mja elin was ook bijna 8 pond, 53 cm en dus een hoofd van 37..de bevalling viel best mee achteraf gezien.quote:Op donderdag 26 maart 2009 07:29 schreef Fuente het volgende:
Dat is net als met zware kindjes enzo. Vaak zegt het gewicht van het kind ook niet zoveel, vooral de ligging inderdaad!
Natuurlijk, 10 of 12 pond zal best anders zijn dan 6 pond. Maar zo zijn er ook moeders die 8 pond al extreem groot vinden.
Op 3 maart was het 39 cm, bij de geboorte 32,5. Dat zegt niks over de bevalling inderdaad, het fontanel (of is het de?) gaat in elkaar waardoor het hoofdje door het geboortekanaal past. Gewoon zo past dat volgens mij niet namelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 07:38 schreef Dakota het volgende:
[..]
mja elin was ook bijna 8 pond, 53 cm en dus een hoofd van 37..de bevalling viel best mee achteraf gezien.
maarre hoe groot is t hoofdje van jullie kindje dan ?
T CB maakt mensen wel vaker ongerust (we moeten het goed in de gaten houden) Maar ik vind elin's hoofd nou niet echt belachelijk groot geworden volgens haar eigen lijntje..
Groter in omtrek bedoel je? Dan is Seb zijn hoofd 6,5 cm groter geworden sinds zijn geboorte. Maar ze zullen het wel combineren met de rest, lengte en gewicht neem ik toch aan. Hij was laatste keer dat ik daar was in drie weken zowat een kilo aangekomen.tja het CB, Ik ga er niet meer heen om te wegen of zo. Ze roepen toch steeds wat anders, het zal allemaal wel. Zolang hij mij gezond lijkt en hij vrolijk en alert is is het prima.quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:12 schreef Dakota het volgende:
pff idd..seb heeft bijv een grote sprong gemaakt qua hoofd..maar zit nu op een normale lijn..elins hoofd is ong 3.5 cm groter geworden sinds de geboorte .
mja ik denk dat t cb ook niet heeft gkeken hoe groot t hoofdje bij de geboorte was.
ze weten wel hoe ze mensen onnodig bang kunnen maken
idd..ik bedoel meer te zeggen dat seb en elins hoofd nu niet zoveel verschillen..dat elins hoofd langzamer groeit.vanaf de geboorte, omdat ze al 37 had bij de start.en seb een snelle inhaalrace heeft gedaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
Groter in omtrek bedoel je? Dan is Seb zijn hoofd 6,5 cm groter geworden sinds zijn geboorte. Maar ze zullen het wel combineren met de rest, lengte en gewicht neem ik toch aan. Hij was laatste keer dat ik daar was in drie weken zowat een kilo aangekomen.tja het CB, Ik ga er niet meer heen om te wegen of zo. Ze roepen toch steeds wat anders, het zal allemaal wel. Zolang hij mij gezond lijkt en hij vrolijk en alert is is het prima.
Goed punt!quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:39 schreef Dakota het volgende:
neeeeeeeeheee dan kan ze niet met leander kleine worteltjes maken..dat mag niet met pleegzusjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar normaal kijkt hij meestal zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee, selene slaapt om te beginnen maar hooguit een uurtje of 3 totaal op een dag. als ik mazzel heb dan he. vaak genoeg houdt ze het op 2 kleine hazeslaapjes van een half uurtje. maar ze slaapt (speelt) wel van 6/7 uur 's avonds tot de andere dag 7/8 uur (onderbroken door een laat avondpapflesje)quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:51 schreef freecell het volgende:
Leander heeft net trouwens zijn middagslaapje geskipt?
Ochtendslaapje langer blijven slapen dan normaal en vanmiddag wilde hij echt niet. Nu nog steeds wakker en straks (half 4/4 uur, zoiets) gaat hij naar bed voor zijn 'laat op de dag' slaapje.
De meeste kinderen schrappen hun middagslaapje toch als laatste?
we hebben het niet gedaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 07:32 schreef LovelyLady het volgende:
ET en Swets gefeliciteerd met Nienke, tot over een paar maandjes in het andere topic!!
En Diaan heeft Lennon doorgeslapen??????
Ja dat zijn we ook van planquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:19 schreef Deepfreeze het volgende:
Diaan, kun je het late flesje niet wat eerder geven? wij hebben het van 11 naar 10 uur vervroegd, zodat je zelf ook alvast naar bed kunt. Chris sliep dan gewoon een uurtje meer.
Nou mijn baby niet hoorquote:Op donderdag 26 maart 2009 14:51 schreef freecell het volgende:
Leander heeft net trouwens zijn middagslaapje geskipt?
Ochtendslaapje langer blijven slapen dan normaal en vanmiddag wilde hij echt niet. Nu nog steeds wakker en straks (half 4/4 uur, zoiets) gaat hij naar bed voor zijn 'laat op de dag' slaapje.
De meeste kinderen schrappen hun middagslaapje toch als laatste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |