quote:Op donderdag 9 april 2009 16:32 schreef Diaan73 het volgende:
Inderdaad gezellig dan. Ik zou dan een kan met koffie meenemen
 en krakelingen, of bokkepootjes of stroopwafels

Ik vind het niet moeilijk om weer te wennen, nog wel een beetje om een ritme te vinden wat opstaan enz. betreft, maar ja dan verslapen we ons... morgen is Peace wel vrij dus gewoon thuis. Er komt nu ook een hele mooie periode aan om weer te werken, veel vrije dagen
 Ik vind het niet moeilijk om weer te wennen, nog wel een beetje om een ritme te vinden wat opstaan enz. betreft, maar ja dan verslapen we ons... morgen is Peace wel vrij dus gewoon thuis. Er komt nu ook een hele mooie periode aan om weer te werken, veel vrije dagen  
  dus rustig inkomen. Al  valt dat rustig enigszins mee, ik "val" meteen in een project voor het invoeren van een "nieuw systeem" en help dus met de voorbereidingen en uitrol van dat systeem, dat op 22 april is gepland. Best omvangrijk.
 dus rustig inkomen. Al  valt dat rustig enigszins mee, ik "val" meteen in een project voor het invoeren van een "nieuw systeem" en help dus met de voorbereidingen en uitrol van dat systeem, dat op 22 april is gepland. Best omvangrijk. 

Mergpijpjes...quote:Op donderdag 9 april 2009 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]

nu een beetje verslaafd aan
 nu een beetje verslaafd aan  

Mijn man gaat het aankaarten, ik weet niet of ze het snapt. Juist omdat ze niet helemaal in orde is is dat toch wel lastig hoe je het moet brengen.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik herken het instinct gevoel wel Estrys maar ik heb het alleen bij Sander ervaren (toen had ik ook andere schoonouders duh)Ik heb toen duidelijk gezegt dat ik het niet wilde hebben, veel oppakken en uit de bak halen als hij slaapt.... ze hebben er toen redelijk rekeningen mee gehouden
Als het je dwars zit gewoon zeggen? Of denk je dat ze het begrip niet kan opbrengen

voor Lishe.
 voor Lishe.

Vanmiddag ook nog visite gehad voor de verjaardag van Peaceman, straks lekker op de bank als Lennon naar bed is. Gelukkig morgen nog een extra vrije dag
 Vanmiddag ook nog visite gehad voor de verjaardag van Peaceman, straks lekker op de bank als Lennon naar bed is. Gelukkig morgen nog een extra vrije dag  om bij te komen. Ow en het ligt niet aan Lennon, die slaapt gewoon lekker door tot ± 8 uur.
  om bij te komen. Ow en het ligt niet aan Lennon, die slaapt gewoon lekker door tot ± 8 uur.

Nog gefeliciteerd met Peaceman, Diaan!quote:Op zondag 12 april 2009 18:33 schreef Diaan73 het volgende:
Pff ben vandaag een beetje brak... 3 dagen achter elkaar verjaardag, te laat naar bed gaan en alcohol is niet goed voor je.Vanmiddag ook nog visite gehad voor de verjaardag van Peaceman, straks lekker op de bank als Lennon naar bed is. Gelukkig morgen nog een extra vrije dag
om bij te komen. Ow en het ligt niet aan Lennon, die slaapt gewoon lekker door tot ± 8 uur.

Diaan, je bent een schat, en ja, je schrijft dit allemaal vanuit je rol als moeder, maar dit hoort toch echt in de SC thuis en niet hier...quote:Op zondag 12 april 2009 18:33 schreef Diaan73 het volgende:
Pff ben vandaag een beetje brak... 3 dagen achter elkaar verjaardag, te laat naar bed gaan en alcohol is niet goed voor je.Vanmiddag ook nog visite gehad voor de verjaardag van Peaceman, straks lekker op de bank als Lennon naar bed is. Gelukkig morgen nog een extra vrije dag

Had ik inmiddels al gedaan....quote:Op zondag 12 april 2009 18:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Diaan, je bent een schat, en ja, je schrijft dit allemaal vanuit je rol als moeder, maar dit hoort toch echt in de SC thuis en niet hier...
Gefeliciteerd nog.
 Excusez moi!!
 Excusez moi!!

binnenkort maar eens nog allemaal lezen.
  binnenkort maar eens nog allemaal lezen.

ik ook sins een week of 2.. moe ben ik niet echt..maar haaruitval, allejeumigquote:Op maandag 13 april 2009 12:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Sjak succes woensdag!
Ik heb van de week de felicitatiekaarten en stertke/neterschapskaarten ingeplakt. En nog wat formuliertjes. Best emo nog.
En ik vroeg me af of er meerderen hier last van hebben. Ik ben zo snel moe en heb weinig energie. Mijn haar valt sinds 2 weken erg uit, wordt alleen maar erger. Eens op google gekeken en misschien wel een vitamine b tekort. Ik ga er iig mee naar de huisarts, misschien kan het dmv een bloedtest gekeken worden.

Overal liggen haren van mij. Even jeuk op je hoofd, berg haren neem je mee.
  Overal liggen haren van mij. Even jeuk op je hoofd, berg haren neem je mee.

Kind heel vervelend en wij zo moe dat we op elkaar beginnen te vitten. Bah, zit er even een beetje doorheen
  Kind heel vervelend en wij zo moe dat we op elkaar beginnen te vitten. Bah, zit er even een beetje doorheen   

Balen zegquote:Op maandag 13 april 2009 18:40 schreef Estrys het volgende:
fijn zo'n paasweekendKind heel vervelend en wij zo moe dat we op elkaar beginnen te vitten. Bah, zit er even een beetje doorheen

Heb ik met de kaarten van Twan destijds ook gedaan, erg leuk. Binnenkort even een mooi boek kopen voor Lennon.quote:Op maandag 13 april 2009 13:00 schreef Fuente het volgende:
Sjak, heel veel succes woensdag
Diaan, ik heb de kaarten van Sara en Merel in een plakboek geplakt, echt leuk om later nog eens na te lezen

quote:Op maandag 13 april 2009 18:40 schreef Estrys het volgende:
fijn zo'n paasweekendKind heel vervelend en wij zo moe dat we op elkaar beginnen te vitten. Bah, zit er even een beetje doorheen

Ja, dat was ik.. Ik denk dat het door de crohn komt maar ik hoop het niet eigenlijk.. Heb zelf nog even getwijfeld of ik niet per ongeluk weer zwanger ben ofzo maar gelukkig ben ik al wel ongesteld geweestquote:Op woensdag 15 april 2009 19:17 schreef Fuente het volgende:
Raissa, wat balen zeg. Komt het door je Crohn (of was jij dat niet?)

Wat mij betreft hoef je niet bescheiden te zijn hoor, super dat het met de dag superderder gaatquote:Op woensdag 15 april 2009 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
Raissa, wat ontzettend klote, wellicht heb je er zelf al eens aangedacht (of niet) maar heb je niet een goeie vriendin of 1 van de (schoon)ouders die je evt kan vragen om eventjes op Mila te passen? Al is het maar voor 3 uurtjes ofzo, kan jij mooi even bijtanken. Nu is dat met een dagje natuurlijk niet gedaan maar wellicht knap je er net eventjes van op.
Sterkte
ik hou het even bescheiden maar ik voel me met de dag superderder

) Volgende week zaterdag gaat Mila logeren bij mijn ouders, dan gaat ze daar zaterdagavond heen en halen we haar zondagavond op.. Ik denk dat het dan echt even flink bijslapen wordt, ik hoop dat het dan geen mooi weer is anders is het ook zo zonde van de dag
) Volgende week zaterdag gaat Mila logeren bij mijn ouders, dan gaat ze daar zaterdagavond heen en halen we haar zondagavond op.. Ik denk dat het dan echt even flink bijslapen wordt, ik hoop dat het dan geen mooi weer is anders is het ook zo zonde van de dag 

)
) 

quote:Op woensdag 15 april 2009 19:11 schreef cattie het volgende:
Wat ellendig Raissa... Sterkte en beterschap!
Thanks!quote:
En we hebben net afgesproken dat we volgende week zondagavond voor we Mila ophalen samen uiteten gaanquote:Op woensdag 15 april 2009 20:16 schreef Fuente het volgende:
Ik kan me wel indenken dat je die discussie niet wilt Raissa. Maar wel onwijs balen dat het nu zo gaat.
Hopelijk kun je volgende week lekker bijslapen. En anders misschien met je arts overleggen? (ik roep maar wat hoor)
LL, super dat het lekker gaat
 18 mei heb ik weer een afspraak staan bij mijn arts, daar ga ik mijn vermoeidheid en misselijkheid wel even voorleggen.. Hoop dat ik dan niet een antwoord krijg in de zin van "het hoort erbij" maar dat zien we dan wel... Geloof dat die vermoeidheid ook wel normaal is 3/4 maanden na de bevalling? Nou ja, ik voel me in ieder geval alsof ik al een week niet geslapen heb en hoe meer ik slaap hoe moeier ik lijk te worden. De 18e gelijk mijn bloedwaardes maar laten checken..
 18 mei heb ik weer een afspraak staan bij mijn arts, daar ga ik mijn vermoeidheid en misselijkheid wel even voorleggen.. Hoop dat ik dan niet een antwoord krijg in de zin van "het hoort erbij" maar dat zien we dan wel... Geloof dat die vermoeidheid ook wel normaal is 3/4 maanden na de bevalling? Nou ja, ik voel me in ieder geval alsof ik al een week niet geslapen heb en hoe meer ik slaap hoe moeier ik lijk te worden. De 18e gelijk mijn bloedwaardes maar laten checken..  Ze was zo compleet overstuur en ik kon even het gehuil niet meer hebben maar ik wist even niet hoe ik haar stil moest krijgen, en toen stond ik daar dus: "vertel me dan wat er ihihihisssss
 Ze was zo compleet overstuur en ik kon even het gehuil niet meer hebben maar ik wist even niet hoe ik haar stil moest krijgen, en toen stond ik daar dus: "vertel me dan wat er ihihihisssss   " Gelukkig kon ik haar een kwartiertje later aan milanese geven, niet altijd even aardig (hij heeft natuurlijk ook gewerkt) maar ik vind het moeder zijn ook werken!
" Gelukkig kon ik haar een kwartiertje later aan milanese geven, niet altijd even aardig (hij heeft natuurlijk ook gewerkt) maar ik vind het moeder zijn ook werken! 

voor Lovely. Gewoon, omdat je lief bent

*rammelderammel*
 *rammelderammel* 
Dankjequote:Op woensdag 15 april 2009 20:38 schreef DaviniaHR het volgende:
Raissa, veel sterkte! Hopelijk doet bijslapen dit weekend wonderen voor je!
En een heleboel

Hihiquote:Op woensdag 15 april 2009 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
Raissa wat is uit de buurt?
Ik woon in Hoorn, wil ook wel een dagje op Mila passen hoor*rammelderammel*

Lief van je aanbod
 Lief van je aanbod  

Qua verblijf is het daar prima, maar administratief een janboel.
  Qua verblijf is het daar prima, maar administratief een janboel.

quote:Op donderdag 16 april 2009 10:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Daar reageerde toch ik net op op het bankje... Of ben ik nu in de war?
Weet je, Diaan... Ik zou het hier ook nog eens neerzetten: Ouderschap en werk #2

ja inderdaad... ik was even aan het crossposten.... ik krijg nogal eens commentaar van BE
 ja inderdaad... ik was even aan het crossposten.... ik krijg nogal eens commentaar van BE  dat ik in het verkeerde topic zit en daarvoor bij het bankje moet zijn. Bij deze wist ik het niet zeker, dus maar bij beide.
 dat ik in het verkeerde topic zit en daarvoor bij het bankje moet zijn. Bij deze wist ik het niet zeker, dus maar bij beide.   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |