mja elin was ook bijna 8 pond, 53 cm en dus een hoofd van 37..de bevalling viel best mee achteraf gezien.quote:Op donderdag 26 maart 2009 07:29 schreef Fuente het volgende:
Dat is net als met zware kindjes enzo. Vaak zegt het gewicht van het kind ook niet zoveel, vooral de ligging inderdaad!
Natuurlijk, 10 of 12 pond zal best anders zijn dan 6 pond. Maar zo zijn er ook moeders die 8 pond al extreem groot vinden.
Op 3 maart was het 39 cm, bij de geboorte 32,5. Dat zegt niks over de bevalling inderdaad, het fontanel (of is het de?) gaat in elkaar waardoor het hoofdje door het geboortekanaal past. Gewoon zo past dat volgens mij niet namelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2009 07:38 schreef Dakota het volgende:
[..]
mja elin was ook bijna 8 pond, 53 cm en dus een hoofd van 37..de bevalling viel best mee achteraf gezien.
maarre hoe groot is t hoofdje van jullie kindje dan ?
T CB maakt mensen wel vaker ongerust (we moeten het goed in de gaten houden) Maar ik vind elin's hoofd nou niet echt belachelijk groot geworden volgens haar eigen lijntje..
Groter in omtrek bedoel je? Dan is Seb zijn hoofd 6,5 cm groter geworden sinds zijn geboorte. Maar ze zullen het wel combineren met de rest, lengte en gewicht neem ik toch aan. Hij was laatste keer dat ik daar was in drie weken zowat een kilo aangekomen.tja het CB, Ik ga er niet meer heen om te wegen of zo. Ze roepen toch steeds wat anders, het zal allemaal wel. Zolang hij mij gezond lijkt en hij vrolijk en alert is is het prima.quote:Op donderdag 26 maart 2009 08:12 schreef Dakota het volgende:
pff idd..seb heeft bijv een grote sprong gemaakt qua hoofd..maar zit nu op een normale lijn..elins hoofd is ong 3.5 cm groter geworden sinds de geboorte .
mja ik denk dat t cb ook niet heeft gkeken hoe groot t hoofdje bij de geboorte was.
ze weten wel hoe ze mensen onnodig bang kunnen maken
idd..ik bedoel meer te zeggen dat seb en elins hoofd nu niet zoveel verschillen..dat elins hoofd langzamer groeit.vanaf de geboorte, omdat ze al 37 had bij de start.en seb een snelle inhaalrace heeft gedaanquote:Op donderdag 26 maart 2009 08:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
Groter in omtrek bedoel je? Dan is Seb zijn hoofd 6,5 cm groter geworden sinds zijn geboorte. Maar ze zullen het wel combineren met de rest, lengte en gewicht neem ik toch aan. Hij was laatste keer dat ik daar was in drie weken zowat een kilo aangekomen.tja het CB, Ik ga er niet meer heen om te wegen of zo. Ze roepen toch steeds wat anders, het zal allemaal wel. Zolang hij mij gezond lijkt en hij vrolijk en alert is is het prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |