abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67389575
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:51 schreef Diaan73 het volgende:
Spiraaltje kun je toch pas laten zetten als je weer ongesteld bent? Toch?? Ik zal ook de huisarts bellen voor een recept voor Mirenaspiraal.
Ja dat klopt, ik ben al ongesteld geweest dus de volgende is over een week of vier als het weer zo regelmatig is als vroegah.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:00:15 #202
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67389699
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:53 schreef Jelief het volgende:
Mibos, graag! zinkzalf(weleda)/sudo en/ of talkpoeder werkt niet zo geweldig.Misschien die leem wel.

Koot idd nooit meer vies doen hoor!

* Jelief moet ook nog de huisarts bellen
En Bepathene? oid Mn schoonzusje zweert daarbij... ik heb het zelf voor Lennon nog niet nodig gehad.

Okay, ik ben nog (steeds) niet ongesteld geworden, maar wel 2x cervixslijm volgens mij... ach als het weer net zo gaat als voor de zwangerschap, heb ik weer onregelmatige cyclussen, maar durf het niet aan om zonder bescherming "vies" te doen.
Make love, not war ☮
pi_67389776
het was ook niet zonder bescherming hier hoor, met condoom mar dat kloteding flikkerde er uiteraard weer eens af.

en volgens mij juich ik iets te vroeg..ik zie echt een miniscule schaduw en vriendlief ziet niets..
wtf, misschien is t iets psychologisch.
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67389807
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:02 schreef Dakota het volgende:
het was ook niet zonder bescherming hier hoor, met condoom mar dat kloteding flikkerde er uiteraard weer eens af.

en volgens mij juich ik iets te vroeg..ik zie echt een miniscule schaduw en vriendlief ziet niets..
Ik heb hem destijds helemaal uit elkaar gesloopt om te kijken omdat manlief het niet overtuigend vond.
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:04:58 #205
114177 Diaan73
pi_67389845
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:02 schreef Dakota het volgende:

Hmm oeps.. vandeweek maar weer eens testen??

Ik had begrepen hoor dat het geklooi was, ik vind het ook geklooi met een condoom, daarom binnenkort een spiraaltje.
Make love, not war ☮
pi_67389933
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:04 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Hmm oeps.. vandeweek maar weer eens testen??

Ik had begrepen hoor dat het geklooi was, ik vind het ook geklooi met een condoom, daarom binnenkort een spiraaltje.
Van de week? Ben jij gek?

De beste anticonceptie is toch wel een huilende, niet doorslapende baby
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:10:19 #207
114177 Diaan73
pi_67390010
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:07 schreef Estrys het volgende:

[..]

eerder?

Make love, not war ☮
pi_67390012
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:03 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik heb hem destijds helemaal uit elkaar gesloopt om te kijken omdat manlief het niet overtuigend vond.
vorige keer had ik eerst een schaduw een week later getest.en toen was de 'zwanger' er al voor de teststreep

Maar dit is zo miniscuul..dus denk niet dat t wat is hoor..volgende week gooien we er nog wel 1 tegenaan..maar vooralsnog..neuh
wanna rub mah puppeh?!
pi_67390064
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:07 schreef Estrys het volgende:

[..]

maar werkt wel.

dakota je twijfelt. dus bij twijfel opnieuw doen
mama van 3 kids!
pi_67390101
Leem werkt goed idd, Jelief. En wecesinpoeder van Weleda, da's echt wonderspul
Het centrum voor moeder en kind heeft ook fijn billenpoeder gemaakt van leem
pi_67390180
ik heb m uit elkaar gesloopt en gekeken waar de schaduw stond, daar heb ik 2 stipjes gezet en toen ik m weer in elkaar zette stonden de stipjes precies in t venster.
volgende week dus idd nog maar 1
wanna rub mah puppeh?!
pi_67390245
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:12 schreef Popples het volgende:

[..]

maar werkt wel.

dakota je twijfelt. dus bij twijfel opnieuw doen
Het was toch bij twijfel niet inhalen?

Ik moet ineens denken aan een quote van Kluun in zijn boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt:
"en jij maar denken dat je tijdens de zwangerschap weinig seks had"
pi_67390305
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:15 schreef Dakota het volgende:
ik heb m uit elkaar gesloopt en gekeken waar de schaduw stond, daar heb ik 2 stipjes gezet en toen ik m weer in elkaar zette stonden de stipjes precies in t venster.
volgende week dus idd nog maar 1
Er zit toch normaal geen schaduw op die strip als je hem uit elkaar sloopt? Die schaduw zou moeten komen van het omhulsel. Het is waarschijnlijk gewoon niks hoor Koot.
pi_67390355
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:18 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik moet ineens denken aan een quote van Kluun in zijn boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt:
man man wij hadden constant sex
wanna rub mah puppeh?!
pi_67390394
ik ga zo naar de stad om toch een andere te kopen
wanna rub mah puppeh?!
pi_67390402
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:21 schreef Dakota het volgende:

[..]

man man wij hadden constant sex
Jullie hebben net verkering Wij zijn al 100 jaar bij elkaar
pi_67390409
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:18 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dat boek is echt grappig
Hoofdstuk: seks na de zwangerschap: eerste pagina helemaal leeg en dan de tweede beginnen met: nee, das flauw!
pi_67390441
we gaan way off topic hier
pi_67390690
Kijk ik net om het hoekje bij Lotte op d'r kamer omdat er nog wel een hoop geluid vandaan kwam, zat ze lekker rechtop in bed met alle knuffels te spelen
Grapjas. Eerst aangeven dat je moe bent en dan lekker in bed gaan spelen
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:32:44 #220
114177 Diaan73
pi_67390724
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:22 schreef Estrys het volgende:

[..]

Jullie hebben net verkering Wij zijn al 100 jaar bij elkaar

Geweldig boek inderdaad Op Lowlands las hij er een hoofdstuk uit voor, geweldig om naar die man te luisteren. we zouden a.s. vrijdag NightWriters gaan, maar gaat niet ivm te weinig animo
Make love, not war ☮
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:41:40 #221
62233 Jelief
ikke lief!
pi_67391018
Zal ik voor het on-topic dan maar even vertellen hoe hetmet Ruben gaat?

Ik heb een heel tevreden mannetje dat het ontzettend goed doet. Hij slaapt, drinkt, lacht, en maakt lieve babygeluidjes. Hij huilt om een vieze luier, slaap of honger. Hij valt om een uur of negen, half tien 's avonds in een diepe slaap om pas tegen een uur of 4 weer wakker te worden. Nu moet ik mijzelf nog aanwennen om dan ook te gaan slapen, dan kan ik wat langer slapen
Hij lijkt mij en Mike en Emma te herkennen,hij lacht iig breeduit als we boven hem hangen
Poepen doet hij om de twee dagen maar dan wel meteen een luier vol

wat dan wat minder gaat is zijn huid, zoals gezegd snel last van smetplekjes. Hij heeft verder een erg droge huid en veel schilfers op zijn hoofd (berg, maar dan droog). We smeren dus veel.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_67391669
Lekker dat het zo goed gaat met Ruben, Jelief. Klinkt als een voorbeeldige baby!
pi_67391931
ontopic: seleentje heeft de hele nacht tevreden in haar bedje liggen spelen. wat leuk. dus nu is ze best wel bewerkelijk want "mama, nu ben ik een beetje moe".....

offtopic: sangdrax en ik doen al jaren met condooms hoor. bevalt prima.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 25 maart 2009 @ 15:02:25 #224
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_67393804
Jelief je hebt pm.
pi_67394920
Ik kom net bij het cb vandaan; even tussentijdse weging en vraagje wat betreft het fles weigeren (tips voor oma gezien het daar het grootste probleem is gezien oma zelf geen melk geeft ).
Nou de groei hoef ik me geen zorgen over te maken, mevrouw is bijna 900 gram in een maand aangekomen! Dus dat is prima in orde! We dachten al te zien dat ze toch wel flink was aangekomen; de commode groeit ze ook uit; en de kleertjes gaan ook hard (mt74 ben ik ook aan de kant aan het leggen zo langzamerhand).

Offtopic; dakota; ik heb hier nu wel tests op voorraad liggen nadat ik ook even de schrik had een paar maanden geleden.
Spiraal laten zetten hoef je niet perse ongesteld voor te zijn geweest; bij borstvoeding kan het namelijk zijn dat je niet ongesteld wordt; en dan kun je ook een spiraal laten zetten; ideale tijd is zo'n 8 weken na de bevalling van at ik heb begrepen (toen is het bij mij ook gebeurd).
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_67395022
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker dat het zo goed gaat met Ruben, Jelief. Klinkt als een voorbeeldige baby!
Hoe is het met Koen trouwens; al iets zichtbaars qua tandjes waarvan je denkt; zie je wel; dat is het dus!?
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_67395407
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:34 schreef Llewella het volgende:

[..]

Hoe is het met Koen trouwens; al iets zichtbaars qua tandjes waarvan je denkt; zie je wel; dat is het dus!?
Mooi nix, natuurlijk dat randje wat ik zag was misschien alleen geirriteerd tandvlees? Ik mag ook niet echt kijken dus echt goed zien kan ik het niet meer, maar dat wittige randje is weg.
Hij heeft zondag en maandagavond nog even een "huiluurtje" gehad maar gister sliep hij weer voorbeeldig de hele avond en nacht zonder wakker te worden.
  woensdag 25 maart 2009 @ 15:53:40 #228
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_67395745
Jeetje Dakoot, wat spannend zeg!

Wij zijn weer terug van het CB
Madam heeft haar prikken gehad en ze heeft het overleefd. Hele buurt is wel bij elkaar gegild bij de 2de prik...en ik stond met tranen in mijn ogen

Voor de statistieken ;-)
27-02-09 waren dit haar gegevens:
Gewicht 4220 gr
Lengte 55 cm
Hoofdomtrek 37 cm

En vandaag (25-03-09)
Gewicht 4850 gr
Lengte 59.8 cm
Hoofdomtrek 38,8 cm

Mijn grote kleine meisje!
pi_67395839
Jeetje Danique groeit ook hard hoor, gaat het verder ook allemaal lekker Fruppel?
  woensdag 25 maart 2009 @ 16:12:04 #230
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_67396609
Ze is zeker hard gegroeid! Had al zo'n vermoeden want haar kleertjes pasten ineens stukken beter!
Alles gaat hardstikke goed met haar, voor alsnog geen tekenen dat ze iets aan de hersenbloeding overgehouden heeft.
1 April moeten we weer terug naar de Vu voor controle!
pi_67398574
Goede berichten Fruppel! Gefeliciteerd!
pi_67400628
nog een keer getest met een andere test..geen plusje!

en Danique is ook een lange
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 25 maart 2009 @ 18:17:20 #233
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_67401467
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 17:52 schreef Dakota het volgende:
nog een keer getest met een andere test..geen plusje!

en Danique is ook een lange
Kan ook bijna niet anders met van die lange ouders!
Ze is echt een lange spriet!

Gefeliciteerd met je GEEN plusje
pi_67401518
elin is ook een lange pa 2.02 ik 1.80
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 25 maart 2009 @ 18:22:38 #235
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_67401633
jeeuj wat leuk! Ik ben zelf 1.85 en papa is 1.99!
Leuk he die grote kleine meisjes
pi_67401727
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:12 schreef Fruppel het volgende:
Ze is zeker hard gegroeid! Had al zo'n vermoeden want haar kleertjes pasten ineens stukken beter!
Alles gaat hardstikke goed met haar, voor alsnog geen tekenen dat ze iets aan de hersenbloeding overgehouden heeft.
1 April moeten we weer terug naar de Vu voor controle!
wat fijn!
en lekker groot

de 4 uur fles weglaten was niet zo'n goed idee hier. selene krijst anders nooit, maar heeft nu van kwart voor 5 tot kwart over 5 (toen heb ik haar maar gauw der prakkie gegegeven met yoghurt toe) liggen krijsen. ze hield enkel op bij mij op schoot/draagdoek. dat ben ik dus echt niet gewend van haar! dus dat doen we eventjes niet meer hoor. het zal vast wel ooit echt moeten, maar nu nog even niet. ik heb haar ook maar lekker vroeg op bed gelegd (ik was naar 7 uur aan het werken), dus nu ligt ze lekker te slapenspelen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 25 maart 2009 @ 18:44:48 #237
147316 crew  DJMO
#trut
pi_67402368
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:16 schreef Ticootje het volgende:
terug vind plas van dakota
mag ik deze nu vast nomineren voor tvp van het jaar???

dakota fijn dat het geen plusje was hier tot vorige week getwijfeld of ik er één zou halen, maar toen begon het litteken van de hechting pijn te doen, dus maar gewacht, en na twee dagen was ik ongi. leuke graadmeter dus om te weten of ik ongi moet worden en nu wil manlief seks vanavond, maar hij wil geen condooms, ik geen pil, spiraaltje gruwel ik van etc etc.. dus dat wordt risico's nemen

OT: jr. drinkt zijn flessen weer net zo gulzig als voor vorige week, dus de laatste fles maar 200 geven, eens kijken of hij het opkrijgt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 25 maart 2009 @ 18:46:14 #238
147316 crew  DJMO
#trut
pi_67402421
wat fijn dat danique er vooralsnog niet aan over lijkt te houden fruppel!!
en ook een voor tyler .. (en zijn ouders natuurlijk )
en verder weet ik even niet meer wat ik gelezen heb
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_67402710
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:44 schreef DJMO het volgende:

[..]

mag ik deze nu vast nomineren voor tvp van het jaar???

dakota fijn dat het geen plusje was hier tot vorige week getwijfeld of ik er één zou halen, maar toen begon het litteken van de hechting pijn te doen, dus maar gewacht, en na twee dagen was ik ongi. leuke graadmeter dus om te weten of ik ongi moet worden en nu wil manlief seks vanavond, maar hij wil geen condooms, ik geen pil, spiraaltje gruwel ik van etc etc.. dus dat wordt risico's nemen

OT: jr. drinkt zijn flessen weer net zo gulzig als voor vorige week, dus de laatste fles maar 200 geven, eens kijken of hij het opkrijgt
ik zou de gok niet wagen .. ik moet er niet aan denken om met 2 babies rond te lopen ..Elin zou dan nog geen jaar zijn maar die eerste test is wel een miniscuul streepje en op de 2e staat geen ruk..ik g er aar gewoon vanuit dat t onzin is (die eerste) en doe misschien volgende week ff een check.
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 25 maart 2009 @ 19:11:24 #240
147316 crew  DJMO
#trut
pi_67403346
ik zou het niet erg vinden koot liever één keer gelijk goed in de luiers, dan er vijf jaar of nog langer in te zitten

pi_67403658
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:11 schreef DJMO het volgende:
ik zou het niet erg vinden koot liever één keer gelijk goed in de luiers, dan er vijf jaar of nog langer in te zitten
mjah dat dacht ik net ook voor de tweede test..maar eigenlijk steek ik al mijn aandacht eerst liever in elin dan dat ik haar eerste jaar constant naar de vk zou moeten of een problematische zwangerschap zou hebben (en weer zwanger zijn hoeft niet zo)
wanna rub mah puppeh?!
pi_67404203
Kootje! Fijn dat je waarschijnlijk ( ) niet zwanger bent!

Kom je het wel even melden als je ongesteld bent geworden?
pi_67404344
mja tot nu toe nog niet denk ik.. 2 weken geleden een druppeltje bloed maar neem aan dat dat nog een nasleepje van de bevalling was.
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 25 maart 2009 @ 19:40:54 #244
147316 crew  DJMO
#trut
pi_67404475
juh daar zit ook wat in, misschien komt het ook wel doordat ik soms echt geen kind heb aan JJ. Ik bedoel, hij is zo simpel, zo makkelijk, zo zo als je je een perfecte baby voorstelt, dat ik er niet tegenop zou zien .. nu vandaag zwanger raken zie ik overigens niet zitten, omdat ik dan rond JJ's verjaardag zou uitgerekend zijn (ergens ook wel makkelijk, klding en cadeautjes reclyclen )

pi_67404644
Dan houden we het gewoon op niet, Koot! Jee!
pi_67404676
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 19:40 schreef DJMO het volgende:
juh daar zit ook wat in, misschien komt het ook wel doordat ik soms echt geen kind heb aan JJ. Ik bedoel, hij is zo simpel, zo makkelijk, zo zo als je je een perfecte baby voorstelt, dat ik er niet tegenop zou zien .. nu vandaag zwanger raken zie ik overigens niet zitten, omdat ik dan rond JJ's verjaardag zou uitgerekend zijn (ergens ook wel makkelijk, klding en cadeautjes reclyclen )
mja hier dus ook (duh) maargoed JJ kan nu natuurijk ook nog niet zoveel..over een paar maanden heb je wel een kind aan m
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 25 maart 2009 @ 19:52:23 #247
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67404943
Dakota , wat een stress. Ik kan me trouwens helemaal voorstellen, dat hoewel je honderd tegens kan bedenken, dat je dan toch even hoopvol denkt "zou het ?"
  Jubileum moderator woensdag 25 maart 2009 @ 20:35:37 #248
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67406653
Jemig Dakoot Gelukkig is het er 1.

Even azijnzeiken: Dit is way offtopic hier he? Dit moet gewoon in het moederstopic *streng kijkt*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_67406782
Gelukkig Dakota!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:41:59 #250
114177 Diaan73
pi_67406905
Fruppel, wat fijn dat het vandaag goed ging bij het cb en wat is ze gegroeid zeg, zowel in gewicht als in lengte

Dakota, wat fijn dat je toch echt geen plusje had!!
We hebben het hier vanavond ook nog even over gehad, we twijfelen nog heel erg of we evt. een 3e zouden willen, maar ik durf geen ja en geen nee te zeggen. Ik ben wel van plan een spiraaltje te nemen... zo snel hoeft het ook weer niet. Er zal zoiezo geen IUI-traject meer komen en zou het natuurlijk moeten gaan.

We hebben ook maar besloten om vanavond de laatste voeding maar niet over te slaan, hoezo besluiteloos het gaat eigenlijk zo goed zoals het nu gaat de laatste dagen steeds rond half 7 wakker na de laatste fles van kwart over 11, dat we dat nog even willen koesteren. Dus hij krijgt vanavond rond kwart over 11 gewoon weer een fles. Is ook geen vervelend tijdstip om de fles te geven. Lennon doet het er erg goed op en het komt ook allemaal mooi uit als ik over 1,5 week weer moet werken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Diaan73 op 25-03-2009 21:17:28 ]
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')