuwing mis ik niet
quote:Op maandag 30 maart 2009 16:00 schreef Flubberbal het volgende:
[..]
SERIEUS?
Dus als ik zo gta 4 ff ga kopen voor mijn xbox 360 kan ik met mijn kameraad die aan de andere kant van NL woont gamen? (hij heeft een ps3 - gta 4)
OMG wat vet die nieuwe xboxquote:Op maandag 30 maart 2009 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.zooweekly.com.au/members/viewPost.php?pid=0&aid=7320
Jezus wat ben jij een dwaas.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hier dus wel.
Dan zie je ook meteen wat er in de url van de afbeelding staat te weten BFC 2. Oftwel: Bad Company 2 ja! Chapeau!
Desnoods had meneer ook gewoon op de eigenschappen van de afbeelding kunnen kijken. Maar goed ik merk alweer dat ie het IQ van een garnaal hier al nauwelijks ontstijgt.
Jeweetz!quote:
Mirror's Edge, samen met Fallout 3 de game van 2008quote:Op maandag 30 maart 2009 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jeweetz!
Cyb is een baas!
Morgen krijg ik Mirror's Edge binnen
Media update downloaden, en games naar je Xbox 360 brengen via USB stick, portable HDD, DVDR of zelfs via streaming door een netwerk met je PC. Serieus. Read the fucking internet.quote:Op maandag 30 maart 2009 22:43 schreef larry_flynt het volgende:
Heeft iemand een guide om gedownloade films op mijn xdoos te kijken?
Je hebt zojuist kennis gemaakt met 1 v/d huismongolen van deze reeks. Mag ik je alvast waarschuwen voor Aquila360 en Jorienvdherik.quote:
AQuila is okéquote:Op maandag 30 maart 2009 23:01 schreef PP. het volgende:
[..]
Je hebt zojuist kennis gemaakt met 1 v/d huismongolen van deze reeks. Mag ik je alvast waarschuwen voor Aquila360 en Jorienvdherik.
ik heb al 4 jaar meer in mijn pcquote:Op maandag 30 maart 2009 22:59 schreef SkyChat het volgende:
[..]
what the fuck..
0.25 vs 1GB RAM
wat een verschil
Ja matig iddquote:
Ik post nu toch al een jaartje of 8 hier op Fok!, maar figuren die zo'n zware sociale stoornis hebben als deze kerel kom je toch zelden tegen.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:01 schreef PP. het volgende:
[..]
Je hebt zojuist kennis gemaakt met 1 v/d huismongolen van deze reeks. Mag ik je alvast waarschuwen voor Aquila360 en Jorienvdherik.
Wat een gelul.. je betaald toch dus ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 05:52 schreef Klonk het volgende:
zucht, krijg net in plaats van een mail met de code een terugbetaling van jasper1675 met de volgende mededeling: Due to recent theft activity against this site we are not able to accept new customers at this time, I apologize for this and wish this was not the case. If you have purchased from us before and got this please let me know.
Vervelend voor hun en vervelend voor mij, iemand nog goeie ideeen, gamehubs ofzo ?
IK zal wel niks zeggen over die opmerking, het is gewoon een jongen die zich graag als een dom figuur neerzet op internet omdat ie dat leuk vind. Daar lopen er hier heel veel van rond. Het is FOK!.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 02:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik post nu toch al een jaartje of 8 hier op Fok!, maar figuren die zo'n zware sociale stoornis hebben als deze kerel kom je toch zelden tegen.
Zeker een "hardcore gamer"
quote:
Want even de titel van de game erbij te zetten is teveel moeite?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hier dus wel.
Desnoods had meneer ook gewoon op de eigenschappen van de afbeelding kunnen kijken. Maar goed ik merk alweer dat ie het IQ van een garnaal hier al nauwelijks ontstijgt.
Inderdaad, ik heb zelf Firefox, maar er is nergens te zien, ook niet met dubelklikken, over wat voor game het gaat.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:56 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Want even de titel van de game erbij te zetten is teveel moeite?
Lijkt me ook.. maar blijkbaar is dat niet ''cool of 1337'' ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:00 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
En het is toch normaal om er ff bij te zetten wat het is?
Zover ik weet is die gast in dat museum een negerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 02:32 schreef SpankmasterC het volgende:
TLAD trouwens uitgespeeld, vond het leuker dan GTA IV normaalJohnny is een veel toffer karakter!
Ook geloof ik trouwens wel in die latino als volgend DLC-karakter, tijdens die eind-scene zie je hem nog ff op het dak van de Libertonian (of hoe dat museum ook heet) naar binnnen sneaken, net zoals je Niko weg ziet lopen...! EN er mist nog een groot stuk, als je die diamantroof bij Big Gay Al (of hoe ie ook heet) doet, dan is die Latino ineens weg, en duikt later weer op! Hatsee, mooi stuk om op te vullen met DLC!
TheBudgetGamer is prima. Heb laatst zelf daar m'n Live verlengt. Had binnen een half uur een mail met de code, kerel is nog NL ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 06:27 schreef Klonk het volgende:
nog een keer jullie hulp nodig
livecodes.nl of thebudgetgamer.com zitten allebei op het prijsniveau van jasper1675, iemand ervaringen met een van beide ?
En vergeet niet: als je geen recherchewerk wilt uitvoeren om erachter te komen waar een plaatje op slaat, gebruik je blijkbaar Internet Explorerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:29 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Lijkt me ook.. maar blijkbaar is dat niet ''cool of 1337'' ofzo
anders post jij toch dingen over games. Cyb nam gewoon aan dat jullie meteen naar de url zou kijken. Maar gewoon door kankeren ipv een zinnige post plaatsen. Zo wat ben jij stoer zeg.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
En vergeet niet: als je geen recherchewerk wilt uitvoeren om erachter te komen waar een plaatje op slaat, gebruik je blijkbaar Internet Explorer
Dat is natuurlijk ook veel logischer dan even te vermelden om welke game t gaatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Cyb nam gewoon aan dat jullie meteen naar de url zou kijken.
Allemaal dat gezeik over het plaatsen van gamenamen bij het posten van screensquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:20 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook veel logischer dan even te vermelden om welke game t gaat
dat was logischer ja. Maar moet dit hele topic erover gaan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:20 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook veel logischer dan even te vermelden om welke game t gaat
Daar heeft Cyb zelf voor gezorgd door zo bizar te reageren.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
dat was logischer ja. Maar moet dit hele topic erover gaan?
Wie wordt er kampioen van de Eredivisie 2008 / 2009?quote:
ik vond deel 1 anders geen 13de in een dozijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:45 schreef -Dries- het volgende:
Ziet er leuk uit, maar het zal wel zo'n dertien in een dozijn game worden denk ik..
PS bedankt voor de titels Cyb!![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:33 schreef Cyberia18 het volgende:
JUST CAUSE 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JUST CAUSE 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:51 schreef Silv het volgende:
Einz zwei drei!!11!1Eerste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Nou, opsturen tochquote:
ik vond hem een leuke game. En zo duur is hij ook al niet meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:44 schreef Lyzio het volgende:
Just Caue (1) nooit gespeeld. Is het wat?
Even ophalen dan maarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik vond hem een leuke game. En zo duur is hij ook al niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |