En die ook zo lief was voor mensen die het moeilijk hadden. Weet nog wel dat ze in het engeltjestopic zo meelevend postte. En ook spontaan een voorstel deed om samen te gaan uitwaaien op het strand.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:21 schreef Noli. het volgende:
Ik moet bij Zagreb steeds terug denken aan toen Vivi zwanger was van Dean, die verschrikkelijke trotse oma-to-be..
Hmm lastig hoor. Misschien maar gewoon eens een gesprek met hem aangaan en vragen waarom hij dat wil... het blijft natuurlijk ook altijd lastig voor zo'n ventje dat schipperen tussen papa en mama.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:20 schreef lady-wrb het volgende:
waarom weet ik niet. misschien moet ik het eens vragen
misschien omdat daar de rest van zijn familie woont.
misschien omdat hij ze haast nooit/ weinig ziet.
misschien omdat hij ze mist.
hij zegt het in elk geval niet omdat hij boos op me is, want dat is hij eigenlijk nooit.
Ow dat steekt nog meer dan... kinderen zijn ook zo solidair, of ze hebben dat niet zo in de gaten. Pfff blijft erg lastig hoor.quote:Op maandag 23 maart 2009 10:32 schreef lady-wrb het volgende:
heel diep van binnen heb ik er gewoon moeite mee dat hij er wil wonen, juist omdat ze nooit wat van zich laten horen. ze schrijven nooit, (oke, twee keer per jaar een kaartje), en bellen nooit.
mailen doen ze alleen maar als ik of luca mail. ik moet altijd vragen of ze m niet eens komen halen. dat zullen ze nooit uit zichzelf doen.
en dan wil hij daar gaan wonen.
dat bedoel ik eigenlijk.
Dat komt ook hard aan, ik ken het en ik kan me voorstellen dat je erover loopt te piekeren. Het is misschien toch het beste om het gewoon met Luca te bespreken. Hoe oud is Luca nu??quote:Op maandag 23 maart 2009 10:40 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil echt niet klagen of de andere partij zwart maken
maar op de één of andere manier viel die opmerking dit weekend weer heel erg hard binnen.
ik loop er de hele tijd alweer over te piekeren
Okay, dan heeft hij nog even. Net als eerder gezegd: ik zou het even met hem bespreken. Je kunt dan ook zeggen dat jullie het zullen gaan bekijken als hij 12, de optie dus nog gewoon even openlaten en niet meteen de deur dichtgooien.quote:
Ik denk dat niemand, maar dan ook echt niemand, het idee heeft dat jij hem kwijt wilt hoorquote:Op maandag 23 maart 2009 10:32 schreef lady-wrb het volgende:
het voelt altijd of ik m kwijt wil, maar van mij hoeftie niet weg.
nee, ik ben er zeker van dat hij het niet doet om te schoppen tegen thuis. we zijn namelijk nooit boos op elkaar. hij heeft geen reden om daarmee te dreigen.quote:Op maandag 23 maart 2009 11:23 schreef Lishe het volgende:
Lady, uit jouw stukjes hier is nog nooit gebleken dat jij hem kwijt zou willen hoor! Maar wat moeilijk. Goed dat je hem serieus neemt daarin. Zou het ergens ook niet het schoppen tegen thuis zijn? Een dreigement wat hij kan gebruiken omdat het ne eenmaal kan?
Heel veel sterkte.
t is ook heel moeilijk. ik kan er absoluut niet over praten met mijn vriend.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:24 schreef PM-girl het volgende:
Jeetje Lady-wrb, wat ontzettend moeilijk zeg, jeetje! Sterkte ermee!
Zo balen zeg. Is het de vorige keer niet goed gegaan.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:00 schreef Reinhilde het volgende:
Waarom zegt hij dat hij daar wilt wonen vanaf z'n 12e? Weet hij dat hij dan zelf de keus mag maken?
Diaan, weer aan mn voet ja. Zelfde teen.
Is dat niet iets wat gewoon nog bij de leeftijd hoort en niet zozeer met het PDD te maken heeft? Als ik kijk naar kinderen in mijn omgeving van die leeftijd hebben ze daar allemaal last van en hebben ze toch echt niet allemaal PDD.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:36 schreef Belana het volgende:
lady, luca heeft met zijn pdd nos natuurlijk een bijzonder slecht inlevingsvermogen, dat maakt het ook nog eens moeilijk om erover te praten. Ik zie dat bij Nick zijn oudste zoon ook, een enorm egocentrisme en niet kunnen overzien wat de gevolgen van dingen zijn. heel frustrerend kan dat zijn. het is gelukkig nog ver weg allemaal en ik zou er gewoon maar niet te veel op in gaan, ik heb gemerkt dat dat iig voor mezelf het beste werkt omdat je dan niet zo gefrustreerd raakt.
Ik denk dat dat deels wel aan de leeftijd ligt, maar dat pdd-nos dit nog wel kan versterken, maar ik ken Luca natuurlijk helemaal niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Is dat niet iets wat gewoon nog bij de leeftijd hoort en niet zozeer met het PDD te maken heeft? Als ik kijk naar kinderen in mijn omgeving van die leeftijd hebben ze daar allemaal last van en hebben ze toch echt niet allemaal PDD.
dat is nou net 1 van die dingen die aan autisme verwante stoornissen zo moeilijk maakt, veel gedrag is op het oog normaal, bij de leeftijd horend , maar er zit iets in wat toch niet "klopt" of extremer is oid.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Is dat niet iets wat gewoon nog bij de leeftijd hoort en niet zozeer met het PDD te maken heeft? Als ik kijk naar kinderen in mijn omgeving van die leeftijd hebben ze daar allemaal last van en hebben ze toch echt niet allemaal PDD.
Pfff ja dat is wel een andere situatie en wordt het ook tijd dat de amandelen verwijderd worden. Jammer dat het niet op de normale kindermanier kan...quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:41 schreef Mibos2 het volgende:
Diaan als het goed is wordt ze eindelijk beter. Ze is al af en aan vanaf januari aan de antibiotica en nu al weer een week op ondersteunende ab. Dus echt fit is ze ook niet. Alleen het probleem is dat ze niet op de normale kindermanier geopereerd kan worden met het oog op extreme nabloedingen en die doen ze niet overal dus het is even een gepuzzel waar ze het beste af is.
Ach gossie, wat zielig. Wat kunnen kinderen toch hard zijn onder elkaar... knuffel voor Sander!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom even janken hier. Vanmorgen op het schoolplein was er een meisje van Sander's klas die wilde wel bij Sander spelen, prima. Het gebeurt niet zo vaak dat er hier iemand komt spelen dus sprak met haar moeder af dat we elkaar na schooltijd de rest zouden afspreken.
Na schooltijd wilde het meisje toch maar met een ander meisje spelen. En de moeder zei dat ze dat niet zo eerlijk vond tegenover Sander. Waarop het meisje maar ging ienemienemutten (wat dus automatisch op het andere meisje terecht kwam. Goed om een verhaal kort te maken, stond ik heel erg verdrietig met een NOG verdrietigerderder Sander op het schoolplein.
Mijn moederhart doet zeer
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom even janken hier. Vanmorgen op het schoolplein was er een meisje van Sander's klas die wilde wel bij Sander spelen, prima. Het gebeurt niet zo vaak dat er hier iemand komt spelen dus sprak met haar moeder af dat we elkaar na schooltijd de rest zouden afspreken.
Na schooltijd wilde het meisje toch maar met een ander meisje spelen. En de moeder zei dat ze dat niet zo eerlijk vond tegenover Sander. Waarop het meisje maar ging ienemienemutten (wat dus automatisch op het andere meisje terecht kwam. Goed om een verhaal kort te maken, stond ik heel erg verdrietig met een NOG verdrietigerderder Sander op het schoolplein.
Mijn moederhart doet zeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |