quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom even janken hier. Vanmorgen op het schoolplein was er een meisje van Sander's klas die wilde wel bij Sander spelen, prima. Het gebeurt niet zo vaak dat er hier iemand komt spelen dus sprak met haar moeder af dat we elkaar na schooltijd de rest zouden afspreken.
Na schooltijd wilde het meisje toch maar met een ander meisje spelen. En de moeder zei dat ze dat niet zo eerlijk vond tegenover Sander. Waarop het meisje maar ging ienemienemutten (wat dus automatisch op het andere meisje terecht kwam. Goed om een verhaal kort te maken, stond ik heel erg verdrietig met een NOG verdrietigerderder Sander op het schoolplein.
Mijn moederhart doet zeer
quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:54 schreef mrien het volgende:
Thx allemaal!
Ik ga werken bij de gemeente hier, erg leuke functie volgens mij
Allemaal nog verrassend snel gegaan eigenlijk gezien de huidige economie. Ben net 2 maanden werkloos, is me alles mee gevallen moet ik zeggen!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:01 schreef Diaan73 het volgende:
Nou inderdaad erg snel. Ik heb begrepen dat het erg goed werken is bij gemeentes, in ieder geval goede arbeidsomstandighedenSuper!!
En Mrien feli met je nieuwe baan...quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:59 schreef Mibos2 het volgende:
Nijna ik weet in elk geval dat ze niet geopereerd wordt in Gouda omdat de arts het niet aandurftdus wij gebeld naar Leiden en vanavond tussen 19.00 en 20.30 worden voor een belafspraak teruggebeld en zal ze er waarschijnlijk daar tussen geschoven worden.
Was maar een grapje!quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:27 schreef Brighteyes het volgende:
Nou moe... ik vond eigenlijk dat ik het best vriendelijk vroeg...
Nee hoor, dit is een afbeelding van iets waardoor ik mij als "nieuwe" moeder een stuk beter voel en dat is echt zo. Het heeft dus wel met dit topic te maken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Hij is prachtig, maar ook dit hoort natuurlijk eigenlijk gewoon op het speeltuinbankje...
tnx!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:59 schreef DaviniaHR het volgende:
Diaan, geestige auto, idd
Ingrid, wat fijn dat het goed gaat! vind ik wel ff eenwaard, hoor! na wat jullie hebben meegemaakt en nog steeds
+
dus
Nee die heb er zelf op gedaan... gewoon autostickers, gekocht op internetquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:53 schreef freecell het volgende:
Zaten de blommekes er al op of heb je het zelf gedaan? En hoe dan?
3 minuten lopen, is inderdaad ook erg lekker. Voor mij is het 15 minuten lopen naar het kdv en naar school van Twan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:25 schreef cattie het volgende:
Diaan, ik snap dat voor jou ene auto erg handig is! Ik heb het geluk dat ons kdv 3 minuten lopen is (in peutertempo). Tuniekjes, rokjes en maillots heb ik ook veel aan. Ach, ik doe mijn best en het gaat maar om een paar kilo, dus dat komt wel goed.
Dat zal inderdaad wel helpen. Ik hoef niet zo ver te fietsen, maar toch beweeg ik dan wel meer. Ik fiets dan elke dag heen en weer naar het station en ga met de trein naar Almelo. Daar loop ik nog een stuk(je).quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:31 schreef cattie het volgende:
Als ik volgende week weer werk fiets ik 3x in de week 20 km op een dag. Dat zal ook wel helpen denk ik.
Ik begin er steeds meer tegen op te zien dat ik weer moet werken. Ik kan mijn meisje nog niet zo lang missen. Volgens mijn man ben ik verslaafd aan haar.
mijn ma sleepte me steeds maar mee naar andere kindjes met waterpokken, maar ik kreeg ze maar niet. toen broertje ze kreeg heb ik er een (jawel, 1 hele! op een narenare plaats) gehad (toen was ik trouwens 20) en ben ik best ziek geweest waarbij de huisarts toen zei dat ik het zeker nog een keer kon krijgen en dan nog zieker kon worden. en ja: dat kan, mijn nichtje heeft het ook 2 keer gehad omdat het de eerste keer niet goed doorzettequote:Op maandag 30 maart 2009 09:53 schreef freecell het volgende:
Simmu: ben je als kind wel in aanraking geweest met het virus? Dan ben je waarschijnlijk al beschermd namelijk!
Hier wel ervaring met 3x waterpokken, 2x pfeiffer, en Bof en 6e ziekte op volwassen leeftijd
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:41 schreef Sugar het volgende:
Oh, wat leuk!!!!
Gefeliciteerd met je prachtige dochtertje!![]()
Lieve foto van d'r en ook die met Eva erbij, heel lief, zeg!
En prachtige naam, ook erg mooi bij Eva!!!![]()
Ik ben blij voor jullie!
om even je ondertitel aan te halen: Dus...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
Vrijdag heb ik een afspraak bij de dokter, hoogstwaarschijnlijk gaat mijn spiraal eruit!
Bij mij gaat hij er dan in..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
Vrijdag heb ik een afspraak bij de dokter, hoogstwaarschijnlijk gaat mijn spiraal eruit!
Whihihihiquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Toch wel een andere he?![]()
Sorry, flauw!
Dus......... hoop ik van de stemmingswisselingen af te zijn, de opvliegers, de verschrikkelijke puisten, de extra 10 kilo die er aan zit sinds spiraal, mijn eeuwigdurende misselijkheid, mijn vage klachten(details niet belangrijkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
om even je ondertitel aan te halen: Dus...
Flauw, maar wel leuk hoor.. ik had zo'n opmerking wel verwacht..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Toch wel een andere he?![]()
Sorry, flauw!
ah kijk, dat geeft de mens moed om te gaan bellen voor een spiraalquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus......... hoop ik van de stemmingswisselingen af te zijn, de opvliegers, de verschrikkelijke puisten, de extra 10 kilo die er aan zit sinds spiraal, mijn eeuwigdurende misselijkheid, mijn vage klachten(details niet belangrijk), krijg ik mijn libido terug (hopefully) en wordt ik weer een beetje een vrolijke mama.
Ik heb er 2x helemaal geen last van gehad hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
ah kijk, dat geeft de mens moed om te gaan bellen voor een spiraal![]()
![]()
Ik hoop dat ik niet te erg reageer op de hormonen, met de pil was het echt een drama vond ik. gebruik je de pil om niet zwanger te worden doe je ineens ook aan geheelonthoudingquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb er 2x helemaal geen last van gehad hoor![]()
en ik ga nu voor de 3e keer.
* spreekt Estrys moed in
Ja, vervelend hè? Dat dat zo'n invloed heeft. Wel mooi dat het nu bij jou weer lekker gaat!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:51 schreef Linda__ het volgende:
Het verbaast me nog steeds hoe je soms een speelbal van hormonen kunt zijn, en hoe snel dat ook weer om kan slaan. Het zonnetje is nu echt in mijn hoofd weer 'opgegaan' , (en die van buiten helpt natuurlijk ook).
Fijn herkenning! Soms denk je echt dat je je niet zo moet aanstellen ofzo, of dat het allemaal tussen je oren zitquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:37 schreef chacama het volgende:
Na Fleur geen enkel probleemgehad met spiraal, bij Maud het verhaal van LL. Nu over op een andere pil. En dat gaat beter. Alleen was ik over op spiraal vanwege mijn niet-consequent slikken. Nu dus extra opletten geblazen. In elk geval succes LL. Hopelijk snel rust in je lijf.
Das een beetje lastig zo zonder cyclus denk je niet?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:09 schreef Mibos2 het volgende:
Freecell nog steeds niet??? Kweek er dan maar meteen een brusje achteraan voor Leander.
nou, hier is het ook nog niet zoals eerst hoor. ipv 3 uur duurt mijn eisprong nu 3 dagen. ook geen lolletje als dat gepaard gaat met weepijn, je beeldt het je zeker niet in! sterkte & *knufs*quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn herkenning! Soms denk je echt dat je je niet zo moet aanstellen ofzo, of dat het allemaal tussen je oren zitGeen idee hoe lang het gaat duren voor dat mijn hormoonhuishouding weer normaal draait. Iig voor mij geen extra toevoegingen! Wat voor pil heb jij nu?
@Linda, als wij zeker wisten dat wij geen kinderen meer wilden dan was de keuze voor ons ook een stuk makkelijker.
Het is ook zo vaag, die hormonen. Bij mij duurde het een poos voor ik me realiseerde dat ik mezelf niet meer goed kon 'vinden' en dat dat wellicht door hormonen kwam (had het eerder bij de Nuvaring, en natuurlijk tijdens de zwangerschap).quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn herkenning! Soms denk je echt dat je je niet zo moet aanstellen ofzo, of dat het allemaal tussen je oren zitGeen idee hoe lang het gaat duren voor dat mijn hormoonhuishouding weer normaal draait. Iig voor mij geen extra toevoegingen! Wat voor pil heb jij nu?
@Linda, als wij zeker wisten dat wij geen kinderen meer wilden dan was de keuze voor ons ook een stuk makkelijker.
Als het aan mijn man ligt, hoef ik niet te slikken, maar dan moet ik of hij een operatie ondergaan. Maar voor mij is die keus nog niet definitief, dus voorlopig toch maar de pil. Dus mocht ie ooit weg zijn, dan kan het twee dingen zijn.... of zwanger.....of geknipt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:29 schreef freecell het volgende:
Wel slim om hem op de WC te leggenalleen iedereen ziet het wel als je besluit te stoppen
Ik ben nog nooit aan de pil geweest, maar wel aan andere medicijnen, die lagen altijd naast de tandenborstel. Werkte wel redelijk.
Is dat die 24+4 pil?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:27 schreef chacama het volgende:
Ik heb nu Jazz (heeft maar 4 stopdagen). En qua slikken. Hij ligt op de wc, zodat manlief het ook kan controleren en ik zelfs midden in de nacht nog eventueel kan inhalen....
Sluit ik me bij aan...quote:Op woensdag 1 april 2009 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
Beterschap Estrys, hopelijk knap je snel op, het wordt veelste mooi weer om binnen te zitten.
Ik had gisteren een grote badkamer-slaapkamerschoonmaak, de eerste grote sinds de geboortequote:Op woensdag 1 april 2009 13:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan...
Ik heb al sinds gisterenavond hoofdpijnen last van pukkeltjes, ik hoop maar dat de ongesteldheid zich aanmeldt, mag nu ook wel een keer. Een leuke afsluiting van mijn verlofperiode..
![]()
En ik heb mn sneakers weer gevonden![]()
Lagen in een tasje in de schuur..
![]()
schoenen lagen in de gang altijd en heb ik een keer in een opruimbui alles in een tasje gegooid en in de schuur gelegd
Zal ik je morgen even sms-en om je helpen te onthoudenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:15 schreef Estrys het volgende:
ik moet nog steeds bellen voor die spiraal. * Estrys gaat morgen echt echt echt bellen
was ook maar een grapje van dat smsje, maar als ik tijd heb morgen, ga ik je wel helpen herinneren.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:48 schreef Estrys het volgende:
je hebt mn nummer nietEn ik zie het waarschijnlijk eerder op Fok dan op mijn telefoon
Ja, maar dat voelt een beetje gek. Ik voel me een beetje een ontrouwe vriendin naar jullie toe, die nu weer ff aandacht moet hebben. Misschien maar een beetje uitleggen eerst:quote:Op donderdag 2 april 2009 22:02 schreef YPPY het volgende:
Doe eens meer details en foto's ergens Linda!
He ik was het echt vergeten! Dank je!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
Estrys, denk je eraan de dokter te bellen![]()
![]()
Ja, de eerste stap is gezetquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:08 schreef Estrys het volgende:
[..]
He ik was het echt vergeten! Dank je!
ja fijn heb ik natuurlijk net zolang gewacht mnet bellen dat mijn eigen dokter met vakantie isMaar zijn vervanger is aan mijn kraambed geweest en dat zou zo zijn jongere broer kunnen zijn (ik dacht al wat ziet hij er ineens jong uit), dus dat verschil zie ik niet eens
Maandagochtend om half negen. Ik ga eerst nog even met hem overleggen wat ik het beste kan nemen hoor
en meteen weer een nieuwe afspraak maken ter plekke.
Het plaatsen valt erg mee hoor, het voorbereiden van alles is meer werk dan het plaatsen zelf en doet helemaal geen pijn, bij mij tenminste niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:20 schreef Estrys het volgende:
knap he, en dan te bedenken dat ik iemand was van aan mijn doos geen polonaise
Nee, eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:20 schreef mrien het volgende:
Toch fijn om te lezen hoe het met je gaat Linda. Je klinkt echt zoveel beter dan na de geboorte van Eva, positief dus!
Vervelend dat de zwangerschap voor jou zo grijs geweest is, het kan tenslotte ook zo mooi zijn. Heb je het wel als heel bijzonder ervaren en kon je wel genieten van het schoppen enzo?
quote:Je hebt 2 mooie meiden, lekker genieten daarvan dus!
Dank je wel!quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:16 schreef freecell het volgende:
Linda: ik ken je eigenlijk helemaal neit op FOK!, maar zelfs ik vond het leuk om te lezen, dus ik denk niet dat je je schuldig moet voelen
Zo gek, tijdens de kraamtijd in het ziekenhuis kon het me nog niet zoveel schelen dat er verpleegkundigen aan me moesten zitten en poetsen en wassen enzo, maar nu ben ik ook gelijk weer zo 'preuts' als ik weet niet wat, ik vond het al niet eens meer nodig dat de kraamzorg de controles nog bij me deed. Gelukkig vond zij het ook niet zo nodig, dat ik vrolijk rondloop is al controle genoeg blijkbaar.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:20 schreef Estrys het volgende:
knap he, en dan te bedenken dat ik iemand was van aan mijn doos geen polonaise
Ow Blehquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:15 schreef Estrys het volgende:
Deze mama is na drie weken wederom ongesteldzucht.
nee hoor geen gedoe, had er alleen nog niet zoveel zin inquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow BlehHeb je er al langer gedoe mee? (even gemist, sorry
)
Hier nog steeds niet....En dat terwijl ik al een tijdje geen nachtvoedingen meer geef en de late voeding er nu ook af is
joh ik plak ze liever aan de koelkast ;')quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:46 schreef Estrys het volgende:
je moet ze ook weggooien![]()
Ik ben drie weken geleden dus ook al ongesteld geweest dus had nog wel een weekje mogen duren. Maar goed wat niet is dat is niet. Valt wel mee, het duurde de vorige keer maar een paar dagen en heb nauwelijks buikpijn of andere klachten. Dat was voorheen wel anders. Maandag naar de huisarts om te kijken of mirena wat voor mij is.
quote:Op zondag 5 april 2009 21:41 schreef Marie79 het volgende:
Dat lijkt me ook spannend Estrys, ik ben blij dat ik dat gesprek niet hoef aan te gaan, we zijn er al uit wat voor anticonceptie we gebruiken niets dus![]()
quote:Op zondag 5 april 2009 21:41 schreef Marie79 het volgende:
Dat lijkt me ook spannend Estrys, ik ben blij dat ik dat gesprek niet hoef aan te gaan, we zijn er al uit wat voor anticonceptie we gebruiken niets dus![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 6 april 2009 10:21 schreef Estrys het volgende:Lekker hoor. En ik zeg nog vorige week aan mijn doos geen polonaise
![]()
Moet ik morgen niet vergeten die Mirena mee te nemen, echt wat voor mij. Sta (in dit geval lig) je daar, staan de manschappen klaar, ding vergeten
Ja ik ook over bevallen, maar dat is voor mij geen reden om geen kinderen te willenquote:Op maandag 6 april 2009 11:10 schreef Suzanna het volgende:
Oeh, ik zou nooit zo'n spiraal willen, veel te veel van die enge verhalen gehoord.
Ik heb ook enge verhalen gehoord over vliegtuigongelukken. Gelukkig komen die ook niet zo vaak voor...quote:Op maandag 6 april 2009 11:10 schreef Suzanna het volgende:
Oeh, ik zou nooit zo'n spiraal willen, veel te veel van die enge verhalen gehoord.
Ik zou het zo graag willen he! Maar dan wel in een mandje aangeleverd krijgen want nog een keer zwanger dat trek ik gewoon nietquote:
Poep gaat er beter af dan lippenstift.quote:Op maandag 6 april 2009 11:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Maneki, alleen maar anaal geen optie?![]()
*pompompoms*
Essure kan ook met nikkel-allergiequote:Op maandag 6 april 2009 11:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik kan niet tegen nikkel dus dat is geen optie, anders had ik dat een half jaar geleden al laten doen.
Weer een optie die af valt dus
Kun je daar niet zwanger van worden dan?quote:Op maandag 6 april 2009 11:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Maneki, alleen maar anaal geen optie?![]()
*pompompoms*
dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:04 schreef Estrys het volgende:
ja weet hij veel. Je had hem moeten zien kijken toen ik over die touwtjes van de Mirena begon en dat mannen dat soms voelen bij de geslachtsgemeenschap. Die zag al lasso's voor zich of zo en dat hij dan vast komt te zitten.![]()
Hij had ook geen idee van de bevalling. Hij was er ook zo een uit het boek van Kluun. In de woordenlijst: " Ontsluiting: als u dacht dat de vagina van uw vrouw in een groot gapend gat zou veranderen: u bent niet de enige"![]()
Fijn dat alles meeviel Estrys!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:46 schreef Estrys het volgende:
Het inbrengen viel me 100% mee. Misschien een beetje vervelend maar niet pijnlijk. Ik had me alleen een beetje vergist want ik dacht dat ik na afloop wel weer naar mijn werk kon lopen maar dat was eigenlijk net wat te ver.
Hoe lang vloei je meestal na het inbrengen van de Mirena?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is bij iedereen weer anders dat vloeien. Geef het de tijd zou ik zeggen. Moet je nog voor nacontrole komen over 6 weken (of 8?)
Diaan, fijn dat je toch nog op tijd was!! Dan biedt je karretje toch wel weer uitkomst!!
Hier ben ik aan het onthormonsteren (ofzoiets) maar het gaat zeker de goeie kant op. Mijn vriend merkt het aan mijn humeur, ik merk ook dat ik me steeds beter ga voelen.
Ik ben blij![]()
Mijn arts zei dat dus niet... en dan ben je er na 10 weken wel ff klaar mee. (vervelende was ook dat dat draadje voelde prikken van binnen, misschien darom ook die bloedingen had.) Iig hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:13 schreef Estrys het volgende:
Over 6 weken nacontrole. Maar de arts zei er inderdaad bij dat het vloeien drie maanden kon duren. Ach ja we zien wel.En is het niks dan gaat hij er gewoon weer uit, zo simpel is het dan ook wel weer.
Ik mag over zes weken weer met de billen blootquote:Op donderdag 9 april 2009 09:00 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn arts heeft het helemaal niet over vloeien gehad, maar dat komt misschien ook wel omdat ik al 2x eerder een Mirena heb gehad. Ik vloei trouwens sinds dinsdag al niet meer.... ik krijg ook geen controle, hij wilde evt. nog wel een echo laten maken, maar omdat het de vorige keren ook niet is gebeurd en het gewoon goed ging, heb ik gezegd dat dat van mij niet hoeft.
Zo gisteren weer aan het werk geweest, ben meteen druk met een project waar ik zelfs spullen voor mee naar huis heb genomen om vandaag wat overzichten te maken.![]()
Peacemans vader is gelukkig aan de beterende hand, hij heeft smorgens vaak nog wel wat verhoging en mag daardoor waarschijnlijk vandaag nog niet naar huis, maar het gaat de goede kant op!!! De operatie van mn ex-schoonmoeder is ook goed gegaan en zij mag waarschijnlijk vandaag naar huis. Goed nieuws d us...
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:32 schreef Diaan73 het volgende:
Inderdaad gezellig dan. Ik zou dan een kan met koffie meenemen
Mergpijpjes...quote:Op donderdag 9 april 2009 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en krakelingen, of bokkepootjes of stroopwafels
Mijn man gaat het aankaarten, ik weet niet of ze het snapt. Juist omdat ze niet helemaal in orde is is dat toch wel lastig hoe je het moet brengen.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik herken het instinct gevoel wel Estrys maar ik heb het alleen bij Sander ervaren (toen had ik ook andere schoonouders duh)Ik heb toen duidelijk gezegt dat ik het niet wilde hebben, veel oppakken en uit de bak halen als hij slaapt.... ze hebben er toen redelijk rekeningen mee gehouden
Als het je dwars zit gewoon zeggen? Of denk je dat ze het begrip niet kan opbrengen
Nog gefeliciteerd met Peaceman, Diaan!quote:Op zondag 12 april 2009 18:33 schreef Diaan73 het volgende:
Pff ben vandaag een beetje brak... 3 dagen achter elkaar verjaardag, te laat naar bed gaan en alcohol is niet goed voor je.Vanmiddag ook nog visite gehad voor de verjaardag van Peaceman, straks lekker op de bank als Lennon naar bed is. Gelukkig morgen nog een extra vrije dag
om bij te komen. Ow en het ligt niet aan Lennon, die slaapt gewoon lekker door tot ± 8 uur.
Diaan, je bent een schat, en ja, je schrijft dit allemaal vanuit je rol als moeder, maar dit hoort toch echt in de SC thuis en niet hier...quote:Op zondag 12 april 2009 18:33 schreef Diaan73 het volgende:
Pff ben vandaag een beetje brak... 3 dagen achter elkaar verjaardag, te laat naar bed gaan en alcohol is niet goed voor je.Vanmiddag ook nog visite gehad voor de verjaardag van Peaceman, straks lekker op de bank als Lennon naar bed is. Gelukkig morgen nog een extra vrije dag
om bij te komen. Ow en het ligt niet aan Lennon, die slaapt gewoon lekker door tot ± 8 uur.
Had ik inmiddels al gedaan....quote:Op zondag 12 april 2009 18:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Diaan, je bent een schat, en ja, je schrijft dit allemaal vanuit je rol als moeder, maar dit hoort toch echt in de SC thuis en niet hier...
Gefeliciteerd nog.![]()
ik ook sins een week of 2.. moe ben ik niet echt..maar haaruitval, allejeumigquote:Op maandag 13 april 2009 12:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Sjak succes woensdag!
Ik heb van de week de felicitatiekaarten en stertke/neterschapskaarten ingeplakt. En nog wat formuliertjes. Best emo nog.
En ik vroeg me af of er meerderen hier last van hebben. Ik ben zo snel moe en heb weinig energie. Mijn haar valt sinds 2 weken erg uit, wordt alleen maar erger. Eens op google gekeken en misschien wel een vitamine b tekort. Ik ga er iig mee naar de huisarts, misschien kan het dmv een bloedtest gekeken worden.
Balen zegquote:Op maandag 13 april 2009 18:40 schreef Estrys het volgende:
fijn zo'n paasweekendKind heel vervelend en wij zo moe dat we op elkaar beginnen te vitten. Bah, zit er even een beetje doorheen
Heb ik met de kaarten van Twan destijds ook gedaan, erg leuk. Binnenkort even een mooi boek kopen voor Lennon.quote:Op maandag 13 april 2009 13:00 schreef Fuente het volgende:
Sjak, heel veel succes woensdag
Diaan, ik heb de kaarten van Sara en Merel in een plakboek geplakt, echt leuk om later nog eens na te lezen
quote:Op maandag 13 april 2009 18:40 schreef Estrys het volgende:
fijn zo'n paasweekendKind heel vervelend en wij zo moe dat we op elkaar beginnen te vitten. Bah, zit er even een beetje doorheen
Ja, dat was ik.. Ik denk dat het door de crohn komt maar ik hoop het niet eigenlijk.. Heb zelf nog even getwijfeld of ik niet per ongeluk weer zwanger ben ofzo maar gelukkig ben ik al wel ongesteld geweestquote:Op woensdag 15 april 2009 19:17 schreef Fuente het volgende:
Raissa, wat balen zeg. Komt het door je Crohn (of was jij dat niet?)
Wat mij betreft hoef je niet bescheiden te zijn hoor, super dat het met de dag superderder gaatquote:Op woensdag 15 april 2009 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
Raissa, wat ontzettend klote, wellicht heb je er zelf al eens aangedacht (of niet) maar heb je niet een goeie vriendin of 1 van de (schoon)ouders die je evt kan vragen om eventjes op Mila te passen? Al is het maar voor 3 uurtjes ofzo, kan jij mooi even bijtanken. Nu is dat met een dagje natuurlijk niet gedaan maar wellicht knap je er net eventjes van op.
Sterkte![]()
ik hou het even bescheiden maar ik voel me met de dag superderder![]()
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:11 schreef cattie het volgende:
Wat ellendig Raissa... Sterkte en beterschap!
Thanks!quote:
En we hebben net afgesproken dat we volgende week zondagavond voor we Mila ophalen samen uiteten gaanquote:Op woensdag 15 april 2009 20:16 schreef Fuente het volgende:
Ik kan me wel indenken dat je die discussie niet wilt Raissa. Maar wel onwijs balen dat het nu zo gaat.
Hopelijk kun je volgende week lekker bijslapen. En anders misschien met je arts overleggen? (ik roep maar wat hoor)
LL, super dat het lekker gaat
Dankjequote:Op woensdag 15 april 2009 20:38 schreef DaviniaHR het volgende:
Raissa, veel sterkte! Hopelijk doet bijslapen dit weekend wonderen voor je!
En een heleboel![]()
![]()
voor Lovely. Gewoon, omdat je lief bent
Hihiquote:Op woensdag 15 april 2009 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
Raissa wat is uit de buurt?
Ik woon in Hoorn, wil ook wel een dagje op Mila passen hoor*rammelderammel*
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Daar reageerde toch ik net op op het bankje... Of ben ik nu in de war?
Weet je, Diaan... Ik zou het hier ook nog eens neerzetten: Ouderschap en werk #2
Heb ik gedaan.... goed he??quote:Op donderdag 16 april 2009 11:53 schreef Brighteyes het volgende:
Als ik dan mijn deskundige mening mag geven... het is wmb echt meer iets voor de SC.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |