AQuila is okéquote:Op maandag 30 maart 2009 23:01 schreef PP. het volgende:
[..]
Je hebt zojuist kennis gemaakt met 1 v/d huismongolen van deze reeks. Mag ik je alvast waarschuwen voor Aquila360 en Jorienvdherik.
ik heb al 4 jaar meer in mijn pcquote:Op maandag 30 maart 2009 22:59 schreef SkyChat het volgende:
[..]
what the fuck..
0.25 vs 1GB RAM
wat een verschil
Ja matig iddquote:
Ik post nu toch al een jaartje of 8 hier op Fok!, maar figuren die zo'n zware sociale stoornis hebben als deze kerel kom je toch zelden tegen.quote:Op maandag 30 maart 2009 23:01 schreef PP. het volgende:
[..]
Je hebt zojuist kennis gemaakt met 1 v/d huismongolen van deze reeks. Mag ik je alvast waarschuwen voor Aquila360 en Jorienvdherik.
Wat een gelul.. je betaald toch dus ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 05:52 schreef Klonk het volgende:
zucht, krijg net in plaats van een mail met de code een terugbetaling van jasper1675 met de volgende mededeling: Due to recent theft activity against this site we are not able to accept new customers at this time, I apologize for this and wish this was not the case. If you have purchased from us before and got this please let me know.
Vervelend voor hun en vervelend voor mij, iemand nog goeie ideeen, gamehubs ofzo ?
IK zal wel niks zeggen over die opmerking, het is gewoon een jongen die zich graag als een dom figuur neerzet op internet omdat ie dat leuk vind. Daar lopen er hier heel veel van rond. Het is FOK!.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 02:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik post nu toch al een jaartje of 8 hier op Fok!, maar figuren die zo'n zware sociale stoornis hebben als deze kerel kom je toch zelden tegen.
Zeker een "hardcore gamer"
quote:
Want even de titel van de game erbij te zetten is teveel moeite?quote:Op maandag 30 maart 2009 17:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hier dus wel.
Dan zie je ook meteen wat er in de url van de afbeelding staat te weten BFC 2. Oftwel: Bad Company 2 ja! Chapeau!
Desnoods had meneer ook gewoon op de eigenschappen van de afbeelding kunnen kijken. Maar goed ik merk alweer dat ie het IQ van een garnaal hier al nauwelijks ontstijgt.
Inderdaad, ik heb zelf Firefox, maar er is nergens te zien, ook niet met dubelklikken, over wat voor game het gaat.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:56 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Want even de titel van de game erbij te zetten is teveel moeite?
Lijkt me ook.. maar blijkbaar is dat niet ''cool of 1337'' ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:00 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
En het is toch normaal om er ff bij te zetten wat het is?
Zover ik weet is die gast in dat museum een negerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 02:32 schreef SpankmasterC het volgende:
TLAD trouwens uitgespeeld, vond het leuker dan GTA IV normaalJohnny is een veel toffer karakter!
Ook geloof ik trouwens wel in die latino als volgend DLC-karakter, tijdens die eind-scene zie je hem nog ff op het dak van de Libertonian (of hoe dat museum ook heet) naar binnnen sneaken, net zoals je Niko weg ziet lopen...! EN er mist nog een groot stuk, als je die diamantroof bij Big Gay Al (of hoe ie ook heet) doet, dan is die Latino ineens weg, en duikt later weer op! Hatsee, mooi stuk om op te vullen met DLC!
TheBudgetGamer is prima. Heb laatst zelf daar m'n Live verlengt. Had binnen een half uur een mail met de code, kerel is nog NL ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 06:27 schreef Klonk het volgende:
nog een keer jullie hulp nodig
livecodes.nl of thebudgetgamer.com zitten allebei op het prijsniveau van jasper1675, iemand ervaringen met een van beide ?
En vergeet niet: als je geen recherchewerk wilt uitvoeren om erachter te komen waar een plaatje op slaat, gebruik je blijkbaar Internet Explorerquote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:29 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Lijkt me ook.. maar blijkbaar is dat niet ''cool of 1337'' ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |