Ja dat klopt, ik ben al ongesteld geweest dus de volgende is over een week of vier als het weer zo regelmatig is als vroegah.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:51 schreef Diaan73 het volgende:
Spiraaltje kun je toch pas laten zetten als je weer ongesteld bent? Toch?? Ik zal ook de huisarts bellen voor een recept voor Mirenaspiraal.
En Bepathene? oid Mn schoonzusje zweert daarbij... ik heb het zelf voor Lennon nog niet nodig gehad.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:53 schreef Jelief het volgende:
Mibos, graag! zinkzalf(weleda)/sudo en/ of talkpoeder werkt niet zo geweldig.Misschien die leem wel.
Koot idd nooit meer vies doen hoor!
* Jelief moet ook nog de huisarts bellen![]()
Ik heb hem destijds helemaal uit elkaar gesloopt om te kijken omdat manlief het niet overtuigend vond.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:02 schreef Dakota het volgende:
het was ook niet zonder bescherming hier hoor, met condoom mar dat kloteding flikkerde er uiteraard weer eens af.
en volgens mij juich ik iets te vroeg..ik zie echt een miniscule schaduw en vriendlief ziet niets..
wtf, misschien is t iets psychologisch.
Hmm oeps.. vandeweek maar weer eens testen??quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:02 schreef Dakota het volgende:
het was ook niet zonder bescherming hier hoor, met condoom mar dat kloteding flikkerde er uiteraard weer eens af.
en volgens mij juich ik iets te vroeg..ik zie echt een miniscule schaduw en vriendlief ziet niets..
wtf, misschien is t iets psychologisch.
Van de week? Ben jij gek?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm oeps.. vandeweek maar weer eens testen??
Ik had begrepen hoor dat het geklooi was, ik vind het ook geklooi met een condoom, daarom binnenkort een spiraaltje.
eerder?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Van de week? Ben jij gek?
De beste anticonceptie is toch wel een huilende, niet doorslapende baby
vorige keer had ik eerst een schaduw een week later getest.en toen was de 'zwanger' er al voor de teststreepquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:03 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb hem destijds helemaal uit elkaar gesloopt om te kijken omdat manlief het niet overtuigend vond.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Van de week? Ben jij gek?
De beste anticonceptie is toch wel een huilende, niet doorslapende baby
Het was toch bij twijfel niet inhalen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:12 schreef Popples het volgende:
[..]
maar werkt wel.
![]()
dakota je twijfelt. dus bij twijfel opnieuw doen
Er zit toch normaal geen schaduw op die strip als je hem uit elkaar sloopt? Die schaduw zou moeten komen van het omhulsel. Het is waarschijnlijk gewoon niks hoor Koot.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:15 schreef Dakota het volgende:
ik heb m uit elkaar gesloopt en gekeken waar de schaduw stond, daar heb ik 2 stipjes gezet en toen ik m weer in elkaar zette stonden de stipjes precies in t venster.
volgende week dus idd nog maar 1
man man wij hadden constant sexquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:18 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het was toch bij twijfel niet inhalen?![]()
Ik moet ineens denken aan een quote van Kluun in zijn boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt:
"en jij maar denken dat je tijdens de zwangerschap weinig seks had"
Jullie hebben net verkeringquote:
Dat boek is echt grappigquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:18 schreef Estrys het volgende:
[..]
Het was toch bij twijfel niet inhalen?![]()
Ik moet ineens denken aan een quote van Kluun in zijn boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt:
"en jij maar denken dat je tijdens de zwangerschap weinig seks had"
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jullie hebben net verkeringWij zijn al 100 jaar bij elkaar
Hoe is het met Koen trouwens; al iets zichtbaars qua tandjes waarvan je denkt; zie je wel; dat is het dus!?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker dat het zo goed gaat met Ruben, Jelief. Klinkt als een voorbeeldige baby!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:34 schreef Llewella het volgende:
[..]
Hoe is het met Koen trouwens; al iets zichtbaars qua tandjes waarvan je denkt; zie je wel; dat is het dus!?
Kan ook bijna niet anders met van die lange ouders!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:52 schreef Dakota het volgende:
nog een keer getest met een andere test..geen plusje!
en Danique is ook een lange
wat fijn!quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:12 schreef Fruppel het volgende:
Ze is zeker hard gegroeid! Had al zo'n vermoeden want haar kleertjes pasten ineens stukken beter!
Alles gaat hardstikke goed met haar, voor alsnog geen tekenen dat ze iets aan de hersenbloeding overgehouden heeft.
1 April moeten we weer terug naar de Vu voor controle!
mag ik deze nu vast nomineren voor tvp van het jaar???quote:
ik zou de gok niet wagenquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
mag ik deze nu vast nomineren voor tvp van het jaar???
dakota fijn dat het geen plusje washier tot vorige week getwijfeld of ik er één zou halen, maar toen begon het litteken van de hechting pijn te doen, dus maar gewacht, en na twee dagen was ik ongi. leuke graadmeter dus om te weten of ik ongi moet worden
en nu wil manlief seks vanavond, maar hij wil geen condooms, ik geen pil, spiraaltje gruwel ik van etc etc.. dus dat wordt risico's nemen
OT: jr. drinkt zijn flessen weer net zo gulzig als voor vorige week, dus de laatste fles maar 200 geven, eens kijken of hij het opkrijgt
mjah dat dacht ik net ook voor de tweede test..maar eigenlijk steek ik al mijn aandacht eerst liever in elin dan dat ik haar eerste jaar constant naar de vk zou moeten of een problematische zwangerschap zou hebben (en weer zwanger zijn hoeft niet zo)quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:11 schreef DJMO het volgende:
ik zou het niet erg vinden kootliever één keer gelijk goed in de luiers, dan er vijf jaar of nog langer in te zitten
mja hier dus ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:40 schreef DJMO het volgende:
juh daar zit ook wat in, misschien komt het ook wel doordat ik soms echt geen kind heb aan JJ. Ik bedoel, hij is zo simpel, zo makkelijk, zo zo als je je een perfecte baby voorstelt, dat ik er niet tegenop zou zien .. nu vandaag zwanger raken zie ik overigens niet zitten, omdat ik dan rond JJ's verjaardag zou uitgerekend zijn(ergens ook wel makkelijk, klding en cadeautjes reclyclen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |