quote:Op donderdag 9 april 2009 16:32 schreef Diaan73 het volgende:
Inderdaad gezellig dan. Ik zou dan een kan met koffie meenemen
Mergpijpjes...quote:Op donderdag 9 april 2009 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en krakelingen, of bokkepootjes of stroopwafels
Mijn man gaat het aankaarten, ik weet niet of ze het snapt. Juist omdat ze niet helemaal in orde is is dat toch wel lastig hoe je het moet brengen.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik herken het instinct gevoel wel Estrys maar ik heb het alleen bij Sander ervaren (toen had ik ook andere schoonouders duh)Ik heb toen duidelijk gezegt dat ik het niet wilde hebben, veel oppakken en uit de bak halen als hij slaapt.... ze hebben er toen redelijk rekeningen mee gehouden
Als het je dwars zit gewoon zeggen? Of denk je dat ze het begrip niet kan opbrengen
Nog gefeliciteerd met Peaceman, Diaan!quote:Op zondag 12 april 2009 18:33 schreef Diaan73 het volgende:
Pff ben vandaag een beetje brak... 3 dagen achter elkaar verjaardag, te laat naar bed gaan en alcohol is niet goed voor je.Vanmiddag ook nog visite gehad voor de verjaardag van Peaceman, straks lekker op de bank als Lennon naar bed is. Gelukkig morgen nog een extra vrije dag
om bij te komen. Ow en het ligt niet aan Lennon, die slaapt gewoon lekker door tot ± 8 uur.
Diaan, je bent een schat, en ja, je schrijft dit allemaal vanuit je rol als moeder, maar dit hoort toch echt in de SC thuis en niet hier...quote:Op zondag 12 april 2009 18:33 schreef Diaan73 het volgende:
Pff ben vandaag een beetje brak... 3 dagen achter elkaar verjaardag, te laat naar bed gaan en alcohol is niet goed voor je.Vanmiddag ook nog visite gehad voor de verjaardag van Peaceman, straks lekker op de bank als Lennon naar bed is. Gelukkig morgen nog een extra vrije dag
om bij te komen. Ow en het ligt niet aan Lennon, die slaapt gewoon lekker door tot ± 8 uur.
Had ik inmiddels al gedaan....quote:Op zondag 12 april 2009 18:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Diaan, je bent een schat, en ja, je schrijft dit allemaal vanuit je rol als moeder, maar dit hoort toch echt in de SC thuis en niet hier...
Gefeliciteerd nog.![]()
ik ook sins een week of 2.. moe ben ik niet echt..maar haaruitval, allejeumigquote:Op maandag 13 april 2009 12:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Sjak succes woensdag!
Ik heb van de week de felicitatiekaarten en stertke/neterschapskaarten ingeplakt. En nog wat formuliertjes. Best emo nog.
En ik vroeg me af of er meerderen hier last van hebben. Ik ben zo snel moe en heb weinig energie. Mijn haar valt sinds 2 weken erg uit, wordt alleen maar erger. Eens op google gekeken en misschien wel een vitamine b tekort. Ik ga er iig mee naar de huisarts, misschien kan het dmv een bloedtest gekeken worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |