als reinhilde nu plotseling taarten aan t bakken is heb je idd gelijk.quote:
als ik echt zou willen dat ze rustig wordt, vraag ik wel even of mn pleegpa in r gezicht wil ademenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:58 schreef freecell het volgende:
Ik zei dus:
Vooral bij het dopen van baby's deden ze dat met die speen inderdaad, dan sliepen ze lekker tijdens de kerkdienst
Zakdoek, beetje suiker er in, pepermuntje er in en dan in de brandewijn of jenever dopen
Jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
freecell, dat is apart!
Was je ineens een ander merk gaan gebruiken?
Gelukkig denk jij niet voor mij. En! Ik had het in eerste instantie zo opgevat; volgens mij heb ik ook geschreven dat ik het met een knipoog las. En het kan mij weer helemaal niets schelen wat jij daar dan weer van vindt.quote:
Kan je niet evt. 's middags opvolgmelk met wat rijstebloem doen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
Jeetje wat gaan jullie hardLeuke discussie wbt het alleen laten van kinderen met babyfoon/en voeding/snoepen. Estrys leuk idee, een babymeet!
Uhm eventjes wat anders, Koen wil geen opvolgmelk meer, althans... 's ochtends gaat het er "redelijk" in (150) en smiddags krijgt hij maar een pyjamapapje want dat gaat er beter in dan die opvolgmelk (250)
Is dat niet een beetje weinig aan opvolg melk? Hij krijgt nog steeds comfort, is het misschien wijs om over te stappen naar gewone opvolgmelk (want krampies heeft ie toch niet meer, en zijn ontlasting is ook goed.
We moeten volgende week weer naar het CB maar dacht: gooi het hier even neer misschien zijn er ervaringen?
Ik kan het je echt aanraden! Alle kindjes in het groepje vonden het hardstikke leuk!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
Fruppel, dat klinkt erg lekker en goed hoor...Ik ga toch eens kijken of het hier en wanneer het hier kan.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:00 schreef Dakota het volgende:
[..]
als ik echt zou willen dat ze rustig wordt, vraag ik wel even of mn pleegpa in r gezicht wil ademen
Hulde Diaan, zo is het!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat iedereen hier 1 belangrijk ding deelt en dat is het beste voor hebben met je baby/kind!! Alleen doen we het allemaal op onze eigen manier!!!
Rijstebloem krijg ik er niet in, paar keer geprobeerd, het is volgens mij gewoon echt de opvolgmelk die hij niet (meer) lekker vind.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
Kan je niet evt. 's middags opvolgmelk met wat rijstebloem doen?
Ik denk eig. dat het niet veel uit maakt, want het is beide zuivel toch... Maar ik zou het even op het cb navragen idd.
Ons baby-zwemwater is volgens mij bij lange na geen 30 graden!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:18 schreef peterfan het volgende:
Dakota, ik doe aan babyzwemmen in een klasje en het water is daar 30 graden. Ik mocht beginnen toen mijn zoontje vier maanden was en moest hem van te voren langzaamaan laten wennen aan kouder water in zijn badje. Dat heb ik alleen nooit gedaan..Maar hij vindt het prachtig. Het duurt een half uurtje en dat is denk ik ook wel de max qua temperatuur en " uitputting" .
Dan zou ik idd eens kijken of hij een ander type melk, desnoods een ander merk (eens mailen of je een proefverpakking kan krijgen ofzo). Wie weet scheelt het.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rijstebloem krijg ik er niet in, paar keer geprobeerd, het is volgens mij gewoon echt de opvolgmelk die hij niet (meer) lekker vind.
Voor de rest eet hij als een dijker. Dus voedsel is genoeg, zuivel misschien minder. Maar ik vind het zo weinig, op deze leeftijd zouden ze toch nog wel iets van 3 of 4 flessen moeten krijgen ...
ah hier 33.5 zie ik net!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ons baby-zwemwater is volgens mij bij lange na geen 30 graden!Was het maar waar!
Ik vind het soms knap koud. Nu nog voor Sasha.
De zwemjuf raadt ouders met hele kleintjes ze goed in de gaten te houden en dan vooral de handjes en voetzooltjes, als die blauwig worden is het tijd om te stoppen, ook al is het halve uurtje nog niet om.
Dat vind ik wel fijn, dat ze dat gewoon goed zeggen en ook zelf af en toe nog eens langs loopt bij de hele kleintjes.
Ow hmm dat ik daar zelf niet op gekomen ben. Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
Dan zou ik idd eens kijken of hij een ander type melk, desnoods een ander merk (eens mailen of je een proefverpakking kan krijgen ofzo). Wie weet scheelt het.
Seb heeft volgens mij elke week een sprongetje of zo, die piept wat afquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:29 schreef Dakota het volgende:
ehm is er een 12 weken sprongetje?
Elin is aan t piepen vandaag
toch 12 zag ik net.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
Seb heeft volgens mij elke week een sprongetje of zo, die piept wat af
is dat niet rond 10 weken of zo?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:23 schreef DJMO het volgende:
straks even teruglezen hoor. Dakota, ik was er toevallig vorige week naar op zoek, omdat jr. vorige week, al voor hij ziek werd, begon te etteren met zijn flessen, slecht drinken etc. en hij was afgelopen zondag precies twaalf weken, en laat hij vandaag nu precies een krolse kater lijken. echt, johan vroeg me: hoor ik nou die kat?? nee dat is jr. zeg ik.. hij geloof ik niet. dat was gisteren of zo.. en nu, kat is nergens te bekken en uit de box komt me toch een hoop kattengebler
estrys al weer thuis inmiddels??
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:23 schreef Guuzewuus het volgende:
Hey, ik ben helemaal vergeten te vertellen...
Stella liep los op 18-3. En daarna niet meer
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |