dat is nou net 1 van die dingen die aan autisme verwante stoornissen zo moeilijk maakt, veel gedrag is op het oog normaal, bij de leeftijd horend , maar er zit iets in wat toch niet "klopt" of extremer is oid.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Is dat niet iets wat gewoon nog bij de leeftijd hoort en niet zozeer met het PDD te maken heeft? Als ik kijk naar kinderen in mijn omgeving van die leeftijd hebben ze daar allemaal last van en hebben ze toch echt niet allemaal PDD.
Pfff ja dat is wel een andere situatie en wordt het ook tijd dat de amandelen verwijderd worden. Jammer dat het niet op de normale kindermanier kan...quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:41 schreef Mibos2 het volgende:
Diaan als het goed is wordt ze eindelijk beter. Ze is al af en aan vanaf januari aan de antibiotica en nu al weer een week op ondersteunende ab. Dus echt fit is ze ook niet. Alleen het probleem is dat ze niet op de normale kindermanier geopereerd kan worden met het oog op extreme nabloedingen en die doen ze niet overal dus het is even een gepuzzel waar ze het beste af is.
Ach gossie, wat zielig. Wat kunnen kinderen toch hard zijn onder elkaar... knuffel voor Sander!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom even janken hier. Vanmorgen op het schoolplein was er een meisje van Sander's klas die wilde wel bij Sander spelen, prima. Het gebeurt niet zo vaak dat er hier iemand komt spelen dus sprak met haar moeder af dat we elkaar na schooltijd de rest zouden afspreken.
Na schooltijd wilde het meisje toch maar met een ander meisje spelen. En de moeder zei dat ze dat niet zo eerlijk vond tegenover Sander. Waarop het meisje maar ging ienemienemutten (wat dus automatisch op het andere meisje terecht kwam. Goed om een verhaal kort te maken, stond ik heel erg verdrietig met een NOG verdrietigerderder Sander op het schoolplein.
Mijn moederhart doet zeer
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom even janken hier. Vanmorgen op het schoolplein was er een meisje van Sander's klas die wilde wel bij Sander spelen, prima. Het gebeurt niet zo vaak dat er hier iemand komt spelen dus sprak met haar moeder af dat we elkaar na schooltijd de rest zouden afspreken.
Na schooltijd wilde het meisje toch maar met een ander meisje spelen. En de moeder zei dat ze dat niet zo eerlijk vond tegenover Sander. Waarop het meisje maar ging ienemienemutten (wat dus automatisch op het andere meisje terecht kwam. Goed om een verhaal kort te maken, stond ik heel erg verdrietig met een NOG verdrietigerderder Sander op het schoolplein.
Mijn moederhart doet zeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |