quote:
Op vrijdag 3 april 2009 16:20 schreef mrien het volgende:Toch fijn om te lezen hoe het met je gaat Linda. Je klinkt echt zoveel beter dan na de geboorte van Eva, positief dus!
Vervelend dat de zwangerschap voor jou zo grijs geweest is, het kan tenslotte ook zo mooi zijn. Heb je het wel als heel bijzonder ervaren en kon je wel genieten van het schoppen enzo?
Nee, eigenlijk niet.

Met mijn verstand wist ik dat het bijzonder en een zegen en alles was, maar gevoelsmatig was het:

. Het verschil met de vorige keer was dat ik nu wél wist dat het over zou gaan na de zwangerschap, en dat ik wel in staat zou zijn om van mijn kindje te houden en te genieten.
quote:
Je hebt 2 mooie meiden, lekker genieten daarvan dus!

quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:16 schreef freecell het volgende:Linda: ik ken je eigenlijk helemaal neit op FOK!, maar zelfs ik vond het leuk om te lezen, dus ik denk niet dat je je schuldig moet voelen

Dank je wel!

quote:
Op vrijdag 3 april 2009 16:20 schreef Estrys het volgende:knap he, en dan te bedenken dat ik iemand was van aan mijn doos geen polonaise

Zo gek, tijdens de kraamtijd in het ziekenhuis kon het me nog niet zoveel schelen dat er verpleegkundigen aan me moesten zitten en poetsen en wassen enzo, maar nu ben ik ook gelijk weer zo 'preuts' als ik weet niet wat, ik vond het al niet eens meer nodig dat de kraamzorg de controles nog bij me deed. Gelukkig vond zij het ook niet zo nodig, dat ik vrolijk rondloop is al controle genoeg blijkbaar.