anders post jij toch dingen over games. Cyb nam gewoon aan dat jullie meteen naar de url zou kijken. Maar gewoon door kankeren ipv een zinnige post plaatsen. Zo wat ben jij stoer zeg.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
En vergeet niet: als je geen recherchewerk wilt uitvoeren om erachter te komen waar een plaatje op slaat, gebruik je blijkbaar Internet Explorer
Dat is natuurlijk ook veel logischer dan even te vermelden om welke game t gaatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Cyb nam gewoon aan dat jullie meteen naar de url zou kijken.
Allemaal dat gezeik over het plaatsen van gamenamen bij het posten van screensquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:20 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook veel logischer dan even te vermelden om welke game t gaat
dat was logischer ja. Maar moet dit hele topic erover gaan?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:20 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook veel logischer dan even te vermelden om welke game t gaat
Daar heeft Cyb zelf voor gezorgd door zo bizar te reageren.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
dat was logischer ja. Maar moet dit hele topic erover gaan?
Wie wordt er kampioen van de Eredivisie 2008 / 2009?quote:
ik vond deel 1 anders geen 13de in een dozijnquote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:45 schreef -Dries- het volgende:
Ziet er leuk uit, maar het zal wel zo'n dertien in een dozijn game worden denk ik..
PS bedankt voor de titels Cyb!![]()
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:33 schreef Cyberia18 het volgende:
JUST CAUSE 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JUST CAUSE 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:51 schreef Silv het volgende:
Einz zwei drei!!11!1Eerste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Nou, opsturen tochquote:
ik vond hem een leuke game. En zo duur is hij ook al niet meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:44 schreef Lyzio het volgende:
Just Caue (1) nooit gespeeld. Is het wat?
Even ophalen dan maarquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik vond hem een leuke game. En zo duur is hij ook al niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |