jij zit toch met je armen om je baby heen in een hoekje?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:41 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik ga vast uit mn dak, als jij dan ff op wil passen
Nee je hebt inderdaad niets te willen, maar het zou wel lekker zijn. Je laat hem nu dus slapen tot 2 uur? Dat is dan ook net zo handigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:35 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb niet veel te willen. Maar inderdaad, als ik hem nu laat slapen komt hij waarschijnlijk om een uur of twee. Wanneer ik hem nu wakker maak komt hij ook rond die tijd weer. Dus dan zit hij op een voeding meer (dan op 6 stuks). Hij krijgt 5 voedingen van 200 ml.
Hij doet de hele dag niet meer als hazenslaapjes, dus die is gewoon heel moe 's avonds en 's nachts.
Mijn man zegt net dat hij het weer een keer gaat proberen om Seb wakker te maken, eens kijken of hij wel of niet door gaat slapen vannacht. Maar dat zegt hij nu, ik weet wel hoe dat gaat. Komt hij weer beneden zonder Seb," jaaa maar hij ligt zo lief te slapen, ik vind het zielig om hem wakker te maken"quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee je hebt inderdaad niets te willen, maar het zou wel lekker zijn. Je laat hem nu dus slapen tot 2 uur? Dat is dan ook net zo handig
Op zich ik ook niet, maar ik heb begrepen dat het beter is om ze tot 2 maanden op 6 voedingen te laten... maar daar zijn de meningen ook weer over verdeeld. We gaan gewoon proberen of hij het met 5 voedingen af kan, zodat we hem 's avonds niet wakker hoeven te maken. Maar als Lennon er niet goed op reageert, gaan we gewoon weer over op 6 voedingen...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:46 schreef DJMO het volgende:
ik let eigenlijk niet op leeftijd bij de hoeveelheid voeding, ik hou heel stom de voedingstabel van nutrilon aan, en jr. groeit daar prima in mee, vanaf vijf kilo zou hij vijf keer 200 cc mogen, maar nu eerst maar eens terug naar die vijf keer 150 denk ik maar. ik wil niet dat hij volgende week weer afgevallen is, of niet genoeg aangekomen is
onder de tafelquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
jij zit toch met je armen om je baby heen in een hoekje?
Onder de tafel? Wat voor een voorbeeld is dat dan voor je kind? Weet je wat we dopen haar speen wel even in de brandewijn en daarna in de suiker.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:59 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft bijna negen uur geslapen wanneer hij wakker wordt en dat is eigenlijk te lang volgens de experts. Maar ja het zal wel hoor, hij slaapten dat doet hij overdag nauwelijks.
Dan mag Diaan haar lekker verwennen door wat benco in haar flesje te doen en kunnen Seb en lennon lekker 8 uur lang alleen in de speeltuinquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
Onder de tafel? Wat voor een voorbeeld is dat dan voor je kind? Weet je wat we dopen haar speen wel even in de brandewijn en daarna in de suiker.
Zouden ze daar buren hebben? Kunnen we de babyfoon daar afgeven.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:20 schreef Dakota het volgende:
[..]
Dan mag Diaan haar lekker verwennen door wat benco in haar flesje te doen en kunnen Seb en lennon lekker 8 uur lang alleen in de speeltuin
Nemen we punaises mee zodat we Cattie, reinhilde en mij vast kunnen prikken aan onze kinders
Hee, wat is benco? Ik wil wel eerst weten wat het is voordat ik het in een fles doe... maar als het alcohol is, zou ik dat nevernooit doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:20 schreef Dakota het volgende:
[..]
Dan mag Diaan haar lekker verwennen door wat benco in haar flesje te doen en kunnen Seb en lennon lekker 8 uur lang alleen in de speeltuin
Nemen we punaises mee zodat we Cattie, reinhilde en mij vast kunnen prikken aan onze kinders
Benco zijn van die chocoladekorrels om chocolademelk te maken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee, wat is benco? Ik wil wel eerst weten wat het is voordat ik het in een fles doe... maar als het alcohol is, zou ik dat nevernooit doen![]()
Fruppel, wat lekker dat ze heeft doorgeslapen!!
Estryshet is ook wel wat, 2 dagen achter elkaar....
En ik zit om 8 uur beneden omdat er zo iemand komt om onderhoud te plegen aan de verwarmingsketel, zul je zien dat ie pas laat komt..![]()
Ow moet je nagaan, dat ken ik niet eens... als ik al chocolademelk drink, is het de echte van Nutricia.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
Benco zijn van die chocoladekorrels om chocolademelk te maken
Is dat snel dan? Levi is nu 2 maanden...quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow moet je nagaan, dat ken ik niet eens... als ik al chocolademelk drink, is het de echte van Nutricia.![]()
Estrys, de wet van Murphy he? Nu lekker aan het genieten van je kop koffie?
Ow fruppel en a_a veel succes vanmiddag met de prikjes. Wat gaan jullie al snel, alhoewel het eerder andersom is, wij moeten lang wachten voordat we weer naar cb moeten.
Fuente, wat vervelend dat Merel een beetje aan het klooien is. Misschien heeft ze wel een soort van griepje onder de leden, is ook niet gek met dit vreemde weer, het ene moment zonnig en warm de andere regen en koud....
In mijn beleving wel, maar dat komt omdat wij pas weer de 14e april naar het cb moeten... jullie zijn dus eigenlijk mooi op tijd....quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is dat snel dan? Levi is nu 2 maanden...
Levi is ook beetje aan het rotzooien met de fles, krijgt nu 150ml waarvan ie maar 120ml op hoeft maar soms bij 80ml wil ie niet meer ..... ach ik doe niet moeilijk zolang ie maar iets binnenkrijgt, als ik honger krijgt laat ie het duidelijk merken.
Ik ook, ik ga vandaag in ieder geval elke keer 150 cc aanbieden. De laatste dagen slaapt hij trouwens standaard door tot een uur of half 7, op zich een mooi tijdstip als ik ook weer moet werken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
Fuente, wat naar dat Merel weer niet lekker is... Beterschap voor het meiske. En als het te lang duurt gewoon die HA platbellen
Ben benieuwd hoe het gaat Diaan, en dat Lennon vannacht lekker doorslaapt.
Zo en nu ook eerst even een kop koffie bakken (en Koen uit de keuken halen)
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:34 schreef Dakota het volgende:
ik ga denk ik maar eens een zwangerschapstestje doen straks
Oh myquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:34 schreef Dakota het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:34 schreef Dakota het volgende:
Je weet maar nooit. Kan me indenken dat je er nog niet helemaal op zit te wachten. En vieze interactiequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:22 schreef Dakota het volgende:
nou..ben a 2 ochtenden misselijk..en 2 weken terug had ik een piepkleine bloeding..en 5 weken terug had ik vieze interactie met meneer waarbij t niet helemaal ging zoals t hoorde
maarrr..het lijkt me stug hoor. Toch wil ik zekerheid.
Ja ik kan me voorstellen dat je zekerheid wilt, succesquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:22 schreef Dakota het volgende:
nou..ben a 2 ochtenden misselijk..en 2 weken terug had ik een piepkleine bloeding..en 5 weken terug had ik vieze interactie met meneer waarbij t niet helemaal ging zoals t hoorde
Nou succes zou ik zeggen. Wanneer moeten we jompelen of niet?! Je zegt het maarquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:22 schreef Dakota het volgende:
nouja mocht t wel zo zijn, jompel dan maar een eind vooruit hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:24 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nou succes zou ik zeggen. Wanneer moeten we jompelen of niet?! Je zegt het maar
jamaarjamaar..die moet ik ook nog kopen, heb ze niet in de kast liggen ofzoquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:26 schreef Mibos2 het volgende:
Die test kan makkelijk voor je gaat douchen hoor!!!
Niet??quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:28 schreef Dakota het volgende:
[..]
jamaarjamaar..die moet ik ook nog kopen, heb ze niet in de kast liggen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |