Enschedequote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:12 schreef -Hans- het volgende:
Morgen de uitslag van waar het GH dit jaar komt te staan
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als U2 al het neusje van de zalm is
Dat valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Groningen is nog goed te bereiken ,maar enschede
Volgens mij had je beter op moeten letten bij topografie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Groningen is nog goed te bereiken ,maar enschede
voor de afstand is groningen sneller te bereiken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij had je beter op moeten letten bij topografie.
Ik dacht al dat ie jou bedoeldequote:
Groningen <-> Enschede is al helemaal ellendequote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
voor de afstand is groningen sneller te bereiken.
Ik zag het op z'n twitter staanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Vanmiddag liep ik naar de OBA voor een uitzending van Graven aan de Amstel op AmsterdamFM en ineens komt er een stelletje mij tegemoet. Nou ja, stelletje... dacht eerst dat het een meisje met een wandelende zonnebril was. Maar de zonnebril kwam me wel bekend voor. Toen hij "hoi" zei, wist ik pas zeker dat het Domien was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |