Damn dat ziet dr wel tof uitquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
10 redenen om Prototype te hypen:
http://www.gametrailers.com/player/47312.html
E3quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Wanneer kondigt MS nou ook maar iets van hun line-up? Godskolere zeg.
MicRoSoft gaat daar een paar megatonnen droppen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
En je krijgt achievements voor het afhakken van ledematenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben bij level 10 nu![]()
Zo tof als je zo'n beest doodschiet en hem daarna nog kapot trapt!! Dat geluid
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
10 redenen om Prototype te hypen:
http://www.gametrailers.com/player/47312.html
Misschien keer doen idd! Heb jij ook die animatie/comic gekeken? Die staat op Xbox live en die speelt zich voor dead space af die is ook erg vet!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En je krijgt achievements voor het afhakken van ledematen
Je moet ook 'ns de anime kijken van Dead Space als je met de game klaar bent. Deze heet Dead Space Downfall.
Volgens mij hebben we het over dezelfde animequote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misschien keer doen idd! Heb jij ook die animatie/comic gekeken? Die staat op Xbox live en die speelt zich voor dead space af die is ook erg vet!
Net wel kut stukje gehad en toen was ik blij dat ik op easy speel
Even nagekeken maar Downfall is echt een animatie film toch? Wat ik bedoel op XBL is meer een comic dus gewoon stilstaande plaatjes maar ook erg vetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het over dezelfde anime
Ah okay, dat is wel anders dan ja. Ga Downfall maar kijken als je de game uit hebt (had je met die comic ook moeten doen eigenlijk aangezien de kracht van Dead Space ook gedeeltelijk in de onwetendheid van de personages zit)quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Even nagekeken maar Downfall is echt een animatie film toch? Wat ik bedoel op XBL is meer een comic dus gewoon stilstaande plaatjes maar ook erg vet
Die comic speelt zich voor Dead Space af dus dat is wel vet!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah okay, dat is wel anders dan ja. Ga Downfall maar kijken als je de game uit hebt (had je met die comic ook moeten doen eigenlijk aangezien de kracht van Dead Space ook gedeeltelijk in de onwetendheid van de personages zit)
http://g4tv.com/xplay/rev(...)k-Athena-Review.htmlquote:From the hoarding of bounty cards in lieu of collecting cigarettes to the fragmented attempt at blending stealth and action, Dark Athena feels like simplistic, frustrating, and shallow version of Butcher Bay. It falters interminably in its second half by ignoring all of the elements that made its predecessor so great. All of the additional content pales in comparison to the prison sim-style of Butcher Bay, but thankfully, its re-release is worth the cost of the game and getting in a few rounds of the inspired Pitch Black mode helps the case. With Butcher Bay setting such a high bar, it’s no surprise that Athena falls short, but it’s disappointing to see its potential squandered on painful trial and error and mediocre shooting sequences. I would have waited several more years to see a fully realized sequel, rather than a fractured expansion that forgets the most important elements of the Riddick universe.
Dead Rising.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ga je ook nog posten dat Dead Rising 2 iets van multiplayer krijgt Cybje, of moet ik dat doen?
quote:GDC 09: Dead Rising 2 Multiplayer Confirmed
Panel mentions one of the most heavily populated multiplayer modes ever.
by Jeff Haynes
March 27, 2009 - Capcom has been very tight lipped about facets of Dead Rising 2, with much of the information about the zombie killing action sequel released in one press release and a few screens. We were keeping our fingers crossed that there would be something – anything – released about the upcoming game at GDC, and luckily, we managed to glean a few little nuggets from the show. During the Platform Independent Shader Development with mental mill – Making of Dead Rising 2 panel, Izmeth Siddeek, the character art lead from Blue Castle Games detailed how the development team needed to focus on creating large amount of characters that had to be lit and shaded properly, as well as a number of other design hurdles overcome with the mental mill program. Thanks to the program's shaders, the Blue Castle team was able to create unique eye and cloth shaders, as well as skin shading that looked natural and realistic that could be applied to large numbers of characters and zombies on screen at one time.
However, it was Laura Scholl, the Product Manager of mental mill, that made some of the largest bits of news out of the panel. Mentioning a conversation that she'd had with Siddeek about the use of the program, she stated that Siddeek confirmed that Dead Rising 2 will frequently track at least 800 separate clothing textures to provide the sense of unique zombies onscreen. What's more, thanks to the elements that Blue Castle are using from mental mill to quickly mass produce characters for the game engine, players could experience as many as 6000 characters onscreen during multiplayer sessions.
That last stat bears repeating for two separate reasons: first, there was no prior admission of multiplayer within Dead Rising 2, which will be a pleasant surprise for Dead Rising fans. Secondly, to face off against up to 6000 separate zombies at a time will definitely be a daunting, but thrilling prospect. Although no other details on multiplayer or the game were provided, it definitely was an exciting statement to hear. We contacted Capcom for comment, but did not receive any word as of publication of this news piece.
Ik hoop het, ik hoop hetquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:52 schreef DooD het volgende:
Ik vind trouwens die nieuwe Batman game erook goed uit zien, misschien eindelijk is een keer een goede Batman game.
Ik speel hem nu pas omdat ik eigenlijk niet echt meer van die horror survival games hou maar deze is wel erg vet!quote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:52 schreef DooD het volgende:
En AQuila360 schaam je dat nu pas Dead Space speeltDie game is zeker heel tof. Ik wacht ook met spoed op een sequel. Ik vind trouwens die nieuwe Batman game erook goed uit zien, misschien eindelijk is een keer een goede Batman game.
Neem aan dat er wel een standaard ding is om mee te beginnen, sowieso ook voor de mensen die deel 1 niet hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 15:08 schreef AQuila360 het volgende:
Je maakte op het einde van Mass Effect wel een belangrijke keuze dat is wel tof als dat mooi is uitgewerkt. Maar ik heb van Mass Effect geen goeie save's meer dus dan begin je gewoon normaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |