Als het aan mijn man ligt, hoef ik niet te slikken, maar dan moet ik of hij een operatie ondergaan. Maar voor mij is die keus nog niet definitief, dus voorlopig toch maar de pil. Dus mocht ie ooit weg zijn, dan kan het twee dingen zijn.... of zwanger.....of geknipt.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:29 schreef freecell het volgende:
Wel slim om hem op de WC te leggenalleen iedereen ziet het wel als je besluit te stoppen
Ik ben nog nooit aan de pil geweest, maar wel aan andere medicijnen, die lagen altijd naast de tandenborstel. Werkte wel redelijk.

Is dat die 24+4 pil?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:27 schreef chacama het volgende:
Ik heb nu Jazz (heeft maar 4 stopdagen). En qua slikken. Hij ligt op de wc, zodat manlief het ook kan controleren en ik zelfs midden in de nacht nog eventueel kan inhalen....

Ik kreeg het ineens zo koud vanmiddag en ik zat helemaal te rillen. 38,5 temp. bah, drie dagen gewerkt en ziek
  Ik kreeg het ineens zo koud vanmiddag en ik zat helemaal te rillen. 38,5 temp. bah, drie dagen gewerkt en ziek   

zo frustrerend. Te goed opgeruimd in september...
  zo frustrerend. Te goed opgeruimd in september...   

Sluit ik me bij aan...quote:Op woensdag 1 april 2009 10:57 schreef LovelyLady het volgende:
Beterschap Estrys, hopelijk knap je snel op, het wordt veelste mooi weer om binnen te zitten.
 en last van pukkeltjes, ik hoop maar dat de ongesteldheid zich aanmeldt, mag nu ook wel een keer. Een leuke afsluiting van mijn verlofperiode..
  en last van pukkeltjes, ik hoop maar dat de ongesteldheid zich aanmeldt, mag nu ook wel een keer. Een leuke afsluiting van mijn verlofperiode..   

Lagen in een tasje in de schuur..
   schoenen lagen in de gang altijd en heb ik een keer in een opruimbui alles in een tasje gegooid en in de schuur gelegd
 schoenen lagen in de gang altijd en heb ik een keer in een opruimbui alles in een tasje gegooid en in de schuur gelegd

Maar wat lekker zo buiten. Seb had het echt heel goed gedaan vandaag. Veel geslapen, lekker buiten geweest en heel vrolijk.
  Maar wat lekker zo buiten. Seb had het echt heel goed gedaan vandaag. Veel geslapen, lekker buiten geweest en heel vrolijk.   Hij lag lekker in de box naar de mobiel te kijken toen ik kwam, hij keek meteen toen hij mijn stem hoorde. Je voelt je gelijk een stuk beter als je dat lieve koppie ziet.
  Hij lag lekker in de box naar de mobiel te kijken toen ik kwam, hij keek meteen toen hij mijn stem hoorde. Je voelt je gelijk een stuk beter als je dat lieve koppie ziet. 

, Koen was ook 3 keer brullend wakker geworden, vriendlief kon ook moeilijk weer in slaap komen dus we hebben met zijn allen liggen spoken. Ik weet niet of dit met de lente te maken heeft, het uurverschil of dat er iets in de lucht zit maar van mij hoeft het niet
, Koen was ook 3 keer brullend wakker geworden, vriendlief kon ook moeilijk weer in slaap komen dus we hebben met zijn allen liggen spoken. Ik weet niet of dit met de lente te maken heeft, het uurverschil of dat er iets in de lucht zit maar van mij hoeft het niet  Het slapen ging met beide juist zo goed. (fases faaaasee?)
 Het slapen ging met beide juist zo goed. (fases faaaasee?) 

Zo leuk om te zien ook dat ze je zo herkennen.
 Zo leuk om te zien ook dat ze je zo herkennen. 
  bijna een jaar niets of heel weinig aan gedaan. Ik heb/krijg het nog druk die laatste verlofdagen, zo komt er iemand van Felicitas om een babydoos te brengen. Ze zal ook wel wat andere dingen aan mij willen slijten, maar ik heb de opdracht van Peaceman om me niets te laten "aansmeren"
 bijna een jaar niets of heel weinig aan gedaan. Ik heb/krijg het nog druk die laatste verlofdagen, zo komt er iemand van Felicitas om een babydoos te brengen. Ze zal ook wel wat andere dingen aan mij willen slijten, maar ik heb de opdracht van Peaceman om me niets te laten "aansmeren"  , ik ben er nogal gevoelig voor, vooral voor boekjes enz.
, ik ben er nogal gevoelig voor, vooral voor boekjes enz. 

Ik had gisteren een grote badkamer-slaapkamerschoonmaak, de eerste grote sinds de geboortequote:Op woensdag 1 april 2009 13:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan...
Ik heb al sinds gisterenavond hoofdpijnen last van pukkeltjes, ik hoop maar dat de ongesteldheid zich aanmeldt, mag nu ook wel een keer. Een leuke afsluiting van mijn verlofperiode..

En ik heb mn sneakers weer gevonden

Lindaaaaaa!
 Lindaaaaaa!  

en ik kan inderdaad morgen gewoon het spiraal laten zetten, ik heb toch maar even gebeld. Normaal doen ze dat het liefst aan het einde van je menstruatie, maar dit was ook prima zolang het maar niet teveel vloeide.. en dat doet het niet.
 en ik kan inderdaad morgen gewoon het spiraal laten zetten, ik heb toch maar even gebeld. Normaal doen ze dat het liefst aan het einde van je menstruatie, maar dit was ook prima zolang het maar niet teveel vloeide.. en dat doet het niet.  

Zal ik je morgen even sms-en om je helpen te onthoudenquote:Op donderdag 2 april 2009 21:15 schreef Estrys het volgende:
ik moet nog steeds bellen voor die spiraal. * Estrys gaat morgen echt echt echt bellen

En ik zie het waarschijnlijk eerder op Fok dan op mijn telefoon
  En ik zie het waarschijnlijk eerder op Fok dan op mijn telefoon

was ook maar een grapje van dat smsje, maar als ik tijd heb morgen, ga ik je wel helpen herinneren.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:48 schreef Estrys het volgende:
je hebt mn nummer nietEn ik zie het waarschijnlijk eerder op Fok dan op mijn telefoon

het valt allemaal niet nog niet mee...
 het valt allemaal niet nog niet mee... 

Ja, maar dat voelt een beetje gek. Ik voel me een beetje een ontrouwe vriendin naar jullie toe, die nu weer ff aandacht moet hebben. Misschien maar een beetje uitleggen eerst:quote:Op donderdag 2 april 2009 22:02 schreef YPPY het volgende:
Doe eens meer details en foto's ergens Linda!

is best groot, dus heel actief wil ik niet worden, omdat het gevaar bestaat dat ik daar veel te veel tijd aan besteedt terwijl ik een lieve man en twee dochters heb die mijn tijd verdienen. (op mijn werk is Fok tegenwoordig geblokkeerd, handig
  is best groot, dus heel actief wil ik niet worden, omdat het gevaar bestaat dat ik daar veel te veel tijd aan besteedt terwijl ik een lieve man en twee dochters heb die mijn tijd verdienen. (op mijn werk is Fok tegenwoordig geblokkeerd, handig   )
 ) ) en weer naar de kamer. In ons nieuwe ziekenhuis hebben we 1pers kraamsuites en we hebben dus 4 dagen perfecte verzorging in een fijne ruimte gehad, met prachtig uitzicht over de weilanden...
 ) en weer naar de kamer. In ons nieuwe ziekenhuis hebben we 1pers kraamsuites en we hebben dus 4 dagen perfecte verzorging in een fijne ruimte gehad, met prachtig uitzicht over de weilanden...  . En toen weer thuis. Daar nog 6 ochtenden kraamzorg, maar ze heeft zich de laatste dagen volgens mij een beetje verveeld, want ik ben al lang weer op de been en A. is gewoon thuis (zit tussen tentamens en nieuwe colleges in, dus 3 weken vrij
. En toen weer thuis. Daar nog 6 ochtenden kraamzorg, maar ze heeft zich de laatste dagen volgens mij een beetje verveeld, want ik ben al lang weer op de been en A. is gewoon thuis (zit tussen tentamens en nieuwe colleges in, dus 3 weken vrij  . De kraamverzorgster is net vertrokken. Leuke nuchtere meid was het.
. De kraamverzorgster is net vertrokken. Leuke nuchtere meid was het.  . We zitten op dag 7 inmiddels.. (gemiddeld schijnt het zo'n twee dagen te duren...). Nou ja, 't wordt al wat minder. Ik geef dus FV, ivm de al genoemde mist in mijn hoofd, die door de hormonen veroorzaakt wordt - ik wil dus zo snel mogelijk van die dingen af.
 . We zitten op dag 7 inmiddels.. (gemiddeld schijnt het zo'n twee dagen te duren...). Nou ja, 't wordt al wat minder. Ik geef dus FV, ivm de al genoemde mist in mijn hoofd, die door de hormonen veroorzaakt wordt - ik wil dus zo snel mogelijk van die dingen af. 

.
. 

He ik was het echt vergeten! Dank je!quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
Estrys, denk je eraan de dokter te bellen

Maar zijn vervanger is aan mijn kraambed geweest en dat zou zo zijn jongere broer kunnen zijn (ik dacht al wat ziet hij er ineens jong uit), dus dat verschil zie ik niet eens
  Maar zijn vervanger is aan mijn kraambed geweest en dat zou zo zijn jongere broer kunnen zijn (ik dacht al wat ziet hij er ineens jong uit), dus dat verschil zie ik niet eens   Maandagochtend om half negen. Ik ga eerst nog even met hem overleggen wat ik het beste kan nemen hoor
  Maandagochtend om half negen. Ik ga eerst nog even met hem overleggen wat ik het beste kan nemen hoor   en meteen weer een nieuwe afspraak maken ter plekke.
  en meteen weer een nieuwe afspraak maken ter plekke.

Ja, de eerste stap is gezetquote:Op vrijdag 3 april 2009 14:08 schreef Estrys het volgende:
[..]
He ik was het echt vergeten! Dank je!
ja fijn heb ik natuurlijk net zolang gewacht mnet bellen dat mijn eigen dokter met vakantie isMaar zijn vervanger is aan mijn kraambed geweest en dat zou zo zijn jongere broer kunnen zijn (ik dacht al wat ziet hij er ineens jong uit), dus dat verschil zie ik niet eens
Maandagochtend om half negen. Ik ga eerst nog even met hem overleggen wat ik het beste kan nemen hoor
en meteen weer een nieuwe afspraak maken ter plekke.

Het plaatsen valt erg mee hoor, het voorbereiden van alles is meer werk dan het plaatsen zelf en doet helemaal geen pijn, bij mij tenminste niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:20 schreef Estrys het volgende:
knap he, en dan te bedenken dat ik iemand was van aan mijn doos geen polonaise

En ik weer met me stomme kop niet aangedacht of hij dat nou serieus meende of niet.
 En ik weer met me stomme kop niet aangedacht of hij dat nou serieus meende of niet. 

Nee, eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:20 schreef mrien het volgende:
Toch fijn om te lezen hoe het met je gaat Linda. Je klinkt echt zoveel beter dan na de geboorte van Eva, positief dus!
Vervelend dat de zwangerschap voor jou zo grijs geweest is, het kan tenslotte ook zo mooi zijn. Heb je het wel als heel bijzonder ervaren en kon je wel genieten van het schoppen enzo?
 Met mijn verstand wist ik dat het bijzonder en een zegen en alles was, maar gevoelsmatig was het:
 Met mijn verstand wist ik dat het bijzonder en een zegen en alles was, maar gevoelsmatig was het:   . Het verschil met de vorige keer was dat ik nu wél wist dat het over zou gaan na de zwangerschap, en dat ik wel in staat zou zijn om van mijn kindje te houden en te genieten.
 . Het verschil met de vorige keer was dat ik nu wél wist dat het over zou gaan na de zwangerschap, en dat ik wel in staat zou zijn om van mijn kindje te houden en te genieten. quote:Je hebt 2 mooie meiden, lekker genieten daarvan dus!

Dank je wel!quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:16 schreef freecell het volgende:
Linda: ik ken je eigenlijk helemaal neit op FOK!, maar zelfs ik vond het leuk om te lezen, dus ik denk niet dat je je schuldig moet voelen

Zo gek, tijdens de kraamtijd in het ziekenhuis kon het me nog niet zoveel schelen dat er verpleegkundigen aan me moesten zitten en poetsen en wassen enzo, maar nu ben ik ook gelijk weer zo 'preuts' als ik weet niet wat, ik vond het al niet eens meer nodig dat de kraamzorg de controles nog bij me deed. Gelukkig vond zij het ook niet zo nodig, dat ik vrolijk rondloop is al controle genoeg blijkbaar.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:20 schreef Estrys het volgende:
knap he, en dan te bedenken dat ik iemand was van aan mijn doos geen polonaise

Ow Blehquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:15 schreef Estrys het volgende:
Deze mama is na drie weken wederom ongesteldzucht.
 Heb je er al langer gedoe mee? (even gemist, sorry
 Heb je er al langer gedoe mee? (even gemist, sorry  )
 ) En dat terwijl ik al een tijdje geen nachtvoedingen meer geef en de late voeding er nu ook af is
 En dat terwijl ik al een tijdje geen nachtvoedingen meer geef en de late voeding er nu ook af is  

)
 ) 

nee hoor geen gedoe, had er alleen nog niet zoveel zin inquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow BlehHeb je er al langer gedoe mee? (even gemist, sorry
)
Hier nog steeds niet....En dat terwijl ik al een tijdje geen nachtvoedingen meer geef en de late voeding er nu ook af is

joh ik plak ze liever aan de koelkast ;')quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:46 schreef Estrys het volgende:
je moet ze ook weggooien
Ik ben drie weken geleden dus ook al ongesteld geweest dus had nog wel een weekje mogen duren. Maar goed wat niet is dat is niet. Valt wel mee, het duurde de vorige keer maar een paar dagen en heb nauwelijks buikpijn of andere klachten. Dat was voorheen wel anders. Maandag naar de huisarts om te kijken of mirena wat voor mij is.

quote:Op zondag 5 april 2009 21:41 schreef Marie79 het volgende:
Dat lijkt me ook spannend Estrys, ik ben blij dat ik dat gesprek niet hoef aan te gaan, we zijn er al uit wat voor anticonceptie we gebruiken niets dus

Nou moet ik en vroeg op en Seb meenemen. Had ik het morgen gedaan dan had ik Seb niet mee hoeven nemen, moest ik toch al vroeg op en de huisarts zit vlak bij mijn werk
  Nou moet ik en vroeg op en Seb meenemen. Had ik het morgen gedaan dan had ik Seb niet mee hoeven nemen, moest ik toch al vroeg op en de huisarts zit vlak bij mijn werk   

quote:Op zondag 5 april 2009 21:41 schreef Marie79 het volgende:
Dat lijkt me ook spannend Estrys, ik ben blij dat ik dat gesprek niet hoef aan te gaan, we zijn er al uit wat voor anticonceptie we gebruiken niets dus
 helemaal niks? Waarom niet?
  helemaal niks? Waarom niet?  

Had ik zoiets van ja geef me die folder maar. Ik moest sowieso niet aan seks denken of ik had al pijn aan  mijn perineum
 Had ik zoiets van ja geef me die folder maar. Ik moest sowieso niet aan seks denken of ik had al pijn aan  mijn perineum   
  bakkie koffie erbij, gezellig
  bakkie koffie erbij, gezellig   Nou ja weer een sterk verhaal erbij voor de verjaardagen, " spiraal?" "Bij mij was er twee man nodig om dat ding in te brengen"
 Nou ja weer een sterk verhaal erbij voor de verjaardagen, " spiraal?" "Bij mij was er twee man nodig om dat ding in te brengen"   

Lekker hoor. En ik zeg nog vorige week aan mijn doos geen polonaise
  Lekker hoor. En ik zeg nog vorige week aan mijn doos geen polonaise   

Herkenbaarquote:Op maandag 6 april 2009 10:21 schreef Estrys het volgende:Lekker hoor. En ik zeg nog vorige week aan mijn doos geen polonaise

Moet ik morgen niet vergeten die Mirena mee te nemen, echt wat voor mij. Sta (in dit geval lig) je daar, staan de manschappen klaar, ding vergeten
 Zo was ik dus al halverwege de dokter, kon ik weer terug om dat ding op te halen....
 Zo was ik dus al halverwege de dokter, kon ik weer terug om dat ding op te halen....

Ja ik ook over bevallen, maar dat is voor mij geen reden om geen kinderen te willenquote:Op maandag 6 april 2009 11:10 schreef Suzanna het volgende:
Oeh, ik zou nooit zo'n spiraal willen, veel te veel van die enge verhalen gehoord.

Ik heb ook enge verhalen gehoord over vliegtuigongelukken. Gelukkig komen die ook niet zo vaak voor...quote:Op maandag 6 april 2009 11:10 schreef Suzanna het volgende:
Oeh, ik zou nooit zo'n spiraal willen, veel te veel van die enge verhalen gehoord.

, geen sex. Dat laatste is wel de reden waarom ik hem niet meer wil. Ik wil geen hormonaal anticonceptiemiddel meer.
 , geen sex. Dat laatste is wel de reden waarom ik hem niet meer wil. Ik wil geen hormonaal anticonceptiemiddel meer. 

Ik zou het zo graag willen he! Maar dan wel in een mandje aangeleverd krijgen want nog een keer zwanger dat trek ik gewoon nietquote:

En met condooms vergaat me ook spontaan de zin. En steriliseren doen we nog maar even niet.
  En met condooms vergaat me ook spontaan de zin. En steriliseren doen we nog maar even niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |