Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders #75En de laatste posten:
De disclaimer: according to LoisWat is de (oorspronkelijke) bedoeling van dit topic?
Omdat ik overal verspreid over het forum berichten vind over terugplooien ( ! ), slaapgebrek, ontzwangeren en nog veel meer besloot ik het maar een beetje in 1 topic te verzamelen.
Als je zwanger bent kun je al je zorgen en kwaaltjes kwijt in het Z&G topic, je leuke verhalen over de baby in het babytopic, maar echt een topic voor ontzwangerende dames en moeders is er nog niet.
Vandaar deze dus, een spotlichtje op de moeders, een topic om even lekker ervaringen uit te wisselen over alles wat er met je gebeurd als je eenmaal moeder bent.
We willen graag dat jullie het "hoe gaat het met de moeders" topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen
.Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P)
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:59 schreef LovelyLady het volgende:Ik kom even janken hier

. Vanmorgen op het schoolplein was er een meisje van Sander's klas die wilde wel bij Sander spelen, prima. Het gebeurt niet zo vaak dat er hier iemand komt spelen dus sprak met haar moeder af dat we elkaar na schooltijd de rest zouden afspreken.
Na schooltijd wilde het meisje toch maar met een ander meisje spelen. En de moeder zei dat ze dat niet zo eerlijk vond tegenover Sander. Waarop het meisje maar ging ienemienemutten (wat dus automatisch op het andere meisje terecht kwam. Goed om een verhaal kort te maken, stond ik heel erg verdrietig met een NOG verdrietigerderder Sander op het schoolplein.
Mijn moederhart doet zeer

quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:54 schreef mrien het volgende:Thx allemaal!
Ik ga werken bij de gemeente hier, erg leuke functie volgens mij

Allemaal nog verrassend snel gegaan eigenlijk gezien de huidige economie. Ben net 2 maanden werkloos, is me alles mee gevallen moet ik zeggen!
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:01 schreef Diaan73 het volgende:Nou inderdaad erg snel. Ik heb begrepen dat het erg goed werken is bij gemeentes, in ieder geval goede arbeidsomstandigheden

Super!!
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:59 schreef Mibos2 het volgende:Nijna ik weet in elk geval dat ze niet geopereerd wordt in Gouda omdat de arts het niet aandurft

dus wij gebeld naar Leiden en vanavond tussen 19.00 en 20.30 worden voor een belafspraak teruggebeld en zal ze er waarschijnlijk daar tussen geschoven worden.
En Mrien feli met je nieuwe baan...
[ Bericht 23% gewijzigd door BE op 25-03-2009 21:26:57 ]