abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67357405
Oh, 33,5 is nog lekkerder!
pi_67357443
peterfan, dat klinkt goed zeg!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:26:23 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67357455
Oh peterfan, dat is lekker dan idd!
Ik zwem in hetzelfde bad, de dag ervoor en de dag erna zeg maar en het verschilt echt niet hoor, de temperatuur, voor de babietjes of voor het normale zwemmen. Ik vind het eig. net niet lekker voor kindjes...
pi_67357513
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
Dan zou ik idd eens kijken of hij een ander type melk, desnoods een ander merk (eens mailen of je een proefverpakking kan krijgen ofzo). Wie weet scheelt het.
Ow hmm dat ik daar zelf niet op gekomen ben. Bedankt voor de tip!
Ik ga uiteraard ook nog even overleggen met het CB.
pi_67357515
ehm is er een 12 weken sprongetje?
Elin is aan t piepen vandaag
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67357559
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:29 schreef Dakota het volgende:
ehm is er een 12 weken sprongetje?
Elin is aan t piepen vandaag
Seb heeft volgens mij elke week een sprongetje of zo, die piept wat af

is dat niet rond 10 weken of zo?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67357689
Heb mn Oei-ik-groei boek niet bij de hand, sorry koot!
Sterkte ermee!
pi_67358002
Ik heb m ook niet bij de hand. Ook onvoorstelbaar hoe snel je dat soort dingen weer vergeet. Ik dacht dus echt dat ik nooit zou vergeten hoeveel mijn zoontje bijvoorbeeld woog met drie maanden. En wanneer hij sprongetjes had en of dat nou vroeg of laat was.... en nu, nu kan ik het me dus echt niet meer herinneren!
(gelukkig heb ik wel veel opgeschreven)
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:48:18 #34
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_67358065
Ik kan helaas niet vinden wat de temperatuur van het water is waar wij vandaag gezwommen hebben maar 30 graden is het zeker weten niet!
Waar we vanaf de 12 weken gaan zwemmen is het water 32 graden!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:58:38 #35
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_67358358
Ik heb net de babyfoon binnen die we hebben besteld. Eens kijken of ze beter slaapt als ik er niet naast zit. Volgens mij hebben we namelijk een baby gekweekt die dol is op aandacht. Waardoor ze niet wil slapen als ik of papa erbij zijn. En als ze geen aandacht krijgt(omdat wij eten ofzo) is het huilen geblazen. Dus ik heb haar net in haar ledikantje gelegd, en ze lag net te brabbelen enzo, en nu is ze stil.

Dat was ze volgens mij nu nog niet als ik er wel naast had gezeten...
pi_67358591
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:30 schreef Estrys het volgende:

[..]

Seb heeft volgens mij elke week een sprongetje of zo, die piept wat af

is dat niet rond 10 weken of zo?
toch 12 zag ik net.

bij elin mek ik t erg snel.
Ze huilt jeej nog steeds amper en sowieso niet zonder reden..dus is t een sprongetje
netjes steeds een week te vroeg
wanna rub mah puppeh?!
pi_67359422
nog anderhalf uur (neeej ik tel niet af )

en ik heb niet gebeld. Ik durf niet ben veel te bang dat hij aan het huilen is of zo en dat ik dan meteen in de auto spring.
pi_67363074
Zo ook weer bij gelezen!
Oh shit, ist al zo laat, Djeez komt eraan, Tyler spoelen dus! Reageer nog wel later
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 24 maart 2009 @ 17:23:08 #39
147316 crew  DJMO
#trut
pi_67363538
straks even teruglezen hoor. Dakota, ik was er toevallig vorige week naar op zoek, omdat jr. vorige week, al voor hij ziek werd, begon te etteren met zijn flessen, slecht drinken etc. en hij was afgelopen zondag precies twaalf weken, en laat hij vandaag nu precies een krolse kater lijken. echt, johan vroeg me: hoor ik nou die kat?? nee dat is jr. zeg ik.. hij geloof ik niet. dat was gisteren of zo.. en nu, kat is nergens te bekken en uit de box komt me toch een hoop kattengebler

estrys al weer thuis inmiddels??
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_67364836
jaaaa wij zijn thuis.

Hij was heel makkelijk zeiden ze op het KDV. Kreeg hem terug in een compleet andere outfit (zijn reserve setje wat ik mee had gegeven), maar dat had ik wel gedacht. Hij had zijn broek ondergepoept (nou mag dat echt geen naam hebben wat er in die broek zat zag ik net toen ik het uitpakte, dat deed hij onderweg in Duitsland veel beter) en zijn shirt onder gespuugd. Ze vonden dat hij hard kon huilen als hij honger heeft, onze driftkikker. Ik heb nog even een half uurtje met hem geknuffeld en nou ligt hij in zijn bedje lekker te slapen want hij was echt moe. Hij heeft de hele dag kleine hazenslaapjes gedaan, eigenlijk precies zoals thuis.

Toen ze hem uit de box haalde om aan mij te geven en hij mij zag begon hij te lachen Ik ben weer helemaal verliefd op mijn mannetje, mijn kleine held.
pi_67366512
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:23 schreef DJMO het volgende:
straks even teruglezen hoor. Dakota, ik was er toevallig vorige week naar op zoek, omdat jr. vorige week, al voor hij ziek werd, begon te etteren met zijn flessen, slecht drinken etc. en hij was afgelopen zondag precies twaalf weken, en laat hij vandaag nu precies een krolse kater lijken. echt, johan vroeg me: hoor ik nou die kat?? nee dat is jr. zeg ik.. hij geloof ik niet. dat was gisteren of zo.. en nu, kat is nergens te bekken en uit de box komt me toch een hoop kattengebler

estrys al weer thuis inmiddels??

Elin ligt ook al uren een raar geluid te produceren iets van WRAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH en dan ook loe en loeihard

fijn dat het zo goed is gegaan Estrys
wanna rub mah puppeh?!
pi_67366697
Fijn dat het goed ging Estrys.

En hier gaat het ook goed.

Ik laat Tyler nooit alleen thuis. Ook niet om Kim even te brengen naar psz. Durf ik niet.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:11:06 #43
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67366758
Dollemina wat goed . Ik kan echt niet meer zonder mijn babyfoon hoor, mijn favoriete geluid hier: slaap-pruttel-knorgeluiden van Stella.

En Seb, goed gedaan vent . Wat fijn dat hij gewoon lekker zichzelf was .
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:11:52 #44
223453 Guuzewuus
pi_67366779
Ingrid, fijn dat bij jullie ook alles goed gaat . Het zal toch wel even wennen geweest zijn zo, met jullie manneke thuis.
pi_67366820
jeej, we hebben fijn met zijn drietjes aan tafel gegeten
met een toetje selene vindt bigarde halfvolle yoghurt *lekker*. jumjum!!!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_67366906
wat betreft babyfoon: ik ga rustig ff langs de buren als selene slaapt met de babyfoon mee. oppas doen we niet, we kennen hier eigenlijk niemand en dan vinden we het toch wat eng. mijn ouders mogen oppassen, en sangdrax zijn moeder, bij erge nood zijn vader (dat was niet zo'n succes, zijn smetvrees speelt dan op. die weigert bv flesjes af te wassen, dus dan moet je vooraf 4 flesjes klaarzetten). zijn zus niet (when hell freezes over)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_67367105
Estrys fijn dat het zo goed ging
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:23:37 #48
223453 Guuzewuus
pi_67367182
Hey, ik ben helemaal vergeten te vertellen...

Stella liep los op 18-3 . En daarna niet meer
pi_67367248
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:23 schreef Guuzewuus het volgende:
Hey, ik ben helemaal vergeten te vertellen...

Stella liep los op 18-3 . En daarna niet meer
was 18-3 een speciale datum dan
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:26:11 #50
223453 Guuzewuus
pi_67367276
Jaaaa, dat is nu een speciale datum , want toen deed Stella haar eerste stapjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: