quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:34 schreef Dakota het volgende:
ik ga denk ik maar eens een zwangerschapstestje doen straks
Oh myquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:34 schreef Dakota het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:34 schreef Dakota het volgende:
Je weet maar nooit. Kan me indenken dat je er nog niet helemaal op zit te wachten. En vieze interactiequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:22 schreef Dakota het volgende:
nou..ben a 2 ochtenden misselijk..en 2 weken terug had ik een piepkleine bloeding..en 5 weken terug had ik vieze interactie met meneer waarbij t niet helemaal ging zoals t hoorde
maarrr..het lijkt me stug hoor. Toch wil ik zekerheid.
Ja ik kan me voorstellen dat je zekerheid wilt, succesquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:22 schreef Dakota het volgende:
nou..ben a 2 ochtenden misselijk..en 2 weken terug had ik een piepkleine bloeding..en 5 weken terug had ik vieze interactie met meneer waarbij t niet helemaal ging zoals t hoorde
Nou succes zou ik zeggen. Wanneer moeten we jompelen of niet?! Je zegt het maarquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:22 schreef Dakota het volgende:
nouja mocht t wel zo zijn, jompel dan maar een eind vooruit hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:24 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nou succes zou ik zeggen. Wanneer moeten we jompelen of niet?! Je zegt het maar
jamaarjamaar..die moet ik ook nog kopen, heb ze niet in de kast liggen ofzoquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:26 schreef Mibos2 het volgende:
Die test kan makkelijk voor je gaat douchen hoor!!!
Niet??quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:28 schreef Dakota het volgende:
[..]
jamaarjamaar..die moet ik ook nog kopen, heb ze niet in de kast liggen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |