Wat moeten baby's van 3 maanden met apen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
Apeldoorn Eensch
Ik span mijn man wel voor zijn eigen karretje
Apeldoorn = apenheul?
Mijn baby is zowat geen baby meerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:33 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wat moeten baby's van 3 maanden met apen?
kids playground? (google)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
In Apeldoorn is er ook een hele leuke overdekte speeltuin... hebben de babies nog niet zoveel aan, maar evt. andere kinderen wel...
Ja de kids playground, zijn wij ooit geweest met Twan toen Peace en ik nog niet samenwoonden. Was daar erg leuk in mijn herinnering.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:37 schreef Estrys het volgende:
[..]
kids playground? (google)
ik lees daar dit:
de ruimtes zijn gescheiden in 2 zones:
a. de soft-playhoek voor de allerkleinsten (0 tot 4 jaar)
b. de speelstructuren, glijbanen en trampolines voor de grotere kinderen (5 tot 12 jaar).
Ded baby's hebben sowieso niet zoveel aan een meet![]()
Een zaterdag? Ik heb de gehele maand april nog open staan (heb ook eigenlijk geen levenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja de kids playground, zijn wij ooit geweest met Twan toen Peace en ik nog niet samenwoonden. Was daar erg leuk in mijn herinnering.
Maaruh, niet geheel onbelangrijk: een datum!!!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:47 schreef Estrys het volgende:
done, als iemand dan even wat data voorstellen wil doen. Of moet ik alles zelf doen hier?![]()
Die van ons slaapt nog steeds, die moeten we over een uurtje wakker maken. Morgen gaan we beginnen met het geven van 150 cc en het overslaan van de avondvoeding.. eens kijken hoe hij daarop reageert. We moeten hem al een tijdje 's avonds echt wakker maken... nu is hij 2 maanden en gaan we proberen met 5 voedingen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:09 schreef Estrys het volgende:
heej mijn zoon wordt wakker. Die moet eten denk ik
Bij ons werkt dat wakker maken gewoon echt niet. Hij slaapt nu dus al vanaf een uur of zeven, hij heeft gegeten om (hou je vast) half 5. Hij slaapt dus wel door alleen snapt hij niet dat hij dat vanaf een voeding later moet doen... en dan denk je, nou dan maak je hem wakker voor de voeding. Dat dacht ik namelijk ook maar dan slaapt hij niet door en komt hij vijf uur later gewoon weer.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die van ons slaapt nog steeds, die moeten we over een uurtje wakker maken. Morgen gaan we beginnen met het geven van 150 cc en het overslaan van de avondvoeding.. eens kijken hoe hij daarop reageert
Dus als Seb nu een fles krijgt, is hij over 5 uur weer wakker voor de volgende fles? Hij heeft wel een mooi strak schema, maar dat wil je juist niet snachts.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:16 schreef Estrys het volgende:
[..]
Bij ons werkt dat wakker maken gewoon echt niet. Hij slaapt nu dus al vanaf een uur of zeven, hij heeft gegeten om (hou je vast) half 5. Hij slaapt dus wel door alleen snapt hij niet dat hij dat vanaf een voeding later moet doen... en dan denk je, nou dan maak je hem wakker voor de voeding. Dat dacht ik namelijk ook maar dan slaapt hij niet door en komt hij vijf uur later gewoon weer.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dus als Seb nu een fles krijgt, is hij over 5 uur weer wakker voor de volgende fles? Hij heeft wel een mooi strak schema, maar dat wil je juist niet snachts.
ik ga vast uit mn dak, als jij dan ff op wil passenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
Wie wil een apart baby-meet topic openen? Wel zo handig?
Kids Playground klinkt goed! zowel voor jong en oud leuk!
wees gelukkigquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:16 schreef Estrys het volgende:
[..]
Bij ons werkt dat wakker maken gewoon echt niet. Hij slaapt nu dus al vanaf een uur of zeven, hij heeft gegeten om (hou je vast) half 5. Hij slaapt dus wel door alleen snapt hij niet dat hij dat vanaf een voeding later moet doen... en dan denk je, nou dan maak je hem wakker voor de voeding. Dat dacht ik namelijk ook maar dan slaapt hij niet door en komt hij vijf uur later gewoon weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |