Tja, Kim Deal. Je kon ook voor Frank Black kiezen...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:23 schreef broer het volgende:
The Pixies en The Breeders onder één noemer? Wat een miskleun, zeg!
Ik vind het maar een zwak argument. Dus als Faith No More in de canon van de popmuziek zit, mogen we ook Mr. Bungle, Tomahawk, Lovage, Fantômas, The Dillinger Escape Plan en Peeping Tom kiezen omdat Mike Patton daar in heeft gezongen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:24 schreef Sersjee het volgende:
Tja, Kim Deal. Je kon ook voor Frank Black kiezen...
Hmja, toch raar. Ik zou dan juist een kortlopend contract van een halfjaar of jaar verwachten. Nu zitten ze 3 jaar aan jou vast. Over drie jaar kan/zal de situatie waarschijnlijk heel anders zijn. Zo'n contract van bepaalde tijd is vooral voor jezelf vervelend bij aangaan van hypotheek/lening etc.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat doen ze nu niet vanwege de financiele crisis waarschijnlijk als de economie er wat rooskleuriger uitziet aan het einde van het jaar dat ze mijn contract veranderen voor onbepaalde tijd
Tja. Misschien waren ze bang dat te weinig luisteraars de Pixies zouden kennen (wat zeker niet ondenkbaar is!) en hebben ze daarom Cannonball e.d. er ook maar bij gezet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:30 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vind het maar een zwak argument. Dus als Faith No More in de canon van de popmuziek zit, mogen we ook Mr. Bungle, Tomahawk, Lovage, Fantômas, The Dillinger Escape Plan en Peeping Tom kiezen omdat Mike Patton daar in heeft gezongen?
Dat zal het helaas wel zijn, ja. Beetje treurig, wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:35 schreef Sersjee het volgende:
Tja. Misschien waren ze bang dat te weinig luisteraars de Pixies zouden kennen (wat zeker niet ondenkbaar is!) en hebben ze daarom Cannonball e.d. er ook maar bij gezet.
Hehehehequote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:17 schreef TIM-846 het volgende:
Lekker rustig zo'n topic voor mij alleen![]()
![]()
quote:
Beetje onedayfly was dat of niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]heb ze nog live gezien op Trance Energy destijds
![]()
valt wel mee, ze hebben na dat jaar niet zoveel meer gescoord in Nederland, dat is het vooral. Maar half Europa zal zo bijvoorbeeld ook denken over Anouk, één Europees succes en daarna eigenlijk vooral in Nederland in Belgiëquote:
Dat is duidelijkquote:
steldt???quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
*valt hier zowat in slaap* kom op met die UJDTof steldt die ook niet zo veel voor...
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, ik ben er ook ff hoor, tussen de drukte door, ff wat van me laten horen
Hey SC!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
Olaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
Ach, jij was nog jong tochquote:
morgen 15quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ach, jij was nog jong tochWellicht kan het je nog bijgespijkerd worden. Steldt kan niet natuurlijk
al lang...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:04 schreef TIM-846 het volgende:
Een man neergestoken op een schoolplein.. Wat een waanzin weer..
Staat het al op twitter roel?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:13 schreef TIM-846 het volgende:
De Coen en Sander show is begonnen. Ik ben er vantussenFijne avond u allen!
Zal vast wel een juwelier of een zware jongen zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:04 schreef TIM-846 het volgende:
Een man neergestoken op een schoolplein.. Wat een waanzin weer..
Staat het al op twitter roel?
Het komt uit België, vandaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een drama deze plaat
Mars needs woman![]()
Opzouten met die troep (om even Jort Kelder te quoten)
Vind je?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een drama deze plaat
Mars needs woman![]()
Opzouten met die troep (om even Jort Kelder te quoten)
Engels is eigenlijk ook niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef MarijeH het volgende:
Engels ging niet goed, maar ook niet slecht.
en waarom is het dan je ex en niet je blijvende partnerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn ex kwam ook uit BelgiëMaar daar was niks mis mee hoor
Horst. Tappertquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, cos, veel plezier volgende week in Horst! http://www.limburger.nl/a(...)/702239400/1030/weer
Grapjasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:09 schreef cosmick het volgende:
Eigenlijk, eigenlijk vind ik dit niet eens zo heel slecht.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:24 schreef SilentChaos het volgende:
U2
Wat een draaaaaaaaaaaaaaaaaaaama
Tijd om naar huis te gaan
Hoi hoihopelijk tot snel
Best dat ze meer tv-zendtijd krijgen, maar op de radio van 4 tot 10 voor 8quote:
Nog meer zinloze en overbodige crapquote:
checkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:28 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Best dat ze meer tv-zendtijd krijgen, maar op de radio van 4 tot 10 voor 8Liever MetMichiel dan de Coen&Sander Show...
En wat te denken van ONM? Dat is ook helemaal op, opzouten met die troep.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog meer zinloze en overbodige crap![]()
. Dit soort 'kwaliteit'sprogramma's zeker: http://www.nu.nl/achterkl(...)cht-met-valerio.html
. Wat voegt dat toe
enige leuke programma dat ze uitzenden... de lama's maar die zijn gestoptquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En wat te denken van ONM? Dat is ook helemaal op, opzouten met die troep.
Ook zoiets ja. Maarja, een bepaald gedeelte van Nederland zit daar blijkbaar op te wachten ofzo. Ik zal typeringen daarvan achterwege latenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En wat te denken van ONM? Dat is ook helemaal op, opzouten met die troep.
Dat was al helemáál kutquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
enige leuke programma dat ze uitzenden... de lama's maar die zijn gestopt
tieners die toch maar niet GTST kijkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook zoiets ja. Maarja, een bepaald gedeelte van Nederland zit daar blijkbaar op te wachten ofzo. Ik zal typeringen daarvan achterwege laten.
Spijtoptant.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:44 schreef TheZapster het volgende:
Ik heb net mijn lidmaatschap opgezegd, was het al jaren van plan maar vergat het steeds
Ook dat mag door de shredder.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tieners die toch maar niet GTST kijkenook al zo'n kut program mja
lid van bnnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:44 schreef TheZapster het volgende:
Ik heb net mijn lidmaatschap opgezegd, was het al jaren van plan maar vergat het steeds
Hey, je kreeg toen een homo100 cd bij een lidmaatschapquote:
het commerciële gedoe krijgt niet alleen 3fm te pakken...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hey, je kreeg toen een homo100 cd bij een lidmaatschap![]()
En toen waren ze nog leuk met Ruud de Wild , nu is het inderdaad
Ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:55 schreef Sirolf het volgende:
Nu nog maar afwachten of LLiNK het aantal leden nog haalt... en hopen dat Powned het niet haalt, liefst met 50 te weinig ofzo.
Dan is er nog kans dat powned er komt... maar als llink de 150k niet haalt, dan blijven ze toch nog wel gewoon omroepquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:55 schreef Sirolf het volgende:
Nu nog maar afwachten of LLiNK het aantal leden nog haalt... en hopen dat Powned het niet haalt, liefst met 50 te weinig ofzo.
Hoeveel moeten ze er nog hebben dan?quote:
Als LLiNK de 150.000 niet haalt is het over en sluiten. Weliswaar pas over een paar maanden, maar toch... ze moeten echt die 150.000 halen om door te kunnen gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is er nog kans dat powned er komt... maar als llink de 150k niet haalt, dan blijven ze toch nog wel gewoon omroep
dat is wel... kutquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als LLiNK de 150.000 niet haalt is het over en sluiten. Weliswaar pas over een paar maanden, maar toch... ze moeten echt die 150.000 halen om door te kunnen gaan.
Da's nog goed te doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:53 schreef borisz het volgende:
Tentamen macroeconomie was erg makkelijk
steeg weinig boven het niveau uit qua vragen van: schrijf de BBP accountingregel op en wat is de theorie van FIsher.
Met het vertrek van Floortje is van LLink toch nauwelijks iets interessants over. Alleen MYA is nog wel te doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als LLiNK de 150.000 niet haalt is het over en sluiten. Weliswaar pas over een paar maanden, maar toch... ze moeten echt die 150.000 halen om door te kunnen gaan.
Ik had het over Pownedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
2733 ofzostaat gewoon op de site van llink
Ik vrees dat ze dat wel gaan redden...quote:
Michiel retweete mijn bericht daarover ook al.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
nog minder dan een uur en dan komt metmichiel weer op je radio en zijn we van het bnn gedoe af
Nee hoor, de NPS heeft niet heul veul leden... sterker nog, ze hebben HELEMAAL GEEN leden! Het is een speciale ledenloze omroep, zoals de NOS.quote:btw metmichiel blijft daar wel zittendie zit bij de nps en die heeft wel heul veel leden
Jij weet het zeker alquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:58 schreef Sirolf het volgende:
Morgen trouwens de bekendmaking van de SR-stad van dit jaar... wordt spannend dus! Ze gaan er een flinke happening van maken.
Weet jij het al?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:58 schreef Sirolf het volgende:
Morgen trouwens de bekendmaking van de SR-stad van dit jaar... wordt spannend dus! Ze gaan er een flinke happening van maken.
I wish! Bijna niemand weet het nog.quote:
Ik zeg de prachtige stad waar ik tussen de middag nog was te vinden en waar het onwijs druk was vanwege de studiefinanciering die vandaag is uitbetaaldquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:58 schreef Sirolf het volgende:
Las net dat Bram morgen met Annemieke mee mag om foto's te maken van de SR-stad. Hoeft natuurlijk ook nog niet te betekenen dat hij nu al weet waar hij morgen heen gaat...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
I wish! Bijna niemand weet het nog.
Zou ook kunnen dat ze het zelfs pas vanavond of morgenochtend beslissen, dat weet ik niet precies...
Ik zou Amsterdam wel leuk vindenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
I wish! Bijna niemand weet het nog.
Zou ook kunnen dat ze het zelfs pas vanavond of morgenochtend beslissen, dat weet ik niet precies...
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zeg de prachtige stad waar ik tussen de middag nog was te vinden en waar het onwijs druk was vanwege de studiefinanciering die vandaag is uitbetaald.
haha, ik ontken allesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij bent dus deze week in dat SBS6 programma te zien? Als fan van 3FM?
Door de combinatie van studiefinanciering en SR in je post, besef ik ineens hoe het komt dat bij SR08 op het laatst nog zo veel geld binnengehaald kon worden dat de overheid toch nog moest bijleggen...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zeg de prachtige stad waar ik tussen de middag nog was te vinden en waar het onwijs druk was vanwege de studiefinanciering die vandaag is uitbetaald.
Op zich zou 't wel een stunt zijn om het alsnog in een andere stad te houden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zou knap zijn. Staat namelijk niet op de shortlist.
Ze zijn dit jaar trouwens wel een stuk vroeger dan voorgaande jaren met de bekendmaking. Is dat om te voorkomen dat steden maandenlange campagnes gaan voeren? Of wordt dat altijd al zo vroeg besloten en maken ze het nu al bekend omdat het anders toch wel snel bekend wordt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op zich zou 't wel een stunt zijn om het alsnog in een andere stad te houden.
Hebben die aardige studenten toch een keer het geld echt nuttig besteedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Door de combinatie van studiefinanciering en SR in je post, besef ik ineens hoe het komt dat bij SR08 op het laatst nog zo veel geld binnengehaald kon worden dat de overheid toch nog moest bijleggen...
Alle studenten hadden weer geld om te doneren
Dat moet je aan de zenderredactie/-coordinator vragen, niet aan mij.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze zijn dit jaar trouwens wel een stuk vroeger dan voorgaande jaren met de bekendmaking. Is dat om te voorkomen dat steden maandenlange campagnes gaan voeren? Of wordt dat altijd al zo vroeg besloten en maken ze het nu al bekend omdat het anders toch wel snel bekend wordt.
Hoiquote:
oh die zou ik ook gebruikenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Enrique... mijn vriend wilde er graag heen met me maar ik heb mijn veto-recht gebruikt
Tja nu gaan we naar Tina Turnerquote:
Dat is ook de reden dat ik het wel zie zitten, 't is toch een legende...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar misschien zie je haar hierna nooit meer...das een ouwe tante..die Enriqe niet
Hoe laat de bekendmaking is zal morgen bekend worden gemaakt, ruim van tevoren. Komt dus wel goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:16 schreef MarijeH het volgende:
Hans en Eliza
Hoe laat is de bekendmaking, en hoelaat staat het op het internet? Dit wil ik even weten omdat ik morgen tussen half 11 en 12 achter de pc zit op school om te oefenen in exact.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je ff bekend maken hoe laat de bekendmaking van de bekendmaking is?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe laat de bekendmaking is zal morgen bekend worden gemaakt, ruim van tevoren. Komt dus wel goed.
Als U2 al het neusje van de zalm isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:36 schreef cosmick het volgende:
Net bij DWDD al een stukje van het bij NOVA uit te zenden interview met U2.
"U2-fans zijn slimmer, zij willen het neusje van de zalm".
Ok.
Ik pak er even een tijltje bij (al is hun meest recente single wel ubber vet!)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:36 schreef cosmick het volgende:
Net bij DWDD al een stukje van het bij NOVA uit te zenden interview met U2.
"U2-fans zijn slimmer, zij willen het neusje van de zalm".
Ok.
Enschedequote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:12 schreef -Hans- het volgende:
Morgen de uitslag van waar het GH dit jaar komt te staan
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als U2 al het neusje van de zalm is
Dat valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Groningen is nog goed te bereiken ,maar enschede
Volgens mij had je beter op moeten letten bij topografie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
voor de afstand is groningen sneller te bereiken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij had je beter op moeten letten bij topografie.
Ik dacht al dat ie jou bedoeldequote:
Groningen <-> Enschede is al helemaal ellendequote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
voor de afstand is groningen sneller te bereiken.
Ik zag het op z'n twitter staanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Vanmiddag liep ik naar de OBA voor een uitzending van Graven aan de Amstel op AmsterdamFM en ineens komt er een stelletje mij tegemoet. Nou ja, stelletje... dacht eerst dat het een meisje met een wandelende zonnebril was. Maar de zonnebril kwam me wel bekend voor. Toen hij "hoi" zei, wist ik pas zeker dat het Domien was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed dat je het ff meldtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:23 schreef drummerdude het volgende:
* drummerdude gaat zich klaarmaken voor NICS
Keertje avondje lekker niets doen dan tv kijken goed ideequote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:23 schreef drummerdude het volgende:
Schrijf je niks tegenwoordig met een c?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:23 schreef drummerdude het volgende:
Nee, tis NCIS op z'n dyslectischquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Schrijf je niks tegenwoordig met een c?
Dag Last.FMquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:29 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... Last.FM wordt betaald...
Althans, om muziek via Last.FM te kunnen luisteren (dus je eigen persoonlijke channel)...
http://blog.last.fm/2009/03/24/lastfm-radio-announcement
Heeft ze haar dag niet ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
*pfft* met al dat gezeur met mn moeder heb ik nog amper tijd om radio te luisteren
Domdomdom. Zie hier in Nederland Schoolbank waar iedereen hard wegrende toen dat ineens betaald werd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:29 schreef Sirolf het volgende:
Althans, om muziek via Last.FM te kunnen luisteren (dus je eigen persoonlijke channel)...
Ben benieuwd mocht het in Nederland beschikbaar komen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:33 schreef Sirolf het volgende:
FabChannel offline, Last.FM betaald, YouTube die alle muziek eraf gooit... Iemand suggesties voor alternatieve websites? http://www.spotify.com/ is bijv. nog niet in NL beschikbaar, maar ziet er wel goed uit...
Ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
is het eng als ik uit mn hoofd weet dat dit lied voor t laatst vorige week donderdag gedraaid is?
ach, vanmiddag las Paul nog een mail van mij voor waaruit bleek dat ik wist dat een bepaald nummer precies vier jaar geleden in de hitparade stondquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
is het eng als ik uit mn hoofd weet dat dit lied voor t laatst vorige week donderdag gedraaid is?
t staat niet eens op 3FMFanquote:
En maar klagen dat de CD verkoop terug looptquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie dat ik/we niet alleen staan in onze mening, in de reacties op dat blog.
Muziekindustrie![]()
![]()
. Zum KOTZEN
.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, vanmiddag las Paul nog een mail van mij voor waaruit bleek dat ik wist dat een bepaald nummer precies vier jaar geleden in de hitparade stond
yepquote:
In de normale uitvoering!quote:
De Top Serious Request heeft wel duidelijk gemaakt welke uitvoering de luisteraars graag willen horen.quote:
Je kunt smokkelen via Goor. Of dat helpt is de vraag.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wij hadden met het bedrijf een buitendag in Panama (de club, niet het land) en daar draaide de DJ dit nummer redelijk hard door de ruimte. Had wel wat moet ik zeggenquote:
Galvanize heb ik overigens ook op mijn MP3-speler, maar dan in een langere uitvoering.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
bij Leila K moet ik altijd aan het beginstukje van the Chemical Brothers denken
![]()
Ik kom toch nooit langs Last.FM voor mijn muziek, ik winkel ergens anders.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:29 schreef Sirolf het volgende:
Die heb je dan op de kop getikt via Marktplaats.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:55 schreef TheVulture het volgende:
anoniem je verhaal vertellen... hoe leg je dan die 2 kaarten uit die je dan ineens hebt gewonnen
Ja, heel erg eng.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
Ik moest aan een vriend van me denkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:59 schreef LeonH het volgende:
en al die vrouwen die nu luisteren en pas een 2e kindje hebben gekregen die wantrouwen nu hun mannen
Gewoon zeggen dat je op een donker uur een aantal vragen goed heb beantwoordquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:55 schreef TheVulture het volgende:
anoniem je verhaal vertellen... hoe leg je dan die 2 kaarten uit die je dan ineens hebt gewonnen
die was ook zwanger van een tweede?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moest aan een vriend van me denken
Nee zijn vrouw welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die was ook zwanger van een tweede?
Dat lot wens ik em dan ook weer niet meteen toe. You Don't Know is een veel betere plaat dan Ayo Technology. Maar die moeten ze ook vooral niet kapot gaan draaien.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:11 schreef TheVulture het volgende:
En waarschijnlijk horen we NOOIT meer wat van Milow na deze plaat
*afmeldtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:18 schreef LeonH het volgende:
Ok wie van jullie zit nu naakt te fokken?
Voor diegene die het niet gehoord hebben.... laat maar
sorrie! was dit aan t lezenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:18 schreef LeonH het volgende:
Ok wie van jullie zit nu naakt te fokken?
Voor diegene die het niet gehoord hebben.... laat maar
Een plaat twee keer uitbrengen is kansloos, overbodig en een belediging van de luisteraar. Als die luisteraar besloten heeft dat die plaat niets is (door 'm niet te kopen), moet je die als platenmaatschappij vooral niet nog een keer gaan uitbrengen omdat je er toch heilig van overtuigd bent dat 't wèl moet verkopenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat lot wens ik em dan ook weer niet meteen toe. You Don't Know is een veel betere plaat dan Ayo Technology. Maar die moeten ze ook vooral niet kapot gaan draaien.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:21 schreef borisz het volgende:
Kabinet van Tsjechie gevallen. Handig als je EU voorzitter bent.
Mwah je hebt helemaal gelijk... maar het bewijst wel het schaapachtige in de mens dat ze die plaat nu wel ineens gaan pruimen... een tweede hit scoren is vaak zo moeilijk niet... omdat er wordt geteerd om het succes van de 1e plaat... daarna moeten artiesten zich toch vaak echt gaan bewijzenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een plaat twee keer uitbrengen is kansloos, overbodig en een belediging van de luisteraar. Als die luisteraar besloten heeft dat die plaat niets is (door 'm niet te kopen), moet je die als platenmaatschappij vooral niet nog een keer gaan uitbrengen omdat je er toch heilig van overtuigd bent dat 't wèl moet verkopen. Kom met wat nieuws. De gemiddelde luisteraar komt nu niet veel verder dan twee nummers van Milow, terwijl er dat minimaal drie verschillende hadden kunnen zijn.
idd.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:21 schreef borisz het volgende:
Kabinet van Tsjechie gevallen. Handig als je EU voorzitter bent.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
W00T ! wat een briljante request. Karma Police
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |