abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67375180
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:41 schreef Dakota het volgende:

[..]

ik ga vast uit mn dak, als jij dan ff op wil passen
jij zit toch met je armen om je baby heen in een hoekje?
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:46:36 #102
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67375191
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:35 schreef Estrys het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb niet veel te willen. Maar inderdaad, als ik hem nu laat slapen komt hij waarschijnlijk om een uur of twee. Wanneer ik hem nu wakker maak komt hij ook rond die tijd weer. Dus dan zit hij op een voeding meer (dan op 6 stuks). Hij krijgt 5 voedingen van 200 ml.
Hij doet de hele dag niet meer als hazenslaapjes, dus die is gewoon heel moe 's avonds en 's nachts.
Nee je hebt inderdaad niets te willen, maar het zou wel lekker zijn. Je laat hem nu dus slapen tot 2 uur? Dat is dan ook net zo handig
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 maart 2009 @ 22:46:43 #103
147316 crew  DJMO
#trut
pi_67375195
ik let eigenlijk niet op leeftijd bij de hoeveelheid voeding, ik hou heel stom de voedingstabel van nutrilon aan, en jr. groeit daar prima in mee, vanaf vijf kilo zou hij vijf keer 200 cc mogen, maar nu eerst maar eens terug naar die vijf keer 150 denk ik maar. ik wil niet dat hij volgende week weer afgevallen is, of niet genoeg aangekomen is
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_67375283
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:46 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Nee je hebt inderdaad niets te willen, maar het zou wel lekker zijn. Je laat hem nu dus slapen tot 2 uur? Dat is dan ook net zo handig
Mijn man zegt net dat hij het weer een keer gaat proberen om Seb wakker te maken, eens kijken of hij wel of niet door gaat slapen vannacht. Maar dat zegt hij nu, ik weet wel hoe dat gaat. Komt hij weer beneden zonder Seb," jaaa maar hij ligt zo lief te slapen, ik vind het zielig om hem wakker te maken"
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:49:49 #105
114177 Diaan73
pi_67375323
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:46 schreef DJMO het volgende:
ik let eigenlijk niet op leeftijd bij de hoeveelheid voeding, ik hou heel stom de voedingstabel van nutrilon aan, en jr. groeit daar prima in mee, vanaf vijf kilo zou hij vijf keer 200 cc mogen, maar nu eerst maar eens terug naar die vijf keer 150 denk ik maar. ik wil niet dat hij volgende week weer afgevallen is, of niet genoeg aangekomen is
Op zich ik ook niet, maar ik heb begrepen dat het beter is om ze tot 2 maanden op 6 voedingen te laten... maar daar zijn de meningen ook weer over verdeeld. We gaan gewoon proberen of hij het met 5 voedingen af kan, zodat we hem 's avonds niet wakker hoeven te maken. Maar als Lennon er niet goed op reageert, gaan we gewoon weer over op 6 voedingen...

Estrys, ik ben benieuwd!!!! Mannen... vanavond zat Peaceman al te luisteren dat hij niets hoorde van boven op de babyfoon en is gaan kijken.. hihi. Lennon lag gewoon heerlijk te slapen, meteen vanaf hij in bed lag.
Make love, not war ☮
pi_67375381
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:46 schreef Estrys het volgende:

[..]

jij zit toch met je armen om je baby heen in een hoekje?
onder de tafel
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67375758
Seb heeft bijna negen uur geslapen wanneer hij wakker wordt en dat is eigenlijk te lang volgens de experts. Maar ja het zal wel hoor, hij slaapt en dat doet hij overdag nauwelijks.
pi_67375794
Wow, ik heb een hoop bij te lezen zie ik
pi_67375801
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:51 schreef Dakota het volgende:

[..]

onder de tafel
Onder de tafel? Wat voor een voorbeeld is dat dan voor je kind? Weet je wat we dopen haar speen wel even in de brandewijn en daarna in de suiker.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 23:01:35 #110
114177 Diaan73
pi_67375835
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:59 schreef Estrys het volgende:
Seb heeft bijna negen uur geslapen wanneer hij wakker wordt en dat is eigenlijk te lang volgens de experts. Maar ja het zal wel hoor, hij slaapt en dat doet hij overdag nauwelijks.
precies... gewoon je gevoel volgen hoor en als Seb daar goed op reageert, is het prima toch?

Ik ga even een baby wakker maken, voeden en daarna slapen
Make love, not war ☮
pi_67376598
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:00 schreef Estrys het volgende:

[..]

Onder de tafel? Wat voor een voorbeeld is dat dan voor je kind? Weet je wat we dopen haar speen wel even in de brandewijn en daarna in de suiker.
Dan mag Diaan haar lekker verwennen door wat benco in haar flesje te doen en kunnen Seb en lennon lekker 8 uur lang alleen in de speeltuin
Nemen we punaises mee zodat we Cattie, reinhilde en mij vast kunnen prikken aan onze kinders
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 25 maart 2009 @ 07:09:53 #112
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_67381452
Mijn baby slaapt nog en ik zit wakker te zijn...schrok me een ongeluk vanmorgen maar er was niets aan de hand mevrouw "doet het nog" en heeft gewoon een nachtje doorgeslapen!

Vanmiddag krijgt ze haar eerst inentingen!

Ohh ze word wakker, gezellig
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 25 maart 2009 @ 07:31:56 #113
147316 crew  DJMO
#trut
pi_67381537
lekker frups! ik werd vanmorgen wakker (om half zes) met een hoofdpijn, niet normaal.. nu was ik echt blij dat manlief thuiszit met een blessure, kon hij mooi voor jr. zorgen. was hij nog wel boos op me: waarom geef je niet een fles om twaalf uur, nou issie om half zes al wakker ik ben dr maar niet op ingegaan, normaal is hij de deur al uit als jr. wakker wordt dus en ik had net een glof van misselijkheid. dat kan toch duiden op zwaare hoofdpijn/migraine?? ik bedoel die begint nu wel weg te trekken na twee paracetamol met codeïne dus..

enfin ik ga nog even met mijn katbaby spelen en koffie drinken voor ik bloed ga prikken zo.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_67381608
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:20 schreef Dakota het volgende:

[..]

Dan mag Diaan haar lekker verwennen door wat benco in haar flesje te doen en kunnen Seb en lennon lekker 8 uur lang alleen in de speeltuin
Nemen we punaises mee zodat we Cattie, reinhilde en mij vast kunnen prikken aan onze kinders
Zouden ze daar buren hebben? Kunnen we de babyfoon daar afgeven.

Nou heb ik me gister zo fijn groot gehouden, vandaag heb ik echt geen zin meer om hem weg te brengen, 1 dag is het wel leuk geweest, mag ik nou dan weer gewoon mijn mannetje bij me houden? Zucht, ik haat wennen aan dingen
  woensdag 25 maart 2009 @ 08:27:13 #115
114177 Diaan73
pi_67381965
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 23:20 schreef Dakota het volgende:

[..]

Hee, wat is benco? Ik wil wel eerst weten wat het is voordat ik het in een fles doe... maar als het alcohol is, zou ik dat nevernooit doen

Fruppel, wat lekker dat ze heeft doorgeslapen!!

Estrys het is ook wel wat, 2 dagen achter elkaar....

En ik zit om 8 uur beneden omdat er zo iemand komt om onderhoud te plegen aan de verwarmingsketel, zul je zien dat ie pas laat komt..
Make love, not war ☮
pi_67381990
Vanmiddag de eerste prikjes halen voor Levi, ik vind prikken al niet fijn en dan moet ik nu toekijken hoe ze Levi prikken We zullen zien hoe hij reageert. Klopt het dat ze er beetje ziek van kunnen worden? Verhoging enzo?

Vijdag ff lang weekend weg naar Weerterbergen, ff eruit en relaxen
pi_67381999
Estrys Moeilijk is het begin zo he?

Merel is weer niet lekker. Ze knapte afgelopen week direct weer op na haar verhoging, maar sinds gisteren weer veel dunne luiers en zonet heeft ze gespuugd.
Toch blijft ze gewoon goed plassen. Gisteren heeft ze ook veel in haar flessen laten stan, vanmorgen ging het wel goed. We kijken het nog maar weer even aan, en anders toch maar weer een tripje huisarts, het zit me gewoon niet lekker dat ze nu al een paar weken zovaak dunne luiers heeft, en dan afgelopen week verhoging, nu spugen en weer dunne luiers. Ze zit gewoon niet lekker in d'r vel.
Haar eczeem is wel bijna helemaal weg, ik smeer haar wangen in met vaseline creme van dr. Swaab, werkt als een trein!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67382017
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 08:27 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Hee, wat is benco? Ik wil wel eerst weten wat het is voordat ik het in een fles doe... maar als het alcohol is, zou ik dat nevernooit doen

Fruppel, wat lekker dat ze heeft doorgeslapen!!

Estrys het is ook wel wat, 2 dagen achter elkaar....

En ik zit om 8 uur beneden omdat er zo iemand komt om onderhoud te plegen aan de verwarmingsketel, zul je zien dat ie pas laat komt..
Benco zijn van die chocoladekorrels om chocolademelk te maken.

Ja 1 dag gaat nog wel, maar twee dagen achtereen is gewoon wel heel erg wennen. Bovendien wilde hij vanmorgen niet goed drinken (100ml op van de 200) en ik heb al zoveel geduld om half zeven in de ochtend En dan ben ik ongeduldig en vervolgens voel ik me daar weer heel schuldig over en moet hij ook nog naar het KDV en ik weer werken en ik heb nu al geen zin meer om te werken. Nog steeds niks veranderd op mijn werk leuke collega's, leuk werk maar bagger management. en dan het weer. Zo ook weer klaar met klagen voor vandaag, nou ga ik eerst een bakkie koffie halen
  woensdag 25 maart 2009 @ 08:36:46 #119
114177 Diaan73
pi_67382136
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 08:30 schreef Estrys het volgende:

[..]

Benco zijn van die chocoladekorrels om chocolademelk te maken
Ow moet je nagaan, dat ken ik niet eens... als ik al chocolademelk drink, is het de echte van Nutricia.

Estrys, de wet van Murphy he? Nu lekker aan het genieten van je kop koffie?

Ow fruppel en a_a veel succes vanmiddag met de prikjes. Wat gaan jullie al snel, alhoewel het eerder andersom is, wij moeten lang wachten voordat we weer naar cb moeten.

Fuente, wat vervelend dat Merel een beetje aan het klooien is. Misschien heeft ze wel een soort van griepje onder de leden, is ook niet gek met dit vreemde weer, het ene moment zonnig en warm de andere regen en koud.... Ik begin ook verkouden te worden en te sniffen.
Make love, not war ☮
pi_67382195
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 08:36 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ow moet je nagaan, dat ken ik niet eens... als ik al chocolademelk drink, is het de echte van Nutricia.

Estrys, de wet van Murphy he? Nu lekker aan het genieten van je kop koffie?

Ow fruppel en a_a veel succes vanmiddag met de prikjes. Wat gaan jullie al snel, alhoewel het eerder andersom is, wij moeten lang wachten voordat we weer naar cb moeten.

Fuente, wat vervelend dat Merel een beetje aan het klooien is. Misschien heeft ze wel een soort van griepje onder de leden, is ook niet gek met dit vreemde weer, het ene moment zonnig en warm de andere regen en koud....
Is dat snel dan? Levi is nu 2 maanden...
Levi is ook beetje aan het rotzooien met de fles, krijgt nu 150ml waarvan ie maar 120ml op hoeft maar soms bij 80ml wil ie niet meer ..... ach ik doe niet moeilijk zolang ie maar iets binnenkrijgt, als ik honger krijgt laat ie het duidelijk merken.
  woensdag 25 maart 2009 @ 08:42:02 #121
114177 Diaan73
pi_67382211
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 08:40 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Is dat snel dan? Levi is nu 2 maanden...
Levi is ook beetje aan het rotzooien met de fles, krijgt nu 150ml waarvan ie maar 120ml op hoeft maar soms bij 80ml wil ie niet meer ..... ach ik doe niet moeilijk zolang ie maar iets binnenkrijgt, als ik honger krijgt laat ie het duidelijk merken.
In mijn beleving wel, maar dat komt omdat wij pas weer de 14e april naar het cb moeten... jullie zijn dus eigenlijk mooi op tijd.... Levi is evenoud als Lennon.

Ze nemen wat ze nodig hebben toch? Dan is het goed zo...
Make love, not war ☮
pi_67382468
Fuente, wat naar dat Merel weer niet lekker is... Beterschap voor het meiske. En als het te lang duurt gewoon die HA platbellen
Ben benieuwd hoe het gaat Diaan, en dat Lennon vannacht lekker doorslaapt.
Zo en nu ook eerst even een kop koffie bakken (en Koen uit de keuken halen )
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:05:41 #123
114177 Diaan73
pi_67382552
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
Fuente, wat naar dat Merel weer niet lekker is... Beterschap voor het meiske. En als het te lang duurt gewoon die HA platbellen
Ben benieuwd hoe het gaat Diaan, en dat Lennon vannacht lekker doorslaapt.
Zo en nu ook eerst even een kop koffie bakken (en Koen uit de keuken halen )
Ik ook, ik ga vandaag in ieder geval elke keer 150 cc aanbieden. De laatste dagen slaapt hij trouwens standaard door tot een uur of half 7, op zich een mooi tijdstip als ik ook weer moet werken.
Make love, not war ☮
pi_67384860
ik ga denk ik maar eens een zwangerschapstestje doen straks

o fuente wat vervelend weer..is vaker zo he? dat ze wat ziekjes is..misschien toch maar even goed na laten kijken bij de HA
wanna rub mah puppeh?!
pi_67385076
Fuente beterschap!

Had ik al verteld dat Tyler goedgekeurd is door de kinderchirurg? Tot aan de operatie hoeft hij bij hem niet meer op controle te komen! Hij zei dat we heel goed spoelen, kan niet beter. Hij verwacht dat het niet lang meer duurt. Maar ik ga er voor alsnog vanuit dat het in mei is. Wachtlijst namelijk.

En de fysio ookal tevreden vanmorgen. Hij is veel soepeler. Maar nu ipv voorkeur rechts, links. Mafkees! Dus andersom leggen etc. En nog wat oefeningen gehad.

En nu ligt hij in bed zelfs uitgeput te slapen.
  woensdag 25 maart 2009 @ 10:55:54 #126
114177 Diaan73
pi_67385643
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:34 schreef Dakota het volgende:
hoezo?

Ingrid, wat fijn dat het zo ontzettend goed gaat met Tyler, hopelijk kan hij snel geopereerd worden, heb je dat maar gehad.
Make love, not war ☮
pi_67385699
quote:
Oh my
pi_67386191
quote:
pi_67386328
Succes Dakota
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_67386477
nou..ben a 2 ochtenden misselijk..en 2 weken terug had ik een piepkleine bloeding..en 5 weken terug had ik vieze interactie met meneer waarbij t niet helemaal ging zoals t hoorde
maarrr..het lijkt me stug hoor. Toch wil ik zekerheid.
wanna rub mah puppeh?!
pi_67386495
ehm 7 weken terug bedoel ik
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:23:29 #132
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_67386522
En en en Koot komt er nog zo'n poppetje aan??? Je hebt vijf minuten dat tijd gehad hoor!!!

Ik ga hier het luchtalarm even uit bed halen en ze kijken hoe ze er aan toe is. Ze heeft sinds gisteren weer een AB kuur. Hang echt de vlag uit als Kaith haar amandelen eruit zijn en ze Eva niet constant aansteekt. Popke had weer bijna 40 graden koorts en een zere keel en overal liep water uit. Haar neus, ogen en mond waren 1 grote waterval gisteren.
pi_67386532
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:22 schreef Dakota het volgende:
nou..ben a 2 ochtenden misselijk..en 2 weken terug had ik een piepkleine bloeding..en 5 weken terug had ik vieze interactie met meneer waarbij t niet helemaal ging zoals t hoorde
Je weet maar nooit. Kan me indenken dat je er nog niet helemaal op zit te wachten. En vieze interactie
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:23:59 #134
114177 Diaan73
pi_67386540
quote:
Ja ik kan me voorstellen dat je zekerheid wilt, succes En die interactie was toch niet vies? Moet lekker zijn..
Make love, not war ☮
pi_67386564
quote:
Nou succes zou ik zeggen. Wanneer moeten we jompelen of niet?! Je zegt het maar
pi_67386582
ja bah

maarre moet eerst nog douchen enzo..dan een keer een test
maar hoop dat het vals alarm is
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:25:48 #137
219033 Mibos2
pi_67386596
Een vieze interactie!!! Volgens mij draait het niet om viezigheid toch???
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:26:11 #138
219033 Mibos2
pi_67386611
Die test kan makkelijk voor je gaat douchen hoor!!!
pi_67386672
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:24 schreef Estrys het volgende:

[..]

Nou succes zou ik zeggen. Wanneer moeten we jompelen of niet?! Je zegt het maar
nouja mocht t wel zo zijn, jompel dan maar een eind vooruit hoor.
maar nu alweer zwanger zijn is nou niet mijn grootste wens...maargoed ik gok op 1%kans dat t wel zo is hoor
wanna rub mah puppeh?!
pi_67386690
Ja wij zijn vol verwachting (of is dat niet het goede woord in deze? )
pi_67386697
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:26 schreef Mibos2 het volgende:
Die test kan makkelijk voor je gaat douchen hoor!!!
jamaarjamaar..die moet ik ook nog kopen, heb ze niet in de kast liggen ofzo
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:28:19 #142
114177 Diaan73
pi_67386702
Ik had de test al lang gedaan denk ik.. hahaha maar ik zou er niet aan moeten denken. Hoe leuk en lief ik het ook allemaal vind, het is wel een beetje te snel.
Make love, not war ☮
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:29:05 #143
114177 Diaan73
pi_67386728
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:28 schreef Dakota het volgende:

[..]

jamaarjamaar..die moet ik ook nog kopen, heb ze niet in de kast liggen ofzo
Niet??
Make love, not war ☮
pi_67386744
dat idd Diaan
ik wacht er t liefst nog 3/4 jaar mee
wanna rub mah puppeh?!
pi_67386759
Vieze interactie
Weet je al wat?
pi_67386798
Zo snel achter elkaar pff, ik moet er niet aan denken. Ik hoop voor je dat het idd nog 3/4 jaar duurt (maarja de natuur doet toch wel wat ie wil, zeker als je onbeschermd vieze interactie hebt )
pi_67386804
Ga eens testjes kopen dan Koot! Ik stap straks weer voor een uur of 3,5 in de auto, en je weet hoe ongeduldig ik ben.
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:31:59 #148
219033 Mibos2
pi_67386821
Ja eerst nog kopen ook? Potjandosies...

Het is wel rap als het zo zou zijn maar een kleine Elin erbij is wel leuk
pi_67386828
Onbeschermd vieze interactie

Geweldig!
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:32:28 #150
219033 Mibos2