quote:Op maandag 30 maart 2009 19:41 schreef Sugar het volgende:
Oh, wat leuk!!!!
Gefeliciteerd met je prachtige dochtertje!![]()
Lieve foto van d'r en ook die met Eva erbij, heel lief, zeg!
En prachtige naam, ook erg mooi bij Eva!!!![]()
Ik ben blij voor jullie!
om even je ondertitel aan te halen: Dus...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
Vrijdag heb ik een afspraak bij de dokter, hoogstwaarschijnlijk gaat mijn spiraal eruit!
Bij mij gaat hij er dan in..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
Vrijdag heb ik een afspraak bij de dokter, hoogstwaarschijnlijk gaat mijn spiraal eruit!
Whihihihiquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Toch wel een andere he?![]()
Sorry, flauw!
Dus......... hoop ik van de stemmingswisselingen af te zijn, de opvliegers, de verschrikkelijke puisten, de extra 10 kilo die er aan zit sinds spiraal, mijn eeuwigdurende misselijkheid, mijn vage klachten(details niet belangrijkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
om even je ondertitel aan te halen: Dus...
Flauw, maar wel leuk hoor.. ik had zo'n opmerking wel verwacht..quote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Toch wel een andere he?![]()
Sorry, flauw!
ah kijk, dat geeft de mens moed om te gaan bellen voor een spiraalquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus......... hoop ik van de stemmingswisselingen af te zijn, de opvliegers, de verschrikkelijke puisten, de extra 10 kilo die er aan zit sinds spiraal, mijn eeuwigdurende misselijkheid, mijn vage klachten(details niet belangrijk), krijg ik mijn libido terug (hopefully) en wordt ik weer een beetje een vrolijke mama.
Ik heb er 2x helemaal geen last van gehad hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
ah kijk, dat geeft de mens moed om te gaan bellen voor een spiraal![]()
![]()
Ik hoop dat ik niet te erg reageer op de hormonen, met de pil was het echt een drama vond ik. gebruik je de pil om niet zwanger te worden doe je ineens ook aan geheelonthoudingquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb er 2x helemaal geen last van gehad hoor![]()
en ik ga nu voor de 3e keer.
* spreekt Estrys moed in
Ja, vervelend hè? Dat dat zo'n invloed heeft. Wel mooi dat het nu bij jou weer lekker gaat!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:51 schreef Linda__ het volgende:
Het verbaast me nog steeds hoe je soms een speelbal van hormonen kunt zijn, en hoe snel dat ook weer om kan slaan. Het zonnetje is nu echt in mijn hoofd weer 'opgegaan' , (en die van buiten helpt natuurlijk ook).
Fijn herkenning! Soms denk je echt dat je je niet zo moet aanstellen ofzo, of dat het allemaal tussen je oren zitquote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:37 schreef chacama het volgende:
Na Fleur geen enkel probleemgehad met spiraal, bij Maud het verhaal van LL. Nu over op een andere pil. En dat gaat beter. Alleen was ik over op spiraal vanwege mijn niet-consequent slikken. Nu dus extra opletten geblazen. In elk geval succes LL. Hopelijk snel rust in je lijf.
Das een beetje lastig zo zonder cyclus denk je niet?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:09 schreef Mibos2 het volgende:
Freecell nog steeds niet??? Kweek er dan maar meteen een brusje achteraan voor Leander.
nou, hier is het ook nog niet zoals eerst hoor. ipv 3 uur duurt mijn eisprong nu 3 dagen. ook geen lolletje als dat gepaard gaat met weepijn, je beeldt het je zeker niet in! sterkte & *knufs*quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn herkenning! Soms denk je echt dat je je niet zo moet aanstellen ofzo, of dat het allemaal tussen je oren zitGeen idee hoe lang het gaat duren voor dat mijn hormoonhuishouding weer normaal draait. Iig voor mij geen extra toevoegingen! Wat voor pil heb jij nu?
@Linda, als wij zeker wisten dat wij geen kinderen meer wilden dan was de keuze voor ons ook een stuk makkelijker.
Het is ook zo vaag, die hormonen. Bij mij duurde het een poos voor ik me realiseerde dat ik mezelf niet meer goed kon 'vinden' en dat dat wellicht door hormonen kwam (had het eerder bij de Nuvaring, en natuurlijk tijdens de zwangerschap).quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn herkenning! Soms denk je echt dat je je niet zo moet aanstellen ofzo, of dat het allemaal tussen je oren zitGeen idee hoe lang het gaat duren voor dat mijn hormoonhuishouding weer normaal draait. Iig voor mij geen extra toevoegingen! Wat voor pil heb jij nu?
@Linda, als wij zeker wisten dat wij geen kinderen meer wilden dan was de keuze voor ons ook een stuk makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |