ja maar daarna niet meer, dus dat telt nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:26 schreef Guuzewuus het volgende:
Jaaaa, dat is nu een speciale datum, want toen deed Stella haar eerste stapjes
Ohwquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:27 schreef Estrys het volgende:
[..]
ja maar daarna niet meer, dus dat telt niet
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:11 schreef Guuzewuus het volgende:
Ingrid, fijn dat bij jullie ook alles goed gaat. Het zal toch wel even wennen geweest zijn zo, met jullie manneke thuis.
Nou ok maken we voor Stella een uitzonderingquote:
Oh, wat liefquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:51 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nou ok maken we voor Stella een uitzondering![]()
Guus, jij en Stella zijn met zijn tweeën toch in jullie gezinnetje? Ik wil gewoon even zeggen dat ik heel veel respect voor jou heb hoe je het doet met StellaHeel erg knap en wat een heerlijk grietje lijkt het me op foto's.
Ja morgen en vrijdag en het is MOEILIJK om er weer in te komen. Echt verschrikkelijk. Maar komt goed, morgen gesprek met mijn manager over hoe mijn werk in te delen omdat ik minder uren ga werken en ik weet wel hoe dat anders gaat: hetzelfde werk in minder uren. Maar ben gekke henkie niet natuurlijk. Sebke slaapt overigens als een roosquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
Estrys, wat fijn dat het zo goed is gegaan vandaag... moet je morgen weer werken?
Ik het nog toen ik terugkwam na de geboorte van Twan, heel vreemd en echt lastig om er weer in te komen. Komt vanzelf weer. Werkte je voor de geboorte van Seb ook al 24 uur? Ik ga ook 24 uur werken, ik werkte 28 uur.... Fijn dat Seb nu slaapt als een roos, het is ook erg vermoeiend denk ik voor zo'n ventje.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja morgen en vrijdag en het is MOEILIJK om er weer in te komen. Echt verschrikkelijk. Maar komt goed, morgen gesprek met mijn manager over hoe mijn werk in te delen omdat ik minder uren ga werken en ik weet wel hoe dat anders gaat: hetzelfde werk in minder uren. Maar ben gekke henkie niet natuurlijk. Sebke slaapt overigens als een roos
ik had een contract voor 28 maar had een project erbij voor 4 dus in totaal 32.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik het nog toen ik terugkwam na de geboorte van Twan, heel vreemd en echt lastig om er weer in te komen. Komt vanzelf weer. Werkte je voor de geboorte van Seb ook al 24 uur? Ik ga ook 24 uur werken, ik werkte 28 uur.... Fijn dat Seb nu slaapt als een roos, het is ook erg vermoeiend denk ik voor zo'n ventje.
En nu ga je 24 uur werken?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:42 schreef Estrys het volgende:
[..]
ik had een contract voor 28 maar had een project erbij voor 4 dus in totaal 32.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:05 schreef freecell het volgende:
Ik ga niet kijken bij Leander, want dan wordtie wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |