als reinhilde nu plotseling taarten aan t bakken is heb je idd gelijk.quote:
als ik echt zou willen dat ze rustig wordt, vraag ik wel even of mn pleegpa in r gezicht wil ademenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:58 schreef freecell het volgende:
Ik zei dus:
Vooral bij het dopen van baby's deden ze dat met die speen inderdaad, dan sliepen ze lekker tijdens de kerkdienst
Zakdoek, beetje suiker er in, pepermuntje er in en dan in de brandewijn of jenever dopen
Jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
freecell, dat is apart!
Was je ineens een ander merk gaan gebruiken?
Gelukkig denk jij niet voor mij. En! Ik had het in eerste instantie zo opgevat; volgens mij heb ik ook geschreven dat ik het met een knipoog las. En het kan mij weer helemaal niets schelen wat jij daar dan weer van vindt.quote:
Kan je niet evt. 's middags opvolgmelk met wat rijstebloem doen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
Jeetje wat gaan jullie hardLeuke discussie wbt het alleen laten van kinderen met babyfoon/en voeding/snoepen. Estrys leuk idee, een babymeet!
Uhm eventjes wat anders, Koen wil geen opvolgmelk meer, althans... 's ochtends gaat het er "redelijk" in (150) en smiddags krijgt hij maar een pyjamapapje want dat gaat er beter in dan die opvolgmelk (250)
Is dat niet een beetje weinig aan opvolg melk? Hij krijgt nog steeds comfort, is het misschien wijs om over te stappen naar gewone opvolgmelk (want krampies heeft ie toch niet meer, en zijn ontlasting is ook goed.
We moeten volgende week weer naar het CB maar dacht: gooi het hier even neer misschien zijn er ervaringen?
Ik kan het je echt aanraden! Alle kindjes in het groepje vonden het hardstikke leuk!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
Fruppel, dat klinkt erg lekker en goed hoor...Ik ga toch eens kijken of het hier en wanneer het hier kan.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:00 schreef Dakota het volgende:
[..]
als ik echt zou willen dat ze rustig wordt, vraag ik wel even of mn pleegpa in r gezicht wil ademen
Hulde Diaan, zo is het!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat iedereen hier 1 belangrijk ding deelt en dat is het beste voor hebben met je baby/kind!! Alleen doen we het allemaal op onze eigen manier!!!
Rijstebloem krijg ik er niet in, paar keer geprobeerd, het is volgens mij gewoon echt de opvolgmelk die hij niet (meer) lekker vind.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
Kan je niet evt. 's middags opvolgmelk met wat rijstebloem doen?
Ik denk eig. dat het niet veel uit maakt, want het is beide zuivel toch... Maar ik zou het even op het cb navragen idd.
Ons baby-zwemwater is volgens mij bij lange na geen 30 graden!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:18 schreef peterfan het volgende:
Dakota, ik doe aan babyzwemmen in een klasje en het water is daar 30 graden. Ik mocht beginnen toen mijn zoontje vier maanden was en moest hem van te voren langzaamaan laten wennen aan kouder water in zijn badje. Dat heb ik alleen nooit gedaan..Maar hij vindt het prachtig. Het duurt een half uurtje en dat is denk ik ook wel de max qua temperatuur en " uitputting" .
Dan zou ik idd eens kijken of hij een ander type melk, desnoods een ander merk (eens mailen of je een proefverpakking kan krijgen ofzo). Wie weet scheelt het.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rijstebloem krijg ik er niet in, paar keer geprobeerd, het is volgens mij gewoon echt de opvolgmelk die hij niet (meer) lekker vind.
Voor de rest eet hij als een dijker. Dus voedsel is genoeg, zuivel misschien minder. Maar ik vind het zo weinig, op deze leeftijd zouden ze toch nog wel iets van 3 of 4 flessen moeten krijgen ...
ah hier 33.5 zie ik net!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ons baby-zwemwater is volgens mij bij lange na geen 30 graden!Was het maar waar!
Ik vind het soms knap koud. Nu nog voor Sasha.
De zwemjuf raadt ouders met hele kleintjes ze goed in de gaten te houden en dan vooral de handjes en voetzooltjes, als die blauwig worden is het tijd om te stoppen, ook al is het halve uurtje nog niet om.
Dat vind ik wel fijn, dat ze dat gewoon goed zeggen en ook zelf af en toe nog eens langs loopt bij de hele kleintjes.
Ow hmm dat ik daar zelf niet op gekomen ben. Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
Dan zou ik idd eens kijken of hij een ander type melk, desnoods een ander merk (eens mailen of je een proefverpakking kan krijgen ofzo). Wie weet scheelt het.
Seb heeft volgens mij elke week een sprongetje of zo, die piept wat afquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:29 schreef Dakota het volgende:
ehm is er een 12 weken sprongetje?
Elin is aan t piepen vandaag
toch 12 zag ik net.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
Seb heeft volgens mij elke week een sprongetje of zo, die piept wat af
is dat niet rond 10 weken of zo?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:23 schreef DJMO het volgende:
straks even teruglezen hoor. Dakota, ik was er toevallig vorige week naar op zoek, omdat jr. vorige week, al voor hij ziek werd, begon te etteren met zijn flessen, slecht drinken etc. en hij was afgelopen zondag precies twaalf weken, en laat hij vandaag nu precies een krolse kater lijken. echt, johan vroeg me: hoor ik nou die kat?? nee dat is jr. zeg ik.. hij geloof ik niet. dat was gisteren of zo.. en nu, kat is nergens te bekken en uit de box komt me toch een hoop kattengebler
estrys al weer thuis inmiddels??
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:23 schreef Guuzewuus het volgende:
Hey, ik ben helemaal vergeten te vertellen...
Stella liep los op 18-3. En daarna niet meer
![]()
ja maar daarna niet meer, dus dat telt nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:26 schreef Guuzewuus het volgende:
Jaaaa, dat is nu een speciale datum, want toen deed Stella haar eerste stapjes
Ohwquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:27 schreef Estrys het volgende:
[..]
ja maar daarna niet meer, dus dat telt niet
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:11 schreef Guuzewuus het volgende:
Ingrid, fijn dat bij jullie ook alles goed gaat. Het zal toch wel even wennen geweest zijn zo, met jullie manneke thuis.
Nou ok maken we voor Stella een uitzonderingquote:
Oh, wat liefquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:51 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nou ok maken we voor Stella een uitzondering![]()
Guus, jij en Stella zijn met zijn tweeën toch in jullie gezinnetje? Ik wil gewoon even zeggen dat ik heel veel respect voor jou heb hoe je het doet met StellaHeel erg knap en wat een heerlijk grietje lijkt het me op foto's.
Ja morgen en vrijdag en het is MOEILIJK om er weer in te komen. Echt verschrikkelijk. Maar komt goed, morgen gesprek met mijn manager over hoe mijn werk in te delen omdat ik minder uren ga werken en ik weet wel hoe dat anders gaat: hetzelfde werk in minder uren. Maar ben gekke henkie niet natuurlijk. Sebke slaapt overigens als een roosquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
Estrys, wat fijn dat het zo goed is gegaan vandaag... moet je morgen weer werken?
Ik het nog toen ik terugkwam na de geboorte van Twan, heel vreemd en echt lastig om er weer in te komen. Komt vanzelf weer. Werkte je voor de geboorte van Seb ook al 24 uur? Ik ga ook 24 uur werken, ik werkte 28 uur.... Fijn dat Seb nu slaapt als een roos, het is ook erg vermoeiend denk ik voor zo'n ventje.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja morgen en vrijdag en het is MOEILIJK om er weer in te komen. Echt verschrikkelijk. Maar komt goed, morgen gesprek met mijn manager over hoe mijn werk in te delen omdat ik minder uren ga werken en ik weet wel hoe dat anders gaat: hetzelfde werk in minder uren. Maar ben gekke henkie niet natuurlijk. Sebke slaapt overigens als een roos
ik had een contract voor 28 maar had een project erbij voor 4 dus in totaal 32.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik het nog toen ik terugkwam na de geboorte van Twan, heel vreemd en echt lastig om er weer in te komen. Komt vanzelf weer. Werkte je voor de geboorte van Seb ook al 24 uur? Ik ga ook 24 uur werken, ik werkte 28 uur.... Fijn dat Seb nu slaapt als een roos, het is ook erg vermoeiend denk ik voor zo'n ventje.
En nu ga je 24 uur werken?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:42 schreef Estrys het volgende:
[..]
ik had een contract voor 28 maar had een project erbij voor 4 dus in totaal 32.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:05 schreef freecell het volgende:
Ik ga niet kijken bij Leander, want dan wordtie wakker
Wat moeten baby's van 3 maanden met apen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
Apeldoorn Eensch
Ik span mijn man wel voor zijn eigen karretje
Apeldoorn = apenheul?
Mijn baby is zowat geen baby meerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:33 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wat moeten baby's van 3 maanden met apen?
kids playground? (google)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
In Apeldoorn is er ook een hele leuke overdekte speeltuin... hebben de babies nog niet zoveel aan, maar evt. andere kinderen wel...
Ja de kids playground, zijn wij ooit geweest met Twan toen Peace en ik nog niet samenwoonden. Was daar erg leuk in mijn herinnering.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
kids playground? (google)
ik lees daar dit:
de ruimtes zijn gescheiden in 2 zones:
a. de soft-playhoek voor de allerkleinsten (0 tot 4 jaar)
b. de speelstructuren, glijbanen en trampolines voor de grotere kinderen (5 tot 12 jaar).
Ded baby's hebben sowieso niet zoveel aan een meet![]()
Een zaterdag? Ik heb de gehele maand april nog open staan (heb ook eigenlijk geen levenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja de kids playground, zijn wij ooit geweest met Twan toen Peace en ik nog niet samenwoonden. Was daar erg leuk in mijn herinnering.
Maaruh, niet geheel onbelangrijk: een datum!!!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:47 schreef Estrys het volgende:
done, als iemand dan even wat data voorstellen wil doen. Of moet ik alles zelf doen hier?![]()
Die van ons slaapt nog steeds, die moeten we over een uurtje wakker maken. Morgen gaan we beginnen met het geven van 150 cc en het overslaan van de avondvoeding.. eens kijken hoe hij daarop reageert. We moeten hem al een tijdje 's avonds echt wakker maken... nu is hij 2 maanden en gaan we proberen met 5 voedingen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:09 schreef Estrys het volgende:
heej mijn zoon wordt wakker. Die moet eten denk ik
Bij ons werkt dat wakker maken gewoon echt niet. Hij slaapt nu dus al vanaf een uur of zeven, hij heeft gegeten om (hou je vast) half 5. Hij slaapt dus wel door alleen snapt hij niet dat hij dat vanaf een voeding later moet doen... en dan denk je, nou dan maak je hem wakker voor de voeding. Dat dacht ik namelijk ook maar dan slaapt hij niet door en komt hij vijf uur later gewoon weer.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die van ons slaapt nog steeds, die moeten we over een uurtje wakker maken. Morgen gaan we beginnen met het geven van 150 cc en het overslaan van de avondvoeding.. eens kijken hoe hij daarop reageert
Dus als Seb nu een fles krijgt, is hij over 5 uur weer wakker voor de volgende fles? Hij heeft wel een mooi strak schema, maar dat wil je juist niet snachts.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:16 schreef Estrys het volgende:
[..]
Bij ons werkt dat wakker maken gewoon echt niet. Hij slaapt nu dus al vanaf een uur of zeven, hij heeft gegeten om (hou je vast) half 5. Hij slaapt dus wel door alleen snapt hij niet dat hij dat vanaf een voeding later moet doen... en dan denk je, nou dan maak je hem wakker voor de voeding. Dat dacht ik namelijk ook maar dan slaapt hij niet door en komt hij vijf uur later gewoon weer.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dus als Seb nu een fles krijgt, is hij over 5 uur weer wakker voor de volgende fles? Hij heeft wel een mooi strak schema, maar dat wil je juist niet snachts.
ik ga vast uit mn dak, als jij dan ff op wil passenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
Wie wil een apart baby-meet topic openen? Wel zo handig?
Kids Playground klinkt goed! zowel voor jong en oud leuk!
wees gelukkigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:16 schreef Estrys het volgende:
[..]
Bij ons werkt dat wakker maken gewoon echt niet. Hij slaapt nu dus al vanaf een uur of zeven, hij heeft gegeten om (hou je vast) half 5. Hij slaapt dus wel door alleen snapt hij niet dat hij dat vanaf een voeding later moet doen... en dan denk je, nou dan maak je hem wakker voor de voeding. Dat dacht ik namelijk ook maar dan slaapt hij niet door en komt hij vijf uur later gewoon weer.
jij zit toch met je armen om je baby heen in een hoekje?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:41 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik ga vast uit mn dak, als jij dan ff op wil passen
Nee je hebt inderdaad niets te willen, maar het zou wel lekker zijn. Je laat hem nu dus slapen tot 2 uur? Dat is dan ook net zo handigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:35 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb niet veel te willen. Maar inderdaad, als ik hem nu laat slapen komt hij waarschijnlijk om een uur of twee. Wanneer ik hem nu wakker maak komt hij ook rond die tijd weer. Dus dan zit hij op een voeding meer (dan op 6 stuks). Hij krijgt 5 voedingen van 200 ml.
Hij doet de hele dag niet meer als hazenslaapjes, dus die is gewoon heel moe 's avonds en 's nachts.
Mijn man zegt net dat hij het weer een keer gaat proberen om Seb wakker te maken, eens kijken of hij wel of niet door gaat slapen vannacht. Maar dat zegt hij nu, ik weet wel hoe dat gaat. Komt hij weer beneden zonder Seb," jaaa maar hij ligt zo lief te slapen, ik vind het zielig om hem wakker te maken"quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee je hebt inderdaad niets te willen, maar het zou wel lekker zijn. Je laat hem nu dus slapen tot 2 uur? Dat is dan ook net zo handig
Op zich ik ook niet, maar ik heb begrepen dat het beter is om ze tot 2 maanden op 6 voedingen te laten... maar daar zijn de meningen ook weer over verdeeld. We gaan gewoon proberen of hij het met 5 voedingen af kan, zodat we hem 's avonds niet wakker hoeven te maken. Maar als Lennon er niet goed op reageert, gaan we gewoon weer over op 6 voedingen...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:46 schreef DJMO het volgende:
ik let eigenlijk niet op leeftijd bij de hoeveelheid voeding, ik hou heel stom de voedingstabel van nutrilon aan, en jr. groeit daar prima in mee, vanaf vijf kilo zou hij vijf keer 200 cc mogen, maar nu eerst maar eens terug naar die vijf keer 150 denk ik maar. ik wil niet dat hij volgende week weer afgevallen is, of niet genoeg aangekomen is
onder de tafelquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
jij zit toch met je armen om je baby heen in een hoekje?
Onder de tafel? Wat voor een voorbeeld is dat dan voor je kind? Weet je wat we dopen haar speen wel even in de brandewijn en daarna in de suiker.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:59 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft bijna negen uur geslapen wanneer hij wakker wordt en dat is eigenlijk te lang volgens de experts. Maar ja het zal wel hoor, hij slaapten dat doet hij overdag nauwelijks.
Dan mag Diaan haar lekker verwennen door wat benco in haar flesje te doen en kunnen Seb en lennon lekker 8 uur lang alleen in de speeltuinquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
Onder de tafel? Wat voor een voorbeeld is dat dan voor je kind? Weet je wat we dopen haar speen wel even in de brandewijn en daarna in de suiker.
Zouden ze daar buren hebben? Kunnen we de babyfoon daar afgeven.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:20 schreef Dakota het volgende:
[..]
Dan mag Diaan haar lekker verwennen door wat benco in haar flesje te doen en kunnen Seb en lennon lekker 8 uur lang alleen in de speeltuin
Nemen we punaises mee zodat we Cattie, reinhilde en mij vast kunnen prikken aan onze kinders
Hee, wat is benco? Ik wil wel eerst weten wat het is voordat ik het in een fles doe... maar als het alcohol is, zou ik dat nevernooit doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:20 schreef Dakota het volgende:
[..]
Dan mag Diaan haar lekker verwennen door wat benco in haar flesje te doen en kunnen Seb en lennon lekker 8 uur lang alleen in de speeltuin
Nemen we punaises mee zodat we Cattie, reinhilde en mij vast kunnen prikken aan onze kinders
Benco zijn van die chocoladekorrels om chocolademelk te maken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee, wat is benco? Ik wil wel eerst weten wat het is voordat ik het in een fles doe... maar als het alcohol is, zou ik dat nevernooit doen![]()
Fruppel, wat lekker dat ze heeft doorgeslapen!!
Estryshet is ook wel wat, 2 dagen achter elkaar....
En ik zit om 8 uur beneden omdat er zo iemand komt om onderhoud te plegen aan de verwarmingsketel, zul je zien dat ie pas laat komt..![]()
Ow moet je nagaan, dat ken ik niet eens... als ik al chocolademelk drink, is het de echte van Nutricia.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
Benco zijn van die chocoladekorrels om chocolademelk te maken
Is dat snel dan? Levi is nu 2 maanden...quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow moet je nagaan, dat ken ik niet eens... als ik al chocolademelk drink, is het de echte van Nutricia.![]()
Estrys, de wet van Murphy he? Nu lekker aan het genieten van je kop koffie?
Ow fruppel en a_a veel succes vanmiddag met de prikjes. Wat gaan jullie al snel, alhoewel het eerder andersom is, wij moeten lang wachten voordat we weer naar cb moeten.
Fuente, wat vervelend dat Merel een beetje aan het klooien is. Misschien heeft ze wel een soort van griepje onder de leden, is ook niet gek met dit vreemde weer, het ene moment zonnig en warm de andere regen en koud....
In mijn beleving wel, maar dat komt omdat wij pas weer de 14e april naar het cb moeten... jullie zijn dus eigenlijk mooi op tijd....quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is dat snel dan? Levi is nu 2 maanden...
Levi is ook beetje aan het rotzooien met de fles, krijgt nu 150ml waarvan ie maar 120ml op hoeft maar soms bij 80ml wil ie niet meer ..... ach ik doe niet moeilijk zolang ie maar iets binnenkrijgt, als ik honger krijgt laat ie het duidelijk merken.
Ik ook, ik ga vandaag in ieder geval elke keer 150 cc aanbieden. De laatste dagen slaapt hij trouwens standaard door tot een uur of half 7, op zich een mooi tijdstip als ik ook weer moet werken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
Fuente, wat naar dat Merel weer niet lekker is... Beterschap voor het meiske. En als het te lang duurt gewoon die HA platbellen
Ben benieuwd hoe het gaat Diaan, en dat Lennon vannacht lekker doorslaapt.
Zo en nu ook eerst even een kop koffie bakken (en Koen uit de keuken halen)
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:34 schreef Dakota het volgende:
ik ga denk ik maar eens een zwangerschapstestje doen straks
Oh myquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:34 schreef Dakota het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:34 schreef Dakota het volgende:
Je weet maar nooit. Kan me indenken dat je er nog niet helemaal op zit te wachten. En vieze interactiequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:22 schreef Dakota het volgende:
nou..ben a 2 ochtenden misselijk..en 2 weken terug had ik een piepkleine bloeding..en 5 weken terug had ik vieze interactie met meneer waarbij t niet helemaal ging zoals t hoorde
maarrr..het lijkt me stug hoor. Toch wil ik zekerheid.
Ja ik kan me voorstellen dat je zekerheid wilt, succesquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:22 schreef Dakota het volgende:
nou..ben a 2 ochtenden misselijk..en 2 weken terug had ik een piepkleine bloeding..en 5 weken terug had ik vieze interactie met meneer waarbij t niet helemaal ging zoals t hoorde
Nou succes zou ik zeggen. Wanneer moeten we jompelen of niet?! Je zegt het maarquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:22 schreef Dakota het volgende:
nouja mocht t wel zo zijn, jompel dan maar een eind vooruit hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:24 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nou succes zou ik zeggen. Wanneer moeten we jompelen of niet?! Je zegt het maar
jamaarjamaar..die moet ik ook nog kopen, heb ze niet in de kast liggen ofzoquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:26 schreef Mibos2 het volgende:
Die test kan makkelijk voor je gaat douchen hoor!!!
Niet??quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:28 schreef Dakota het volgende:
[..]
jamaarjamaar..die moet ik ook nog kopen, heb ze niet in de kast liggen ofzo
is het 3 a 4 jaar of driekwart jaar??quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:29 schreef Dakota het volgende:
dat idd Diaan
ik wacht er t liefst nog 3/4 jaar mee
ja daar weet ik alles van. mijn lichaam is nu nog niet blijquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:51 schreef Dakota het volgende:
mwoah elin is nog geen 3 mnd..is wel heel erg snel hoor, ook voor mn lichaam joh..
Eigen schuld... (dikke buik), moet je maar geen vieze interactie hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:29 schreef Dakota het volgende:
dat idd Diaan
ik wacht er t liefst nog 3/4 jaar mee
10 hele minuten? Wat is dat voor een test? En ik wilde even de stad in, jaaaa zeg. Kan ik mijn mobiele nummer aan je geven dat je me kan sms'en?quote:
Poort 80 staat open... stuur maar door.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:30 schreef Mibos2 het volgende:
Nog drie minuten...
Tico je mag wel een beetje van mij hebben hoor of een beetje heel veel ik heb er tenslotte eentje dwars door de anticonceptie heen.
Spannend!!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:36 schreef Dakota het volgende:
bezig..nog 3 minuten
wij zitten hier te duimen op een 1 streep
Gefeliciteerd Dakotaquote:
Zeg nooit nooit hè?quote:
Ja dat klopt, ik ben al ongesteld geweest dus de volgende is over een week of vier als het weer zo regelmatig is als vroegah.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:51 schreef Diaan73 het volgende:
Spiraaltje kun je toch pas laten zetten als je weer ongesteld bent? Toch?? Ik zal ook de huisarts bellen voor een recept voor Mirenaspiraal.
En Bepathene? oid Mn schoonzusje zweert daarbij... ik heb het zelf voor Lennon nog niet nodig gehad.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:53 schreef Jelief het volgende:
Mibos, graag! zinkzalf(weleda)/sudo en/ of talkpoeder werkt niet zo geweldig.Misschien die leem wel.
Koot idd nooit meer vies doen hoor!
* Jelief moet ook nog de huisarts bellen![]()
Ik heb hem destijds helemaal uit elkaar gesloopt om te kijken omdat manlief het niet overtuigend vond.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:02 schreef Dakota het volgende:
het was ook niet zonder bescherming hier hoor, met condoom mar dat kloteding flikkerde er uiteraard weer eens af.
en volgens mij juich ik iets te vroeg..ik zie echt een miniscule schaduw en vriendlief ziet niets..
wtf, misschien is t iets psychologisch.
Hmm oeps.. vandeweek maar weer eens testen??quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:02 schreef Dakota het volgende:
het was ook niet zonder bescherming hier hoor, met condoom mar dat kloteding flikkerde er uiteraard weer eens af.
en volgens mij juich ik iets te vroeg..ik zie echt een miniscule schaduw en vriendlief ziet niets..
wtf, misschien is t iets psychologisch.
Van de week? Ben jij gek?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm oeps.. vandeweek maar weer eens testen??
Ik had begrepen hoor dat het geklooi was, ik vind het ook geklooi met een condoom, daarom binnenkort een spiraaltje.
eerder?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Van de week? Ben jij gek?
De beste anticonceptie is toch wel een huilende, niet doorslapende baby
vorige keer had ik eerst een schaduw een week later getest.en toen was de 'zwanger' er al voor de teststreepquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb hem destijds helemaal uit elkaar gesloopt om te kijken omdat manlief het niet overtuigend vond.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Van de week? Ben jij gek?
De beste anticonceptie is toch wel een huilende, niet doorslapende baby
Het was toch bij twijfel niet inhalen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:12 schreef Popples het volgende:
[..]
maar werkt wel.
![]()
dakota je twijfelt. dus bij twijfel opnieuw doen
Er zit toch normaal geen schaduw op die strip als je hem uit elkaar sloopt? Die schaduw zou moeten komen van het omhulsel. Het is waarschijnlijk gewoon niks hoor Koot.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:15 schreef Dakota het volgende:
ik heb m uit elkaar gesloopt en gekeken waar de schaduw stond, daar heb ik 2 stipjes gezet en toen ik m weer in elkaar zette stonden de stipjes precies in t venster.
volgende week dus idd nog maar 1
man man wij hadden constant sexquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:18 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het was toch bij twijfel niet inhalen?![]()
Ik moet ineens denken aan een quote van Kluun in zijn boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt:
"en jij maar denken dat je tijdens de zwangerschap weinig seks had"
Jullie hebben net verkeringquote:
Dat boek is echt grappigquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:18 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het was toch bij twijfel niet inhalen?![]()
Ik moet ineens denken aan een quote van Kluun in zijn boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt:
"en jij maar denken dat je tijdens de zwangerschap weinig seks had"
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jullie hebben net verkeringWij zijn al 100 jaar bij elkaar
Hoe is het met Koen trouwens; al iets zichtbaars qua tandjes waarvan je denkt; zie je wel; dat is het dus!?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker dat het zo goed gaat met Ruben, Jelief. Klinkt als een voorbeeldige baby!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:34 schreef Llewella het volgende:
[..]
Hoe is het met Koen trouwens; al iets zichtbaars qua tandjes waarvan je denkt; zie je wel; dat is het dus!?
Kan ook bijna niet anders met van die lange ouders!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:52 schreef Dakota het volgende:
nog een keer getest met een andere test..geen plusje!
en Danique is ook een lange
wat fijn!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:12 schreef Fruppel het volgende:
Ze is zeker hard gegroeid! Had al zo'n vermoeden want haar kleertjes pasten ineens stukken beter!
Alles gaat hardstikke goed met haar, voor alsnog geen tekenen dat ze iets aan de hersenbloeding overgehouden heeft.
1 April moeten we weer terug naar de Vu voor controle!
mag ik deze nu vast nomineren voor tvp van het jaar???quote:
ik zou de gok niet wagenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
mag ik deze nu vast nomineren voor tvp van het jaar???
dakota fijn dat het geen plusje washier tot vorige week getwijfeld of ik er één zou halen, maar toen begon het litteken van de hechting pijn te doen, dus maar gewacht, en na twee dagen was ik ongi. leuke graadmeter dus om te weten of ik ongi moet worden
en nu wil manlief seks vanavond, maar hij wil geen condooms, ik geen pil, spiraaltje gruwel ik van etc etc.. dus dat wordt risico's nemen
OT: jr. drinkt zijn flessen weer net zo gulzig als voor vorige week, dus de laatste fles maar 200 geven, eens kijken of hij het opkrijgt
mjah dat dacht ik net ook voor de tweede test..maar eigenlijk steek ik al mijn aandacht eerst liever in elin dan dat ik haar eerste jaar constant naar de vk zou moeten of een problematische zwangerschap zou hebben (en weer zwanger zijn hoeft niet zo)quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:11 schreef DJMO het volgende:
ik zou het niet erg vinden kootliever één keer gelijk goed in de luiers, dan er vijf jaar of nog langer in te zitten
mja hier dus ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:40 schreef DJMO het volgende:
juh daar zit ook wat in, misschien komt het ook wel doordat ik soms echt geen kind heb aan JJ. Ik bedoel, hij is zo simpel, zo makkelijk, zo zo als je je een perfecte baby voorstelt, dat ik er niet tegenop zou zien .. nu vandaag zwanger raken zie ik overigens niet zitten, omdat ik dan rond JJ's verjaardag zou uitgerekend zijn(ergens ook wel makkelijk, klding en cadeautjes reclyclen
)
mja elin was ook bijna 8 pond, 53 cm en dus een hoofd van 37..de bevalling viel best mee achteraf gezien.quote:Op donderdag 26 maart 2009 07:29 schreef Fuente het volgende:
Dat is net als met zware kindjes enzo. Vaak zegt het gewicht van het kind ook niet zoveel, vooral de ligging inderdaad!
Natuurlijk, 10 of 12 pond zal best anders zijn dan 6 pond. Maar zo zijn er ook moeders die 8 pond al extreem groot vinden.
Op 3 maart was het 39 cm, bij de geboorte 32,5. Dat zegt niks over de bevalling inderdaad, het fontanel (of is het de?) gaat in elkaar waardoor het hoofdje door het geboortekanaal past. Gewoon zo past dat volgens mij niet namelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 07:38 schreef Dakota het volgende:
[..]
mja elin was ook bijna 8 pond, 53 cm en dus een hoofd van 37..de bevalling viel best mee achteraf gezien.
maarre hoe groot is t hoofdje van jullie kindje dan ?
T CB maakt mensen wel vaker ongerust (we moeten het goed in de gaten houden) Maar ik vind elin's hoofd nou niet echt belachelijk groot geworden volgens haar eigen lijntje..
Groter in omtrek bedoel je? Dan is Seb zijn hoofd 6,5 cm groter geworden sinds zijn geboorte. Maar ze zullen het wel combineren met de rest, lengte en gewicht neem ik toch aan. Hij was laatste keer dat ik daar was in drie weken zowat een kilo aangekomen.tja het CB, Ik ga er niet meer heen om te wegen of zo. Ze roepen toch steeds wat anders, het zal allemaal wel. Zolang hij mij gezond lijkt en hij vrolijk en alert is is het prima.quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:12 schreef Dakota het volgende:
pff idd..seb heeft bijv een grote sprong gemaakt qua hoofd..maar zit nu op een normale lijn..elins hoofd is ong 3.5 cm groter geworden sinds de geboorte .
mja ik denk dat t cb ook niet heeft gkeken hoe groot t hoofdje bij de geboorte was.
ze weten wel hoe ze mensen onnodig bang kunnen maken
idd..ik bedoel meer te zeggen dat seb en elins hoofd nu niet zoveel verschillen..dat elins hoofd langzamer groeit.vanaf de geboorte, omdat ze al 37 had bij de start.en seb een snelle inhaalrace heeft gedaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
Groter in omtrek bedoel je? Dan is Seb zijn hoofd 6,5 cm groter geworden sinds zijn geboorte. Maar ze zullen het wel combineren met de rest, lengte en gewicht neem ik toch aan. Hij was laatste keer dat ik daar was in drie weken zowat een kilo aangekomen.tja het CB, Ik ga er niet meer heen om te wegen of zo. Ze roepen toch steeds wat anders, het zal allemaal wel. Zolang hij mij gezond lijkt en hij vrolijk en alert is is het prima.
Goed punt!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:39 schreef Dakota het volgende:
neeeeeeeeheee dan kan ze niet met leander kleine worteltjes maken..dat mag niet met pleegzusjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar normaal kijkt hij meestal zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee, selene slaapt om te beginnen maar hooguit een uurtje of 3 totaal op een dag. als ik mazzel heb dan he. vaak genoeg houdt ze het op 2 kleine hazeslaapjes van een half uurtje. maar ze slaapt (speelt) wel van 6/7 uur 's avonds tot de andere dag 7/8 uur (onderbroken door een laat avondpapflesje)quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:51 schreef freecell het volgende:
Leander heeft net trouwens zijn middagslaapje geskipt?
Ochtendslaapje langer blijven slapen dan normaal en vanmiddag wilde hij echt niet. Nu nog steeds wakker en straks (half 4/4 uur, zoiets) gaat hij naar bed voor zijn 'laat op de dag' slaapje.
De meeste kinderen schrappen hun middagslaapje toch als laatste?
we hebben het niet gedaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 07:32 schreef LovelyLady het volgende:
ET en Swets gefeliciteerd met Nienke, tot over een paar maandjes in het andere topic!!
En Diaan heeft Lennon doorgeslapen??????
Ja dat zijn we ook van planquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:19 schreef Deepfreeze het volgende:
Diaan, kun je het late flesje niet wat eerder geven? wij hebben het van 11 naar 10 uur vervroegd, zodat je zelf ook alvast naar bed kunt. Chris sliep dan gewoon een uurtje meer.
Nou mijn baby niet hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:51 schreef freecell het volgende:
Leander heeft net trouwens zijn middagslaapje geskipt?
Ochtendslaapje langer blijven slapen dan normaal en vanmiddag wilde hij echt niet. Nu nog steeds wakker en straks (half 4/4 uur, zoiets) gaat hij naar bed voor zijn 'laat op de dag' slaapje.
De meeste kinderen schrappen hun middagslaapje toch als laatste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |